Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

interim-professional

interim-professional

Werkervaring interimmanager

Functie: Zelfstandig ondernemer
Branche: Interim-manager/ freelancer


Biedt advies en ondersteuning op het terrein van (her)huisvesting en projectinrichting, bouw en vastgoed, projectmanagement en vertegenwoordiging duurzame zonne-energie.

Mijn kernwerkzaamheden bestaan uit:
het vergroten van de commerciële slagkracht en het bepalen van de groeistrategie
advisering in planvorming van een huisvestingsproject
vertegenwoordiging duurzame energie
als partner en intermediair vertalen van uw kernbehoefte voor projectmanagement
functioneel leidinggeven aan medewerkers en ondersteunen van uw afdeling

Specialisaties: acquisitiemanagement, bouw- en huisvestingsadvies, projectmanagement en peoplemangement.

Op dit moment ben ik werkzaam als interim Senior Business Consultant bij GroenLeven BV binnen de afzetmarkt B2B Indirect. Mijn distributiegebieden zijn o.a. gemeenten, provincies, corporaties, wijkgebonden initiatieven, zorginstellingen en onderwijs.

Mijn kernwerkzaamheden:
het vergroten van de commerciële slagkracht
in samenwerking met sales en marketing uitbreiden portfolio
opstellen van sales forecasts
distribueren van inkoopinitiatieven
initiëren van samenwerkingsverbanden/ consortia
ontwikkelen van innovatie duurzame concepten
begeleiden en optimaliseren van bedrijfsvoeringprocessen
advisering productinformatie
sluiten van deals

Periode: oktober 2011- december 2012
Functie: projectmanager/ adviseur
Branche: huisvesting en projectinrichting
Bedrijf: Maasdam Groep te Waddinxveen

Maasdam Groep is een dienstverlener op het gebied van huisvestingsvraagstukken, interieurbouw en vloerafwerking. Als manager heb ik daar, samen met mijn team, gewerkt aan een aantal complexe integrale huisvestings- en afbouwprojecten. Daarbij gaf ik leiding en sturing aan het projectteam. Vervolgens heb ik een grote bijdrage kunnen leveren aan het optimaliseren van bedrijfsvoeringprocessen en beleidsontwikkeling.

Mijn kernmerkende werkzaamheden bestonden uit:
• Acquisitie
• Dagelijks operationele leiding aan gemiddeld 6 fte
• Budget- en projectverantwoordelijk / contractbeheer
• Projectleiding en projectcoördinatie
• Planvorming huisvestingsprojecten/ Inrichtingsmanagement
• Financiële risicoanalyse / investeringskosten
• Kwaliteitsanalyse ontwerp- en realisatiefase

Expertises: operationeel (lijn)management, contractbeheer en bedrijfsvoeringprocessen
Werkvelden: utiliteitwerken, retail en bedrijfsgebouwen


Periode: januari 2010- oktober 2011
Functie: interim projectmanager/ adviseur
Branche: vastgoed en beleggingmaatschappij
Bedrijf: RND Vastgoed te Antwerpen

RND Vastgoed is een vastgoed en beleggingsmaatschappij gericht op de Duits markt. Als interim-manager heb ik daar o.a. gewerkt aan een aantal complexe integrale nieuwbouwprojecten zoals kantoren en woningbouw in de ontwikkelings- en realisatiefase (investeringskosten < € 75.000.000). Daarbij gaf ik leiding en sturing aan het projectteam. Ook gaf ik uitvoering aan beheer & exploitatie van vastgoed en werving aankoop locaties.

Mijn kernmerkende werkzaamheden bestonden uit:
• Acquisitie
• Definiëren initiatie- en definitiefase
• Financieel management / contractbeheer
• Locatie- en marktonderzoek / businessplanning
• Budget- en projectverantwoordelijk
• Projectleiding en projectcoördinatie
• Beheer- en exploitatie
• Wet- en regelgeving

Expertises: operationeel (lijn)management, acquisitiemanagement en proces- en projectmanagement
Werkvelden: utiliteitwerken, retail en bedrijfsgebouwen


Periode: april 2008- januari 2010
Functie: interim proces- en projectmanager
Branche: bouw- en vastgoedadvies
Bedrijf: Q-Estate BV te Amersfoort/Heerenveen

Q-Estate is een dynamisch adviesbureau op het gebied van bouw en vastgoed. Als proces- en projectmanager heb ik daar, samen met mijn team, gewerkt aan een aantal complexe huisvestingsvraagstukken en vastgoedontwikkelingen en bouwprojecten (investeringskosten < € 25.000.000). Daarbij gaf ik leiding en sturing aan het projectteam en was nauw betrokken voor de groei van de opdrachtenportefeuille en het kantoor voor de regio Noord-Nederland. Vervolgens heb ik een grote bijdrage geleverd aan het optimaliseren van bedrijfsvoeringprocessen en beleidsontwikkeling.

Mijn kernmerkende werkzaamheden bestonden uit:
• Acquisitie
• Dagelijks operationele leiding aan gemiddeld 6 fte
• Budget- en projectverantwoordelijk / contractbeheer
• Projectleiding en aansturing interne en externe partijen
• Planvorming huisvestingsprojecten / Inrichtingsmanagement
• Financiële risicoanalyse / investeringskosten
• Kwaliteitsanalyse ontwerp- en realisatiefase
• Wet- en regelgeving

Expertises: operationeel (lijn)management, proces- en projectmanagement en bedrijfsvoeringprocessen
Werkvelden: utiliteitswerken, woningbouw, retail en bedrijfsgebouwen


Periode: april 2007 - april 2008
Functie: projectmanager
Branche: woningcorporatie afdeling ontwikkeling
Bedrijf: Staedion te ‘s Gravenhage

Staedion is een ondernemende Haagse woningcorporatie met een maatschappelijk taak door betaalbare en duurzame sociale woningbouw aan te bieden in een veilige en plezierige woonomgeving. Als projectleiding heb ik daar, samen met mijn (project)team, in aanzienlijke mate succesvol bijdrage geleverd aan de ontwikkeling en
realisatie van huurwoningen en gebouwen binnen de investeringskosten van < € 15.000.000. Onder mijn leiding het audits certificaat kwaliteitssysteem ISO-9001 behaalt.


Mijn kernmerkende werkzaamheden bestonden uit:
• Locatie- en marktontwikkeling
• Definiëren initiatie- en definitiefase
• Kwaliteitsanalyse ontwerp- en realisatiefase
• Budget- en projectverantwoordelijk
• Directievoering en projectcoördinatie
• Afstemmen verkoopbegeleiding
• Prijs- en contractvorming / contractbeheer

Expertises: operationeel (lijn)management, contractbeheer en bedrijfsvoeringprocessen
Werkvelden: woningbouw, leisure en bedrijfsgebouwen
Periode: januari 2006 - april 2007
Functie: projectmanager / adviseur
Branche: Proces- en projectmanagers
Bedrijf: Smitshoek Melles & Partners te Nieuwegein
Smitshoek Melles & Partners is een ambitieus ondernemingsgericht projectmanagement-, procesmanagement- en adviesbureau. Gespecialiseerd op het gebied van utilitaire bouwwerken, gebiedsontwikkeling, risicomanagement en strategisch vastgoedmanagement. Als projectmanager en gedelegeerd opdrachtgever heb ik daar nauw, samen met mijn team, gewerkt aan een aantal complexe integrale nieuwbouw- en renovatieprojecten (investeringskosten < € 60.000.000). Daarbij gaf ik leiding en sturing aan het projectteam. Vervolgens heb ik als adviseur een grote bijdrage geleverd aan het optimaliseren van bedrijfsvoeringprocessen en beleidsontwikkeling.

Mijn kernmerkende werkzaamheden bestonden uit:
• Acquisitie
• Locatie- en marktontwikkeling
• Financiële risicoanalyse /contractbeheer
• Kwaliteitsanalyse ontwerp- en realisatiefase
• Budget- en projectverantwoordelijk / contractbeheer
• Directievoering en projectcoördinatie
• Beheer- en exploitatie

Expertises: operationeel (lijn)management, contractbeheer en bedrijfsvoeringprocessen
Werkvelden: utiliteitswerken, woningbouw, hotels, onderwijs en bedrijfsgebouwen


Periode: augustus 2002 – januari 2006
Functie: projectmanager, adviseur en floormanager
Branche: Bouwmanagement en huisvestingsadvies
Bedrijf: Ingenieursbureau Stevens en Van Dijck te Zoetermeer

Stevens en Van Dijck is een zelfstandig, onafhankelijk en landelijk werkend adviesbureau op het terrein van bouwmanagement, huisvestingsadvies en vastgoedadvies. Als manager en MT-lid en gedelegeerd opdrachtgever heb ik gewerkt aan een aantal complexe integrale nieuwbouw- en renovatieprojecten (investeringskosten < € 60.000.000). en leiding aan mijn projectteam. Daarnaast gaf ik uitvoering aan de bureauplanning 35 fte en heb een bijdrage geleverd aan het opzetten van de afdeling beheer en onderhoud en uitwerking van een document Persoonlijk Ontwikkelingsplan.

Mijn kernmerkende werkzaamheden bestonden uit:
• Acquisitiemanagement
• Dagelijks operationele leiding aan gemiddeld 35 fte
• Budget- en projectverantwoordelijk / contractbeheer
• Projectleiding en projectcoördinatie
• Planvorming huisvestingsprojecten/ Inrichtingsmanagement
• Financiële risicoanalyse / investeringskosten
• Beheer- en exploitatie
• Wet- en regelgeving

Expertises: operationeel (lijn)management, contactbeheer en bedrijfsvoeringprocessen
Werkvelden: utiliteitswerken, winkelpassages, woningbouw, hotels, leisure en bedrijfsgebouwen









Periode: januari 1999 – augustus 2002
Functie: projectleider
Branche: Vastgoed en beleggingsmaatschappij
Bedrijf: Metterwoon vastgoed te ‘s Gravenhage

Metterwoon is één van de grotere particuliere vastgoedondernemingen in Nederland. De portefeuille bestaat uit woningen, winkelcentra, kantoren etc. Als projectleiding heb ik complexe integrale bouwprojecten succesvol afgerond in tijd, geld en planning (investeringskosten < € 60.000.000). Daarbij gaf ik leiding en sturing aan het projectteam.

Mijn kernmerkende werkzaamheden bestonden uit:
• Kwaliteitsanalyse ontwerp- en realisatiefase
• Lid masterplan conceptontwikkeling Kijkduin
• Budget- en projectverantwoordelijk / contractbeheer
• Projectleiding en projectcoördinatie
• Due-diligence onroerend goed
• Directievoering
• Wet- en regelgeving

Expertises: operationeel (lijn)management, techniek en beheer vastgoed en contactbeheer
Werkvelden: woningbouw, winkelpassages, hotels en bedrijfsgebouwen

Opleiding interimmanager

Vooropleidingen
Periode – Opleiding – diploma
1977 – 1980 – HAVO te Rotterdam – ja
1980 – 1981 – Middelbaar Technisch School te Rotterdam – ja
1981 – 1985 – Hoge Technische School te Rotterdam – ja

Vakopleidingen en trainingen
Periode – Opleiding – diploma/certificaat
2010 Sociale Hygiene Ja
2009 Algemene ondernemingsvaardigheden Ja
2009 Corporatie vastgoedmanagement Ja
2008 Vastgoedmanagement Ja
2005 Peoplemanagement Ja
2004 Logistiekmanagement Ja
2004 Communicatieve vaardigheden Ja
2003 Commerciële vaardigheden Ja
2003 Coachingsvaardigheden Ja
2000 VCA – VOL basisvaardigheid Ja
1999 Incompany-Training ‘interne audits 9001’ Ja

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

hoge ontwikkelbaarheid van competenties op basis van persoonlijkheid, analytisch, inventief, gedreven, accuraat en communicatief vaardig in woord en geschift.

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Duits en Engels

Overig

Computerkennis

PowerPoint, Word, Excel, Access, Sketch-Up, Adobe Creative Suite, AutoCAD, CRM, Assistance en Profit.


 beschikbaar?

Geselecteerde interimmanagers:

Deze manager verwijderen  198596 - Business Information manager: HR\Finance\Other
Deze manager verwijderen  14303 - interim manager project manager
Deze manager verwijderen  190578 - GF / KMU Berater / Sanierer / Krisenmanager / Projektmanager
Deze manager verwijderen  192976 - Projektleitung, Management Bau/Architektur
Deze manager verwijderen  15562 - Consultant
Deze manager verwijderen  85523 - director finance/operations
Deze manager verwijderen  53514 - Teammanager
Deze manager verwijderen  54595 - Interim manager kinderdagverblijf
Deze manager verwijderen  196492 - Unternehmensberater
Deze manager verwijderen  41103 - Controller/Ass.controller/Hoofd Administratie/Project Contro
Deze manager verwijderen  37336 - Administrateur/ Controller/ P&O manager
Deze manager verwijderen  91720 - Documentation consultant
Deze manager verwijderen  23570 - Interim manager met hoge dosis mensgericht leiderschap
Deze manager verwijderen  191697 - Consultant, Freelancer
Deze manager verwijderen  53247 - Interim manager
Deze manager verwijderen  199326 - Interim, change & continuous improvement
Deze manager verwijderen  200131 - Directie lid Project Directeur
Deze manager verwijderen  198552 - Projektleiter/Oberbauleiter im Kraftwerksbereich
Deze manager verwijderen  11209 - Manager, Leidinggevende, Administrateur, Afdelings
Deze manager verwijderen  82729 - Controller/Finance Manager/Hoofd P&O/hfd administratie
Deze manager verwijderen  200820 - Auditor / Controller
Deze manager verwijderen  24414 - Interim (project) Manager, Business Controller, Consultant
Deze manager verwijderen  90764 - Interim Bouwmanager
Deze manager verwijderen  29823 - Petroleum engineer
Deze manager verwijderen  181255 - Geschäftsführer
Deze manager verwijderen  198255 - CFO / CIO
Deze manager verwijderen  87974 - Accounting Officer
Deze manager verwijderen  200275 - Consultant
Deze manager verwijderen  27906 - Interim-manager
Deze manager verwijderen  50805 - Project Manager
Deze manager verwijderen  15948 - Interim manager opertioneel, projecten
Deze manager verwijderen  21613 - Verandermanagement als leidinggevende of projectmatig
Deze manager verwijderen  68733 - Lean Consultant
Deze manager verwijderen  62517 - Management Consultant
Deze manager verwijderen  91450 - Partner, senoir consultant
Deze manager verwijderen  62891 - Office manager
Deze manager verwijderen  58439 - Experienced Interim Manager
Deze manager verwijderen  198352 - Facility Management Consultant
Deze manager verwijderen  151231 - Dipl.-Ing., Geschäftsführer, Bereichsleiter
Deze manager verwijderen  31071 - Project Manager / Interim Manager
Deze manager verwijderen  198608 - Technisch bedrijfskundig manager
Deze manager verwijderen  200405 - Project Manager
Deze manager verwijderen  200926 - Interim Directeur HR
Deze manager verwijderen  46258 - Financieel manager
Deze manager verwijderen  47466 - Adviseur/Projectmanager
Deze manager verwijderen  18835 - manager/ adviseur/ accountant
Deze manager verwijderen  88914 - Projectmanager/teammanager
Deze manager verwijderen  60589 - Operations Management and Performance Improvement
Deze manager verwijderen  200731 - Personalleiter/Prokurist Nahrungsmittelkonze
Deze manager verwijderen  25950 - financiele specialist
Deze manager verwijderen  59959 - Financial manager
Deze manager verwijderen  194892 - Geschäftsführung Operations, Site Manager, Head of Producti
Deze manager verwijderen  40824 - medewerker controller/boekhouding
Deze manager verwijderen  57814 - Interim Management, Project-Mgr en Executive Coaching
Deze manager verwijderen  83164 - consultant - Engineer - Trainer
Deze manager verwijderen  16719 - Interimmanager / Directie / Project- en procesmanager
Deze manager verwijderen  56298 - Projectmanager
Deze manager verwijderen  51477 - Organisatie adviseur
Deze manager verwijderen  41333 - Customer Service Representative
Deze manager verwijderen  36971 - management consultant
Deze manager verwijderen  79696 - Management & Technisch Consultant
Deze manager verwijderen  58634 - Interim manager
Deze manager verwijderen  56119 - Quality & Hygiene Manager, Manufacturing Manager
Deze manager verwijderen  90889 - Allround ICT-er en inzetbaar als projectleider, ict-architec
Deze manager verwijderen  63765 - manager
Deze manager verwijderen  24128 - Interim planner, begeleiden verbeterprocessen
Deze manager verwijderen  18677 - Interim manager
Deze manager verwijderen  55760 - Controller - financieel manager
Deze manager verwijderen  43435 - Diversen automatisering/administratief/organisatorisch
Deze manager verwijderen  42906 - Director/General Manager
Deze manager verwijderen  91299 - Interim-manager
Deze manager verwijderen  199292 - Management
Deze manager verwijderen  143413 - Interim Management / Consulting / Projektmanagement


Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :