Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Call center/customer service manager

Call center/customer service manager

Werkervaring interimmanager

OPLEIDINGEN
1990-1991: Russische taal- en letterkunde, Universiteit van Amsterdam

1986-1990: Commerciële Economie (specialisatie International Management), HES Amsterdam

1984-1985: Rechten, Universiteit van Utrecht

1978-1984: VWO, Broklede, Breukelen


WERKERVARING:
2000 okt-feb 2001: Rondreis door Thailand, Vietnam en Laos

2000 aug-okt 2000: Interim manager, Talkline, Baarn. Integratie van de afdeling in/out (nieuwe abonnementen en nummerportering) binnen de afdeling customer service, opzetten en analyse van managementrapportages, optimaliseren van de serviceverlening aan dealers en interne afdelingen, opzetten roostering in overeenstemming met hoeveelheid aangeboden telefoongesprekken en administratie.

2000 jun-aug 2000: Project manager, ABN AMRO Call Center, Amsterdam
Implementatie van integratieprojecten op het gebied van MIS,
communicatie centrale staf en decentrale staf, optimalisatie en efficiency.

2000 jan-juni 2000: Interim front office manager, ABN AMRO Call Center, Breda.
Opzet nieuw call center in Breda, ontwikkelen en uitvoeren veranderingsproces met betrekking tot gewijzigde taken van supervisors, implementatie communicatiestructuur met andere sites en integratie in ABN AMRO call center organisatie (4 call centers). Direct leiding gegeven aan 4 supervisors en indirect aan 70 agents.

1999 sept-dec 1999: Coaching en begeleiding call center manager, Data Company, Amsterdam.
Call center manager is voortgekomen uit de eigen organisatie en krijgt o.a. begeleiding op het gebied van het voeren van evaluatie-, sollicitatie- en slecht nieuws- gesprekken, projectmatig werken, delegeren en controleren, budgetbeheersing, en managementrapportages.




1999 sept: Adviseren bij opzetten van internetsite voor call center branche.

1999 juni-sept 1999: Interim Call Center Manager, Data Company Amsterdam (facilitair call center voor o.a. UPC (Priority, Chello en Business Access) en Telfort, reorganisatie van het call center, begeleiden splitsing call center over twee lokaties, kwaliteitsmanagement (kwaliteit agents en projecten), opzetten werkinstructies en procedures. Direct leiding gegeven aan 10 supervisors en indirect aan 300 (parttime) agents.

1999 juni: Start als zelfstandig ondernemer.

1998 dec-feb 1999: Call Center audit: Nefit Fasto, Deventer

1997 dec-nov 1998: Director Customer Service, WorldOnline International, Vianen. Verantwoordelijk voor het customer service beleid en opzetten van servicedesks in Europa.

1996 okt-dec 1997: Manager Servicedesk, WorldOnline bv (internetprovider), Vianen. Verantwoordelijk voor het opzetten van een call center (technische helpdesk en customer service) en een backoffice (abonnee administratie,
emailafhandeling en klachtenafhandeling). Afdeling is in 1 jaar tijd gegroeid
van 10 naar 80 medewerkers. Overige verantwoordelijkheden o.a.: opleiden en
coachen 2 supervisors, opzetten trainingstraject voor (nieuwe) medewerkers,
customer service beleid, personeelsbeleid voor de servicedesk,
functioneringsgesprekken, analyseren managementinformatie, budgetbepaling,
opzetten customer service pagina’s op internet, ontwikkeling en aanpassing van user kit, aanschaf nieuwe ACD hardware en call center software.

1995 dec-juni 1996: Interim Call Center Manager, Libertel, Amsterdam. Verantwoordelijk voor de reorganisatie van het call center teneinde het, door de directie gestelde, serviceniveau te realiseren. Overige verantwoordelijkheden o.a.: dagelijks management van het call center met 20 werkplekken, 30 operators en een supervisor, het schrijven van procedures en werkinstructies, samenstellen en analyseren van managementrapportages, opzetten trainingstraject voor (nieuwe) medewerkers, opleiden en coachen van supervisor en teamleaders, personeelszaken, communicatie met afdelingen marketing en techniek op Libertel hoofdkantoor.

1995 sept-dec 1995: Project Manager Telemarketing Pilot, ABN AMRO Verzekeringen, Zwolle. Verantwoordelijkheden: werving en selectie personeel, opzet en gedeeltelijk uitvoeren van trainingsprogramma, het schrijven van werkinstructies en scripts, het maken van managementrapportages, coaching en training op de werkvloer.

1994 april-aug 1995: Manager Customer Support & Telemarketing, Stream International (fulfilment house), Apeldoorn. Verantwoordelijkheden o.a.: dagelijks management van internationaal call center (6 talen) met 25 werkplekken, 40 operators en 2 supervisors, het schrijven van procedures en werkinstructies, begeleiden ISO audit, het maken van managementrapportages (intern en extern), het schrijven van dialoogondersteuning voor medewerkers, samenstellen en onderhouden van informatiehandboek voor medewerkers, begeleiden groei van call center van 6 werkplekken naar 25 werkplekken.

1992 juli-feb 1994: Type Product Manager, Adobe Systems Europe B.V (grafische software)., Amsterdam. Product management, business management en marketing van typografische software.

1991 sept-juli 1992: Type Product Coördinator, Adobe Systems Europe B.V., Amsterdam, Productmanagement van typografische software, coördineren van marketingprojecten voor de Europese markt.

1986-1990: Telemarketer, Bell Sell Telemarketing, Amsterdam, part-time














OPLEIDINGEN
1990-1991: Russische taal- en letterkunde, Universiteit van Amsterdam

1986-1990: Commerciële Economie (specialisatie International Management), HES Amsterdam

1984-1985: Rechten, Universiteit van Utrecht

1978-1984: VWO, Broklede, Breukelen


WERKERVARING:
2000 okt-feb 2001: Rondreis door Thailand, Vietnam en Laos

2000 aug-okt 2000: Interim manager, Talkline, Baarn. Integratie van de afdeling in/out (nieuwe abonnementen en nummerportering) binnen de afdeling customer service, opzetten en analyse van managementrapportages, optimaliseren van de serviceverlening aan dealers en interne afdelingen, opzetten roostering in overeenstemming met hoeveelheid aangeboden telefoongesprekken en administratie.

2000 jun-aug 2000: Project manager, ABN AMRO Call Center, Amsterdam
Implementatie van integratieprojecten op het gebied van MIS,
communicatie centrale staf en decentrale staf, optimalisatie en efficiency.

2000 jan-juni 2000: Interim front office manager, ABN AMRO Call Center, Breda.
Opzet nieuw call center in Breda, ontwikkelen en uitvoeren veranderingsproces met betrekking tot gewijzigde taken van supervisors, implementatie communicatiestructuur met andere sites en integratie in ABN AMRO call center organisatie (4 call centers). Direct leiding gegeven aan 4 supervisors en indirect aan 70 agents.

1999 sept-dec 1999: Coaching en begeleiding call center manager, Data Company, Amsterdam.
Call center manager is voortgekomen uit de eigen organisatie en krijgt o.a. begeleiding op het gebied van het voeren van evaluatie-, sollicitatie- en slecht nieuws- gesprekken, projectmatig werken, delegeren en controleren, budgetbeheersing, en managementrapportages.




1999 sept: Adviseren bij opzetten van internetsite voor call center branche.

1999 juni-sept 1999: Interim Call Center Manager, Data Company Amsterdam (facilitair call center voor o.a. UPC (Priority, Chello en Business Access) en Telfort, reorganisatie van het call center, begeleiden splitsing call center over twee lokaties, kwaliteitsmanagement (kwaliteit agents en projecten), opzetten werkinstructies en procedures. Direct leiding gegeven aan 10 supervisors en indirect aan 300 (parttime) agents.

1999 juni: Start als zelfstandig ondernemer.

1998 dec-feb 1999: Call Center audit: Nefit Fasto, Deventer

1997 dec-nov 1998: Director Customer Service, WorldOnline International, Vianen. Verantwoordelijk voor het customer service beleid en opzetten van servicedesks in Europa.

1996 okt-dec 1997: Manager Servicedesk, WorldOnline bv (internetprovider), Vianen. Verantwoordelijk voor het opzetten van een call center (technische helpdesk en customer service) en een backoffice (abonnee administratie,
emailafhandeling en klachtenafhandeling). Afdeling is in 1 jaar tijd gegroeid
van 10 naar 80 medewerkers. Overige verantwoordelijkheden o.a.: opleiden en
coachen 2 supervisors, opzetten trainingstraject voor (nieuwe) medewerkers,
customer service beleid, personeelsbeleid voor de servicedesk,
functioneringsgesprekken, analyseren managementinformatie, budgetbepaling,
opzetten customer service pagina’s op internet, ontwikkeling en aanpassing van user kit, aanschaf nieuwe ACD hardware en call center software.

1995 dec-juni 1996: Interim Call Center Manager, Libertel, Amsterdam. Verantwoordelijk voor de reorganisatie van het call center teneinde het, door de directie gestelde, serviceniveau te realiseren. Overige verantwoordelijkheden o.a.: dagelijks management van het call center met 20 werkplekken, 30 operators en een supervisor, het schrijven van procedures en werkinstructies, samenstellen en analyseren van managementrapportages, opzetten trainingstraject voor (nieuwe) medewerkers, opleiden en coachen van supervisor en teamleaders, personeelszaken, communicatie met afdelingen marketing en techniek op Libertel hoofdkantoor.

1995 sept-dec 1995: Project Manager Telemarketing Pilot, ABN AMRO Verzekeringen, Zwolle. Verantwoordelijkheden: werving en selectie personeel, opzet en gedeeltelijk uitvoeren van trainingsprogramma, het schrijven van werkinstructies en scripts, het maken van managementrapportages, coaching en training op de werkvloer.

1994 april-aug 1995: Manager Customer Support & Telemarketing, Stream International (fulfilment house), Apeldoorn. Verantwoordelijkheden o.a.: dagelijks management van internationaal call center (6 talen) met 25 werkplekken, 40 operators en 2 supervisors, het schrijven van procedures en werkinstructies, begeleiden ISO audit, het maken van managementrapportages (intern en extern), het schrijven van dialoogondersteuning voor medewerkers, samenstellen en onderhouden van informatiehandboek voor medewerkers, begeleiden groei van call center van 6 werkplekken naar 25 werkplekken.

1992 juli-feb 1994: Type Product Manager, Adobe Systems Europe B.V (grafische software)., Amsterdam. Product management, business management en marketing van typografische software.

1991 sept-juli 1992: Type Product Coördinator, Adobe Systems Europe B.V., Amsterdam, Productmanagement van typografische software, coördineren van marketingprojecten voor de Europese markt.

1986-1990: Telemarketer, Bell Sell Telemarketing, Amsterdam, part-time







OPLEIDINGEN
1990-1991: Russische taal- en letterkunde, Universiteit van Amsterdam

1986-1990: Commerciële Economie (specialisatie International Management), HES Amsterdam

1984-1985: Rechten, Universiteit van Utrecht

1978-1984: VWO, Broklede, Breukelen


WERKERVARING:
2000 okt-feb 2001: Rondreis door Thailand, Vietnam en Laos

2000 aug-okt 2000: Interim manager, Talkline, Baarn. Integratie van de afdeling in/out (nieuwe abonnementen en nummerportering) binnen de afdeling customer service, opzetten en analyse van managementrapportages, optimaliseren van de serviceverlening aan dealers en interne afdelingen, opzetten roostering in overeenstemming met hoeveelheid aangeboden telefoongesprekken en administratie.

2000 jun-aug 2000: Project manager, ABN AMRO Call Center, Amsterdam
Implementatie van integratieprojecten op het gebied van MIS,
communicatie centrale staf en decentrale staf, optimalisatie en efficiency.

2000 jan-juni 2000: Interim front office manager, ABN AMRO Call Center, Breda.
Opzet nieuw call center in Breda, ontwikkelen en uitvoeren veranderingsproces met betrekking tot gewijzigde taken van supervisors, implementatie communicatiestructuur met andere sites en integratie in ABN AMRO call center organisatie (4 call centers). Direct leiding gegeven aan 4 supervisors en indirect aan 70 agents.

1999 sept-dec 1999: Coaching en begeleiding call center manager, Data Company, Amsterdam.
Call center manager is voortgekomen uit de eigen organisatie en krijgt o.a. begeleiding op het gebied van het voeren van evaluatie-, sollicitatie- en slecht nieuws- gesprekken, projectmatig werken, delegeren en controleren, budgetbeheersing, en managementrapportages.




1999 sept: Adviseren bij opzetten van internetsite voor call center branche.

1999 juni-sept 1999: Interim Call Center Manager, Data Company Amsterdam (facilitair call center voor o.a. UPC (Priority, Chello en Business Access) en Telfort, reorganisatie van het call center, begeleiden splitsing call center over twee lokaties, kwaliteitsmanagement (kwaliteit agents en projecten), opzetten werkinstructies en procedures. Direct leiding gegeven aan 10 supervisors en indirect aan 300 (parttime) agents.

1999 juni: Start als zelfstandig ondernemer.

1998 dec-feb 1999: Call Center audit: Nefit Fasto, Deventer

1997 dec-nov 1998: Director Customer Service, WorldOnline International, Vianen. Verantwoordelijk voor het customer service beleid en opzetten van servicedesks in Europa.

1996 okt-dec 1997: Manager Servicedesk, WorldOnline bv (internetprovider), Vianen. Verantwoordelijk voor het opzetten van een call center (technische helpdesk en customer service) en een backoffice (abonnee administratie,
emailafhandeling en klachtenafhandeling). Afdeling is in 1 jaar tijd gegroeid
van 10 naar 80 medewerkers. Overige verantwoordelijkheden o.a.: opleiden en
coachen 2 supervisors, opzetten trainingstraject voor (nieuwe) medewerkers,
customer service beleid, personeelsbeleid voor de servicedesk,
functioneringsgesprekken, analyseren managementinformatie, budgetbepaling,
opzetten customer service pagina’s op internet, ontwikkeling en aanpassing van user kit, aanschaf nieuwe ACD hardware en call center software.

1995 dec-juni 1996: Interim Call Center Manager, Libertel, Amsterdam. Verantwoordelijk voor de reorganisatie van het call center teneinde het, door de directie gestelde, serviceniveau te realiseren. Overige verantwoordelijkheden o.a.: dagelijks management van het call center met 20 werkplekken, 30 operators en een supervisor, het schrijven van procedures en werkinstructies, samenstellen en analyseren van managementrapportages, opzetten trainingstraject voor (nieuwe) medewerkers, opleiden en coachen van supervisor en teamleaders, personeelszaken, communicatie met afdelingen marketing en techniek op Libertel hoofdkantoor.

1995 sept-dec 1995: Project Manager Telemarketing Pilot, ABN AMRO Verzekeringen, Zwolle. Verantwoordelijkheden: werving en selectie personeel, opzet en gedeeltelijk uitvoeren van trainingsprogramma, het schrijven van werkinstructies en scripts, het maken van managementrapportages, coaching en training op de werkvloer.

1994 april-aug 1995: Manager Customer Support & Telemarketing, Stream International (fulfilment house), Apeldoorn. Verantwoordelijkheden o.a.: dagelijks management van internationaal call center (6 talen) met 25 werkplekken, 40 operators en 2 supervisors, het schrijven van procedures en werkinstructies, begeleiden ISO audit, het maken van managementrapportages (intern en extern), het schrijven van dialoogondersteuning voor medewerkers, samenstellen en onderhouden van informatiehandboek voor medewerkers, begeleiden groei van call center van 6 werkplekken naar 25 werkplekken.

1992 juli-feb 1994: Type Product Manager, Adobe Systems Europe B.V (grafische software)., Amsterdam. Product management, business management en marketing van typografische software.

1991 sept-juli 1992: Type Product Coördinator, Adobe Systems Europe B.V., Amsterdam, Productmanagement van typografische software, coördineren van marketingprojecten voor de Europese markt.

1986-1990: Telemarketer, Bell Sell Telemarketing, Amsterdam, part-time







OPLEIDINGEN
1990-1991: Russische taal- en letterkunde, Universiteit van Amsterdam

1986-1990: Commerciële Economie (specialisatie International Management), HES Amsterdam

1984-1985: Rechten, Universiteit van Utrecht

1978-1984: VWO, Broklede, Breukelen


WERKERVARING:
2000 okt-feb 2001: Rondreis door Thailand, Vietnam en Laos

2000 aug-okt 2000: Interim manager, Talkline, Baarn. Integratie van de afdeling in/out (nieuwe abonnementen en nummerportering) binnen de afdeling customer service, opzetten en analyse van managementrapportages, optimaliseren van de serviceverlening aan dealers en interne afdelingen, opzetten roostering in overeenstemming met hoeveelheid aangeboden telefoongesprekken en administratie.

2000 jun-aug 2000: Project manager, ABN AMRO Call Center, Amsterdam
Implementatie van integratieprojecten op het gebied van MIS,
communicatie centrale staf en decentrale staf, optimalisatie en efficiency.

2000 jan-juni 2000: Interim front office manager, ABN AMRO Call Center, Breda.
Opzet nieuw call center in Breda, ontwikkelen en uitvoeren veranderingsproces met betrekking tot gewijzigde taken van supervisors, implementatie communicatiestructuur met andere sites en integratie in ABN AMRO call center organisatie (4 call centers). Direct leiding gegeven aan 4 supervisors en indirect aan 70 agents.

1999 sept-dec 1999: Coaching en begeleiding call center manager, Data Company, Amsterdam.
Call center manager is voortgekomen uit de eigen organisatie en krijgt o.a. begeleiding op het gebied van het voeren van evaluatie-, sollicitatie- en slecht nieuws- gesprekken, projectmatig werken, delegeren en controleren, budgetbeheersing, en managementrapportages.




1999 sept: Adviseren bij opzetten van internetsite voor call center branche.

1999 juni-sept 1999: Interim Call Center Manager, Data Company Amsterdam (facilitair call center voor o.a. UPC (Priority, Chello en Business Access) en Telfort, reorganisatie van het call center, begeleiden splitsing call center over twee lokaties, kwaliteitsmanagement (kwaliteit agents en projecten), opzetten werkinstructies en procedures. Direct leiding gegeven aan 10 supervisors en indirect aan 300 (parttime) agents.

1999 juni: Start als zelfstandig ondernemer.

1998 dec-feb 1999: Call Center audit: Nefit Fasto, Deventer

1997 dec-nov 1998: Director Customer Service, WorldOnline International, Vianen. Verantwoordelijk voor het customer service beleid en opzetten van servicedesks in Europa.

1996 okt-dec 1997: Manager Servicedesk, WorldOnline bv (internetprovider), Vianen. Verantwoordelijk voor het opzetten van een call center (technische helpdesk en customer service) en een backoffice (abonnee administratie,
emailafhandeling en klachtenafhandeling). Afdeling is in 1 jaar tijd gegroeid
van 10 naar 80 medewerkers. Overige verantwoordelijkheden o.a.: opleiden en
coachen 2 supervisors, opzetten trainingstraject voor (nieuwe) medewerkers,
customer service beleid, personeelsbeleid voor de servicedesk,
functioneringsgesprekken, analyseren managementinformatie, budgetbepaling,
opzetten customer service pagina’s op internet, ontwikkeling en aanpassing van user kit, aanschaf nieuwe ACD hardware en call center software.

1995 dec-juni 1996: Interim Call Center Manager, Libertel, Amsterdam. Verantwoordelijk voor de reorganisatie van het call center teneinde het, door de directie gestelde, serviceniveau te realiseren. Overige verantwoordelijkheden o.a.: dagelijks management van het call center met 20 werkplekken, 30 operators en een supervisor, het schrijven van procedures en werkinstructies, samenstellen en analyseren van managementrapportages, opzetten trainingstraject voor (nieuwe) medewerkers, opleiden en coachen van supervisor en teamleaders, personeelszaken, communicatie met afdelingen marketing en techniek op Libertel hoofdkantoor.

1995 sept-dec 1995: Project Manager Telemarketing Pilot, ABN AMRO Verzekeringen, Zwolle. Verantwoordelijkheden: werving en selectie personeel, opzet en gedeeltelijk uitvoeren van trainingsprogramma, het schrijven van werkinstructies en scripts, het maken van managementrapportages, coaching en training op de werkvloer.

1994 april-aug 1995: Manager Customer Support & Telemarketing, Stream International (fulfilment house), Apeldoorn. Verantwoordelijkheden o.a.: dagelijks management van internationaal call center (6 talen) met 25 werkplekken, 40 operators en 2 supervisors, het schrijven van procedures en werkinstructies, begeleiden ISO audit, het maken van managementrapportages (intern en extern), het schrijven van dialoogondersteuning voor medewerkers, samenstellen en onderhouden van informatiehandboek voor medewerkers, begeleiden groei van call center van 6 werkplekken naar 25 werkplekken.

1992 juli-feb 1994: Type Product Manager, Adobe Systems Europe B.V (grafische software)., Amsterdam. Product management, business management en marketing van typografische software.

1991 sept-juli 1992: Type Product Coördinator, Adobe Systems Europe B.V., Amsterdam, Productmanagement van typografische software, coördineren van marketingprojecten voor de Europese markt.

1986-1990: Telemarketer, Bell Sell Telemarketing, Amsterdam, part-time












manager customer support & telemarketing, intern. fulfillment house
call center manager, facilitair call center
call center manager, netwerkaanbieder mobiele telefonie
manager servicedesk, internetprovider
customer service director, internetprovider
front office manager, call center organisatie van een Nederlandse bank
projectleider telemarketing, verzekeringsafdeling van een Nederlandse bank

















Opleiding interimmanager

HEAO, commerciele economie (specialisatie internationaal management)

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

leidinggeven, reorganiseren, opzetten nieuw call center, processen in kaart brengen en optimaliseren, analyseren managementinformatie.

Talenkennis interimmanager

Engels, Duits, Frans

 beschikbaar?

Geselecteerde interimmanagers:

Deze manager verwijderen  57438 - Teamleider
Deze manager verwijderen  198647 - Manager Change- en Procesmanagement
Deze manager verwijderen  74710 - Manager
Deze manager verwijderen  52107 - Business consultant, logistics consultat
Deze manager verwijderen  91504 - manager / coach
Deze manager verwijderen  39219 - Directeur,CFO; Financieel management
Deze manager verwijderen  190721 - Human Resources Management und Lohnverrechnung
Deze manager verwijderen  91267 - projectleider
Deze manager verwijderen  26603 - Interim- en projectmanager Zorg en Welzijn
Deze manager verwijderen  91589 - Finance Manager
Deze manager verwijderen  92144 - Manager ICT
Deze manager verwijderen  50437 - Business director
Deze manager verwijderen  73143 - Procesmanager / business consultant
Deze manager verwijderen  25473 - Programma/Project manager/Organisatie adviseur
Deze manager verwijderen  29793 - Verandermanager a.i.
Deze manager verwijderen  46395 - Organisatie-adviseur, coach, trainer en manager
Deze manager verwijderen  35007 - Project and businessmanager
Deze manager verwijderen  34953 - directeur
Deze manager verwijderen  81884 - Interim manager
Deze manager verwijderen  50861 - Mr
Deze manager verwijderen  59209 - Alg./Techn. Directeur, Adviseur
Deze manager verwijderen  51905 - Interim manager / project manager
Deze manager verwijderen  86390 - Operations Manager
Deze manager verwijderen  83906 - Woonconsulent
Deze manager verwijderen  64284 - General management
Deze manager verwijderen  86761 - interim management, administratieve organisatie
Deze manager verwijderen  55256 - Interim (lijn)manager, projectleider, consultant of coach.
Deze manager verwijderen  66753 - Manager/CFO / Financieel Directeur/Controller
Deze manager verwijderen  29386 - office manager, management assistente
Deze manager verwijderen  198061 - Betriebswirt Logistik Verkehr Spedition
Deze manager verwijderen  48316 - Interim- en Projectmanager Supply Chain
Deze manager verwijderen  25232 - interim manager/projectleider
Deze manager verwijderen  11376 - Lijnmanagement en projectmanagement
Deze manager verwijderen  92236 - Manager productie
Deze manager verwijderen  137143 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  198243 - Business Development & Sales Management
Deze manager verwijderen  195586 - Geschäftsführer
Deze manager verwijderen  192951 - IT Projektmanager, Dozent und Heilpädagoge
Deze manager verwijderen  35683 - Project management/ Interim manager
Deze manager verwijderen  20626 - operations manager;logistics manager
Deze manager verwijderen  16474 - Payroll Consultant/ Hoofd Salaris administratie
Deze manager verwijderen  71736 - Operations Professional
Deze manager verwijderen  36566 - Manager
Deze manager verwijderen  48310 - Projectcontroller
Deze manager verwijderen  72860 - directeur, manager, teamleider, coach, consultant
Deze manager verwijderen  195977 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  36795 - senior project manager / interim manager
Deze manager verwijderen  92896 - manager
Deze manager verwijderen  40135 - CFO / Controller
Deze manager verwijderen  38984 - Manager gezondheidszorg
Deze manager verwijderen  192047 - Interim Finance & Accounting
Deze manager verwijderen  51830 - Directie Assistent / project manager Hotellerie
Deze manager verwijderen  90870 - Operationeel Manager
Deze manager verwijderen  91301 - Business controller, interim manager, projectleider
Deze manager verwijderen  82456 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  74598 - Interim Management / Organisatie advies
Deze manager verwijderen  62606 - Recruiter, trainer/coach, verandermanager
Deze manager verwijderen  57277 - senior manager, specialisatie: gezondheidszorg
Deze manager verwijderen  78733 - Afdelingsmanager
Deze manager verwijderen  61537 - Interim Manager Veranderingsmanagement & Innovatie
Deze manager verwijderen  40775 - HR consultant
Deze manager verwijderen  200971 - Lean / Agile Consultant
Deze manager verwijderen  20538 - Distribution & Development Manager
Deze manager verwijderen  34620 - KAM Manager (QA Manager) & Consultant
Deze manager verwijderen  196028 - kaufmännischer Leiter / Geschäftsführer/Controlling
Deze manager verwijderen  18913 - Interim manager
Deze manager verwijderen  87350 - adviseur/trainer/coach
Deze manager verwijderen  28307 - Controller
Deze manager verwijderen  24589 - manager/direkteur
Deze manager verwijderen  76050 - Interim manager / projectleider
Deze manager verwijderen  76770 - manager en bedrijfskundig adviseur
Deze manager verwijderen  55005 - management
Deze manager verwijderen  17818 - midden/ hoger kader
Deze manager verwijderen  190868 - Projektleitung
Deze manager verwijderen  91214 - projectleider
Deze manager verwijderen  18297 - Senior projectmanager
Deze manager verwijderen  58690 - Interim manager
Deze manager verwijderen  118608 - Sales Manager / Key Account Manager / Projektmanager
Deze manager verwijderen  25474 - Adviseur en projectleider logistiek
Deze manager verwijderen  72018 - Algemeen / project manager
Deze manager verwijderen  90616 - Manager projectmanager
Deze manager verwijderen  55459 - project manager
Deze manager verwijderen  23572 - interim en crisis manager
Deze manager verwijderen  38439 - Directeur, Manager, Veranderingsmanager
Deze manager verwijderen  43538 - HRD / recruitment manager
Deze manager verwijderen  152744 - Interim Manager als Vorstand/Geschäftsführer/Direktor für Ve
Deze manager verwijderen  90886 - Program and Project Director
Deze manager verwijderen  66060 - Operations director - Project Manager
Deze manager verwijderen  200437 - Interim Manager China + Hong Kong
Deze manager verwijderen  91594 - Managing Director
Deze manager verwijderen  199863 - Algemeen Directeur
Deze manager verwijderen  194743 - Beraterin und Business Coach
Deze manager verwijderen  193738 - Geschäftsführer sozialer Bereich
Deze manager verwijderen  61887 - verandermanager
Deze manager verwijderen  43949 - Interim manager / business consultant Telecom
Deze manager verwijderen  135363 - CIO - Business Processe - Mgmt Consulting
Deze manager verwijderen  199365 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  73199 - Interim manager met ervaring in profit en non profit
Deze manager verwijderen  34312 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  195362 - Vertriebsleitung, Projektierung
Deze manager verwijderen  13451 - interim directeur / projectleider
Deze manager verwijderen  42900 - Supply Chain Manager
Deze manager verwijderen  37719 - HRD specialist
Deze manager verwijderen  91588 - interim manager, projectmanager, consultant
Deze manager verwijderen  26122 - Interim-manager in de zorg
Deze manager verwijderen  36860 - Customer Service Manager
Deze manager verwijderen  198616 - Manager, Teamleider, Ontwikkelaar, Internationale HRM
Deze manager verwijderen  75500 - Directie
Deze manager verwijderen  57430 - Project manager
Deze manager verwijderen  34765 - Interim-/projectmanager, coach
Deze manager verwijderen  68796 - Manager Operations Support Division InterimConsultantMan
Deze manager verwijderen  78416 - Projectleider/informatiemanager
Deze manager verwijderen  199741 - Managing Director
Deze manager verwijderen  72545 - senior management / directie
Deze manager verwijderen  197912 - Interim Programme and Project Manager
Deze manager verwijderen  174310 - Kaufmännischer Manager, Interim, Projekt, Krise
Deze manager verwijderen  86187 - lijnmanager/ programmamanager/projactmanager
Deze manager verwijderen  31019 - Adjunct-directeur / Bedrijfsleider / Ondernemer
Deze manager verwijderen  73468 - manager, consultant
Deze manager verwijderen  31287 - Communicatie Manager/Project Consultant
Deze manager verwijderen  75608 - logistiek manager
Deze manager verwijderen  32101 - Adviseur Procesverbetering, Change Management & Compliance
Deze manager verwijderen  197272 - Manager
Deze manager verwijderen  90172 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  18384 - Verandermanager
Deze manager verwijderen  200961 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  18803 - project(bege)leider kwaliteit en kringeconomie
Deze manager verwijderen  17181 - controller/ financieel manager/accountant
Deze manager verwijderen  192106 - Einkaufs-, Supply Chain - & Logistik-Experte
Deze manager verwijderen  16132 - algemeen management
Deze manager verwijderen  13905 - CFO, Fin.directeur, Fin. Manager, Business controller
Deze manager verwijderen  12252 - Algemeen Directeur
Deze manager verwijderen  190842 - Interims Managerin
Deze manager verwijderen  91961 - algemeen-commercieel manager/directeur


Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :