Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Call center/customer service manager

Call center/customer service manager

Werkervaring interimmanager

OPLEIDINGEN
1990-1991: Russische taal- en letterkunde, Universiteit van Amsterdam

1986-1990: Commerciële Economie (specialisatie International Management), HES Amsterdam

1984-1985: Rechten, Universiteit van Utrecht

1978-1984: VWO, Broklede, Breukelen


WERKERVARING:
2000 okt-feb 2001: Rondreis door Thailand, Vietnam en Laos

2000 aug-okt 2000: Interim manager, Talkline, Baarn. Integratie van de afdeling in/out (nieuwe abonnementen en nummerportering) binnen de afdeling customer service, opzetten en analyse van managementrapportages, optimaliseren van de serviceverlening aan dealers en interne afdelingen, opzetten roostering in overeenstemming met hoeveelheid aangeboden telefoongesprekken en administratie.

2000 jun-aug 2000: Project manager, ABN AMRO Call Center, Amsterdam
Implementatie van integratieprojecten op het gebied van MIS,
communicatie centrale staf en decentrale staf, optimalisatie en efficiency.

2000 jan-juni 2000: Interim front office manager, ABN AMRO Call Center, Breda.
Opzet nieuw call center in Breda, ontwikkelen en uitvoeren veranderingsproces met betrekking tot gewijzigde taken van supervisors, implementatie communicatiestructuur met andere sites en integratie in ABN AMRO call center organisatie (4 call centers). Direct leiding gegeven aan 4 supervisors en indirect aan 70 agents.

1999 sept-dec 1999: Coaching en begeleiding call center manager, Data Company, Amsterdam.
Call center manager is voortgekomen uit de eigen organisatie en krijgt o.a. begeleiding op het gebied van het voeren van evaluatie-, sollicitatie- en slecht nieuws- gesprekken, projectmatig werken, delegeren en controleren, budgetbeheersing, en managementrapportages.




1999 sept: Adviseren bij opzetten van internetsite voor call center branche.

1999 juni-sept 1999: Interim Call Center Manager, Data Company Amsterdam (facilitair call center voor o.a. UPC (Priority, Chello en Business Access) en Telfort, reorganisatie van het call center, begeleiden splitsing call center over twee lokaties, kwaliteitsmanagement (kwaliteit agents en projecten), opzetten werkinstructies en procedures. Direct leiding gegeven aan 10 supervisors en indirect aan 300 (parttime) agents.

1999 juni: Start als zelfstandig ondernemer.

1998 dec-feb 1999: Call Center audit: Nefit Fasto, Deventer

1997 dec-nov 1998: Director Customer Service, WorldOnline International, Vianen. Verantwoordelijk voor het customer service beleid en opzetten van servicedesks in Europa.

1996 okt-dec 1997: Manager Servicedesk, WorldOnline bv (internetprovider), Vianen. Verantwoordelijk voor het opzetten van een call center (technische helpdesk en customer service) en een backoffice (abonnee administratie,
emailafhandeling en klachtenafhandeling). Afdeling is in 1 jaar tijd gegroeid
van 10 naar 80 medewerkers. Overige verantwoordelijkheden o.a.: opleiden en
coachen 2 supervisors, opzetten trainingstraject voor (nieuwe) medewerkers,
customer service beleid, personeelsbeleid voor de servicedesk,
functioneringsgesprekken, analyseren managementinformatie, budgetbepaling,
opzetten customer service pagina’s op internet, ontwikkeling en aanpassing van user kit, aanschaf nieuwe ACD hardware en call center software.

1995 dec-juni 1996: Interim Call Center Manager, Libertel, Amsterdam. Verantwoordelijk voor de reorganisatie van het call center teneinde het, door de directie gestelde, serviceniveau te realiseren. Overige verantwoordelijkheden o.a.: dagelijks management van het call center met 20 werkplekken, 30 operators en een supervisor, het schrijven van procedures en werkinstructies, samenstellen en analyseren van managementrapportages, opzetten trainingstraject voor (nieuwe) medewerkers, opleiden en coachen van supervisor en teamleaders, personeelszaken, communicatie met afdelingen marketing en techniek op Libertel hoofdkantoor.

1995 sept-dec 1995: Project Manager Telemarketing Pilot, ABN AMRO Verzekeringen, Zwolle. Verantwoordelijkheden: werving en selectie personeel, opzet en gedeeltelijk uitvoeren van trainingsprogramma, het schrijven van werkinstructies en scripts, het maken van managementrapportages, coaching en training op de werkvloer.

1994 april-aug 1995: Manager Customer Support & Telemarketing, Stream International (fulfilment house), Apeldoorn. Verantwoordelijkheden o.a.: dagelijks management van internationaal call center (6 talen) met 25 werkplekken, 40 operators en 2 supervisors, het schrijven van procedures en werkinstructies, begeleiden ISO audit, het maken van managementrapportages (intern en extern), het schrijven van dialoogondersteuning voor medewerkers, samenstellen en onderhouden van informatiehandboek voor medewerkers, begeleiden groei van call center van 6 werkplekken naar 25 werkplekken.

1992 juli-feb 1994: Type Product Manager, Adobe Systems Europe B.V (grafische software)., Amsterdam. Product management, business management en marketing van typografische software.

1991 sept-juli 1992: Type Product Coördinator, Adobe Systems Europe B.V., Amsterdam, Productmanagement van typografische software, coördineren van marketingprojecten voor de Europese markt.

1986-1990: Telemarketer, Bell Sell Telemarketing, Amsterdam, part-time














OPLEIDINGEN
1990-1991: Russische taal- en letterkunde, Universiteit van Amsterdam

1986-1990: Commerciële Economie (specialisatie International Management), HES Amsterdam

1984-1985: Rechten, Universiteit van Utrecht

1978-1984: VWO, Broklede, Breukelen


WERKERVARING:
2000 okt-feb 2001: Rondreis door Thailand, Vietnam en Laos

2000 aug-okt 2000: Interim manager, Talkline, Baarn. Integratie van de afdeling in/out (nieuwe abonnementen en nummerportering) binnen de afdeling customer service, opzetten en analyse van managementrapportages, optimaliseren van de serviceverlening aan dealers en interne afdelingen, opzetten roostering in overeenstemming met hoeveelheid aangeboden telefoongesprekken en administratie.

2000 jun-aug 2000: Project manager, ABN AMRO Call Center, Amsterdam
Implementatie van integratieprojecten op het gebied van MIS,
communicatie centrale staf en decentrale staf, optimalisatie en efficiency.

2000 jan-juni 2000: Interim front office manager, ABN AMRO Call Center, Breda.
Opzet nieuw call center in Breda, ontwikkelen en uitvoeren veranderingsproces met betrekking tot gewijzigde taken van supervisors, implementatie communicatiestructuur met andere sites en integratie in ABN AMRO call center organisatie (4 call centers). Direct leiding gegeven aan 4 supervisors en indirect aan 70 agents.

1999 sept-dec 1999: Coaching en begeleiding call center manager, Data Company, Amsterdam.
Call center manager is voortgekomen uit de eigen organisatie en krijgt o.a. begeleiding op het gebied van het voeren van evaluatie-, sollicitatie- en slecht nieuws- gesprekken, projectmatig werken, delegeren en controleren, budgetbeheersing, en managementrapportages.




1999 sept: Adviseren bij opzetten van internetsite voor call center branche.

1999 juni-sept 1999: Interim Call Center Manager, Data Company Amsterdam (facilitair call center voor o.a. UPC (Priority, Chello en Business Access) en Telfort, reorganisatie van het call center, begeleiden splitsing call center over twee lokaties, kwaliteitsmanagement (kwaliteit agents en projecten), opzetten werkinstructies en procedures. Direct leiding gegeven aan 10 supervisors en indirect aan 300 (parttime) agents.

1999 juni: Start als zelfstandig ondernemer.

1998 dec-feb 1999: Call Center audit: Nefit Fasto, Deventer

1997 dec-nov 1998: Director Customer Service, WorldOnline International, Vianen. Verantwoordelijk voor het customer service beleid en opzetten van servicedesks in Europa.

1996 okt-dec 1997: Manager Servicedesk, WorldOnline bv (internetprovider), Vianen. Verantwoordelijk voor het opzetten van een call center (technische helpdesk en customer service) en een backoffice (abonnee administratie,
emailafhandeling en klachtenafhandeling). Afdeling is in 1 jaar tijd gegroeid
van 10 naar 80 medewerkers. Overige verantwoordelijkheden o.a.: opleiden en
coachen 2 supervisors, opzetten trainingstraject voor (nieuwe) medewerkers,
customer service beleid, personeelsbeleid voor de servicedesk,
functioneringsgesprekken, analyseren managementinformatie, budgetbepaling,
opzetten customer service pagina’s op internet, ontwikkeling en aanpassing van user kit, aanschaf nieuwe ACD hardware en call center software.

1995 dec-juni 1996: Interim Call Center Manager, Libertel, Amsterdam. Verantwoordelijk voor de reorganisatie van het call center teneinde het, door de directie gestelde, serviceniveau te realiseren. Overige verantwoordelijkheden o.a.: dagelijks management van het call center met 20 werkplekken, 30 operators en een supervisor, het schrijven van procedures en werkinstructies, samenstellen en analyseren van managementrapportages, opzetten trainingstraject voor (nieuwe) medewerkers, opleiden en coachen van supervisor en teamleaders, personeelszaken, communicatie met afdelingen marketing en techniek op Libertel hoofdkantoor.

1995 sept-dec 1995: Project Manager Telemarketing Pilot, ABN AMRO Verzekeringen, Zwolle. Verantwoordelijkheden: werving en selectie personeel, opzet en gedeeltelijk uitvoeren van trainingsprogramma, het schrijven van werkinstructies en scripts, het maken van managementrapportages, coaching en training op de werkvloer.

1994 april-aug 1995: Manager Customer Support & Telemarketing, Stream International (fulfilment house), Apeldoorn. Verantwoordelijkheden o.a.: dagelijks management van internationaal call center (6 talen) met 25 werkplekken, 40 operators en 2 supervisors, het schrijven van procedures en werkinstructies, begeleiden ISO audit, het maken van managementrapportages (intern en extern), het schrijven van dialoogondersteuning voor medewerkers, samenstellen en onderhouden van informatiehandboek voor medewerkers, begeleiden groei van call center van 6 werkplekken naar 25 werkplekken.

1992 juli-feb 1994: Type Product Manager, Adobe Systems Europe B.V (grafische software)., Amsterdam. Product management, business management en marketing van typografische software.

1991 sept-juli 1992: Type Product Coördinator, Adobe Systems Europe B.V., Amsterdam, Productmanagement van typografische software, coördineren van marketingprojecten voor de Europese markt.

1986-1990: Telemarketer, Bell Sell Telemarketing, Amsterdam, part-time







OPLEIDINGEN
1990-1991: Russische taal- en letterkunde, Universiteit van Amsterdam

1986-1990: Commerciële Economie (specialisatie International Management), HES Amsterdam

1984-1985: Rechten, Universiteit van Utrecht

1978-1984: VWO, Broklede, Breukelen


WERKERVARING:
2000 okt-feb 2001: Rondreis door Thailand, Vietnam en Laos

2000 aug-okt 2000: Interim manager, Talkline, Baarn. Integratie van de afdeling in/out (nieuwe abonnementen en nummerportering) binnen de afdeling customer service, opzetten en analyse van managementrapportages, optimaliseren van de serviceverlening aan dealers en interne afdelingen, opzetten roostering in overeenstemming met hoeveelheid aangeboden telefoongesprekken en administratie.

2000 jun-aug 2000: Project manager, ABN AMRO Call Center, Amsterdam
Implementatie van integratieprojecten op het gebied van MIS,
communicatie centrale staf en decentrale staf, optimalisatie en efficiency.

2000 jan-juni 2000: Interim front office manager, ABN AMRO Call Center, Breda.
Opzet nieuw call center in Breda, ontwikkelen en uitvoeren veranderingsproces met betrekking tot gewijzigde taken van supervisors, implementatie communicatiestructuur met andere sites en integratie in ABN AMRO call center organisatie (4 call centers). Direct leiding gegeven aan 4 supervisors en indirect aan 70 agents.

1999 sept-dec 1999: Coaching en begeleiding call center manager, Data Company, Amsterdam.
Call center manager is voortgekomen uit de eigen organisatie en krijgt o.a. begeleiding op het gebied van het voeren van evaluatie-, sollicitatie- en slecht nieuws- gesprekken, projectmatig werken, delegeren en controleren, budgetbeheersing, en managementrapportages.




1999 sept: Adviseren bij opzetten van internetsite voor call center branche.

1999 juni-sept 1999: Interim Call Center Manager, Data Company Amsterdam (facilitair call center voor o.a. UPC (Priority, Chello en Business Access) en Telfort, reorganisatie van het call center, begeleiden splitsing call center over twee lokaties, kwaliteitsmanagement (kwaliteit agents en projecten), opzetten werkinstructies en procedures. Direct leiding gegeven aan 10 supervisors en indirect aan 300 (parttime) agents.

1999 juni: Start als zelfstandig ondernemer.

1998 dec-feb 1999: Call Center audit: Nefit Fasto, Deventer

1997 dec-nov 1998: Director Customer Service, WorldOnline International, Vianen. Verantwoordelijk voor het customer service beleid en opzetten van servicedesks in Europa.

1996 okt-dec 1997: Manager Servicedesk, WorldOnline bv (internetprovider), Vianen. Verantwoordelijk voor het opzetten van een call center (technische helpdesk en customer service) en een backoffice (abonnee administratie,
emailafhandeling en klachtenafhandeling). Afdeling is in 1 jaar tijd gegroeid
van 10 naar 80 medewerkers. Overige verantwoordelijkheden o.a.: opleiden en
coachen 2 supervisors, opzetten trainingstraject voor (nieuwe) medewerkers,
customer service beleid, personeelsbeleid voor de servicedesk,
functioneringsgesprekken, analyseren managementinformatie, budgetbepaling,
opzetten customer service pagina’s op internet, ontwikkeling en aanpassing van user kit, aanschaf nieuwe ACD hardware en call center software.

1995 dec-juni 1996: Interim Call Center Manager, Libertel, Amsterdam. Verantwoordelijk voor de reorganisatie van het call center teneinde het, door de directie gestelde, serviceniveau te realiseren. Overige verantwoordelijkheden o.a.: dagelijks management van het call center met 20 werkplekken, 30 operators en een supervisor, het schrijven van procedures en werkinstructies, samenstellen en analyseren van managementrapportages, opzetten trainingstraject voor (nieuwe) medewerkers, opleiden en coachen van supervisor en teamleaders, personeelszaken, communicatie met afdelingen marketing en techniek op Libertel hoofdkantoor.

1995 sept-dec 1995: Project Manager Telemarketing Pilot, ABN AMRO Verzekeringen, Zwolle. Verantwoordelijkheden: werving en selectie personeel, opzet en gedeeltelijk uitvoeren van trainingsprogramma, het schrijven van werkinstructies en scripts, het maken van managementrapportages, coaching en training op de werkvloer.

1994 april-aug 1995: Manager Customer Support & Telemarketing, Stream International (fulfilment house), Apeldoorn. Verantwoordelijkheden o.a.: dagelijks management van internationaal call center (6 talen) met 25 werkplekken, 40 operators en 2 supervisors, het schrijven van procedures en werkinstructies, begeleiden ISO audit, het maken van managementrapportages (intern en extern), het schrijven van dialoogondersteuning voor medewerkers, samenstellen en onderhouden van informatiehandboek voor medewerkers, begeleiden groei van call center van 6 werkplekken naar 25 werkplekken.

1992 juli-feb 1994: Type Product Manager, Adobe Systems Europe B.V (grafische software)., Amsterdam. Product management, business management en marketing van typografische software.

1991 sept-juli 1992: Type Product Coördinator, Adobe Systems Europe B.V., Amsterdam, Productmanagement van typografische software, coördineren van marketingprojecten voor de Europese markt.

1986-1990: Telemarketer, Bell Sell Telemarketing, Amsterdam, part-time







OPLEIDINGEN
1990-1991: Russische taal- en letterkunde, Universiteit van Amsterdam

1986-1990: Commerciële Economie (specialisatie International Management), HES Amsterdam

1984-1985: Rechten, Universiteit van Utrecht

1978-1984: VWO, Broklede, Breukelen


WERKERVARING:
2000 okt-feb 2001: Rondreis door Thailand, Vietnam en Laos

2000 aug-okt 2000: Interim manager, Talkline, Baarn. Integratie van de afdeling in/out (nieuwe abonnementen en nummerportering) binnen de afdeling customer service, opzetten en analyse van managementrapportages, optimaliseren van de serviceverlening aan dealers en interne afdelingen, opzetten roostering in overeenstemming met hoeveelheid aangeboden telefoongesprekken en administratie.

2000 jun-aug 2000: Project manager, ABN AMRO Call Center, Amsterdam
Implementatie van integratieprojecten op het gebied van MIS,
communicatie centrale staf en decentrale staf, optimalisatie en efficiency.

2000 jan-juni 2000: Interim front office manager, ABN AMRO Call Center, Breda.
Opzet nieuw call center in Breda, ontwikkelen en uitvoeren veranderingsproces met betrekking tot gewijzigde taken van supervisors, implementatie communicatiestructuur met andere sites en integratie in ABN AMRO call center organisatie (4 call centers). Direct leiding gegeven aan 4 supervisors en indirect aan 70 agents.

1999 sept-dec 1999: Coaching en begeleiding call center manager, Data Company, Amsterdam.
Call center manager is voortgekomen uit de eigen organisatie en krijgt o.a. begeleiding op het gebied van het voeren van evaluatie-, sollicitatie- en slecht nieuws- gesprekken, projectmatig werken, delegeren en controleren, budgetbeheersing, en managementrapportages.




1999 sept: Adviseren bij opzetten van internetsite voor call center branche.

1999 juni-sept 1999: Interim Call Center Manager, Data Company Amsterdam (facilitair call center voor o.a. UPC (Priority, Chello en Business Access) en Telfort, reorganisatie van het call center, begeleiden splitsing call center over twee lokaties, kwaliteitsmanagement (kwaliteit agents en projecten), opzetten werkinstructies en procedures. Direct leiding gegeven aan 10 supervisors en indirect aan 300 (parttime) agents.

1999 juni: Start als zelfstandig ondernemer.

1998 dec-feb 1999: Call Center audit: Nefit Fasto, Deventer

1997 dec-nov 1998: Director Customer Service, WorldOnline International, Vianen. Verantwoordelijk voor het customer service beleid en opzetten van servicedesks in Europa.

1996 okt-dec 1997: Manager Servicedesk, WorldOnline bv (internetprovider), Vianen. Verantwoordelijk voor het opzetten van een call center (technische helpdesk en customer service) en een backoffice (abonnee administratie,
emailafhandeling en klachtenafhandeling). Afdeling is in 1 jaar tijd gegroeid
van 10 naar 80 medewerkers. Overige verantwoordelijkheden o.a.: opleiden en
coachen 2 supervisors, opzetten trainingstraject voor (nieuwe) medewerkers,
customer service beleid, personeelsbeleid voor de servicedesk,
functioneringsgesprekken, analyseren managementinformatie, budgetbepaling,
opzetten customer service pagina’s op internet, ontwikkeling en aanpassing van user kit, aanschaf nieuwe ACD hardware en call center software.

1995 dec-juni 1996: Interim Call Center Manager, Libertel, Amsterdam. Verantwoordelijk voor de reorganisatie van het call center teneinde het, door de directie gestelde, serviceniveau te realiseren. Overige verantwoordelijkheden o.a.: dagelijks management van het call center met 20 werkplekken, 30 operators en een supervisor, het schrijven van procedures en werkinstructies, samenstellen en analyseren van managementrapportages, opzetten trainingstraject voor (nieuwe) medewerkers, opleiden en coachen van supervisor en teamleaders, personeelszaken, communicatie met afdelingen marketing en techniek op Libertel hoofdkantoor.

1995 sept-dec 1995: Project Manager Telemarketing Pilot, ABN AMRO Verzekeringen, Zwolle. Verantwoordelijkheden: werving en selectie personeel, opzet en gedeeltelijk uitvoeren van trainingsprogramma, het schrijven van werkinstructies en scripts, het maken van managementrapportages, coaching en training op de werkvloer.

1994 april-aug 1995: Manager Customer Support & Telemarketing, Stream International (fulfilment house), Apeldoorn. Verantwoordelijkheden o.a.: dagelijks management van internationaal call center (6 talen) met 25 werkplekken, 40 operators en 2 supervisors, het schrijven van procedures en werkinstructies, begeleiden ISO audit, het maken van managementrapportages (intern en extern), het schrijven van dialoogondersteuning voor medewerkers, samenstellen en onderhouden van informatiehandboek voor medewerkers, begeleiden groei van call center van 6 werkplekken naar 25 werkplekken.

1992 juli-feb 1994: Type Product Manager, Adobe Systems Europe B.V (grafische software)., Amsterdam. Product management, business management en marketing van typografische software.

1991 sept-juli 1992: Type Product Coördinator, Adobe Systems Europe B.V., Amsterdam, Productmanagement van typografische software, coördineren van marketingprojecten voor de Europese markt.

1986-1990: Telemarketer, Bell Sell Telemarketing, Amsterdam, part-time












manager customer support & telemarketing, intern. fulfillment house
call center manager, facilitair call center
call center manager, netwerkaanbieder mobiele telefonie
manager servicedesk, internetprovider
customer service director, internetprovider
front office manager, call center organisatie van een Nederlandse bank
projectleider telemarketing, verzekeringsafdeling van een Nederlandse bank

















Opleiding interimmanager

HEAO, commerciele economie (specialisatie internationaal management)

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

leidinggeven, reorganiseren, opzetten nieuw call center, processen in kaart brengen en optimaliseren, analyseren managementinformatie.

Talenkennis interimmanager

Engels, Duits, Frans

 beschikbaar?

Geselecteerde interimmanagers:

Deze manager verwijderen  51473 - Risk consultant/financieringsspecialist
Deze manager verwijderen  41443 - project- en interimmanager facility management & huisvestin
Deze manager verwijderen  29276 - Project & Programme Manager
Deze manager verwijderen  29526 - Manager Operations - Manager Logistics
Deze manager verwijderen  19605 - teamleider beheerder bedrijfsleider vestegingsmanager coordi
Deze manager verwijderen  38071 - interim manager en organisatie-adviseur
Deze manager verwijderen  44493 - HRM adviseur
Deze manager verwijderen  191942 - Kaufmännische Geschäftsführung
Deze manager verwijderen  200734 - Interim Manager : Strategie & Product Management
Deze manager verwijderen  36737 - Projectleider/interim-manager/beleidsmedewerker a.i.
Deze manager verwijderen  91700 - Teamleider
Deze manager verwijderen  74945 - interim manager / consultant
Deze manager verwijderen  14868 - Manager administratief proces ziekenhuis
Deze manager verwijderen  65033 - Controller/Investment Accountant
Deze manager verwijderen  195034 - CFO, kaufmännische Leitung
Deze manager verwijderen  200402 - interim manager
Deze manager verwijderen  91007 - managementfuncties
Deze manager verwijderen  162348 - Controller
Deze manager verwijderen  24464 - Drs.RA-(Interim) Manager Finance/CFO-Change Manager
Deze manager verwijderen  67728 - HRM | Coach
Deze manager verwijderen  43561 - Busniness Process Ananlyst
Deze manager verwijderen  152986 - CEO, COO, VKL, Marketing & VK
Deze manager verwijderen  86681 - Operations manager, Algemeen manager, Productie manager, Sup
Deze manager verwijderen  196653 - Wealth Management Professional
Deze manager verwijderen  81872 - Office Manager / Personal Assistant / Events Manager
Deze manager verwijderen  57015 - Communicatieadviseur
Deze manager verwijderen  49530 - interim - en projectmanagement
Deze manager verwijderen  58807 - interim/project/verander manager
Deze manager verwijderen  90996 - Manager Sociaal beheer Corporatiebranche
Deze manager verwijderen  11568 - FD/ CFO
Deze manager verwijderen  86798 - Interim manager/directeur
Deze manager verwijderen  91386 - operations director
Deze manager verwijderen  193135 - Sales Director
Deze manager verwijderen  92381 - Experienced Senior General Manager
Deze manager verwijderen  50983 - interim-manager, project- en programmamanager
Deze manager verwijderen  201058 - Interim Management, verandermanagement, coaching, advies, sa
Deze manager verwijderen  81837 - ICT consultant
Deze manager verwijderen  195166 - Leiter Unternehmens-/Organisationsentwicklung
Deze manager verwijderen  201119 - Interim directeur
Deze manager verwijderen  88884 - Project
Deze manager verwijderen  17945 - Algemene directievoering
Deze manager verwijderen  65747 - evenement- & projectrealisatie
Deze manager verwijderen  62942 - Interim Manager / Verander Manager
Deze manager verwijderen  194113 - Direktor
Deze manager verwijderen  68145 - Bedrijfskundig Manager, Afdelingsmanager, Programmamanager,
Deze manager verwijderen  54289 - Directeur of (P&O) manager HR
Deze manager verwijderen  86295 - Organisatie adviseur/ Interim management
Deze manager verwijderen  21445 - Supply Chain Manager / Algemene Directie
Deze manager verwijderen  44413 - Interim-/projectmanager
Deze manager verwijderen  10748 - Verandermanager, Interim manager, Directeur, Manager Human R
Deze manager verwijderen  36834 - interimmanager / adviseur
Deze manager verwijderen  23532 - Manager
Deze manager verwijderen  39177 - verandermanager, HR-manager, algemeen management
Deze manager verwijderen  59348 - Director Level Interim Manager
Deze manager verwijderen  190593 - Leiter Rettungsdienst
Deze manager verwijderen  13857 - manager
Deze manager verwijderen  48271 - Logistiek Manager
Deze manager verwijderen  90006 - Financieel Manager
Deze manager verwijderen  50041 - interim manager
Deze manager verwijderen  41248 - Interim HRM adviseur/ Opleidingsfunctionaris
Deze manager verwijderen  13496 - interim management bibliotheek
Deze manager verwijderen  90439 - Programmamanager & IT-Projectmanager
Deze manager verwijderen  36472 - ops - logistiek manager
Deze manager verwijderen  72850 - interimmanager
Deze manager verwijderen  197851 - Geschäftsführung international
Deze manager verwijderen  65504 - Logistic Lead EMEA
Deze manager verwijderen  190547 - Präsident, Manager, Geschäftsführer
Deze manager verwijderen  58175 - IT Auditor
Deze manager verwijderen  91454 - bedrijfskundige
Deze manager verwijderen  52624 - adjunct directeur operations ai.
Deze manager verwijderen  56071 - Project Manager
Deze manager verwijderen  15269 - facilitair manager
Deze manager verwijderen  200166 - Plant Manager Food, FMCG
Deze manager verwijderen  54336 - HR Business Partner/Advisor/manager
Deze manager verwijderen  54007 - Directeur or Manager or Hoofd
Deze manager verwijderen  13561 - onderwijs/coaching
Deze manager verwijderen  68502 - management a.i.
Deze manager verwijderen  45619 - manager
Deze manager verwijderen  196996 - Geschäftsführer
Deze manager verwijderen  61196 - Interim Algemeen bestuurder, HR Businesspartner


Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :