Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

teamleider/-manager, project manager, ITIL (proces) manager,

teamleider/-manager, project manager, ITIL (proces) manager,

Werkervaring interimmanager

Januari 2010 – heden : ANWB te Den Haag
functie : Coördinator Werkplek Services (interim via NCIM)
- lijnverantwoordelijk voor 6 fte’s,
- coördineren en coachen van het Werkplek Services team,
- verantwoordelijk voor de dagelijkse operationele activiteiten,
- verbeteren technische infrastructuur t.b.v. geautomatiseerde installaties van desktops/laptops,
- verbeteren bestaande (ITIL-)processen,
- vertalen van processen naar werkinstructies,
- vertalen van IT-strategie naar operatie,
- resourceplanning voor projectparticipatie,
- adviseren (suppliers-rol) van migratietrajecten (2010/2011: W2K naar XP; 2011: Novell GroupWise naar MS Outlook 2003; 2012: XP naar Windows 7, uitfasering Novell),
- lid MT-breed Infrastructuur Services,
- strategievorming voor de afdeling Werkplekken & Kantoorautomatisering,
- stagebegeleider,
- business case “Stroomlijnen Configuration management”,
- business case “Insourcing ANWB-winkeldienstverlening”
- plan van aanpak “proactief hardware vervanging t.b.v. Windows 7”.

Januari – september 2009 : Equens te Utrecht
functie : Teamleider Application Management (interim via Michael Page)
- lijnverantwoordelijk voor 6 fte’s,
- coördineren en coachen van het technisch applicatiebeheer team,
- verantwoordelijk voor de dagelijkse operationele activiteiten,
- werving en selectie van permanente Application managers, voeren van sollicitatiegesprekken, “speeddating”,
- PCI DSS compliancy,
- implementatie van een workload planning system,
- evalueren van de samenwerkingsconstructie met de interne dienstverlener van de infrastructuur Systems & Connectivity, incl. het identificeren van mogelijke oplossingen en het doen van aanbevelingen,
- coördineren van projectactiviteiten (datacenter migratie, upgrade MiniTix 8.0, Mobiel Opwaarderen, E-invoicing, virtualisatie (VMware), Big Brother monitoring, CMDB scan),
- afdelingsbudgettering 2010 (als plaatsvervangend lid MT).

Juli – december 2008 : Econcern te Utrecht
functie : Technical Application project manager (interim via Progressive)
- lijnverantwoordelijk voor: 2 fte’s, project verantwoordelijk: 5 fte’s,
- op projectmatige wijze uitvoeren van de overdracht van de verantwoordelijkheid van het technisch applicatiebeheer van de Data Warehouse en SAP BPC systemen van de business eigenaren naar ICT Operations,
- op projectmatige wijze implementeren van gescheiden omgevingen (VMware) voor Ontwikkeling, Acceptatie en Productie van de Data Warehouse en SAP BPC systemen,
- op projectmatige wijze implementeren van Change & Release management,
- zorg dragen dat nieuw geïmplementeerde systemen en diensten kunnen worden ondersteund door ICT Service Desk en worden beheerd door ICT Operations,
- organiseren van het technisch applicatiebeheer van (bedrijfskritische) applicaties in een MS Windows gebaseerde omgeving met MS SQL databases,
- coördineren van het (in oprichting zijnde) technisch applicatiebeheer team,
- plannen van de inzetbaarheid van medewerkers voor (nieuwe) projecten en reeds bestaande beheers werkzaamheden,
- prioriteiten stellen voor werkzaamheden en het beheersen van verwachtingen van interne klanten,
- proactief beheer van (bedrijfskritische) applicaties om optimale beschikbaarheid te waarborgen,
- gedurende trouble-shooting activiteiten acteren als sleutelfiguur naar gebruikers en leveranciers,
- ontwikkelen, beheren en documenteren van applicatie gerelateerde procedures,
- initiëren van voorstellen om applicaties, systemen en processen te verbeteren,
- beheren van applicatie toegang structuur (gebruikersgroepen en het toewijzen van rechten).

November 2007 – mei 2008 : InterBank te Amsterdam
functie : Teamleider Service support team (interim via Progressive)
- lijnverantwoordelijk voor 8 fte’s,
- coachen, aansturen en motiveren medewerkers, conform de managementstijl van InterBank Groep, opdat zij zich optimaal ontwikkelen en een maximale bijdrage aan de realisatie van de bedrijfsdoelstellingen kunnen leveren,
- voeren van functionerings-, beoordelings- en voortgangsgesprekken,
- inventariseren opleidings- en ontwikkelingsbehoeften en ontwikkelingsmogelijkheden van medewerkers en afspraken maken inzake te volgen ontwikkeltrajecten en het vastleggen hiervan,
- periodiek vaststellen of gemaakte afspraken in het kader van de persoonlijke ontwikkeling (opleidingen, trainingen etc.) worden nagekomen,
- zorgen voor werkomstandigheden waardoor medewerkers optimaal kunnen presteren en een werkomgeving waarbinnen de medewerkers zich maximaal kunnen ontplooien,
- zorgdragen voor periodiek werk-/afdelingsoverleg,
- taken en bevoegdheden delegeren aan medewerkers binnen de afgesproken kaders,
- toezien op naleving van de voorschriften in het kader van risicobeheersing,
- zorgdragen voor de dagelijkse aansturing van de Service Desk en de operationele uitvoering van de processen m.b.t. incidenten, problemen en wijzigingen conform de performance indicators,
- verantwoordelijk voor het organiseren van een optimale bereikbaarheid van de afdeling zodanig dat aan de door de business gestelde eisen met betrekking tot bereikbaarheid en kwaliteit tegemoet gekomen kan worden,
- kwalitatief toetsen van de werkuitvoering;
- vertalen van het vastgestelde beleid in instructies en procedures voor het aandachtsgebied,
- aansturen op effectiviteit, efficiency en kwaliteit,
- zorgdragen voor het optimaal uitvoeren van het Incidentmanagement proces,
- analyseren, (her)ontwikkelen, beschrijven en onderhouden van het Incidentmanagement proces,
- voorstellen doen voor aanpassingen van de werkwijze van eigen en overige ICT-afdelingen ter verhoging van de efficiency,
- uitvoeren van de wijzigingen in het proces a.g.v. bovenstaande binnen de eigen afdeling door,
- signaleren van trends in de (maand)rapportages en beoordeelt de consequenties hiervan.

Juli 2007 – november 2007 : Fast & Fluid Management te Sassenheim
functie : ICT Manager (gedetacheerd via NIG ICT Solutions)
- lijnverantwoordelijk voor 3 fte’s,
- het beheer van bestaande hardware, netwerken, operationele systemen en applicaties van F&FM,
- zorgdragen voor een goede integratie van ICT-technologie in de bedrijfsprocessen,
- zorgdragen voor de veiligheid, integriteit, consistentie en kwaliteit van de informatie van de organisatie,
- het bewaken en garanderen van deugdelijke veiligheidssystemen, betreffende de aanwezige hardware, applicaties en netwerken,
- meewerken aan de SOx audit,
- implementeren en waarborgen van een adequaat toegangsauthorisatiesysteem van de diverse interne gebruikers tot de informatie systemen en applicaties,
- plannen en uitvoeren van gebruikersaanvragen tot steun op IT gebied,
- het initiëren, opzetten en coördineren van diverse projecten,
- voorstellen en uitvoeren van verbeteringstrajecten t.a.v. bestaande netwerken, systemen en applicaties,
- het actief onderhouden van contacten met diverse partijen zowel intern als extern,
- informeren de interne gebruikers t.a.v. nieuwe ontwikkelingen op het gebied van ICT,
- op basis van expertise feitelijk onderhandelen over de kostprijs/specificaties met leveranciers over hardware en diensten. Deze kennis ligt niet bij afdeling Inkoop.

November 2006 – juli 2007 : KPN te Den Haag
functie : Incident Manager
- procesverantwoordelijk met aansturing naar Functioneel Beheer (5 fte’s), Applicatiebeheer (6 fte’s) en Development (4 fte’s) en Database beheer (2fte´s),
- verantwoordelijk voor de tijdige en correcte afhandeling van alle incidenten op www.kpn.com,
- management teams voorzien van informatie bij hoge prioriteit incidenten,
- organiseren en voorzitten van escalatie/evaluatie besprekingen,
- herschrijven van het Incidentmanagement proces.

September 2006 - oktober 2006 : De Hypothekers Associatie te Rotterdam
functie : Teamleider Systeembeheer (interim)
- lijnverantwoordelijk voor 6 fte’s,
- inventariseren van verbeterpunten op de afdeling Systeembeheer,
- begeleiden/plannen van werkzaamheden van Systeem beheerders,
- opzetten van een lokale helpdesk incl. beschrijven van processen.

Juli 2003 – juli 2006 : Inter IKEA Systems B.V. te Delft
functie : IT Coördinator
- lijnverantwoordelijk voor 8 fte’s,
- verantwoordelijk voor de planning en coördinatie van alle support activiteiten,
- verantwoordelijk voor het dagelijkse en operationele beheer van de IT infrastructuur bestaande uit de IKEA Pilot Store en de Franchisor,
- implementeren van een IT Helpdesk, inclusief werving en selectie van nieuw personeel,
- implementeren van een IT Helpdesk systeem, TOPdesk,
- waarborgen van de kwaliteit van de IT Helpdesk en IT Operations activiteiten,
- uitvoeren/begeleiden van diverse IT verbeteringsprojecten (Active Directory 2003, Exchange 2003, NAS, SQL Clustering t.b.v. Navision, SAN, data migratie, common client),
- begeleiden van System Engineers en IT Support Technicians,
- voeren van functioneringsgesprekken,
- zorgen voor een goede werksfeer binnen de afdeling IT Operations,
- adviseren aan gebruikers over het efficiënte gebruik van IT producten,
- verantwoordelijk voor de aankoop van alle standaard IT gerelateerde producten,
- contact behouden met externe leveranciers,
- coördineren van activiteiten tussen twee zuster bedrijven (Waterloo, België en Helsingborg, Zweden),
- opzetten en adviseren omtrent nieuwe organisatie structuur,
- schrijven/beoordelen van verbeteringsvoorstellen,
- schrijven van functie omschrijvingen,
- houden van een medewerkertevredenheid onderzoek,
- doorvoeren van high value quick wins,
- implementeren van SLA’s.

Januari 1989 – juni 2003 :
- de Mondriaan Onderwijsgroep, Senior Systeem Beheerder,
- KLM Webl@b, IT Specialist,
- Parity Solutions, System Engineer,
- Computer People, Coördinator Technical Support, gedetacheerd bij Adecco Personeelsdiensten,
- Computer People, Systeem- / Netwerk Beheerder, gedetacheerd bij Adecco Personeelsdiensten,
- RPA, Servicedesk Medewerker, gedetacheerd bij KLM Engineering & Maintenance,
- Azlan Network Services, Junior System Engineer,gedetacheerd bij de Arbeidsvoorziening te Middelburg,
- EDS, Helpdesk Medewerker t.b.v. Centraal Laboratorium Bloedtransfusie, Nuon, Rijkswaterstaat, Verenigde Glas Fabrieken, Socratel, KLM Catering Services,
- Stichting Exploitatie Nederlandse Staatsloterij, Beheerder Girale Spelcyclus, afdeling Operations,
- Clyde Petroleum Exploratie, Technical Assistant, afdeling Well/Drilling Operations,
- Raytheon Engineers & Constructors, Engineering Assistant op diverse projecten,
- ABN Amro Bank, Kas-/Balie Medewerker, filiaal Hobbemaplein te Den Haag,
- Pullman Hotel; Central, Dag- & Nacht Receptionist,
- Nationale Nederlanden, Administratief Medewerker, afdeling Personeelszaken,
- PTT Telecom, Administratief Medewerker, afdeling Coördinatie Centrum Vaste Verbindingen.

Opleiding interimmanager

Opleidingen
2010 – 2012 : Rotterdam School of Management, Erasmus Universiteit
opleiding : Bedrijfskunde (deeltijd, MScBA / drs.)
basisvakken : Strategisch Management, Financieel Management, Organisatiekunde, Bedrijfskundige Methodologie, “Eigen bedrijf”-project.
hoofdvakken : Strategisch Management, Operational Excellence/Management (SCM), Leiderschap Management & Bestuur, Internationaal Project.
capita selecta : Management Consultancy
verdiepingsvak : Strategisch Management
thesis : Onderzoeksvraag: “Waarom kennen operationele medewerkers de bedrijfsstrategie niet?”
certificaat : Premaster-traject
diploma : planning Q3/Q4 2012

2007 – 2010 : Haagse Hogeschool, Academie voor ICT & Media
opleiding : Bedrijfskundige Informatica (deeltijd, B ICT / ing.)
hoofdvakken : Business processes & Information systems, E-business, Administratieve organisatie, E-Government, UML/UP, Service Management, Business Intelligence (BSC), Innovatie, Veranderings Management, Informatie Architectuur, Kwalitatief & Kwantitatief (SPSS) Onderzoek, Ethiek, Duurzaam ondernemen, Werken (Web) 2.0.
keuzevakken : Information Security (Security Management, ISO27000/1, Risk Analysis, CvIB, BCM, (IT/EDP) Auditing, Compliancy, Enterprise Risk Management),
: IT Governance (ISO20000, ISO38500, CobiT, BiSL, IT BSC).
scriptie : “Business IT alignment: Quick scan tool”
diploma : ja

1988 – 1989 : ECABO-project, ISI, Assistent logistiek manager
1986 – 1988 : Tinbergen College, MEAO
1982 – 1986 : S.g. “Johan de Witt”, MAVO, diploma

Certificering
Juli 2009 : PRINCE2 Foundation Certificate
Oktober 2008 : Foundation Certificate in IT Service Management (based on ITIL)

MCSE NT 4.0:
September 2000 : Networking Essentials
September 2000 : Implementing and Supporting Microsoft Windows NT Server 4.0
September 2000 : Implementing and Supporting Microsoft Windows NT Workstation 4.0
Oktober 2000 : Implementing and Supporting Microsoft Windows NT Server 4.0 in the Enterprise
November 2000 : Internetworking with Microsoft TCP/IP on Microsoft Windows 4.0
November 2000 : Implementing and Supporting Microsoft Proxy Server 2.0
December 2000 : Implementing and Supporting Microsoft Internet Information Server 4.0

Cursussen
November 2005 : IBM Learning Services, Project Management
Juli 2005 : Twice Interaction, ITIL Foundation
Mei 2005 : ISIT The Knowledge Company, Implementing Dell Enterprise Storage Solutions
December 2004 : IIR Management Development, Managementvaardigheden voor de beginnende manager
September 2004 : Azlan Training, Implementing and Managing Microsoft Exchange Server 2003
November 2003 : OGD Software, Basic TOPdesk
September 2003 : Cornerstone in Zweden, Implementing Windows 2003 and Active Directory,
- Migrating from Microsoft Windows NT 4.0 to Microsoft Windows .NET Directory Services
- Updating Support Skills from Microsoft Windows NT 4.0 to the Windows .NET Server 2003 Family
- Implementing and Supporting Microsoft Windows XP Professional
Maart 2001 : NetIQ in Engeland, AppManager 3.4 en Operations Manager 3.3
Maart 2001 : IBM Learning Services, MQ Series: Advanced System Administration
Februari 2001 : Presentatie technieken
Februari 2001 : ISES International, Projectmatig werken
December 2000 : IBM Learning Services, MQ Series: Technical Overview
December 2000 : IBM Learning Services, MQ Series: System Administration
Oktober 1999 : SPC Training, Networking Essentials
Augustus 1999 : SPC Training, Administering Microsoft Windows NT 4.0
Februari 1999 : KLM Engineering & Maintenance, Windows NT/Professional
Oktober 1998 : Azlan Network Training, Supporting Microsoft Windows NT Core Technologies
Oktober 1998 : Azlan Network Training, Administering Microsoft Windows NT 4.0
Oktober 1998 : Azlan Network Training, Networking Essentials
November 1997 : OGD, Microsoft Project 4.1
Oktober 1997 : OGD, Microsoft Word 7.0 vervolgcursus
November 1996 : ForgeTrack Ltd., Primavera SureTrak Project Manager, course 401
Maart 1996 : Wildschut Opleidingen, MCSD Access 2.0

Talenkennis interimmanager

Nederlands : goed, zowel mondeling als in geschrift,
Engels : goed, zowel mondeling als in geschrift.

 beschikbaar?

Geselecteerde interimmanagers:

Deze manager verwijderen  55635 - Creditmanager senior
Deze manager verwijderen  66259 - Interim Manager of Project Manager
Deze manager verwijderen  14425 - Operations/Customer Service Manager
Deze manager verwijderen  148314 - Transport- u. Projektmanagement
Deze manager verwijderen  54339 - Unit Manager / programma directeur
Deze manager verwijderen  37330 - Interim- en projectmanager
Deze manager verwijderen  81556 - Programma en Interim manager
Deze manager verwijderen  48153 - Transportmanager / Projectmanager
Deze manager verwijderen  62371 - interim manager
Deze manager verwijderen  92169 - Verandermanager
Deze manager verwijderen  197053 - Interims-Manager - Coaching - Sales Manager
Deze manager verwijderen  36689 - Projectmanager / Programmamanager / Interimmanager
Deze manager verwijderen  55500 - Interim manager
Deze manager verwijderen  25812 - Directiesecretaresse/PA/Officemanager/Management assistente/
Deze manager verwijderen  18525 - projectleider
Deze manager verwijderen  69285 - Manager
Deze manager verwijderen  81007 - Business Controls Manager
Deze manager verwijderen  199311 - Logistiek Manager
Deze manager verwijderen  198953 - Productmanager software
Deze manager verwijderen  65143 - Business controller/Project Leider
Deze manager verwijderen  85165 - VERANDER MAANGER
Deze manager verwijderen  37793 - Interim Manager (ICT, ERP, SAP, Sales & Marketing, HRM)
Deze manager verwijderen  24988 - (project) manager HRM, adviseur HRM
Deze manager verwijderen  57664 - Projectmanager / Organisatieadviseur
Deze manager verwijderen  37258 - Business IT Project Implementation Manager
Deze manager verwijderen  90377 - interim manager, programmamanager
Deze manager verwijderen  85038 - Interim financieel manager
Deze manager verwijderen  62952 - Interim manager / procesbegeleider / adviseur / trainer
Deze manager verwijderen  191014 - Geschäftsführer / Verwaltungsrat / Interimsmanager / Bankspe
Deze manager verwijderen  83821 - General or Operations Manager
Deze manager verwijderen  80718 - CFO / Financieel directeur
Deze manager verwijderen  91508 - vastgoed manager (huisvesting/projectontwikkeling)
Deze manager verwijderen  92847 - interimmanager
Deze manager verwijderen  43217 - interim manager (HR+FIN+GEN)
Deze manager verwijderen  194260 - Geschäftsführer, Unternehmensentwicklung, Projekt-, Prozess-
Deze manager verwijderen  70137 - logistiek manager/ logistiek consultant/ transport consultan
Deze manager verwijderen  13954 - Interim manager / projectmanager
Deze manager verwijderen  29982 - Interrimmanager
Deze manager verwijderen  92723 - Interim Manager Produktie en/of Logistiek; Programma Mgr, Ch
Deze manager verwijderen  74507 - Vastgoedmanager vastgoedbeheer
Deze manager verwijderen  19433 - interim-manager
Deze manager verwijderen  51867 - interim manager
Deze manager verwijderen  89574 - Project manager
Deze manager verwijderen  194180 - Verkehrsfachwirt (DAV)/Projektmanager
Deze manager verwijderen  156925 - Project Manager, Development Manager
Deze manager verwijderen  41495 - Directeur Financien & Logistiek
Deze manager verwijderen  74534 - logistiek manager/directeur
Deze manager verwijderen  84432 - Logisitek Manager / Operations Manager
Deze manager verwijderen  24500 - Specialist huisstijlmanagement, productie en webdesign
Deze manager verwijderen  195672 - Interim Manager, Consulting, Sanierung,
Deze manager verwijderen  199624 - HRM manager / Operationeel manager
Deze manager verwijderen  21132 - Japanese Top Manager
Deze manager verwijderen  199750 - Directeur Universiteitsfonds Delft
Deze manager verwijderen  62558 - Director
Deze manager verwijderen  79927 - manager
Deze manager verwijderen  17461 - interimmanager en projectleider
Deze manager verwijderen  194905 - Geschäftsführer/Verlagsleiter
Deze manager verwijderen  92276 - consultant /interim manager
Deze manager verwijderen  90837 - IT Manager / IT Architect
Deze manager verwijderen  35648 - Adviseur Facility Management
Deze manager verwijderen  33550 - Directie en management
Deze manager verwijderen  199453 - enthousiaste ervaren projectmanager Black Belt L6S
Deze manager verwijderen  21948 - Interim-Manager
Deze manager verwijderen  49294 - Manager
Deze manager verwijderen  44726 - Projectmanager a.i.
Deze manager verwijderen  22722 - Consultant, interimmanager, opleider
Deze manager verwijderen  56505 - IT Executive
Deze manager verwijderen  194760 - Vorstand / Geschäftsführer
Deze manager verwijderen  15112 - Finance Manager met ICT ervaring
Deze manager verwijderen  36443 - interim-, people, verander manager en mediator
Deze manager verwijderen  91707 - Business and innovation consultancy
Deze manager verwijderen  19875 - Directeur / manager of projectmanager
Deze manager verwijderen  28117 - projectmanager
Deze manager verwijderen  45336 - Business Analyst, Business Excellence manager, Process manag
Deze manager verwijderen  27810 - Project manager
Deze manager verwijderen  78308 - IT Management
Deze manager verwijderen  24644 - Manager en senior projectmanager
Deze manager verwijderen  65808 - Manager / projectleader / coach
Deze manager verwijderen  200893 - Projectleider supply chain specialist of projectleider IT
Deze manager verwijderen  13757 - Entrepreneurial Change & Turnaround Manager
Deze manager verwijderen  91745 - Manager
Deze manager verwijderen  52625 - managing director
Deze manager verwijderen  60839 - Projectmanager
Deze manager verwijderen  49611 - Projectmanager
Deze manager verwijderen  147128 - Generalist für Mittelstand
Deze manager verwijderen  22822 - Consultant
Deze manager verwijderen  190608 - Projektleiter / Interimmanager / Banken, Finanzdienstleister
Deze manager verwijderen  56610 - HRM Manager
Deze manager verwijderen  199603 - Executive
Deze manager verwijderen  87423 - Talent Management, HR Project Management, Teammanagement
Deze manager verwijderen  72605 - Interim HR Manager/P&O adviseur/algemeen manager
Deze manager verwijderen  86856 - GM-HR / Director of HR
Deze manager verwijderen  40249 - Interim Manager en Consultant Onderwijs
Deze manager verwijderen  70119 - Freelance evenementenorganisator
Deze manager verwijderen  80212 - Interim manager, Directeur, verander manager
Deze manager verwijderen  82410 - Zaakvoerder
Deze manager verwijderen  199529 - Salesmanager
Deze manager verwijderen  90367 - General Manager (Sr.), Director (COO)
Deze manager verwijderen  20141 - ICT manager
Deze manager verwijderen  197050 - CEO/ COO
Deze manager verwijderen  64461 - Interim manager
Deze manager verwijderen  194413 - Interim-Manager Hotellerie & Gastronomie
Deze manager verwijderen  199101 - Human Resource and Administrative Executive with 9 years of
Deze manager verwijderen  86479 - Business Excellence Manager
Deze manager verwijderen  69369 - Financieel Directeur
Deze manager verwijderen  31663 - Interimmanager
Deze manager verwijderen  200115 - Interim Project of Finance manager
Deze manager verwijderen  58878 - (Financieel) Interim Manager
Deze manager verwijderen  193051 - Bankkaufmann und Unternehmensberater
Deze manager verwijderen  66851 - Consultant
Deze manager verwijderen  37826 - Interim proces/project manager
Deze manager verwijderen  77779 - Project Manager, Consultant
Deze manager verwijderen  41250 - Interim manager
Deze manager verwijderen  82578 - manager trainer coach
Deze manager verwijderen  92019 - Service-, Team- & Verandermanager
Deze manager verwijderen  48434 - Logistiek / Operations manager in projecten, warehousing en
Deze manager verwijderen  16915 - Div. management functies
Deze manager verwijderen  90139 - Finance Director
Deze manager verwijderen  68767 - ICT Interim-manager/Projectmanager
Deze manager verwijderen  194372 - Business Planner - Profit Forecaster
Deze manager verwijderen  146100 - Unternehmensberater
Deze manager verwijderen  57018 - IT Service Desk Manager
Deze manager verwijderen  44224 - General Manager Special Vehicles
Deze manager verwijderen  201126 - Projectmanager
Deze manager verwijderen  59941 - Directie, diverse managementposities, adviseur, coach
Deze manager verwijderen  89075 - projectleider
Deze manager verwijderen  199542 - controller / financieel directeur
Deze manager verwijderen  52851 - Consultant, Interim Manager, Controller
Deze manager verwijderen  80302 - Verander- en project manager
Deze manager verwijderen  90811 - Interim Business Manager / Analist
Deze manager verwijderen  15470 - facilitair projectmanager
Deze manager verwijderen  28599 - Consultant/trainer
Deze manager verwijderen  25772 - Project Manager, Service Delivery Manager
Deze manager verwijderen  90452 - Interim manager zorgsector
Deze manager verwijderen  19720 - call center management
Deze manager verwijderen  21326 - Interimmanager overheid, non-profit
Deze manager verwijderen  44012 - CFO, Finance and Administration Manager,Controller
Deze manager verwijderen  196745 - Internal Auditor
Deze manager verwijderen  44213 - Mediation Coach Management Interim Directie
Deze manager verwijderen  15997 - MD Manager
Deze manager verwijderen  77005 - Interim management
Deze manager verwijderen  64337 - interim manager coach trainer
Deze manager verwijderen  31928 - financieel manager, directeur
Deze manager verwijderen  47996 - Adviseur
Deze manager verwijderen  89920 - R&D management
Deze manager verwijderen  41247 - Procurement and Supply Chain Manager
Deze manager verwijderen  75444 - Interim manager / Projectleider
Deze manager verwijderen  71214 - Freelance interim manager/consultant
Deze manager verwijderen  191371 - Compliance Manager
Deze manager verwijderen  69208 - Projectmanager en programmamanager
Deze manager verwijderen  41049 - Interim- & Projectmanager; Senior-Adviseur
Deze manager verwijderen  59099 - financieel beleidsmedewerker
Deze manager verwijderen  22004 - Manager
Deze manager verwijderen  25095 - Adviseur
Deze manager verwijderen  170096 - Interim- und Projektmanagement
Deze manager verwijderen  37702 - Financieel Manager Woningcorporaties
Deze manager verwijderen  23516 - KAM-manager
Deze manager verwijderen  31854 - Zware logistiekeling met managementervaring
Deze manager verwijderen  191881 - Einkaufsmanagement
Deze manager verwijderen  91411 - Manager Quality, Safety, Health and Environment
Deze manager verwijderen  29502 - Project Manager/Adviseur
Deze manager verwijderen  64268 - HR (project)manager/consultant
Deze manager verwijderen  41401 - Manager, trainer, coach
Deze manager verwijderen  53314 - Salarisadministrateur (Uitvoerend en Leidinggevend) / Docent
Deze manager verwijderen  76441 - Consultant/Interim Manager


Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :