Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Call center/customer service manager

Call center/customer service manager

Werkervaring interimmanager

OPLEIDINGEN
1990-1991: Russische taal- en letterkunde, Universiteit van Amsterdam

1986-1990: Commerciële Economie (specialisatie International Management), HES Amsterdam

1984-1985: Rechten, Universiteit van Utrecht

1978-1984: VWO, Broklede, Breukelen


WERKERVARING:
2000 okt-feb 2001: Rondreis door Thailand, Vietnam en Laos

2000 aug-okt 2000: Interim manager, Talkline, Baarn. Integratie van de afdeling in/out (nieuwe abonnementen en nummerportering) binnen de afdeling customer service, opzetten en analyse van managementrapportages, optimaliseren van de serviceverlening aan dealers en interne afdelingen, opzetten roostering in overeenstemming met hoeveelheid aangeboden telefoongesprekken en administratie.

2000 jun-aug 2000: Project manager, ABN AMRO Call Center, Amsterdam
Implementatie van integratieprojecten op het gebied van MIS,
communicatie centrale staf en decentrale staf, optimalisatie en efficiency.

2000 jan-juni 2000: Interim front office manager, ABN AMRO Call Center, Breda.
Opzet nieuw call center in Breda, ontwikkelen en uitvoeren veranderingsproces met betrekking tot gewijzigde taken van supervisors, implementatie communicatiestructuur met andere sites en integratie in ABN AMRO call center organisatie (4 call centers). Direct leiding gegeven aan 4 supervisors en indirect aan 70 agents.

1999 sept-dec 1999: Coaching en begeleiding call center manager, Data Company, Amsterdam.
Call center manager is voortgekomen uit de eigen organisatie en krijgt o.a. begeleiding op het gebied van het voeren van evaluatie-, sollicitatie- en slecht nieuws- gesprekken, projectmatig werken, delegeren en controleren, budgetbeheersing, en managementrapportages.




1999 sept: Adviseren bij opzetten van internetsite voor call center branche.

1999 juni-sept 1999: Interim Call Center Manager, Data Company Amsterdam (facilitair call center voor o.a. UPC (Priority, Chello en Business Access) en Telfort, reorganisatie van het call center, begeleiden splitsing call center over twee lokaties, kwaliteitsmanagement (kwaliteit agents en projecten), opzetten werkinstructies en procedures. Direct leiding gegeven aan 10 supervisors en indirect aan 300 (parttime) agents.

1999 juni: Start als zelfstandig ondernemer.

1998 dec-feb 1999: Call Center audit: Nefit Fasto, Deventer

1997 dec-nov 1998: Director Customer Service, WorldOnline International, Vianen. Verantwoordelijk voor het customer service beleid en opzetten van servicedesks in Europa.

1996 okt-dec 1997: Manager Servicedesk, WorldOnline bv (internetprovider), Vianen. Verantwoordelijk voor het opzetten van een call center (technische helpdesk en customer service) en een backoffice (abonnee administratie,
emailafhandeling en klachtenafhandeling). Afdeling is in 1 jaar tijd gegroeid
van 10 naar 80 medewerkers. Overige verantwoordelijkheden o.a.: opleiden en
coachen 2 supervisors, opzetten trainingstraject voor (nieuwe) medewerkers,
customer service beleid, personeelsbeleid voor de servicedesk,
functioneringsgesprekken, analyseren managementinformatie, budgetbepaling,
opzetten customer service pagina’s op internet, ontwikkeling en aanpassing van user kit, aanschaf nieuwe ACD hardware en call center software.

1995 dec-juni 1996: Interim Call Center Manager, Libertel, Amsterdam. Verantwoordelijk voor de reorganisatie van het call center teneinde het, door de directie gestelde, serviceniveau te realiseren. Overige verantwoordelijkheden o.a.: dagelijks management van het call center met 20 werkplekken, 30 operators en een supervisor, het schrijven van procedures en werkinstructies, samenstellen en analyseren van managementrapportages, opzetten trainingstraject voor (nieuwe) medewerkers, opleiden en coachen van supervisor en teamleaders, personeelszaken, communicatie met afdelingen marketing en techniek op Libertel hoofdkantoor.

1995 sept-dec 1995: Project Manager Telemarketing Pilot, ABN AMRO Verzekeringen, Zwolle. Verantwoordelijkheden: werving en selectie personeel, opzet en gedeeltelijk uitvoeren van trainingsprogramma, het schrijven van werkinstructies en scripts, het maken van managementrapportages, coaching en training op de werkvloer.

1994 april-aug 1995: Manager Customer Support & Telemarketing, Stream International (fulfilment house), Apeldoorn. Verantwoordelijkheden o.a.: dagelijks management van internationaal call center (6 talen) met 25 werkplekken, 40 operators en 2 supervisors, het schrijven van procedures en werkinstructies, begeleiden ISO audit, het maken van managementrapportages (intern en extern), het schrijven van dialoogondersteuning voor medewerkers, samenstellen en onderhouden van informatiehandboek voor medewerkers, begeleiden groei van call center van 6 werkplekken naar 25 werkplekken.

1992 juli-feb 1994: Type Product Manager, Adobe Systems Europe B.V (grafische software)., Amsterdam. Product management, business management en marketing van typografische software.

1991 sept-juli 1992: Type Product Coördinator, Adobe Systems Europe B.V., Amsterdam, Productmanagement van typografische software, coördineren van marketingprojecten voor de Europese markt.

1986-1990: Telemarketer, Bell Sell Telemarketing, Amsterdam, part-time














OPLEIDINGEN
1990-1991: Russische taal- en letterkunde, Universiteit van Amsterdam

1986-1990: Commerciële Economie (specialisatie International Management), HES Amsterdam

1984-1985: Rechten, Universiteit van Utrecht

1978-1984: VWO, Broklede, Breukelen


WERKERVARING:
2000 okt-feb 2001: Rondreis door Thailand, Vietnam en Laos

2000 aug-okt 2000: Interim manager, Talkline, Baarn. Integratie van de afdeling in/out (nieuwe abonnementen en nummerportering) binnen de afdeling customer service, opzetten en analyse van managementrapportages, optimaliseren van de serviceverlening aan dealers en interne afdelingen, opzetten roostering in overeenstemming met hoeveelheid aangeboden telefoongesprekken en administratie.

2000 jun-aug 2000: Project manager, ABN AMRO Call Center, Amsterdam
Implementatie van integratieprojecten op het gebied van MIS,
communicatie centrale staf en decentrale staf, optimalisatie en efficiency.

2000 jan-juni 2000: Interim front office manager, ABN AMRO Call Center, Breda.
Opzet nieuw call center in Breda, ontwikkelen en uitvoeren veranderingsproces met betrekking tot gewijzigde taken van supervisors, implementatie communicatiestructuur met andere sites en integratie in ABN AMRO call center organisatie (4 call centers). Direct leiding gegeven aan 4 supervisors en indirect aan 70 agents.

1999 sept-dec 1999: Coaching en begeleiding call center manager, Data Company, Amsterdam.
Call center manager is voortgekomen uit de eigen organisatie en krijgt o.a. begeleiding op het gebied van het voeren van evaluatie-, sollicitatie- en slecht nieuws- gesprekken, projectmatig werken, delegeren en controleren, budgetbeheersing, en managementrapportages.




1999 sept: Adviseren bij opzetten van internetsite voor call center branche.

1999 juni-sept 1999: Interim Call Center Manager, Data Company Amsterdam (facilitair call center voor o.a. UPC (Priority, Chello en Business Access) en Telfort, reorganisatie van het call center, begeleiden splitsing call center over twee lokaties, kwaliteitsmanagement (kwaliteit agents en projecten), opzetten werkinstructies en procedures. Direct leiding gegeven aan 10 supervisors en indirect aan 300 (parttime) agents.

1999 juni: Start als zelfstandig ondernemer.

1998 dec-feb 1999: Call Center audit: Nefit Fasto, Deventer

1997 dec-nov 1998: Director Customer Service, WorldOnline International, Vianen. Verantwoordelijk voor het customer service beleid en opzetten van servicedesks in Europa.

1996 okt-dec 1997: Manager Servicedesk, WorldOnline bv (internetprovider), Vianen. Verantwoordelijk voor het opzetten van een call center (technische helpdesk en customer service) en een backoffice (abonnee administratie,
emailafhandeling en klachtenafhandeling). Afdeling is in 1 jaar tijd gegroeid
van 10 naar 80 medewerkers. Overige verantwoordelijkheden o.a.: opleiden en
coachen 2 supervisors, opzetten trainingstraject voor (nieuwe) medewerkers,
customer service beleid, personeelsbeleid voor de servicedesk,
functioneringsgesprekken, analyseren managementinformatie, budgetbepaling,
opzetten customer service pagina’s op internet, ontwikkeling en aanpassing van user kit, aanschaf nieuwe ACD hardware en call center software.

1995 dec-juni 1996: Interim Call Center Manager, Libertel, Amsterdam. Verantwoordelijk voor de reorganisatie van het call center teneinde het, door de directie gestelde, serviceniveau te realiseren. Overige verantwoordelijkheden o.a.: dagelijks management van het call center met 20 werkplekken, 30 operators en een supervisor, het schrijven van procedures en werkinstructies, samenstellen en analyseren van managementrapportages, opzetten trainingstraject voor (nieuwe) medewerkers, opleiden en coachen van supervisor en teamleaders, personeelszaken, communicatie met afdelingen marketing en techniek op Libertel hoofdkantoor.

1995 sept-dec 1995: Project Manager Telemarketing Pilot, ABN AMRO Verzekeringen, Zwolle. Verantwoordelijkheden: werving en selectie personeel, opzet en gedeeltelijk uitvoeren van trainingsprogramma, het schrijven van werkinstructies en scripts, het maken van managementrapportages, coaching en training op de werkvloer.

1994 april-aug 1995: Manager Customer Support & Telemarketing, Stream International (fulfilment house), Apeldoorn. Verantwoordelijkheden o.a.: dagelijks management van internationaal call center (6 talen) met 25 werkplekken, 40 operators en 2 supervisors, het schrijven van procedures en werkinstructies, begeleiden ISO audit, het maken van managementrapportages (intern en extern), het schrijven van dialoogondersteuning voor medewerkers, samenstellen en onderhouden van informatiehandboek voor medewerkers, begeleiden groei van call center van 6 werkplekken naar 25 werkplekken.

1992 juli-feb 1994: Type Product Manager, Adobe Systems Europe B.V (grafische software)., Amsterdam. Product management, business management en marketing van typografische software.

1991 sept-juli 1992: Type Product Coördinator, Adobe Systems Europe B.V., Amsterdam, Productmanagement van typografische software, coördineren van marketingprojecten voor de Europese markt.

1986-1990: Telemarketer, Bell Sell Telemarketing, Amsterdam, part-time







OPLEIDINGEN
1990-1991: Russische taal- en letterkunde, Universiteit van Amsterdam

1986-1990: Commerciële Economie (specialisatie International Management), HES Amsterdam

1984-1985: Rechten, Universiteit van Utrecht

1978-1984: VWO, Broklede, Breukelen


WERKERVARING:
2000 okt-feb 2001: Rondreis door Thailand, Vietnam en Laos

2000 aug-okt 2000: Interim manager, Talkline, Baarn. Integratie van de afdeling in/out (nieuwe abonnementen en nummerportering) binnen de afdeling customer service, opzetten en analyse van managementrapportages, optimaliseren van de serviceverlening aan dealers en interne afdelingen, opzetten roostering in overeenstemming met hoeveelheid aangeboden telefoongesprekken en administratie.

2000 jun-aug 2000: Project manager, ABN AMRO Call Center, Amsterdam
Implementatie van integratieprojecten op het gebied van MIS,
communicatie centrale staf en decentrale staf, optimalisatie en efficiency.

2000 jan-juni 2000: Interim front office manager, ABN AMRO Call Center, Breda.
Opzet nieuw call center in Breda, ontwikkelen en uitvoeren veranderingsproces met betrekking tot gewijzigde taken van supervisors, implementatie communicatiestructuur met andere sites en integratie in ABN AMRO call center organisatie (4 call centers). Direct leiding gegeven aan 4 supervisors en indirect aan 70 agents.

1999 sept-dec 1999: Coaching en begeleiding call center manager, Data Company, Amsterdam.
Call center manager is voortgekomen uit de eigen organisatie en krijgt o.a. begeleiding op het gebied van het voeren van evaluatie-, sollicitatie- en slecht nieuws- gesprekken, projectmatig werken, delegeren en controleren, budgetbeheersing, en managementrapportages.




1999 sept: Adviseren bij opzetten van internetsite voor call center branche.

1999 juni-sept 1999: Interim Call Center Manager, Data Company Amsterdam (facilitair call center voor o.a. UPC (Priority, Chello en Business Access) en Telfort, reorganisatie van het call center, begeleiden splitsing call center over twee lokaties, kwaliteitsmanagement (kwaliteit agents en projecten), opzetten werkinstructies en procedures. Direct leiding gegeven aan 10 supervisors en indirect aan 300 (parttime) agents.

1999 juni: Start als zelfstandig ondernemer.

1998 dec-feb 1999: Call Center audit: Nefit Fasto, Deventer

1997 dec-nov 1998: Director Customer Service, WorldOnline International, Vianen. Verantwoordelijk voor het customer service beleid en opzetten van servicedesks in Europa.

1996 okt-dec 1997: Manager Servicedesk, WorldOnline bv (internetprovider), Vianen. Verantwoordelijk voor het opzetten van een call center (technische helpdesk en customer service) en een backoffice (abonnee administratie,
emailafhandeling en klachtenafhandeling). Afdeling is in 1 jaar tijd gegroeid
van 10 naar 80 medewerkers. Overige verantwoordelijkheden o.a.: opleiden en
coachen 2 supervisors, opzetten trainingstraject voor (nieuwe) medewerkers,
customer service beleid, personeelsbeleid voor de servicedesk,
functioneringsgesprekken, analyseren managementinformatie, budgetbepaling,
opzetten customer service pagina’s op internet, ontwikkeling en aanpassing van user kit, aanschaf nieuwe ACD hardware en call center software.

1995 dec-juni 1996: Interim Call Center Manager, Libertel, Amsterdam. Verantwoordelijk voor de reorganisatie van het call center teneinde het, door de directie gestelde, serviceniveau te realiseren. Overige verantwoordelijkheden o.a.: dagelijks management van het call center met 20 werkplekken, 30 operators en een supervisor, het schrijven van procedures en werkinstructies, samenstellen en analyseren van managementrapportages, opzetten trainingstraject voor (nieuwe) medewerkers, opleiden en coachen van supervisor en teamleaders, personeelszaken, communicatie met afdelingen marketing en techniek op Libertel hoofdkantoor.

1995 sept-dec 1995: Project Manager Telemarketing Pilot, ABN AMRO Verzekeringen, Zwolle. Verantwoordelijkheden: werving en selectie personeel, opzet en gedeeltelijk uitvoeren van trainingsprogramma, het schrijven van werkinstructies en scripts, het maken van managementrapportages, coaching en training op de werkvloer.

1994 april-aug 1995: Manager Customer Support & Telemarketing, Stream International (fulfilment house), Apeldoorn. Verantwoordelijkheden o.a.: dagelijks management van internationaal call center (6 talen) met 25 werkplekken, 40 operators en 2 supervisors, het schrijven van procedures en werkinstructies, begeleiden ISO audit, het maken van managementrapportages (intern en extern), het schrijven van dialoogondersteuning voor medewerkers, samenstellen en onderhouden van informatiehandboek voor medewerkers, begeleiden groei van call center van 6 werkplekken naar 25 werkplekken.

1992 juli-feb 1994: Type Product Manager, Adobe Systems Europe B.V (grafische software)., Amsterdam. Product management, business management en marketing van typografische software.

1991 sept-juli 1992: Type Product Coördinator, Adobe Systems Europe B.V., Amsterdam, Productmanagement van typografische software, coördineren van marketingprojecten voor de Europese markt.

1986-1990: Telemarketer, Bell Sell Telemarketing, Amsterdam, part-time







OPLEIDINGEN
1990-1991: Russische taal- en letterkunde, Universiteit van Amsterdam

1986-1990: Commerciële Economie (specialisatie International Management), HES Amsterdam

1984-1985: Rechten, Universiteit van Utrecht

1978-1984: VWO, Broklede, Breukelen


WERKERVARING:
2000 okt-feb 2001: Rondreis door Thailand, Vietnam en Laos

2000 aug-okt 2000: Interim manager, Talkline, Baarn. Integratie van de afdeling in/out (nieuwe abonnementen en nummerportering) binnen de afdeling customer service, opzetten en analyse van managementrapportages, optimaliseren van de serviceverlening aan dealers en interne afdelingen, opzetten roostering in overeenstemming met hoeveelheid aangeboden telefoongesprekken en administratie.

2000 jun-aug 2000: Project manager, ABN AMRO Call Center, Amsterdam
Implementatie van integratieprojecten op het gebied van MIS,
communicatie centrale staf en decentrale staf, optimalisatie en efficiency.

2000 jan-juni 2000: Interim front office manager, ABN AMRO Call Center, Breda.
Opzet nieuw call center in Breda, ontwikkelen en uitvoeren veranderingsproces met betrekking tot gewijzigde taken van supervisors, implementatie communicatiestructuur met andere sites en integratie in ABN AMRO call center organisatie (4 call centers). Direct leiding gegeven aan 4 supervisors en indirect aan 70 agents.

1999 sept-dec 1999: Coaching en begeleiding call center manager, Data Company, Amsterdam.
Call center manager is voortgekomen uit de eigen organisatie en krijgt o.a. begeleiding op het gebied van het voeren van evaluatie-, sollicitatie- en slecht nieuws- gesprekken, projectmatig werken, delegeren en controleren, budgetbeheersing, en managementrapportages.




1999 sept: Adviseren bij opzetten van internetsite voor call center branche.

1999 juni-sept 1999: Interim Call Center Manager, Data Company Amsterdam (facilitair call center voor o.a. UPC (Priority, Chello en Business Access) en Telfort, reorganisatie van het call center, begeleiden splitsing call center over twee lokaties, kwaliteitsmanagement (kwaliteit agents en projecten), opzetten werkinstructies en procedures. Direct leiding gegeven aan 10 supervisors en indirect aan 300 (parttime) agents.

1999 juni: Start als zelfstandig ondernemer.

1998 dec-feb 1999: Call Center audit: Nefit Fasto, Deventer

1997 dec-nov 1998: Director Customer Service, WorldOnline International, Vianen. Verantwoordelijk voor het customer service beleid en opzetten van servicedesks in Europa.

1996 okt-dec 1997: Manager Servicedesk, WorldOnline bv (internetprovider), Vianen. Verantwoordelijk voor het opzetten van een call center (technische helpdesk en customer service) en een backoffice (abonnee administratie,
emailafhandeling en klachtenafhandeling). Afdeling is in 1 jaar tijd gegroeid
van 10 naar 80 medewerkers. Overige verantwoordelijkheden o.a.: opleiden en
coachen 2 supervisors, opzetten trainingstraject voor (nieuwe) medewerkers,
customer service beleid, personeelsbeleid voor de servicedesk,
functioneringsgesprekken, analyseren managementinformatie, budgetbepaling,
opzetten customer service pagina’s op internet, ontwikkeling en aanpassing van user kit, aanschaf nieuwe ACD hardware en call center software.

1995 dec-juni 1996: Interim Call Center Manager, Libertel, Amsterdam. Verantwoordelijk voor de reorganisatie van het call center teneinde het, door de directie gestelde, serviceniveau te realiseren. Overige verantwoordelijkheden o.a.: dagelijks management van het call center met 20 werkplekken, 30 operators en een supervisor, het schrijven van procedures en werkinstructies, samenstellen en analyseren van managementrapportages, opzetten trainingstraject voor (nieuwe) medewerkers, opleiden en coachen van supervisor en teamleaders, personeelszaken, communicatie met afdelingen marketing en techniek op Libertel hoofdkantoor.

1995 sept-dec 1995: Project Manager Telemarketing Pilot, ABN AMRO Verzekeringen, Zwolle. Verantwoordelijkheden: werving en selectie personeel, opzet en gedeeltelijk uitvoeren van trainingsprogramma, het schrijven van werkinstructies en scripts, het maken van managementrapportages, coaching en training op de werkvloer.

1994 april-aug 1995: Manager Customer Support & Telemarketing, Stream International (fulfilment house), Apeldoorn. Verantwoordelijkheden o.a.: dagelijks management van internationaal call center (6 talen) met 25 werkplekken, 40 operators en 2 supervisors, het schrijven van procedures en werkinstructies, begeleiden ISO audit, het maken van managementrapportages (intern en extern), het schrijven van dialoogondersteuning voor medewerkers, samenstellen en onderhouden van informatiehandboek voor medewerkers, begeleiden groei van call center van 6 werkplekken naar 25 werkplekken.

1992 juli-feb 1994: Type Product Manager, Adobe Systems Europe B.V (grafische software)., Amsterdam. Product management, business management en marketing van typografische software.

1991 sept-juli 1992: Type Product Coördinator, Adobe Systems Europe B.V., Amsterdam, Productmanagement van typografische software, coördineren van marketingprojecten voor de Europese markt.

1986-1990: Telemarketer, Bell Sell Telemarketing, Amsterdam, part-time












manager customer support & telemarketing, intern. fulfillment house
call center manager, facilitair call center
call center manager, netwerkaanbieder mobiele telefonie
manager servicedesk, internetprovider
customer service director, internetprovider
front office manager, call center organisatie van een Nederlandse bank
projectleider telemarketing, verzekeringsafdeling van een Nederlandse bank

















Opleiding interimmanager

HEAO, commerciele economie (specialisatie internationaal management)

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

leidinggeven, reorganiseren, opzetten nieuw call center, processen in kaart brengen en optimaliseren, analyseren managementinformatie.

Talenkennis interimmanager

Engels, Duits, Frans

 beschikbaar?

Geselecteerde interimmanagers:

Deze manager verwijderen  23261 - Interim manager en adviseur
Deze manager verwijderen  198705 - ICT Interim Management / Out of the box thinking
Deze manager verwijderen  194809 - CFO, Treasury, CEO
Deze manager verwijderen  195405 - Manager
Deze manager verwijderen  195906 - Kfm. Leiter
Deze manager verwijderen  91428 - Business Consultant
Deze manager verwijderen  87370 - Manager
Deze manager verwijderen  199810 - Payroll-Experte/Interim-Manager
Deze manager verwijderen  11525 - directeur/manager productie,logistiek,facility
Deze manager verwijderen  92817 - logistiek Interim manager / verandermanager
Deze manager verwijderen  47978 - Zelstandig Senior Management Consultant
Deze manager verwijderen  92064 - Operationeel/Logistiek Manager
Deze manager verwijderen  71240 - Consultant, coach en trainer (organisatie)gedragsverandering
Deze manager verwijderen  78506 - Interim manager, projectmanager, coach, trainer, adviseur,
Deze manager verwijderen  193527 - SCHWEIZER, SPEDITIONSKAUFMANN, 34 JAHRE AUSLANDERFAHRUNG, 5-
Deze manager verwijderen  18858 - Operationeel manager
Deze manager verwijderen  17670 - Interim Manager - Facilities & Procurement
Deze manager verwijderen  166629 - algemeen manager/ productie manager
Deze manager verwijderen  92528 - Interim Projectmanager
Deze manager verwijderen  41369 - Finance professional
Deze manager verwijderen  55120 - interim teamleider/afdelingsmanager
Deze manager verwijderen  39940 - Project Manager
Deze manager verwijderen  92736 - Communicatiemanager
Deze manager verwijderen  200146 - General / Operations Director
Deze manager verwijderen  62593 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  36305 - projectmanager, consultant, interim manager
Deze manager verwijderen  191352 - Konsequent und Einfach Management, Geschäfsführer, Unternehm
Deze manager verwijderen  73512 - interim manager
Deze manager verwijderen  199770 - Interim manager
Deze manager verwijderen  193231 - Interim Manager Logistik
Deze manager verwijderen  29202 - Algemeen Manager
Deze manager verwijderen  10310 - Interim Manager / Adviseur
Deze manager verwijderen  16003 - manager
Deze manager verwijderen  50180 - Adviseur HR (MD) & Strategie algemeen
Deze manager verwijderen  198725 - Teammanager
Deze manager verwijderen  73283 - Interim- en Project Manager
Deze manager verwijderen  24780 - Interim manager/consultant Logistiek/ICT
Deze manager verwijderen  47807 - project- en programmamanager
Deze manager verwijderen  90160 - Informatiemanager,ICT-Auditor
Deze manager verwijderen  56258 - leidinggevende functie/consultant
Deze manager verwijderen  88021 - ICT Recruiter/ Recruitment Manager
Deze manager verwijderen  91708 - Interim Manager & Lean Manufacturing Speciali
Deze manager verwijderen  57479 - interimmanager/strategisch beleidsadviseur
Deze manager verwijderen  91053 - manager
Deze manager verwijderen  47559 - interim manager of projectmanager ad interim
Deze manager verwijderen  114431 - GF C.O.O.
Deze manager verwijderen  46648 - sr projectmanager in beleid, organisatie en communicatie
Deze manager verwijderen  20380 - Logistiek interim proffesional
Deze manager verwijderen  191602 - CFO - Management auf Zeit - Controlling - Kaufmännische Leit
Deze manager verwijderen  74525 - Allround manager for business start-ups
Deze manager verwijderen  16254 - interim manager food
Deze manager verwijderen  49290 - Interim/reorganisatie Manager
Deze manager verwijderen  90603 - Interimmanager Procesmanager
Deze manager verwijderen  73780 - interim (proces-)manager
Deze manager verwijderen  11446 - Interim Project- Manager
Deze manager verwijderen  53159 - CIO, IT-Management, Program Management, P&L management
Deze manager verwijderen  198976 - Interim manager
Deze manager verwijderen  13215 - Vastgoed manager in onroerend goed
Deze manager verwijderen  10010 - Human Resources Manager / Algemeen Interim Manager
Deze manager verwijderen  196460 - interim human resources management
Deze manager verwijderen  45726 - consultant, trainer, interimmanager
Deze manager verwijderen  53389 - Project- en interim management
Deze manager verwijderen  67065 - Personeel & Organisatie Adviseur
Deze manager verwijderen  194096 - Werksleiter, interims / Leiter zentrales Qualitätsmanagement
Deze manager verwijderen  65325 - warehouse manager, transport manager
Deze manager verwijderen  56259 - Interim Manager / Project Manager
Deze manager verwijderen  89068 - Adviseur en coach
Deze manager verwijderen  66183 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  192093 - Vertrieb Sales Manager
Deze manager verwijderen  92862 - Manager bedrijfsprocessen
Deze manager verwijderen  33593 - Cargo Manager
Deze manager verwijderen  47316 - management & beleid/ kwaliteitszorg
Deze manager verwijderen  81343 - consultant/project manager
Deze manager verwijderen  59966 - algemeen manager, proces/projectmanager, adviseur
Deze manager verwijderen  59876 - Manager, Verandermanager, Black Belt, Lean, Six Sigma
Deze manager verwijderen  32191 - Servicemanager
Deze manager verwijderen  10853 - Change en Transitie Manager
Deze manager verwijderen  29682 - projectleider/beleidsmedewerker
Deze manager verwijderen  85453 - Manager (conflictbeheersing communicatie)
Deze manager verwijderen  45968 - interim manager
Deze manager verwijderen  51410 - Project manager (director) huisvesting, facilitair en servic
Deze manager verwijderen  52198 - veranderingsmanager/ondernemer
Deze manager verwijderen  194515 - CEO, CFO, M & A, Projet Management
Deze manager verwijderen  23797 - HR Director
Deze manager verwijderen  42696 - Project Manager
Deze manager verwijderen  14662 - Project Manager, Programma Manager, Interim Manager, Service
Deze manager verwijderen  74478 - Interim-manager complexe samenwerkings- en verandertrajecten
Deze manager verwijderen  71645 - IT manager/ directeur services/program manager
Deze manager verwijderen  87592 - Manager, Coach/Counsellor/Mediator, Trainer/Ausbilder
Deze manager verwijderen  199220 - leidinggevende
Deze manager verwijderen  56251 - Business Consultant en Interim Manager
Deze manager verwijderen  87281 - Manager - Algemeen/Verander/Project/Crisis/Logistiek/Product
Deze manager verwijderen  60022 - Operationeel - en Project Manager
Deze manager verwijderen  65628 - Directeur
Deze manager verwijderen  20008 - Service Manager
Deze manager verwijderen  60132 - Project- / Interim Manager
Deze manager verwijderen  12680 - Logistiek/ IT Manager
Deze manager verwijderen  195930 - CFO / Kaufmännischer Leiter
Deze manager verwijderen  61976 - Interim management en advisering
Deze manager verwijderen  24636 - Leidinggevende P&O / Verandermanager
Deze manager verwijderen  39697 - interim manager, project manager
Deze manager verwijderen  36907 - Project Manager ICT / Manager ICT
Deze manager verwijderen  49284 - Intrim Manager
Deze manager verwijderen  71002 - senior manager
Deze manager verwijderen  199776 - Verandermanager, Organisatieontwikkelaar
Deze manager verwijderen  66356 - projectleider, interimmanager
Deze manager verwijderen  201216 - Directeur (inkoop)
Deze manager verwijderen  62397 - interim manager / directeur
Deze manager verwijderen  149317 - Interim Manager; Project Manager
Deze manager verwijderen  36490 - Manager, projectmanager, consultant, coach
Deze manager verwijderen  191748 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  118685 - Interimsmanager Geschäftsleitungsaufgaben
Deze manager verwijderen  192463 - Managment
Deze manager verwijderen  191578 - Distributionslogistik und Prozessoptimierung
Deze manager verwijderen  90716 - Logistiek Manager/ Project Manager ERP
Deze manager verwijderen  20624 - (Interim)Manager, Coordinator
Deze manager verwijderen  92380 - Interim Manager / Veranderingsmanager
Deze manager verwijderen  201268 - directeur/manager/bedrijfsleider
Deze manager verwijderen  27436 - Project Manager / Business Consultant
Deze manager verwijderen  48452 - Business Analyst
Deze manager verwijderen  199889 - COO/directeur Opérations/BusinessUnitManager
Deze manager verwijderen  196303 - ICT Management, Sales, Coaching
Deze manager verwijderen  56693 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  60837 - Recruitment & process
Deze manager verwijderen  30841 - operations director
Deze manager verwijderen  198634 - Directie
Deze manager verwijderen  73771 - Credit Manager / Interim manager
Deze manager verwijderen  43471 - Project Manager
Deze manager verwijderen  32062 - management assistent
Deze manager verwijderen  193589 - Human Recources Interim Manager
Deze manager verwijderen  50433 - Projectleider
Deze manager verwijderen  14613 - Projectmanager
Deze manager verwijderen  19461 - Change Manager techniek
Deze manager verwijderen  84443 - logistiek, financieel, productie
Deze manager verwijderen  53229 - Interim-manager
Deze manager verwijderen  55406 - HR Adviseur, HR Manager
Deze manager verwijderen  132495 - Kaufmännischer Leiter/Controller/Personalleiter
Deze manager verwijderen  39849 - Organisatie en mentoring warehousing en transport
Deze manager verwijderen  64091 - Recruitment HR Manager
Deze manager verwijderen  46342 - project manager
Deze manager verwijderen  57088 - Finance/General Interim Manager
Deze manager verwijderen  191897 - Branch-Manager
Deze manager verwijderen  191568 - CAO; Director of Operations; City Manager
Deze manager verwijderen  59182 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  193158 - Geschäftsführer/Mitgeschäftsführer
Deze manager verwijderen  86596 - ICT teamleider/manager/ projectleider
Deze manager verwijderen  200803 - Operations-/Plant- Management
Deze manager verwijderen  48627 - manager communications/coach
Deze manager verwijderen  25831 - ICT manager
Deze manager verwijderen  59822 - Interim manager


Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :