Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Manager / Implementatiemanager / Procesmanager / Projectmana

Manager / Implementatiemanager / Procesmanager / Projectmana

Werkervaring interimmanager

Jul 2006 – Mei 2008
KPN Business Operations Billing & Collections - Functie Manager Facturatie & Klantreacties
Inrichten en end to end besturen van het facturatie proces en het proces klantreacties voor klanten uit groot zakelijke markt. Gemiddelde maandomzet van 58 mlj euro. Leiding geven aan twee teams, Facturatie en Klantreacties (33,83 fte,- 40 medewerkers).
Activiteiten:
- Eind 2006 herinrichting van de afdeling doorgevoerd vanwege diverse procesverstoringen, ontbreken van structuur en besturing en beheersing van uitgevoerde activiteiten; twee locaties zijn samengevoegd, functiescheiding toegepast, nieuw functiehuis en salarisgebouw op gesteld en afdeling gesplitst om financiële controlemaatregelen te waarborgen.
- Besturen en beheersen van de uitgevoerde activiteiten op kwaliteit en compliancy (SOX), arbeidskosten, betrokkenheid medewerkers.
- Resultaten van de afdeling verbeterd door vereenvoudigen van processen, maken SLA-afspraken, betere samenwerking en meer klantgericht te werken.
- Cultuuromslag bewerkstelligt mbv programma Presteren & Ontwikkelen en inzet van een cultuurprogramma voor meer betrokkenheid.
- Opstellen individuele ontwikkelplannen, opstellen en realiseren jaarlijkse planningsafspraken en beoordelingscyclus.
- Professionaliseringsslag door gevoerd binnen het klantreactieproces door klachtenmanagement te implementeren en de medewerkers een klantcommunicatie training te laten volgen.

Mrt 2004 – Jul 2006
KPN Zakelijke Markt After Sales Business Service Desk -
Functie Procesmanager / Implementatiemanager Levering & Billing
Samenvoegen van diverse klantingangen naar één klantingang voor klanten uit de zakelijke markt. Transformatie van een product- of procesgerichte helpdesk naar een klantgerichte servicedesk. Primair verantwoordelijk voor het verbeteren van de organisatie door aanpassen van processen, betere samenwerking, meer klantgerichtheid en implementatie nieuw registratiesysteem.
Activiteiten:
- Registratietool ontwikkelt conform ITIL voor medewerkers in de 1e en 2e lijn klantcontactorganisatie.
- Ontwikkeling CRM-tool, waarin één integraal klantbeeld beschikbaar is door het ontsluiten van gegevens uit diverse systemen.
- Implementatie registratietool en CRM-tool in 5 regio’s. 74 gebruikers bekend gemaakt met basis ITIL en opgeleid om met systemen te kunnen werken.
- Processen ontwikkelt, beschreven en geïmplementeerd voor; klachten, informatievragen, factuurnavraag en administratieve wijzigingen.
- Documentmanagement geïmplementeerd.
- Opstellen van wekelijkse en maandelijkse rapportages, signaleren van trends, adviseren van het management voor verbeteringen.
- Adviseren over voorgelegde specialistische vraagstukken, vakinhoudelijke ondersteuning geven aan medewerkers, operationeel- en ketenmanagement.
- Verkrijgen van draagvlak van management en medewerkers bij veranderingen en de implementatie hiervan.
- Maken van SLA-afspraken met omliggende omgeving en doorvertaling hiervan naar haalbare doelstellingen voor het operationeel management.
- Inrichten landelijk key-users overleg en borgen aanspreekpunt voor de IT-specialisten.
- Releasebeheer; plannen, testen opgeleverde changes en implementatie hiervan.
- Toetsen en opstellen van wijzigingsvoorstellen en vertalen naar bruikbare requirements t.b.v. de IT-specialisten.
- Afstemmen van wijzigingen op standaard functionaliteiten met verantwoordelijke proceseigenaren.
- Voor 5 maanden aangesteld als interim manager om deskundige en onafhankelijke bijdrage te leveren aan het analyseren, vaststellen en aanbieden van een oplossing vanwege achterblijvende resultaten op de afdeling.



Opleiding interimmanager

- Master Trainer
- NLP Practitioner
- Communication for Excellence
- ITIL Foundation
- Communicatie, Interactie & Managementvaardigheden
- Personal Development Seminar
- Projectmanagement volgens Probaat
- Telecommunicatietechnieken
- HBO Bedrijfskunde
– MEAO BA
– MAVO-D


Overig

Ben op zoek naar freelance opdrachten in de vorm van:
- Interim management,
- Implementatiemanagement,
- Training & Coaching.
Leveren van aanvullend management wanneer een organisatie op zoek is naar iemand die op
een inspirerende en motiverende manier de organisatie in een piekperiode of overbruggingsperiode kan
ondersteunen en zorg draagt voor continuïteit en performance(verbetering). Of tijdelijk leiding kan geven
aan het begeleiden en uitvoeren van een veranderingstraject.
Leveren van implementatie- en/of procesmanagement voor diverse verbeter- en optimalisatietrajecten op
het grensvlak van processen, informatie, systemen en organisatie. Het creëren van goed ingerichte
werkprocessen, betrokken medewerkers én tevreden klanten. Met verschillende disciplines
samenwerken om met elkaar een concreet en optimaal resultaat te bereiken en succesvol te zijn.
Het trainen en coachen van mensen op communicatieve vaardigheden.


 beschikbaar?

Geselecteerde interimmanagers:

Deze manager verwijderen  92366 - IT Manager, Operationeel Manager, IT Service Manager
Deze manager verwijderen  10430 - Interim-Manager voor algemene, operationele en/of logistieke
Deze manager verwijderen  76737 - Operational Auditor
Deze manager verwijderen  34991 - Projectleider
Deze manager verwijderen  138740 - Interim Finance Manager / General Manager
Deze manager verwijderen  196435 - Supply Chain International, Sourcing Asien, Leiter Produktio
Deze manager verwijderen  28421 - Logistiek & Supply Chain Expert
Deze manager verwijderen  66715 - Office Manager;
Deze manager verwijderen  199803 - Projectmanager Ruimtelijke Ontwikkeling Overheid
Deze manager verwijderen  191326 - Kaufmännischer Leiter
Deze manager verwijderen  198224 - CIO, CRO. IT; Telco
Deze manager verwijderen  199171 - HRM development
Deze manager verwijderen  44468 - Interim manager
Deze manager verwijderen  41884 - Management Consultant
Deze manager verwijderen  195713 - CEO/CFO/COO Lateinamerika/Westeuropa
Deze manager verwijderen  16659 - personeelsplanner
Deze manager verwijderen  25674 - ICT manager
Deze manager verwijderen  86833 - Interim facility manager, projectleider, adviseur
Deze manager verwijderen  193957 - Manager Fuer China
Deze manager verwijderen  59849 - management
Deze manager verwijderen  38776 - Interim manager/Project manager
Deze manager verwijderen  73530 - Interim Executive/Project Director/Management Consultant
Deze manager verwijderen  76179 - Interim manager, Program manager, Project manager, Logistie
Deze manager verwijderen  24317 - Algemeen Direkteur
Deze manager verwijderen  194199 - Senior Hire Consulting
Deze manager verwijderen  164855 - Redevelopment, Restructuring, Turnaround, Process Mgmt
Deze manager verwijderen  39080 - Interim manager logistiek en produktie
Deze manager verwijderen  45053 - manager
Deze manager verwijderen  45956 - (executive)coach, teamcoach, procesbegeleider
Deze manager verwijderen  61751 - Senior Consultant Logistic
Deze manager verwijderen  73168 - manager / teamleider
Deze manager verwijderen  91773 - Business consultant
Deze manager verwijderen  70167 - Interim Manager Treasury / Cash Management
Deze manager verwijderen  27069 - Management Consultant
Deze manager verwijderen  198795 - Operations
Deze manager verwijderen  49222 - General management
Deze manager verwijderen  55235 - Project-manager / IT Manager
Deze manager verwijderen  90943 - informatie manger , ICT manager
Deze manager verwijderen  197781 - CIO, Geschäftsführer


Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :