Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Professioneel Management Assistent/ Project assistent

Professioneel Management Assistent/ Project assistent

Werkervaring interimmanager

Juni ’12 – Heden: Office Assistant, GreenFixx ontwerp, aanleg & onderhoud, te Vledder
GreenFixx is het jonge startende hoveniersbedrijf van mijn partner. Voor GreenFixx ben ik parttime verantwoordelijk voor alle correspondentie (post en e-mail), het opstellen van offertes, plaatsen van bestellingen, het opzetten en beheren van de complete boekhouding incl. omzetbelasting en relatiebeheer. Een andere belangrijke taak is het opstellen van projectplannen voor mogelijke samenwerkingsverbanden en het realiseren van arbeidsplekken. Tevens behoort het organiseren van deelname aan beursdagen en het beheren van de Social Media tot mijn verantwoordelijkheden.

Oktober ’12 – december ’12 – Vrijwillig Coördinator Collectanten, Dierenbescherming Drenthe
Als vrijwilliger was ik verantwoordelijk voor het opstellen van de evaluatie collecteweek 2012, het opstellen van de financiële rapportage collecte week 2012, terugkoppelen evaluatie collecteweek 2012 aan wijkhoofden en vrijwilligers en het opstellen van het draaiboek voor de collecteweek 2013.

Mei ’11 – Maart ’12 : Project management assistent, Openbare Werken, gemeente Staphorst
Binnen de afdeling Openbare Werken ondersteunde ik de coördinator buitendienst. De taken die hier o.a. uit voortvloeiden waren; aanspreekpunt zijn vanuit de afdeling, verzorgen van informatievoorziening intern en extern, plannen van afspraken, aanvragen en beoordelen van offertes, bestellen van producten, ondersteuning bij schouwrondes, beoordelen subsidieaanvragen landschapsinrichting, organiseren en notuleren van vergaderingen, financieel beheer van de producten buitendienst, het opstellen van projectplannen, notities, evaluaties en adviezen. Tevens behoorde de begeleiding, bewaking en registratie VCA certificeringproces en het opstellen en uitvoering geven aan het opleidingsplan tot mijn verantwoordelijkheden.

Jan ‘11 – Mei ‘11: Projectassistent, Rijkswaterstaat te Leeuwarden.
Binnen het team Prestatiecontracten was ik verantwoordelijk voor het financieel-administratieve proces. Mijn taken waren o.a. het faciliteren van het projectteam bij de uitvoering van de werkzaamheden, verzorgen van informatievoorziening intern
en extern, plannen van afspraken, financieel projectbeheer: afhandelen van opdrachten en facturen, bewaking van scope en budget en signalering van afwijkingen en risico’s, producten bestellen, wijzigingenbeheer contracten en projectarchivering. Tevens behoorde het opstellen van planningen, projectrapportages en memo's ten behoeve van verschillende overleggen en het organiseren, voorbereiden en notuleren van vergaderingen onder mijn verantwoordelijkheid.

Jan ‘10 – Dec ’10: Management assistent / opleidingscoördinator afd. Beheer Openbare Ruimte, Alescon te Assen.
Vanuit mijn functie(s) was ik o.a. verantwoordelijk voor het verzorgen van informatievoorziening intern en extern, plannen van afspraken, organiseren, voorbereiden en notuleren van vergaderingen en open dagen, begeleiding en coördinatie van VCA & ISO, het opstellen c.q. updaten van procedures, opstellen van opleidingsplannen, begeleiden offertetraject en het coördineren, afstemmen en organiseren van opleidingen, projectondersteuning bieden bij complexe projecten (Wet Werk Naar Vermogen, aanpassen leidinggevende structuur en Werkpunt), opstellen van projectplannen en business case en het bieden van ondersteuning bij aanbestedingen. De belangrijkste aspecten voor deze processen waren het verwerken van achterstanden, het opstellen en implementeren van procedures en opleidingcriteria en het bewaken van de processen.

Mrt ‘07 – Dec.‘09: Management assistent, Politie Friesland, te Joure.
Vanuit mijn rol en functie was ik verantwoordelijk voor: het aanspreekpunt zijn vanuit de afdeling, het verzorgen van informatievoorziening intern en extern, plannen van afspraken, organiseren, voorbereiden en notuleren van vergaderingen en teambuildingsdagen, organiseren van open dagen en bedrijfsdagen, het opstellen van draaiboeken, evaluaties en notities, het opzetten en coördineren van het wijksecretariaat met als belangrijkst doel invulling geven aan de front- en BackOffice voor de wijkagenten. Verdere taken waren; het voeren van selectiegesprekken en het begeleiden van stagiaires (ROC Friese Poort).

Sept ‘06 – Feb ‘07: Administratief juridisch medewerker, Waterschap Reest en Wieden te Meppel
Binnen de afdeling Vergunningverlening en Handhaving was ik, verantwoordelijk voor de voortgangsbewaking van het administratief juridische proces. De taken die hieruit voortvloeiden waren o.a. het aanspreekpunt vanuit de afdeling intern en extern, publicaties opstellen, dossiers aanleggen, voortgangsbewaking vergunningprocedure, opstellen van procedurestukken en het verzenden hiervan, bewaking van de database en het organiseren, voorbereiden en notuleren van vergaderingen.

Feb ‘06 – Aug ‘06: Projectsecretaresse, Alescon te Beilen
Binnen de afdeling Tuin & Landschap was ik verantwoordelijk voor; het aanspreekpunt zijn vanuit de afdeling, het verzorgen van informatievoorziening intern en extern, plannen van afspraken, bestellen van kantoorartikelen, projectadministratie, archivering, facturatie, opstellen van offertes en planningen, en het organiseren, voorbereiden en notuleren van vergaderingen en het organiseren van open dagen, opstellen van planningen, bewaking en coördinatie VCA en het opstellen van managementrapportages en projectrapportages.

Jul ‘05 - Feb ‘06: Administratief juridisch medewerker, Gemeente Westerveld te Havelte.
Binnen de afdeling Vergunningverlening en Handhaving was ik verantwoordelijk voor de voortgangsbewaking van het adm. juridische proces. De taken die hieruit voortvloeiden waren o.a. het plannen van afspraken, het opstellen van de afvalwijzer en knipkaart, brand-ontheffingen weigeren/verlenen, subsidie en afvaladministratie, publicaties opstellen en het organiseren en notuleren van vergaderingen.

Jul ‘04 – Jul ’05: Diverse functies op detacheringbasis:
Projectsecretaresse, Bureau B&O architecten, te Ansen,
Coördinerend secretaresse, opzetten van een nieuw secretariaat, GGZ Zuid Friesland, te Sint Nicolaasga.

Juni ‘02 – Juni ‘04: Projectsecretaresse, Alescon te Beilen
Binnen de afdeling Groen & Bouw was ik verantwoordelijk voor; het plannen van afspraken, bestellen van kantoor en schoonmaakartikelen, projectadministratie, projectarchivering en projectbeheer, facturatie, opstellen van offertes, en het organiseren, voorbereiden en notuleren van vergadering, begeleiding en bewaking VCA en speelvoorzieningen.

Apr ‘97 – Mei ‘02: Medewerker verkoop, inkoop, kantoor, Tuindorado te Gorredijk,
Parttime Verkoopster binnen- en buitenkas, inkopen veiling en groothandel, kantoorwerkzaamheden.

Opleiding interimmanager

2010 - 2011: HBO Hoger Bedrijfskundig Management voor supportmanagers;
De volgende modules zijn tijdens de opleiding behandeld; Manager als coach, Strategisch Management, Organisatie & Verandering en Managen van bedrijfsprocessen.
NCOI Opleidingsgroep; Diploma behaald.

2009 - 2010: HBO Bedrijfskundig Management voor supportmanagers;
De volgende modules zijn behandeld; Officemanagement, Procesmanagement, Personeel & Organisatie, Management & Communicatie, Management & Organisatie, Projectmanagement, Praktisch leidinggeven.
NCOI Opleidingsgroep; Diploma behaald.

2005 - 2006: MEAO Managementassistent/ directiesecretaresse;
De volgende modules zijn tijdens de opleiding behandeld; Officemanagement, Management, Marketing, PR & Bedrijfscommunicatie en Vergader & Presentatietechnieken.
ROC Friese Poort; Diploma behaald.

1998 - 2002: MBO Bloem en Handel
AOC Terra Frederiksoord (MTuS); Diploma behaald.

1996 - 1998: MEAO Detailhandel en Economie niveau 3 Friesland College; Diploma behaald.

Training:
2012: Masterclass Professional Management Assistance;
De volgende onderwerpen zijn tijdens de training behandeld: Persoonlijk leiderschap, Jezelf authentiek presenteren, Inzicht in invloed, Social Media/ Netwerken en De "Groene secretaresse”.
Experis; Certificaat behaald.

2008: HBO training praktische psychologie voor de managementassistent
SMI; Diploma behaald.

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Competenties die bij me passen zijn organisatietalent, zelfstandig, proactief, multitasker, initiatiefrijk, creatief, analytisch vermogen, accuraat, overtuigingskracht, organisatie- en bestuur sensitiviteit, service-, klant en resultaatgericht, flexibel en stressbestendig.

Talenkennis interimmanager

Engels:
Schriftelijk; goed
Mondeling: goed

Nederlands:
Schriftelijk; uitstekend
Mondeling: moedertaal, uitstekend

Fries:
Schriftelijk; goed
Mondeling: moedertaal, uitstekend

Overig

Enkele persoonlijke vaardigheden welke in mijn werkverleden naar voren zijn gekomen en ik expliciet wil benoemen zijn mijn proactieve werkwijze, mijn passie voor het organiseren van projecten en bedrijfsprocessen en mijn enthousiaste werkhouding. Snel schakelen, aanpassingsvermogen, durf en initiatief nemen zijn belangrijke competenties die ik heb om resultaten te behalen. Tevens is mijn anticiperende werkwijze en flexibele inzet in het verleden als positief ervaren.

 beschikbaar?

Geselecteerde interimmanagers:

Deze manager verwijderen  56814 - Senior Logistiek/transport/Project Manager
Deze manager verwijderen  57171 - Audit, riskmanagement en AO/IC
Deze manager verwijderen  36313 - personeelsmedewerker
Deze manager verwijderen  47122 - Management
Deze manager verwijderen  63852 - Financial Director Financial Controller
Deze manager verwijderen  39123 - Management Consultant / Business Analyst
Deze manager verwijderen  45842 - Algemeen manager MKB
Deze manager verwijderen  197192 - CFO
Deze manager verwijderen  28151 - Controller
Deze manager verwijderen  192723 - Senior Management
Deze manager verwijderen  172055 - Informatik- und Unternehmensberater
Deze manager verwijderen  198922 - Manager Finance
Deze manager verwijderen  36191 - Facilities Manager
Deze manager verwijderen  10529 - supply chain management
Deze manager verwijderen  13308 - Credit Manager - Accounting Manager
Deze manager verwijderen  193840 - Interimsmanager / Vertriebsdirektor
Deze manager verwijderen  197623 - Projektleitung
Deze manager verwijderen  36433 - Manager (interim & projecten)
Deze manager verwijderen  63961 - Consultant
Deze manager verwijderen  71806 - Interim/Project Manager
Deze manager verwijderen  59359 - Controlling, AO/IC, Financieel Management
Deze manager verwijderen  78463 - Interim- en ProjectManager
Deze manager verwijderen  180070 - total cost reduction manager
Deze manager verwijderen  13996 - ICT Manager, IT Infrastructure Manager
Deze manager verwijderen  65118 - Interim Finance Professional
Deze manager verwijderen  70767 - Sinior Administrative Consultant - Manager
Deze manager verwijderen  50209 - kaderfunctie
Deze manager verwijderen  40242 - Operationeel manager
Deze manager verwijderen  34074 - Projectmanager Transport en Infrastructuur
Deze manager verwijderen  50641 - Site Manager ; Interim Manager
Deze manager verwijderen  79423 - Interim manager Algemeen / HRM
Deze manager verwijderen  196777 - Geschäftsführer / Business Development
Deze manager verwijderen  57735 - manager openbaar vervoer en projectmanager
Deze manager verwijderen  68374 - Management Consultant
Deze manager verwijderen  12393 - Manager
Deze manager verwijderen  25902 - controller, financieel manager
Deze manager verwijderen  89054 - Teamleider / Manager
Deze manager verwijderen  73203 - manager GGD, GGZ, MO, VG, V&V
Deze manager verwijderen  22143 - Managing Director/General Manager
Deze manager verwijderen  54061 - Interim Manager, Program Manager and Project Manager
Deze manager verwijderen  26455 - interim manager, coach, trainer
Deze manager verwijderen  30352 - Interim Business / Business Change Manager
Deze manager verwijderen  64545 - Consultant
Deze manager verwijderen  71834 - Project manager
Deze manager verwijderen  48643 - Procurement Director/Purchasing Manager
Deze manager verwijderen  89222 - interim HR manager
Deze manager verwijderen  193046 - Leiter Kundenservice Customer Service Call Center Customer C
Deze manager verwijderen  18351 - directie/management/verandertrajecten
Deze manager verwijderen  65704 - Consultant/ Trainee
Deze manager verwijderen  200757 - Treasury Professional
Deze manager verwijderen  16011 - Economist, MBA (Financial Management)
Deze manager verwijderen  20693 - Algemeen Manager, P&O Manager
Deze manager verwijderen  90755 - Procesanalist / verandermanager
Deze manager verwijderen  144277 - Geschäftsführer
Deze manager verwijderen  195682 - Interim Accountant
Deze manager verwijderen  199020 - cfo / Finance Director
Deze manager verwijderen  54649 - Interim manager / ondernemerscoach
Deze manager verwijderen  12704 - Business Consultant & Financial Controler
Deze manager verwijderen  17309 - Interim manager
Deze manager verwijderen  83378 - Controller, financieel manager,
Deze manager verwijderen  16053 - zorgmanager
Deze manager verwijderen  199783 - Business Director
Deze manager verwijderen  24317 - CEO
Deze manager verwijderen  38036 - direccteur/eigenaar
Deze manager verwijderen  47321 - Experienced interim (project) manager
Deze manager verwijderen  73689 - CFO; Concern-controller; Projectleider; Verandermanager; Kwa
Deze manager verwijderen  86248 - Vastgoed, Gemeente, Corporatie, Project- en gebiedsontwikkel
Deze manager verwijderen  43334 - Manager of trainer
Deze manager verwijderen  91398 - verandermanager / proces manager
Deze manager verwijderen  198913 - manager / directeur
Deze manager verwijderen  68299 - manager
Deze manager verwijderen  86857 - Change - Improvement Manager - Vendor Manager
Deze manager verwijderen  191037 - Geschäftsführer Mittelstand, Leiter Finanzen, Projektleiter
Deze manager verwijderen  39524 - Financieel manager/directeur, Controller
Deze manager verwijderen  139108 - Projekt-Manager, Interimsmanager, Generalist
Deze manager verwijderen  67836 - Customer Operations Manager
Deze manager verwijderen  22940 - interim manager / verandermanager / project manager
Deze manager verwijderen  28944 - Senior Procurement Specialist/Consultant
Deze manager verwijderen  200964 - Change manager
Deze manager verwijderen  10891 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  50396 - Directie & Management
Deze manager verwijderen  12096 - Ervaren controller met business sense
Deze manager verwijderen  198170 - Controller
Deze manager verwijderen  28704 - Interim (hoofd) inkoop
Deze manager verwijderen  26929 - ICT/ ITIL people manager
Deze manager verwijderen  43377 - Interim Programme Manager / Stakeholder Manager


Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :