Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Interim manager

Interim manager

Werkervaring interimmanager

Jan. 2010 - april 2010 Functie: projectleiding/communicatie, inrichting Lectoraat
Hanzehogeschool Groningen.
Onderzoeksdomein: Vervoer/Transport en Economie binnen de provincie Groningen in een internationaal perspectief.

Opdrachtgever: Sinz BV
Opdracht:
Het concipiëren van een plan van aanpak, het ontwikkelen van het project- en communicatieplan n.a.v. de inhoudelijke doelstellingen van het lectoraat.

Taken en verantwoordelijkheden:
In relatie tot stakeholders (overheid, branche organisaties en hoger onderwijs) het samenstellen van een startdocument dat moet leiden tot de organisatie en de inrichting van het Lectoraat, met de daarbij behorende kenniskring. Door praktisch en toepasbaar onderzoek komen tot kenniscirculatie, wat moet leiden tot een geïntegreerd onderwijsaanbod en de versterking van de economische positie en werkgelegenheid binnen de Provincie. Dit geheel gekoppeld aan milieubewustzijn, veiligheid en duurzaamheid. Onderzoeken en analyse van beleidsdocumenten (nationaal en internationaal) Adviseren met welke stakeholders (publiek / privaat) er een relatienetwerk en samenwerkingsverband moet worden opgebouwd.

Sept. 2008 – aug. 2009 Functie: Interim Coördinerend Senior Beleidsadviseur

Ministerie Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
DGKB/Directie Dienstverlening - Regeldruk – Informatiebeleid (DRI)

Opdracht:
Het organiseren en operationaliseren van het landelijk expertisecentrum en meldpunt identiteitsmisbruik en fraude, waarbij de uitvoering en het beheer moet worden ondergebracht bij het agentschap PBR.
In het kader van de E-Overheid vanuit BZK verantwoordelijk voor het programma Identiteitsmanagement en ID-misbruik, fouten en fraude. Daarbij gaat het om paspoorten, ID-kaarten klantkaarten, creditcards en rijbewijzen.

Taken en verantwoordelijkheden:
• Inrichten werkprocessen van een front- en backoffice en deze integreren in de reguliere bedrijfsvoering.
• Na de ontwikkelfase deze processen outsourcen en overdragen aan PBR als externe partij. Het samenstellen en voorbereiden van de contractuele afspraken zoals systeembeheer, SLA’s, de rapportage- en verantwoordingscyclus.
• (Laten) Doen van onderzoek naar de aard en omvang van identiteitsfraude, misbruik, gegevensbeheer en uitwisseling.
• ICT projecten initiëren en leiden vanuit het GBA, persoonsgevensbeheer, biometrie, wet en regelgeving met als doel het veilig en betrouwbaar gebruik van klantgegevens.
• Intern en extern informatie verstrekken over het thema; Preventie van ID-fraude, identiteitsmisbruik.
• Ontwikkelen van werkprocessen, taken en verantwoordelijkheden van het meldpunt.
• Participeren in het project Amsterdam “ Zeggen wie je bent” Een samenwerkingsverband rond het thema onrechtmatig wonen.
• Interdepartementaal samenwerking zoeken m.b.t. de afstemming en implementatie van werkprocessen binnen de ID-keten op de gebieden:
* Identiteitsuitgave.
* Identiteitscontrole en verificatie en biometrie.
• Vanuit het thema een bijdrage leveren aan het NUP.
Deze keten bestaat uit: Justitie, BZK, VWS, OCW, OM, KLPD, KMAR (ECID), IND, VNG, UWV, SVB, MKB, NVvB, RDW, Bond van Verzekeraars, Belastingdienst en Bancaire koepelorganisatie.

Communicatie:
• Bijdrage leveren aan het ondersteunen en adviseren van de departementale en politieke leiding op het thema.
• In samenwerking met C&I ontwikkelen van de (externe)communicatie en publiekscampagnes.
• Adviserend m.b.t. de woordvoering op het dossier.
• Het onderhouden van pers en mediarelaties.
• Verantwoordelijk voor de Q&A’s
• Relaties onderhouden en adviseren; Meldpunt M, SAF, NPC, en KCC’s van Gemeenten.
• I.s.m. De Kafkabrigade, Meldpunt regeldruk en het bureau Nationale Ombudsman vanuit risicomanagement adviseren op de afhandeling van klachten van burgers, aangaande (door de Overheid) gemaakte identiteitsfouten en de gevolgen daarvan.

Resultaat: Een geïmplementeerd samenwerkingsverband ID-beleid.
Operationeel landelijk Centraal Meldpunt Identiteitsfraude.


Aug.2007 – juli 2008 Functie: interim Manager Communicatie, afdeling Informatie en
Communicatie.

Centrum voor Criminaliteitspreventie en Veiligheid (het CCV)
Het CCV is een initiatief van min.v.BZK, min.v.Just, de VNG, Raad van Korpschefs, VNO/NCW, de Bond van Verzekeraars en het MKB.

Opdracht:
Leidinggeven aan en herstructureren van de afdeling Informatie en Communicatie bestaande uit;
Informatiespecialisten, webteam, communicatieadviseurs. (15 fte) Lid van het MT.
Taken en verantwoordelijkheden:
• Het ontwikkelen en implementeren intern en extern van communicatiebeleid.
• Coachen van medewerkers. (herplaatsing)
• Het ontwikkelen van een nieuwe website (look and feel, contractonderhandelingen leveranciers)
• Namens de organisatie het verzorgen van de woordvoering en marketing
• Voorzitter redactieraad Secondant.
• Het adviseren en ondersteunen van Directie en Raad v Toezicht omtrent Public Affairs en marketing.
• Onderhouden extern relatiebeheer media en pers.
• Ondersteunen en begeleiden van projectleiders binnen de communicatie op veiligheidsaspecten en werkprocessen. (veilig wonen, veilig ondernemen, wijk aanpak, jeugd, opzetten implementeren van veiligheidshuizen en het trainen op de gebieden; maken van risicoanalyse en management, rismanmethode)
• Organisatie van netwerkbijeenkomsten en evenementen voor Veiligheidscoördinatoren G27.
• Voorbereiden en organiseren werving en selectie Hoofd Communicatie & Informatie in vast dienstverband.

Resultaat: een professioneel functionerende afdeling, die aansluiting heeft bij de staande organisatie.



Mei 2005 – juli 2007 Functie: interim landelijk projectmanager st. Pelita (Zorg&Welzijn)

Stichting Pelita
Stichting Pelita is een uitvoeringsorganisatie – namens de overheid – die uitvoering geeft aan de maatschappelijke begeleiding van erkend oorlogsgetroffenen. Lid van het MT.

Opdracht: ( in het kader van de WMO, AWBZ, Thuiszorg en V&V)
Opzetten en leidinggeven aan een nieuw te vormen bedrijfskolom zijnde een servicebureau gericht op het langer zelfstandig kunnen blijven wonen van ouderen.

Taken en verantwoordelijkheden:
• Het ontwikkelen en implementeren van zorgconcepten en welzijnsdiensten die aansluiten bij de behoeften van de doelgroep.
• Ontwikkelen van werkprocessen en systeembeheer ten behoeve van klantcontacten en planning.
• Inrichten van een servicebureau/klantcontactcentrum.
• Adviseren en ondersteunen van het management bij extern relatiebeheer en marketing.
• Bijdrage leveren HKZ certificering.
• Ontwikkelen en implementeren van (zorg)methodieken en beleid.
• Geven van voorlichting en training aan medewerkers Thuiszorgorganisaties
• Het (laten) doen van doelgroeponderzoek.
• Ontwikkelen en implementeren vrijwilligersbeleid en de inzet van ZZPers.
• Afstemming tussen de Stichting, Zorgverzekeraars, Thuiszorgorganisaties, V&V Woningcorporaties en Gemeenten, uitkeringsinstanties en zorginstellingen.
• Pers en mediacontacten

Resultaat: Een operationeel functionerend bureau en geïmplementeerd nieuw zorg- en welzijnsbeleid en personeelsbeleid in de staande organisatie.


Jan.2005 – mei 2005 Functie: interim verandermanager, PION

Project Inburgering Oud en Nieuwkomers (PION)
Pion is een project van de gemeente Amsterdam, waar 3 Stadsdelen in participeerden.

Taken en verantwoordelijkheden:
• Het ontwikkelen van samenwerkingsbeleid en afstemming omtrent inburgering.
• (Mede) Voorbereiden van een voorgenomen reorganisatie. (her- en uitplaatsing personeel)
• Het uitwisselen van best practices.
• Opzetten van leertrajecten, integratie, werk, wonen en inkomen.
• Onderhouden van relaties met stakeholders ikv scholing.



Aug.2004 – dec.2004 Functie: interim communicatie/beleidsadviseur, BINK

Bijzonder IN Kinderopvang ( BINK) Stadsdeel Westerpark Amsterdam
Bink verzorgt de kinderopvang in dit Stadsdeel met 5 locaties.

Taken en verantwoordelijkheden:
• Ontwikkelen en implementeren Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen.
• Het herdefiniëren van de missie en de kernwaarde van de organisatie.
• Het adviseren van de directie aangaande klantcontacten, het decentraal en centraal stadsbestuur, informatievoorziening, marketing en klanttevredenheid.
• Advisering heroriëntatie op de visie Kinderopvang en Onderwijs.
• Beleidsontwikkeling Naschoolse Opvang.
• Trainen van medewerkers op kernwaarden en houdingsaspecten.
• Digitaliseren van kinddossiers.


In vast dienstverband:
03/1987 – 12/2003 COA (Centraal Orgaan opvang Asielzoekers) - ZBO

Functies:
2000 – 2003: manager afdeling Communicatie en Voorlichting
25 FTE lid van het MT directie algemene zaken.
Taken en verantwoordelijkheden:
• Corporate communicatiebeleid, interne en externe communicatie van het COA.
• Personeelsbeleid van de afdeling.
• Communicatie jaarplannen.
• Budgettair verantwoordelijk
• Relatiebeheer met de politiek en journalistiek.
• Woordvoering en persvoorlichting. (nationaal en internationaal)
• Algemene publieksvoorlichting. (draagvlak)
• PA van de Algemeen Directeur en Raad van Bestuur.
• Verantwoordelijk voor de organisatie en uitvoering van kernwaarden- en kerntakendiscussies. binnen de gehele organisatie. PVO (publieksverantwoord ondernemen)
• Ontwikkeling en implementatie nieuw logo.
• Intra en internet.
• i.s.m. Directie ICT verantwoordelijk voor de communicatie rond de vernieuwing van systemen
• Voorzitter redactieraad COAccent.


1999 – 2001: hoofd projectbureau Terugkeer
Projectmanager interdepartementaal werkverband.
Verantwoordelijk voor:
• Het interdepartementaal vertegenwoordigen van de organisatie.
• Het ontwikkelen van beleid, op het terrein van de terugkeer van uitgeprocedeerde asielzoekers, in samenwerking met Justitie - IND – KMAR – Vreemdelingendiensten – KLPD.
• Communicatie en informatie op het dossier.
• Ontwikkelen van digitale werkprocessen voor de uitwisseling van persoonsgegevens.

1990 – 1999: integraal verantwoordelijk locatie directeur (verantwoordelijk voor de algehele
bedrijfsvoering: P&O – Financiën – Facilitaire staf - ICT– Medische staf en Opvang.
Achtereenvolgens op de locaties:
• 1e Vertrekcentrum Ter Apel: Integraal eindverantwoordelijk manager voor de bouw en opzet van dit nieuwe centrum. Personeelsbestand van 125 fte. Het ontwikkelen van methodieken i.h.k van terugkeerbeleid. Verantwoordelijk voor de interne en externe communicatie en woordvoering. Verantwoordelijk voor het samenwerkingsverband COA –IND – KMAR – VD en de Gemeente. Verantwoordelijk voor de departementale en politieke contacten. Te woord staan van nationale en internationale pers en belangstellenden.
• Asielzoekerscentrum Zeist: Integraal eindverandwoordelijk manager voor de uitvoering “Tijdelijke Regeling Ontheemden”, opvang ontheemden tijdens de Balkanoorlog. (personeelsbestand 75 fte) Zorgen voor uitplaatsing en begeleiding naar zelfstandige woonruimte.
• Asielzoekerscentrum Mussselkanaal ( 60fte)
• Asielzoekerscentrum Veendam: Plaatsvervangend Directeur, speciaal belast met HRM beleid.


1987 – 1990 Stichting Projecten Opvang Asielzoekers (st. POA)
functie: Voorlichter/Woordvoerder – ontwikkeling Introductie programma’s.



Jeugdhulpverlening
1980 – 1987: st. de Aaborg Groningen (later Jeugdzorg)
functie: Leidinggevende jeugdhulpverlening,
Behandel en observatiehuis voor ZMOK jeugdigen. Lid van het MT
Verantwoordelijk voor:
• Aansturen van agogische teams.
• Lid van de wetenschappelijke begeleidingscommissie, promotieonderzoek Residentieel Gedragstherapeutisch Behandelingsprogramma.


1974 – 1980: CRM - Bijzonder Jeugdwerk (BJ)
functie: groepsleider

Opleiding interimmanager

1974 – 1978 MBO
Academie voor Sociaal en Culturele Arbeid (ASCA), Groningen: Inrichtingwerk
Afstudeerrichting: Groepsdynamica
Diploma: Ja
1978 – 1982 HBO
ASCA, Groningen: Academie voor Sociale en Culturele Arbeid.
Afstudeerrichting: (Interculturele) Communicatie, Public Affairs en Beleidsvorming
Diploma: Ja

1990 – 2000 Cursussen
Certificaten:
Hogeschool Utrecht
• Financieel en informatie management (ICT)
• Bestuurskunde
Leergang Zwolle
• Integraal- en veranderingsmanagement
• Beleidsadvisering en marketing

Mediatraining Ton Planken.

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Senior interim lijn- en projectmanager met brede ervaring in de publieke/private sector op gebied van lijnverantwoordelijkheid, organisatieontwikkeling, communicatie/marketing en advies. Teamplayer en resultaatgerichte people manager met uitstekende analytische vaardigheden en strategisch inzicht. Open, eerlijk, bedachtzaam, betrouwbaar en ondernemend. Scherp oog voor praktische en duurzame oplossingen. Bruggenbouwer, vertaler van strategie naar de praktijk en andersom. Uitgebreid relatienetwerk binnen de politiek en de (parlementaire) journalistiek.

Talenkennis interimmanager

Nederlands - moedertaal
Engels Schriftelijk-Goed/Mondeling-Goed
Frans Schriftelijk- Redelijk/Mondeling-Goed

Overig

05/2006 – Heden: Vastgoed / projectontwikkeling
Functie: (onbezoldigd) Directeur/bestuurder IDV BV.
Functie binnen het bestuur: communicatie/extern relatiebeheer.
Het IDV realiseert in de gemeente Den Haag een woon – werk en leefcentrum voor Indischgerelateerde Nederlanders, het Haags Indisch Centrum (HIC) Dit centrum kent een verticale leeftijdsopbouw (van starters tot aan mensen die zorgbehoeftig zijn) Het project omvat de bouw van 360 appartementen, retail en een cultureel Paviljoen. Het centrum zal een open en dynamisch onderdeel vormen van de totale omgeving. Er zal ecologisch en duurzaam worden gebouwd met als uitgangspunten PPS en Shared Space.

Specifieke verantwoordelijkheid binnen het bestuur:
De communicatie met alle betrokkenen en stakeholders.
Taken:
Het onderhouden van de relaties met Gemeentelijke betrokken diensten. (B&W, DSO, Wonen&Welzijn, de Stadsontwikkelingsmaatschappij en RO) Projectontwikkelaars, Investeerders Bouwers, Architecten, Zorgleveranciers, Woningcorporaties en Brancheorganisaties vanuit de retail en detailhandel.
Het verzorgen van de communicatie naar de doelgroep (1600 inschrijvingen) Het doen van behoefte onderzoek bij eindgebruikers, het organiseren van voorlichtingsbijeenkomsten op de thema’s Wonen, Leefbaarheid, Duurzaamheid en Veiligheid.
Start realisatie: 3e kwartaal 2010.
Gelieerd aan het platform Duurzaam wonen Den Haag.

2004 tot heden: Adviseur/coach TradeMarc Events
TME is een organisatiebureau binnen het
segment van evenementenmanagement.

• Lid van MKB Den Haag, lid van KvK Ondernemerspanel, lid van Nieuwspoort


 beschikbaar?

Geselecteerde interimmanagers:

Deze manager verwijderen  19979 - Operational Manager / Projectmanager / programmanager
Deze manager verwijderen  196764 - Finance Director
Deze manager verwijderen  169304 - Projektmanager
Deze manager verwijderen  196048 - Interimmanager Finance/Controlling/Real Estate
Deze manager verwijderen  17728 - Project manager
Deze manager verwijderen  23254 - adviseur
Deze manager verwijderen  41362 - Interim Manager Gezondheidszorg
Deze manager verwijderen  84677 - Projectmanager/ management consultant voor sociale vraagstuk
Deze manager verwijderen  29216 - interim- en projectmanagement
Deze manager verwijderen  92431 - Project manager wonen zorg welzijn
Deze manager verwijderen  200951 - manager - consultant
Deze manager verwijderen  24014 - projectmanager
Deze manager verwijderen  91619 - Facilitair manager, projectmanager, inkoopmanager
Deze manager verwijderen  70448 - Algemeen Management
Deze manager verwijderen  90167 - Projectleider/teamleider ICT
Deze manager verwijderen  19872 - control & finance manager
Deze manager verwijderen  84239 - Business/IT (compliance) Manager
Deze manager verwijderen  175852 - COO / Diplom Wirtschaftsingenieur
Deze manager verwijderen  71491 - programmamanager verandertrajecten (turnarounds)
Deze manager verwijderen  91870 - Transformatie manager
Deze manager verwijderen  90491 - HR / Talent Management Manager/ Director
Deze manager verwijderen  15486 - Verandermanager, projectleider, coach
Deze manager verwijderen  86455 - Management Consultant, Bidmanager, Projectleider
Deze manager verwijderen  177776 - Interim Manager for top financial positions
Deze manager verwijderen  32645 - Consultancy for the food industry
Deze manager verwijderen  54368 - Manager a.i.
Deze manager verwijderen  197146 - Geschäftsführer, Business Unit Leiter, Werksleiter, Standort
Deze manager verwijderen  194720 - Dozent Logistik-Qualität, Projektleiter, Unternehmensberater
Deze manager verwijderen  69415 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  22171 - Change manager/ business controller
Deze manager verwijderen  70472 - recruitment manager, recruiter, algemeen management
Deze manager verwijderen  90561 - Projectmanager huisvesting/facilitair
Deze manager verwijderen  87460 - Logistiek Manager, ICT Development & Implementation Manager
Deze manager verwijderen  200552 - Horeca Advies en Management (Interim)
Deze manager verwijderen  28933 - Interim Media Broadcast Facilty Manager / Directeur a.i.
Deze manager verwijderen  53293 - Crisismanager, verandermanager, lijnmanager
Deze manager verwijderen  71313 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  48948 - Teamleider/Hoofd
Deze manager verwijderen  21426 - Interim-manager
Deze manager verwijderen  45056 - Operations Management; General Management; Project Managemen
Deze manager verwijderen  86370 - HR Manager
Deze manager verwijderen  29661 - projectmanager / interimmanager / changemanager
Deze manager verwijderen  38940 - Interim beleidsmedewerker sport, recreatie, evenementen en v
Deze manager verwijderen  190746 - Tax Manager / Finance Manager
Deze manager verwijderen  40626 - Manager afdeling Welzijn ca gemeente
Deze manager verwijderen  84257 - interim manager/management consultant
Deze manager verwijderen  65283 - interim-directeur / projectleider
Deze manager verwijderen  191690 - Interim Manager CEO
Deze manager verwijderen  79309 - Managing Director/General Manager
Deze manager verwijderen  61007 - Project- Programma Manager
Deze manager verwijderen  64761 - interim manager, verander manager, implementatie manager
Deze manager verwijderen  128196 - Consultant Organisation und Qualitätsmanagement
Deze manager verwijderen  41750 - projectleider - crisismanager - troubleshooter - begeleiding
Deze manager verwijderen  46750 - General Manager
Deze manager verwijderen  76485 - Manager
Deze manager verwijderen  90967 - CFO in an international context
Deze manager verwijderen  48946 - Interim (verander) manager
Deze manager verwijderen  198308 - Supply Chain Manager
Deze manager verwijderen  90469 - Verandermanager/projectmanager
Deze manager verwijderen  43167 - Leider
Deze manager verwijderen  77139 - Interim manager
Deze manager verwijderen  89458 - Directeur a.i., manager a.i., programma-/projectmanager
Deze manager verwijderen  193141 - Geschäftsführung, Projektleiter, Coach
Deze manager verwijderen  81097 - Manager Logistiek, Operations, Projecten, ICT & Site
Deze manager verwijderen  44861 - Logistiek of facilitair management
Deze manager verwijderen  66838 - Interim Manager / Resource Management/ Vendor Management
Deze manager verwijderen  29370 - Interim manager beheerafdeling ICT
Deze manager verwijderen  66431 - Project manager
Deze manager verwijderen  26231 - Interim manager
Deze manager verwijderen  43126 - Interim, Project, Service Manager
Deze manager verwijderen  91335 - HR Manager
Deze manager verwijderen  71536 - Manager
Deze manager verwijderen  20218 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  52180 - Veranderen, projecten, finance en coaching
Deze manager verwijderen  73892 - Logistiek interim manager
Deze manager verwijderen  194295 - Interims Manager Controlling Projektmanagement Restrukturie
Deze manager verwijderen  40710 - Project en Interim Management
Deze manager verwijderen  92203 - verandermanager
Deze manager verwijderen  200369 - Project- & Interimmanager
Deze manager verwijderen  28029 - interim manager
Deze manager verwijderen  90277 - controller/directeur financiën
Deze manager verwijderen  28421 - Logistics & Supply Chain Expert
Deze manager verwijderen  200072 - Interim manager
Deze manager verwijderen  90018 - Startup engineer, productiemanager
Deze manager verwijderen  23987 - Interim manager
Deze manager verwijderen  43106 - Interim manager
Deze manager verwijderen  155320 - Interimsmanagement
Deze manager verwijderen  74581 - projectmanager, interimmanager, verandermanager
Deze manager verwijderen  199520 - Gedelegeerd Bestuurder
Deze manager verwijderen  86627 - Senior Business Consultant
Deze manager verwijderen  60652 - Interim Financial Manager / Controller
Deze manager verwijderen  90928 - consultnacy/management/trainer
Deze manager verwijderen  198460 - Beraterin, Trainerin, Mediatorin, Coach
Deze manager verwijderen  90529 - IT Project/Interim manager
Deze manager verwijderen  91545 - Teamleider / hoofd ict
Deze manager verwijderen  54731 - directeur of commercieel manager
Deze manager verwijderen  56474 - logistiek manager / supply chain manager
Deze manager verwijderen  92362 - Free-lancer
Deze manager verwijderen  32914 - Interim manager
Deze manager verwijderen  187912 - Turnaround, Sanierung, Reengineering, Krisenmanagement, Int
Deze manager verwijderen  51469 - Project management/office management
Deze manager verwijderen  193926 - Geschäftsführung / Divisions- & Projektleitung
Deze manager verwijderen  65069 - Managing Director
Deze manager verwijderen  197434 - Director Finance / CFO
Deze manager verwijderen  34580 - Business Reengineering Mgr / Manufacturing & Logistics Mgr /
Deze manager verwijderen  90959 - Interim & Project Manager
Deze manager verwijderen  46413 - Change manager
Deze manager verwijderen  17391 - Projectmanager
Deze manager verwijderen  79522 - Projectmanager ICT
Deze manager verwijderen  91065 - Opleidingsmanager, opleidingsadviseur, verandermanager, proj
Deze manager verwijderen  38287 - Directeur, productiemanager, productieleider, adviseur
Deze manager verwijderen  22761 - Manager financiën / Controller
Deze manager verwijderen  80557 - HR Manager
Deze manager verwijderen  200286 - Business Controller / Konzernreporting
Deze manager verwijderen  18449 - Consultant / Change Management
Deze manager verwijderen  58727 - ICT (Project) Manager
Deze manager verwijderen  200103 - CFO / Finance Manager
Deze manager verwijderen  85309 - Project- en interimmanager
Deze manager verwijderen  170402 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  41620 - interim management logistiek en productie
Deze manager verwijderen  77771 - Business Process Manager
Deze manager verwijderen  78533 - Interim manager adviseur
Deze manager verwijderen  138177 - Geschäftsführer
Deze manager verwijderen  40590 - Financieel Analist
Deze manager verwijderen  199417 - Interim-manager IM/Funcioneel beheer, Implementatiemanager


Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :