Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Call center/customer service manager

Call center/customer service manager

Werkervaring interimmanager

OPLEIDINGEN
1990-1991: Russische taal- en letterkunde, Universiteit van Amsterdam

1986-1990: Commerciële Economie (specialisatie International Management), HES Amsterdam

1984-1985: Rechten, Universiteit van Utrecht

1978-1984: VWO, Broklede, Breukelen


WERKERVARING:
2000 okt-feb 2001: Rondreis door Thailand, Vietnam en Laos

2000 aug-okt 2000: Interim manager, Talkline, Baarn. Integratie van de afdeling in/out (nieuwe abonnementen en nummerportering) binnen de afdeling customer service, opzetten en analyse van managementrapportages, optimaliseren van de serviceverlening aan dealers en interne afdelingen, opzetten roostering in overeenstemming met hoeveelheid aangeboden telefoongesprekken en administratie.

2000 jun-aug 2000: Project manager, ABN AMRO Call Center, Amsterdam
Implementatie van integratieprojecten op het gebied van MIS,
communicatie centrale staf en decentrale staf, optimalisatie en efficiency.

2000 jan-juni 2000: Interim front office manager, ABN AMRO Call Center, Breda.
Opzet nieuw call center in Breda, ontwikkelen en uitvoeren veranderingsproces met betrekking tot gewijzigde taken van supervisors, implementatie communicatiestructuur met andere sites en integratie in ABN AMRO call center organisatie (4 call centers). Direct leiding gegeven aan 4 supervisors en indirect aan 70 agents.

1999 sept-dec 1999: Coaching en begeleiding call center manager, Data Company, Amsterdam.
Call center manager is voortgekomen uit de eigen organisatie en krijgt o.a. begeleiding op het gebied van het voeren van evaluatie-, sollicitatie- en slecht nieuws- gesprekken, projectmatig werken, delegeren en controleren, budgetbeheersing, en managementrapportages.




1999 sept: Adviseren bij opzetten van internetsite voor call center branche.

1999 juni-sept 1999: Interim Call Center Manager, Data Company Amsterdam (facilitair call center voor o.a. UPC (Priority, Chello en Business Access) en Telfort, reorganisatie van het call center, begeleiden splitsing call center over twee lokaties, kwaliteitsmanagement (kwaliteit agents en projecten), opzetten werkinstructies en procedures. Direct leiding gegeven aan 10 supervisors en indirect aan 300 (parttime) agents.

1999 juni: Start als zelfstandig ondernemer.

1998 dec-feb 1999: Call Center audit: Nefit Fasto, Deventer

1997 dec-nov 1998: Director Customer Service, WorldOnline International, Vianen. Verantwoordelijk voor het customer service beleid en opzetten van servicedesks in Europa.

1996 okt-dec 1997: Manager Servicedesk, WorldOnline bv (internetprovider), Vianen. Verantwoordelijk voor het opzetten van een call center (technische helpdesk en customer service) en een backoffice (abonnee administratie,
emailafhandeling en klachtenafhandeling). Afdeling is in 1 jaar tijd gegroeid
van 10 naar 80 medewerkers. Overige verantwoordelijkheden o.a.: opleiden en
coachen 2 supervisors, opzetten trainingstraject voor (nieuwe) medewerkers,
customer service beleid, personeelsbeleid voor de servicedesk,
functioneringsgesprekken, analyseren managementinformatie, budgetbepaling,
opzetten customer service pagina’s op internet, ontwikkeling en aanpassing van user kit, aanschaf nieuwe ACD hardware en call center software.

1995 dec-juni 1996: Interim Call Center Manager, Libertel, Amsterdam. Verantwoordelijk voor de reorganisatie van het call center teneinde het, door de directie gestelde, serviceniveau te realiseren. Overige verantwoordelijkheden o.a.: dagelijks management van het call center met 20 werkplekken, 30 operators en een supervisor, het schrijven van procedures en werkinstructies, samenstellen en analyseren van managementrapportages, opzetten trainingstraject voor (nieuwe) medewerkers, opleiden en coachen van supervisor en teamleaders, personeelszaken, communicatie met afdelingen marketing en techniek op Libertel hoofdkantoor.

1995 sept-dec 1995: Project Manager Telemarketing Pilot, ABN AMRO Verzekeringen, Zwolle. Verantwoordelijkheden: werving en selectie personeel, opzet en gedeeltelijk uitvoeren van trainingsprogramma, het schrijven van werkinstructies en scripts, het maken van managementrapportages, coaching en training op de werkvloer.

1994 april-aug 1995: Manager Customer Support & Telemarketing, Stream International (fulfilment house), Apeldoorn. Verantwoordelijkheden o.a.: dagelijks management van internationaal call center (6 talen) met 25 werkplekken, 40 operators en 2 supervisors, het schrijven van procedures en werkinstructies, begeleiden ISO audit, het maken van managementrapportages (intern en extern), het schrijven van dialoogondersteuning voor medewerkers, samenstellen en onderhouden van informatiehandboek voor medewerkers, begeleiden groei van call center van 6 werkplekken naar 25 werkplekken.

1992 juli-feb 1994: Type Product Manager, Adobe Systems Europe B.V (grafische software)., Amsterdam. Product management, business management en marketing van typografische software.

1991 sept-juli 1992: Type Product Coördinator, Adobe Systems Europe B.V., Amsterdam, Productmanagement van typografische software, coördineren van marketingprojecten voor de Europese markt.

1986-1990: Telemarketer, Bell Sell Telemarketing, Amsterdam, part-time














OPLEIDINGEN
1990-1991: Russische taal- en letterkunde, Universiteit van Amsterdam

1986-1990: Commerciële Economie (specialisatie International Management), HES Amsterdam

1984-1985: Rechten, Universiteit van Utrecht

1978-1984: VWO, Broklede, Breukelen


WERKERVARING:
2000 okt-feb 2001: Rondreis door Thailand, Vietnam en Laos

2000 aug-okt 2000: Interim manager, Talkline, Baarn. Integratie van de afdeling in/out (nieuwe abonnementen en nummerportering) binnen de afdeling customer service, opzetten en analyse van managementrapportages, optimaliseren van de serviceverlening aan dealers en interne afdelingen, opzetten roostering in overeenstemming met hoeveelheid aangeboden telefoongesprekken en administratie.

2000 jun-aug 2000: Project manager, ABN AMRO Call Center, Amsterdam
Implementatie van integratieprojecten op het gebied van MIS,
communicatie centrale staf en decentrale staf, optimalisatie en efficiency.

2000 jan-juni 2000: Interim front office manager, ABN AMRO Call Center, Breda.
Opzet nieuw call center in Breda, ontwikkelen en uitvoeren veranderingsproces met betrekking tot gewijzigde taken van supervisors, implementatie communicatiestructuur met andere sites en integratie in ABN AMRO call center organisatie (4 call centers). Direct leiding gegeven aan 4 supervisors en indirect aan 70 agents.

1999 sept-dec 1999: Coaching en begeleiding call center manager, Data Company, Amsterdam.
Call center manager is voortgekomen uit de eigen organisatie en krijgt o.a. begeleiding op het gebied van het voeren van evaluatie-, sollicitatie- en slecht nieuws- gesprekken, projectmatig werken, delegeren en controleren, budgetbeheersing, en managementrapportages.




1999 sept: Adviseren bij opzetten van internetsite voor call center branche.

1999 juni-sept 1999: Interim Call Center Manager, Data Company Amsterdam (facilitair call center voor o.a. UPC (Priority, Chello en Business Access) en Telfort, reorganisatie van het call center, begeleiden splitsing call center over twee lokaties, kwaliteitsmanagement (kwaliteit agents en projecten), opzetten werkinstructies en procedures. Direct leiding gegeven aan 10 supervisors en indirect aan 300 (parttime) agents.

1999 juni: Start als zelfstandig ondernemer.

1998 dec-feb 1999: Call Center audit: Nefit Fasto, Deventer

1997 dec-nov 1998: Director Customer Service, WorldOnline International, Vianen. Verantwoordelijk voor het customer service beleid en opzetten van servicedesks in Europa.

1996 okt-dec 1997: Manager Servicedesk, WorldOnline bv (internetprovider), Vianen. Verantwoordelijk voor het opzetten van een call center (technische helpdesk en customer service) en een backoffice (abonnee administratie,
emailafhandeling en klachtenafhandeling). Afdeling is in 1 jaar tijd gegroeid
van 10 naar 80 medewerkers. Overige verantwoordelijkheden o.a.: opleiden en
coachen 2 supervisors, opzetten trainingstraject voor (nieuwe) medewerkers,
customer service beleid, personeelsbeleid voor de servicedesk,
functioneringsgesprekken, analyseren managementinformatie, budgetbepaling,
opzetten customer service pagina’s op internet, ontwikkeling en aanpassing van user kit, aanschaf nieuwe ACD hardware en call center software.

1995 dec-juni 1996: Interim Call Center Manager, Libertel, Amsterdam. Verantwoordelijk voor de reorganisatie van het call center teneinde het, door de directie gestelde, serviceniveau te realiseren. Overige verantwoordelijkheden o.a.: dagelijks management van het call center met 20 werkplekken, 30 operators en een supervisor, het schrijven van procedures en werkinstructies, samenstellen en analyseren van managementrapportages, opzetten trainingstraject voor (nieuwe) medewerkers, opleiden en coachen van supervisor en teamleaders, personeelszaken, communicatie met afdelingen marketing en techniek op Libertel hoofdkantoor.

1995 sept-dec 1995: Project Manager Telemarketing Pilot, ABN AMRO Verzekeringen, Zwolle. Verantwoordelijkheden: werving en selectie personeel, opzet en gedeeltelijk uitvoeren van trainingsprogramma, het schrijven van werkinstructies en scripts, het maken van managementrapportages, coaching en training op de werkvloer.

1994 april-aug 1995: Manager Customer Support & Telemarketing, Stream International (fulfilment house), Apeldoorn. Verantwoordelijkheden o.a.: dagelijks management van internationaal call center (6 talen) met 25 werkplekken, 40 operators en 2 supervisors, het schrijven van procedures en werkinstructies, begeleiden ISO audit, het maken van managementrapportages (intern en extern), het schrijven van dialoogondersteuning voor medewerkers, samenstellen en onderhouden van informatiehandboek voor medewerkers, begeleiden groei van call center van 6 werkplekken naar 25 werkplekken.

1992 juli-feb 1994: Type Product Manager, Adobe Systems Europe B.V (grafische software)., Amsterdam. Product management, business management en marketing van typografische software.

1991 sept-juli 1992: Type Product Coördinator, Adobe Systems Europe B.V., Amsterdam, Productmanagement van typografische software, coördineren van marketingprojecten voor de Europese markt.

1986-1990: Telemarketer, Bell Sell Telemarketing, Amsterdam, part-time







OPLEIDINGEN
1990-1991: Russische taal- en letterkunde, Universiteit van Amsterdam

1986-1990: Commerciële Economie (specialisatie International Management), HES Amsterdam

1984-1985: Rechten, Universiteit van Utrecht

1978-1984: VWO, Broklede, Breukelen


WERKERVARING:
2000 okt-feb 2001: Rondreis door Thailand, Vietnam en Laos

2000 aug-okt 2000: Interim manager, Talkline, Baarn. Integratie van de afdeling in/out (nieuwe abonnementen en nummerportering) binnen de afdeling customer service, opzetten en analyse van managementrapportages, optimaliseren van de serviceverlening aan dealers en interne afdelingen, opzetten roostering in overeenstemming met hoeveelheid aangeboden telefoongesprekken en administratie.

2000 jun-aug 2000: Project manager, ABN AMRO Call Center, Amsterdam
Implementatie van integratieprojecten op het gebied van MIS,
communicatie centrale staf en decentrale staf, optimalisatie en efficiency.

2000 jan-juni 2000: Interim front office manager, ABN AMRO Call Center, Breda.
Opzet nieuw call center in Breda, ontwikkelen en uitvoeren veranderingsproces met betrekking tot gewijzigde taken van supervisors, implementatie communicatiestructuur met andere sites en integratie in ABN AMRO call center organisatie (4 call centers). Direct leiding gegeven aan 4 supervisors en indirect aan 70 agents.

1999 sept-dec 1999: Coaching en begeleiding call center manager, Data Company, Amsterdam.
Call center manager is voortgekomen uit de eigen organisatie en krijgt o.a. begeleiding op het gebied van het voeren van evaluatie-, sollicitatie- en slecht nieuws- gesprekken, projectmatig werken, delegeren en controleren, budgetbeheersing, en managementrapportages.




1999 sept: Adviseren bij opzetten van internetsite voor call center branche.

1999 juni-sept 1999: Interim Call Center Manager, Data Company Amsterdam (facilitair call center voor o.a. UPC (Priority, Chello en Business Access) en Telfort, reorganisatie van het call center, begeleiden splitsing call center over twee lokaties, kwaliteitsmanagement (kwaliteit agents en projecten), opzetten werkinstructies en procedures. Direct leiding gegeven aan 10 supervisors en indirect aan 300 (parttime) agents.

1999 juni: Start als zelfstandig ondernemer.

1998 dec-feb 1999: Call Center audit: Nefit Fasto, Deventer

1997 dec-nov 1998: Director Customer Service, WorldOnline International, Vianen. Verantwoordelijk voor het customer service beleid en opzetten van servicedesks in Europa.

1996 okt-dec 1997: Manager Servicedesk, WorldOnline bv (internetprovider), Vianen. Verantwoordelijk voor het opzetten van een call center (technische helpdesk en customer service) en een backoffice (abonnee administratie,
emailafhandeling en klachtenafhandeling). Afdeling is in 1 jaar tijd gegroeid
van 10 naar 80 medewerkers. Overige verantwoordelijkheden o.a.: opleiden en
coachen 2 supervisors, opzetten trainingstraject voor (nieuwe) medewerkers,
customer service beleid, personeelsbeleid voor de servicedesk,
functioneringsgesprekken, analyseren managementinformatie, budgetbepaling,
opzetten customer service pagina’s op internet, ontwikkeling en aanpassing van user kit, aanschaf nieuwe ACD hardware en call center software.

1995 dec-juni 1996: Interim Call Center Manager, Libertel, Amsterdam. Verantwoordelijk voor de reorganisatie van het call center teneinde het, door de directie gestelde, serviceniveau te realiseren. Overige verantwoordelijkheden o.a.: dagelijks management van het call center met 20 werkplekken, 30 operators en een supervisor, het schrijven van procedures en werkinstructies, samenstellen en analyseren van managementrapportages, opzetten trainingstraject voor (nieuwe) medewerkers, opleiden en coachen van supervisor en teamleaders, personeelszaken, communicatie met afdelingen marketing en techniek op Libertel hoofdkantoor.

1995 sept-dec 1995: Project Manager Telemarketing Pilot, ABN AMRO Verzekeringen, Zwolle. Verantwoordelijkheden: werving en selectie personeel, opzet en gedeeltelijk uitvoeren van trainingsprogramma, het schrijven van werkinstructies en scripts, het maken van managementrapportages, coaching en training op de werkvloer.

1994 april-aug 1995: Manager Customer Support & Telemarketing, Stream International (fulfilment house), Apeldoorn. Verantwoordelijkheden o.a.: dagelijks management van internationaal call center (6 talen) met 25 werkplekken, 40 operators en 2 supervisors, het schrijven van procedures en werkinstructies, begeleiden ISO audit, het maken van managementrapportages (intern en extern), het schrijven van dialoogondersteuning voor medewerkers, samenstellen en onderhouden van informatiehandboek voor medewerkers, begeleiden groei van call center van 6 werkplekken naar 25 werkplekken.

1992 juli-feb 1994: Type Product Manager, Adobe Systems Europe B.V (grafische software)., Amsterdam. Product management, business management en marketing van typografische software.

1991 sept-juli 1992: Type Product Coördinator, Adobe Systems Europe B.V., Amsterdam, Productmanagement van typografische software, coördineren van marketingprojecten voor de Europese markt.

1986-1990: Telemarketer, Bell Sell Telemarketing, Amsterdam, part-time







OPLEIDINGEN
1990-1991: Russische taal- en letterkunde, Universiteit van Amsterdam

1986-1990: Commerciële Economie (specialisatie International Management), HES Amsterdam

1984-1985: Rechten, Universiteit van Utrecht

1978-1984: VWO, Broklede, Breukelen


WERKERVARING:
2000 okt-feb 2001: Rondreis door Thailand, Vietnam en Laos

2000 aug-okt 2000: Interim manager, Talkline, Baarn. Integratie van de afdeling in/out (nieuwe abonnementen en nummerportering) binnen de afdeling customer service, opzetten en analyse van managementrapportages, optimaliseren van de serviceverlening aan dealers en interne afdelingen, opzetten roostering in overeenstemming met hoeveelheid aangeboden telefoongesprekken en administratie.

2000 jun-aug 2000: Project manager, ABN AMRO Call Center, Amsterdam
Implementatie van integratieprojecten op het gebied van MIS,
communicatie centrale staf en decentrale staf, optimalisatie en efficiency.

2000 jan-juni 2000: Interim front office manager, ABN AMRO Call Center, Breda.
Opzet nieuw call center in Breda, ontwikkelen en uitvoeren veranderingsproces met betrekking tot gewijzigde taken van supervisors, implementatie communicatiestructuur met andere sites en integratie in ABN AMRO call center organisatie (4 call centers). Direct leiding gegeven aan 4 supervisors en indirect aan 70 agents.

1999 sept-dec 1999: Coaching en begeleiding call center manager, Data Company, Amsterdam.
Call center manager is voortgekomen uit de eigen organisatie en krijgt o.a. begeleiding op het gebied van het voeren van evaluatie-, sollicitatie- en slecht nieuws- gesprekken, projectmatig werken, delegeren en controleren, budgetbeheersing, en managementrapportages.




1999 sept: Adviseren bij opzetten van internetsite voor call center branche.

1999 juni-sept 1999: Interim Call Center Manager, Data Company Amsterdam (facilitair call center voor o.a. UPC (Priority, Chello en Business Access) en Telfort, reorganisatie van het call center, begeleiden splitsing call center over twee lokaties, kwaliteitsmanagement (kwaliteit agents en projecten), opzetten werkinstructies en procedures. Direct leiding gegeven aan 10 supervisors en indirect aan 300 (parttime) agents.

1999 juni: Start als zelfstandig ondernemer.

1998 dec-feb 1999: Call Center audit: Nefit Fasto, Deventer

1997 dec-nov 1998: Director Customer Service, WorldOnline International, Vianen. Verantwoordelijk voor het customer service beleid en opzetten van servicedesks in Europa.

1996 okt-dec 1997: Manager Servicedesk, WorldOnline bv (internetprovider), Vianen. Verantwoordelijk voor het opzetten van een call center (technische helpdesk en customer service) en een backoffice (abonnee administratie,
emailafhandeling en klachtenafhandeling). Afdeling is in 1 jaar tijd gegroeid
van 10 naar 80 medewerkers. Overige verantwoordelijkheden o.a.: opleiden en
coachen 2 supervisors, opzetten trainingstraject voor (nieuwe) medewerkers,
customer service beleid, personeelsbeleid voor de servicedesk,
functioneringsgesprekken, analyseren managementinformatie, budgetbepaling,
opzetten customer service pagina’s op internet, ontwikkeling en aanpassing van user kit, aanschaf nieuwe ACD hardware en call center software.

1995 dec-juni 1996: Interim Call Center Manager, Libertel, Amsterdam. Verantwoordelijk voor de reorganisatie van het call center teneinde het, door de directie gestelde, serviceniveau te realiseren. Overige verantwoordelijkheden o.a.: dagelijks management van het call center met 20 werkplekken, 30 operators en een supervisor, het schrijven van procedures en werkinstructies, samenstellen en analyseren van managementrapportages, opzetten trainingstraject voor (nieuwe) medewerkers, opleiden en coachen van supervisor en teamleaders, personeelszaken, communicatie met afdelingen marketing en techniek op Libertel hoofdkantoor.

1995 sept-dec 1995: Project Manager Telemarketing Pilot, ABN AMRO Verzekeringen, Zwolle. Verantwoordelijkheden: werving en selectie personeel, opzet en gedeeltelijk uitvoeren van trainingsprogramma, het schrijven van werkinstructies en scripts, het maken van managementrapportages, coaching en training op de werkvloer.

1994 april-aug 1995: Manager Customer Support & Telemarketing, Stream International (fulfilment house), Apeldoorn. Verantwoordelijkheden o.a.: dagelijks management van internationaal call center (6 talen) met 25 werkplekken, 40 operators en 2 supervisors, het schrijven van procedures en werkinstructies, begeleiden ISO audit, het maken van managementrapportages (intern en extern), het schrijven van dialoogondersteuning voor medewerkers, samenstellen en onderhouden van informatiehandboek voor medewerkers, begeleiden groei van call center van 6 werkplekken naar 25 werkplekken.

1992 juli-feb 1994: Type Product Manager, Adobe Systems Europe B.V (grafische software)., Amsterdam. Product management, business management en marketing van typografische software.

1991 sept-juli 1992: Type Product Coördinator, Adobe Systems Europe B.V., Amsterdam, Productmanagement van typografische software, coördineren van marketingprojecten voor de Europese markt.

1986-1990: Telemarketer, Bell Sell Telemarketing, Amsterdam, part-time












manager customer support & telemarketing, intern. fulfillment house
call center manager, facilitair call center
call center manager, netwerkaanbieder mobiele telefonie
manager servicedesk, internetprovider
customer service director, internetprovider
front office manager, call center organisatie van een Nederlandse bank
projectleider telemarketing, verzekeringsafdeling van een Nederlandse bank

















Opleiding interimmanager

HEAO, commerciele economie (specialisatie internationaal management)

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

leidinggeven, reorganiseren, opzetten nieuw call center, processen in kaart brengen en optimaliseren, analyseren managementinformatie.

Talenkennis interimmanager

Engels, Duits, Frans

 beschikbaar?

Geselecteerde interimmanagers:

Deze manager verwijderen  70705 - teamleider/-manager, project manager, ITIL (proces) manager,
Deze manager verwijderen  91808 - Planning en Logistiek Supply Chain management
Deze manager verwijderen  12990 - Operations manager
Deze manager verwijderen  12389 - HR Manager / Consultant
Deze manager verwijderen  193504 - Management Consultant
Deze manager verwijderen  63830 - Manager Helpdesk
Deze manager verwijderen  90159 - ICT Manager
Deze manager verwijderen  200621 - Finance Manager / Director
Deze manager verwijderen  42066 - Manager
Deze manager verwijderen  194374 - IT - Manager
Deze manager verwijderen  91368 - Directeur alg. manager
Deze manager verwijderen  26584 - Project- or interim manager
Deze manager verwijderen  92781 - Algemeen Manager / Financieel Manager
Deze manager verwijderen  81096 - Office Manager / Personal Assistant / Project Management
Deze manager verwijderen  42265 - Projectmanager / lijnmanager
Deze manager verwijderen  68035 - senior inkoper
Deze manager verwijderen  72601 - Business Consultant / Financial Manager
Deze manager verwijderen  76272 - Interim management
Deze manager verwijderen  91182 - Interim, verander en project manager
Deze manager verwijderen  54887 - Operationeel ICT Manager
Deze manager verwijderen  190514 - Interim Manager, Manager im Vertrieb, Leitung Personalentwic
Deze manager verwijderen  90298 - Interim/ Organisatie adviseur
Deze manager verwijderen  38134 - Management Development Consultant
Deze manager verwijderen  62296 - Inkoopprofessionalisering
Deze manager verwijderen  17414 - internet - intranet strategic project manager
Deze manager verwijderen  91922 - Director Operations / Program & Change manager
Deze manager verwijderen  82426 - CIO.
Deze manager verwijderen  64502 - Project programma manager
Deze manager verwijderen  34069 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  77718 - Interim HR/verander Director/Project Manager
Deze manager verwijderen  84949 - coach / interim manager
Deze manager verwijderen  49937 - Business en ICT Management
Deze manager verwijderen  89799 - interimmanager, changemanager
Deze manager verwijderen  81201 - Manager HR, Alg.Manager, Projectmanager
Deze manager verwijderen  32150 - Interim manager /Project manager
Deze manager verwijderen  199585 - interim- & projectmanager, coach, trainer
Deze manager verwijderen  24242 - Interim and project manager
Deze manager verwijderen  92694 - Informatie keten mgt en regie
Deze manager verwijderen  13677 - interim-manager
Deze manager verwijderen  198942 - CIO, ICT Director, Program Director
Deze manager verwijderen  53607 - Financial manager
Deze manager verwijderen  91158 - IT project & line manager
Deze manager verwijderen  75840 - Project- en interimmaner
Deze manager verwijderen  13968 - Senior Interim Manager / Consultant
Deze manager verwijderen  21480 - Hoofd bedrijfsvoering (huidige functie)
Deze manager verwijderen  50464 - Finance Manager, Projectcontroller etc.
Deze manager verwijderen  46529 - Technical manager
Deze manager verwijderen  69257 - HR a.i.
Deze manager verwijderen  43011 - integraal manager
Deze manager verwijderen  84345 - project- en interimmanager i/d gezondheidszorg
Deze manager verwijderen  78209 - Site / Operations / Logistics manager
Deze manager verwijderen  12492 - Interim manager / directeur
Deze manager verwijderen  198821 - Project Manager
Deze manager verwijderen  60287 - Supply chain manager
Deze manager verwijderen  199334 - directeur, locatiemanager, zorgmanager
Deze manager verwijderen  13796 - Interimmanager
Deze manager verwijderen  194061 - CEO Business School, Projectmanagement MD, Leadership Lectur
Deze manager verwijderen  21059 - bestuurder/ voorzitter RvB/ Directie
Deze manager verwijderen  82840 - interim manager
Deze manager verwijderen  190958 - Geschäftsführer - Kaufmänischer Leiter
Deze manager verwijderen  46199 - Management Consultant, Manager
Deze manager verwijderen  29425 - Plant manager/bedrijfsleider
Deze manager verwijderen  194041 - Interim Finance Manager
Deze manager verwijderen  48827 - Inkoopmanager,inkoop consultant.
Deze manager verwijderen  40557 - Interim Manger
Deze manager verwijderen  72552 - manager wonen, wijken, bedrijfsvoering, financien, projectma
Deze manager verwijderen  88783 - Programma manager / commercieel manager / P&O/HRM manager
Deze manager verwijderen  141701 - Diplom-Kaufmann
Deze manager verwijderen  34951 - Interim Manager - Veranderingscoach - Trainer - Personal Coa
Deze manager verwijderen  89836 - Interim ICT manager
Deze manager verwijderen  74003 - General Manager
Deze manager verwijderen  92881 - directeur bestuurder manager
Deze manager verwijderen  192225 - Vertrieb Konsumgüterartikel
Deze manager verwijderen  70945 - Interim Recruiter
Deze manager verwijderen  73527 - director/manager business unit
Deze manager verwijderen  60894 - Loopbaanadviseur / MD officer / Recruiter
Deze manager verwijderen  61258 - Operationeel (Hotel) Management
Deze manager verwijderen  67597 - verander manager
Deze manager verwijderen  58284 - afdelingshoofd, teamleider, bedrijfsleider
Deze manager verwijderen  26527 - Business Analist, Crisis, Project & change Manager
Deze manager verwijderen  193842 - Projektleiter
Deze manager verwijderen  60389 - Consultant / Manager supply chain, production, logistic, int
Deze manager verwijderen  33445 - Director
Deze manager verwijderen  199596 - change manager / lijnmanager ICT
Deze manager verwijderen  64903 - Interim, Verander, Project, Inkoop Manager, Analist
Deze manager verwijderen  71204 - Manager Inkoop
Deze manager verwijderen  47846 - Interim Manager - Banking
Deze manager verwijderen  47733 - Interim-manager museum / culturele instelling
Deze manager verwijderen  59394 - interim operationeel manager/projectleider
Deze manager verwijderen  67348 - Detaspecialist bancaire sector.
Deze manager verwijderen  17592 - Interim/projectmanager
Deze manager verwijderen  195502 - Interim Management / Project Management / Process Management
Deze manager verwijderen  15635 - Interim teamleider
Deze manager verwijderen  52906 - Innovation and Cultural Communication Manager
Deze manager verwijderen  23218 - Director/manager/coach/advisor/consultant
Deze manager verwijderen  65396 - Consultant/ Projectleider
Deze manager verwijderen  84987 - directeur/manager a.i
Deze manager verwijderen  53761 - Finance Director
Deze manager verwijderen  11612 - facilitair manager
Deze manager verwijderen  13345 - Programma, Project Manager, Business analist
Deze manager verwijderen  22261 - Directielid, CFO, Facilitiair. Concerncontroller
Deze manager verwijderen  195977 - Interimmanager international
Deze manager verwijderen  50131 - Management consultant
Deze manager verwijderen  70019 - Algemeen/bedrijfsvoering Manager Zorg
Deze manager verwijderen  60204 - Operationeel manager, regiomanager, districtmanager
Deze manager verwijderen  48422 - Programme and Planning Manager
Deze manager verwijderen  40774 - verandermanager interim-manager
Deze manager verwijderen  190921 - freiber. Consultant oder Projektmanager
Deze manager verwijderen  21305 - manager ICT
Deze manager verwijderen  36292 - Leidinggevende middenkader gezondheidszorg
Deze manager verwijderen  68392 - interimmanagement, procesmanagement, projectleiding
Deze manager verwijderen  193528 - Geschäftsführung, Betriebsleitung
Deze manager verwijderen  33392 - Purchasing Manager
Deze manager verwijderen  199876 - Manager
Deze manager verwijderen  193977 - Interims- und Projektmanager
Deze manager verwijderen  194631 - Interim Qualitätsmanager, QMB
Deze manager verwijderen  90654 - Arbeid en organisatiedeskundige
Deze manager verwijderen  73296 - Algemeen-/ Logistiek-/ Productiemanager a.i.
Deze manager verwijderen  63583 - Manager Reprographics and Mail
Deze manager verwijderen  60844 - Servicemanager / Teamleider / Contractmanager
Deze manager verwijderen  60484 - interim-manager/beleidsadviseur welzijn, zorg, sport en onde
Deze manager verwijderen  194144 - CFO plus Geschäftsführung Business Services
Deze manager verwijderen  38639 - strategisch en bedrijfskundig beleidsadviseur
Deze manager verwijderen  42629 - Procurement Manager
Deze manager verwijderen  115368 - CFO, Corporate Finance & Treasury
Deze manager verwijderen  92675 - manager zorg/leidinggevende/regiomanager
Deze manager verwijderen  193670 - CEO, Unternehmensberater, Projektentwickler
Deze manager verwijderen  10568 - Project Manager
Deze manager verwijderen  90824 - Directeur/bestuurder
Deze manager verwijderen  55838 - Stevige HR Manager / Project Manager met business focus
Deze manager verwijderen  48379 - interim manager
Deze manager verwijderen  67308 - Directeur
Deze manager verwijderen  23591 - Lijnmanager
Deze manager verwijderen  92269 - Directeur - general manager


Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :