Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Professioneel Management Assistent/ Project assistent

Professioneel Management Assistent/ Project assistent

Werkervaring interimmanager

Juni ’12 – Heden: Office Assistant, GreenFixx ontwerp, aanleg & onderhoud, te Vledder
GreenFixx is het jonge startende hoveniersbedrijf van mijn partner. Voor GreenFixx ben ik parttime verantwoordelijk voor alle correspondentie (post en e-mail), het opstellen van offertes, plaatsen van bestellingen, het opzetten en beheren van de complete boekhouding incl. omzetbelasting en relatiebeheer. Een andere belangrijke taak is het opstellen van projectplannen voor mogelijke samenwerkingsverbanden en het realiseren van arbeidsplekken. Tevens behoort het organiseren van deelname aan beursdagen en het beheren van de Social Media tot mijn verantwoordelijkheden.

Oktober ’12 – december ’12 – Vrijwillig Coördinator Collectanten, Dierenbescherming Drenthe
Als vrijwilliger was ik verantwoordelijk voor het opstellen van de evaluatie collecteweek 2012, het opstellen van de financiële rapportage collecte week 2012, terugkoppelen evaluatie collecteweek 2012 aan wijkhoofden en vrijwilligers en het opstellen van het draaiboek voor de collecteweek 2013.

Mei ’11 – Maart ’12 : Project management assistent, Openbare Werken, gemeente Staphorst
Binnen de afdeling Openbare Werken ondersteunde ik de coördinator buitendienst. De taken die hier o.a. uit voortvloeiden waren; aanspreekpunt zijn vanuit de afdeling, verzorgen van informatievoorziening intern en extern, plannen van afspraken, aanvragen en beoordelen van offertes, bestellen van producten, ondersteuning bij schouwrondes, beoordelen subsidieaanvragen landschapsinrichting, organiseren en notuleren van vergaderingen, financieel beheer van de producten buitendienst, het opstellen van projectplannen, notities, evaluaties en adviezen. Tevens behoorde de begeleiding, bewaking en registratie VCA certificeringproces en het opstellen en uitvoering geven aan het opleidingsplan tot mijn verantwoordelijkheden.

Jan ‘11 – Mei ‘11: Projectassistent, Rijkswaterstaat te Leeuwarden.
Binnen het team Prestatiecontracten was ik verantwoordelijk voor het financieel-administratieve proces. Mijn taken waren o.a. het faciliteren van het projectteam bij de uitvoering van de werkzaamheden, verzorgen van informatievoorziening intern
en extern, plannen van afspraken, financieel projectbeheer: afhandelen van opdrachten en facturen, bewaking van scope en budget en signalering van afwijkingen en risico’s, producten bestellen, wijzigingenbeheer contracten en projectarchivering. Tevens behoorde het opstellen van planningen, projectrapportages en memo's ten behoeve van verschillende overleggen en het organiseren, voorbereiden en notuleren van vergaderingen onder mijn verantwoordelijkheid.

Jan ‘10 – Dec ’10: Management assistent / opleidingscoördinator afd. Beheer Openbare Ruimte, Alescon te Assen.
Vanuit mijn functie(s) was ik o.a. verantwoordelijk voor het verzorgen van informatievoorziening intern en extern, plannen van afspraken, organiseren, voorbereiden en notuleren van vergaderingen en open dagen, begeleiding en coördinatie van VCA & ISO, het opstellen c.q. updaten van procedures, opstellen van opleidingsplannen, begeleiden offertetraject en het coördineren, afstemmen en organiseren van opleidingen, projectondersteuning bieden bij complexe projecten (Wet Werk Naar Vermogen, aanpassen leidinggevende structuur en Werkpunt), opstellen van projectplannen en business case en het bieden van ondersteuning bij aanbestedingen. De belangrijkste aspecten voor deze processen waren het verwerken van achterstanden, het opstellen en implementeren van procedures en opleidingcriteria en het bewaken van de processen.

Mrt ‘07 – Dec.‘09: Management assistent, Politie Friesland, te Joure.
Vanuit mijn rol en functie was ik verantwoordelijk voor: het aanspreekpunt zijn vanuit de afdeling, het verzorgen van informatievoorziening intern en extern, plannen van afspraken, organiseren, voorbereiden en notuleren van vergaderingen en teambuildingsdagen, organiseren van open dagen en bedrijfsdagen, het opstellen van draaiboeken, evaluaties en notities, het opzetten en coördineren van het wijksecretariaat met als belangrijkst doel invulling geven aan de front- en BackOffice voor de wijkagenten. Verdere taken waren; het voeren van selectiegesprekken en het begeleiden van stagiaires (ROC Friese Poort).

Sept ‘06 – Feb ‘07: Administratief juridisch medewerker, Waterschap Reest en Wieden te Meppel
Binnen de afdeling Vergunningverlening en Handhaving was ik, verantwoordelijk voor de voortgangsbewaking van het administratief juridische proces. De taken die hieruit voortvloeiden waren o.a. het aanspreekpunt vanuit de afdeling intern en extern, publicaties opstellen, dossiers aanleggen, voortgangsbewaking vergunningprocedure, opstellen van procedurestukken en het verzenden hiervan, bewaking van de database en het organiseren, voorbereiden en notuleren van vergaderingen.

Feb ‘06 – Aug ‘06: Projectsecretaresse, Alescon te Beilen
Binnen de afdeling Tuin & Landschap was ik verantwoordelijk voor; het aanspreekpunt zijn vanuit de afdeling, het verzorgen van informatievoorziening intern en extern, plannen van afspraken, bestellen van kantoorartikelen, projectadministratie, archivering, facturatie, opstellen van offertes en planningen, en het organiseren, voorbereiden en notuleren van vergaderingen en het organiseren van open dagen, opstellen van planningen, bewaking en coördinatie VCA en het opstellen van managementrapportages en projectrapportages.

Jul ‘05 - Feb ‘06: Administratief juridisch medewerker, Gemeente Westerveld te Havelte.
Binnen de afdeling Vergunningverlening en Handhaving was ik verantwoordelijk voor de voortgangsbewaking van het adm. juridische proces. De taken die hieruit voortvloeiden waren o.a. het plannen van afspraken, het opstellen van de afvalwijzer en knipkaart, brand-ontheffingen weigeren/verlenen, subsidie en afvaladministratie, publicaties opstellen en het organiseren en notuleren van vergaderingen.

Jul ‘04 – Jul ’05: Diverse functies op detacheringbasis:
Projectsecretaresse, Bureau B&O architecten, te Ansen,
Coördinerend secretaresse, opzetten van een nieuw secretariaat, GGZ Zuid Friesland, te Sint Nicolaasga.

Juni ‘02 – Juni ‘04: Projectsecretaresse, Alescon te Beilen
Binnen de afdeling Groen & Bouw was ik verantwoordelijk voor; het plannen van afspraken, bestellen van kantoor en schoonmaakartikelen, projectadministratie, projectarchivering en projectbeheer, facturatie, opstellen van offertes, en het organiseren, voorbereiden en notuleren van vergadering, begeleiding en bewaking VCA en speelvoorzieningen.

Apr ‘97 – Mei ‘02: Medewerker verkoop, inkoop, kantoor, Tuindorado te Gorredijk,
Parttime Verkoopster binnen- en buitenkas, inkopen veiling en groothandel, kantoorwerkzaamheden.

Opleiding interimmanager

2010 - 2011: HBO Hoger Bedrijfskundig Management voor supportmanagers;
De volgende modules zijn tijdens de opleiding behandeld; Manager als coach, Strategisch Management, Organisatie & Verandering en Managen van bedrijfsprocessen.
NCOI Opleidingsgroep; Diploma behaald.

2009 - 2010: HBO Bedrijfskundig Management voor supportmanagers;
De volgende modules zijn behandeld; Officemanagement, Procesmanagement, Personeel & Organisatie, Management & Communicatie, Management & Organisatie, Projectmanagement, Praktisch leidinggeven.
NCOI Opleidingsgroep; Diploma behaald.

2005 - 2006: MEAO Managementassistent/ directiesecretaresse;
De volgende modules zijn tijdens de opleiding behandeld; Officemanagement, Management, Marketing, PR & Bedrijfscommunicatie en Vergader & Presentatietechnieken.
ROC Friese Poort; Diploma behaald.

1998 - 2002: MBO Bloem en Handel
AOC Terra Frederiksoord (MTuS); Diploma behaald.

1996 - 1998: MEAO Detailhandel en Economie niveau 3 Friesland College; Diploma behaald.

Training:
2012: Masterclass Professional Management Assistance;
De volgende onderwerpen zijn tijdens de training behandeld: Persoonlijk leiderschap, Jezelf authentiek presenteren, Inzicht in invloed, Social Media/ Netwerken en De "Groene secretaresse”.
Experis; Certificaat behaald.

2008: HBO training praktische psychologie voor de managementassistent
SMI; Diploma behaald.

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Competenties die bij me passen zijn organisatietalent, zelfstandig, proactief, multitasker, initiatiefrijk, creatief, analytisch vermogen, accuraat, overtuigingskracht, organisatie- en bestuur sensitiviteit, service-, klant en resultaatgericht, flexibel en stressbestendig.

Talenkennis interimmanager

Engels:
Schriftelijk; goed
Mondeling: goed

Nederlands:
Schriftelijk; uitstekend
Mondeling: moedertaal, uitstekend

Fries:
Schriftelijk; goed
Mondeling: moedertaal, uitstekend

Overig

Enkele persoonlijke vaardigheden welke in mijn werkverleden naar voren zijn gekomen en ik expliciet wil benoemen zijn mijn proactieve werkwijze, mijn passie voor het organiseren van projecten en bedrijfsprocessen en mijn enthousiaste werkhouding. Snel schakelen, aanpassingsvermogen, durf en initiatief nemen zijn belangrijke competenties die ik heb om resultaten te behalen. Tevens is mijn anticiperende werkwijze en flexibele inzet in het verleden als positief ervaren.

 beschikbaar?

Geselecteerde interimmanagers:

Deze manager verwijderen  52891 - Interim (project-)manager/consultant (ICT/Logistiek)
Deze manager verwijderen  61381 - Directeur
Deze manager verwijderen  67816 - CFO / Controller (Internationaal ervaren executive)
Deze manager verwijderen  81376 - credit manager
Deze manager verwijderen  91215 - Facilitair
Deze manager verwijderen  84708 - interim manager/directeur
Deze manager verwijderen  200755 - Project Manager
Deze manager verwijderen  91756 - (group-)controller
Deze manager verwijderen  90030 - Supply Chain Manager
Deze manager verwijderen  195093 - Qualitätsingenieur
Deze manager verwijderen  81670 - Interim Finance Director
Deze manager verwijderen  70458 - Business manager algemeen, logistiek of finance
Deze manager verwijderen  38226 - Teamleider / Manager
Deze manager verwijderen  28751 - Ervaren Interim RegisterController
Deze manager verwijderen  55515 - CFO / Veranderingsmanager / Controller
Deze manager verwijderen  18991 - Programma project en interimmanager
Deze manager verwijderen  41087 - Project Management
Deze manager verwijderen  78156 - fin. director/controller/manager Shared Service Centre
Deze manager verwijderen  47947 - Finance manager - Hoofdboekhouder - Controller
Deze manager verwijderen  92488 - HR manager of Directeur
Deze manager verwijderen  77740 - procesinnovator, coach, hrm specialist
Deze manager verwijderen  13852 - Interim professional finance
Deze manager verwijderen  10561 - hoofd IT, HRM verantwoordelijke, (ad interim) directie, prog
Deze manager verwijderen  90524 - interim manager Finance & Control
Deze manager verwijderen  34541 - Interim Controller
Deze manager verwijderen  199779 - CFO - Senior Finance Executive
Deze manager verwijderen  23954 - callcentermanager
Deze manager verwijderen  87262 - Interim Manager/Business Consultant
Deze manager verwijderen  36511 - HR manager/adviseur
Deze manager verwijderen  30576 - Operations Manager
Deze manager verwijderen  201147 - Lid RvC, Interim Directie, Interim Consultant
Deze manager verwijderen  65163 - logistiek manager
Deze manager verwijderen  76357 - Directeur
Deze manager verwijderen  77794 - Controler, Boekhouder en Freelance-docent economische opleid
Deze manager verwijderen  199321 - manager
Deze manager verwijderen  42640 - inkoop consultant/ interim inkoper
Deze manager verwijderen  23197 - Manager, projectmanager, trainer, coach, methodiekontwikkela
Deze manager verwijderen  43950 - interim-manager en adviseur
Deze manager verwijderen  29586 - interim HRM manager
Deze manager verwijderen  200549 - Bevlogen organisatie-verbeteraar, ondernemende manager
Deze manager verwijderen  91062 - controller
Deze manager verwijderen  45546 - Senior Consultant/Interim Manager
Deze manager verwijderen  73873 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  47931 - interim manager
Deze manager verwijderen  195630 - Senior Einkäufer (Strategie), Supply Chain, Staatl. gepr. Te
Deze manager verwijderen  90023 - Project, programma manager SAFe, Agile
Deze manager verwijderen  90216 - CFO, Controller, Hoofd administratie
Deze manager verwijderen  30086 - Interim ondersteuner
Deze manager verwijderen  72953 - Interim manager, logistiek projektleider, Logistiek Process
Deze manager verwijderen  90457 - Manager / Adviseur
Deze manager verwijderen  86434 - beleidsmedewerker HRM
Deze manager verwijderen  80651 - Interim-/crisis-/project-manager
Deze manager verwijderen  37819 - Commercially astute chartered accountant
Deze manager verwijderen  20794 - Purchasing Manager
Deze manager verwijderen  200969 - SCM | SC Planning | Operations
Deze manager verwijderen  15661 - manager inkoop/productie/logistiek
Deze manager verwijderen  82439 - Diverse functies op directie en managementniveau
Deze manager verwijderen  197315 - kfm. Leiter; Director Finance; CFO
Deze manager verwijderen  90725 - Senior Consultant / Project manager
Deze manager verwijderen  13096 - Senior Manager
Deze manager verwijderen  17245 - Personal Assistant PMO - Projectsupport
Deze manager verwijderen  67017 - interim manager ICT
Deze manager verwijderen  70451 - (Sr.) HRM Adviseur / (Sr.) HR Business Partner
Deze manager verwijderen  31334 - Hoofd administratie/ controller/ administrateur
Deze manager verwijderen  40942 - Senior Technology and Management Consultant
Deze manager verwijderen  73403 - Adviseur HRM
Deze manager verwijderen  81461 - Interim manager, adviseur, coach
Deze manager verwijderen  90499 - Interim manager / strategieconsultant
Deze manager verwijderen  31051 - Projectleider
Deze manager verwijderen  193347 - General Manager, Operations Manager, Change Manager
Deze manager verwijderen  71705 - Communicatieadviseur (interne & verandercommunicatie, PR, pr
Deze manager verwijderen  179348 - CFO,CEO,Projectmanager
Deze manager verwijderen  56369 - Controller/administrateur
Deze manager verwijderen  24741 - Senior Manager
Deze manager verwijderen  197872 - Financial Controller / Director
Deze manager verwijderen  195355 - Kaufmännischer Leiter, Interim Manager, CFO, Kfm Projektmana
Deze manager verwijderen  56605 - operations interim-manager, coaching, directeur
Deze manager verwijderen  50482 - Senior Human Resource Manager en Freelance Trainer
Deze manager verwijderen  53854 - Management Consultant
Deze manager verwijderen  55829 - Controller/Rapportage/Verslaggeving/Consolidatie
Deze manager verwijderen  56510 - interim manager
Deze manager verwijderen  23649 - projectsupportmedewerker
Deze manager verwijderen  195235 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  91759 - Manager
Deze manager verwijderen  38674 - Consultant/ interim manager
Deze manager verwijderen  90799 - Controller/Manager administratie
Deze manager verwijderen  90329 - projectmanager/lijnmanager
Deze manager verwijderen  34398 - Trainer - Project Manager - Senior Consultant
Deze manager verwijderen  90112 - Senior Project/Interim-manager IT
Deze manager verwijderen  91465 - Authentieke project- en interimmanager, coach zorg,welzijn
Deze manager verwijderen  199717 - Finance Manager / Controller
Deze manager verwijderen  76728 - Interimmanager, adviseur en (proces)begeleider
Deze manager verwijderen  81259 - Algemeen of HR manager
Deze manager verwijderen  77915 - senior interim-/projectmanager; senior adviseur
Deze manager verwijderen  34050 - Directeur, Manager, Senior Controller
Deze manager verwijderen  30466 - Management en advies
Deze manager verwijderen  195967 - Interim Management, Geschäftsführung, kaufmännische Leitung
Deze manager verwijderen  193521 - Geschäftsführer / Kaufmännischer Leiter
Deze manager verwijderen  199207 - CEO/CMO
Deze manager verwijderen  125525 - Financial manager / consultant / project manager
Deze manager verwijderen  85041 - Procesmanager, business consultant
Deze manager verwijderen  37879 - interim manager
Deze manager verwijderen  191895 - Warenbewirtschaftung, IT – Organisation, IT – Projektleitung
Deze manager verwijderen  12885 - Operations director
Deze manager verwijderen  62719 - interim directeur, interim manager, kwartiermaker, managemen
Deze manager verwijderen  17203 - Project manager, business analist, controller
Deze manager verwijderen  65070 - Interim manager
Deze manager verwijderen  19159 - Innovatie- / KAM- / EHS-manager, milieu- en QA /kwaliteitsma
Deze manager verwijderen  58045 - interim manager, consultant
Deze manager verwijderen  200182 - Manager bedrijven/bedrijfsvoering - algemeen management
Deze manager verwijderen  194061 - CEO Business School, Projektleitung MD, Leadership Referent
Deze manager verwijderen  195193 - Geschäftsführer / CEO
Deze manager verwijderen  198992 - Operationeel directeur
Deze manager verwijderen  23725 - Inkoop manager
Deze manager verwijderen  54646 - HRM, Change Management
Deze manager verwijderen  59395 - bedrijfskundig zorgmanager
Deze manager verwijderen  43929 - Manager Business logistics (supply chain)
Deze manager verwijderen  70853 - Hospital Contracts Manager
Deze manager verwijderen  25727 - Commercieel Manager
Deze manager verwijderen  77695 - Directie, manager IT/HRM/projecten, coach, zelfstandig onder
Deze manager verwijderen  61269 - Manager Projects & Services
Deze manager verwijderen  12221 - Organisatie Adviseur met ICT achtergrond
Deze manager verwijderen  195666 - Geschäftsführer
Deze manager verwijderen  76854 - Veelzijdig inzetbare manager
Deze manager verwijderen  34356 - Interim HRM/ P&O en Coaching
Deze manager verwijderen  10951 - Zelfstandig Organisatieadviseur, interim manager, trainer, c
Deze manager verwijderen  14731 - HR-consultant
Deze manager verwijderen  196421 - REFA Techniker
Deze manager verwijderen  79009 - logistiek manager
Deze manager verwijderen  71005 - Interim Controller
Deze manager verwijderen  76010 - Controller CFO
Deze manager verwijderen  37847 - Controller


Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :