Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

interim-professional

interim-professional

Werkervaring interimmanager

Functie: Zelfstandig ondernemer
Branche: Interim-manager/ freelancer


Biedt advies en ondersteuning op het terrein van (her)huisvesting en projectinrichting, bouw en vastgoed, projectmanagement en vertegenwoordiging duurzame zonne-energie.

Mijn kernwerkzaamheden bestaan uit:
het vergroten van de commerciële slagkracht en het bepalen van de groeistrategie
advisering in planvorming van een huisvestingsproject
vertegenwoordiging duurzame energie
als partner en intermediair vertalen van uw kernbehoefte voor projectmanagement
functioneel leidinggeven aan medewerkers en ondersteunen van uw afdeling

Specialisaties: acquisitiemanagement, bouw- en huisvestingsadvies, projectmanagement en peoplemangement.

Op dit moment ben ik werkzaam als interim Senior Business Consultant bij GroenLeven BV binnen de afzetmarkt B2B Indirect. Mijn distributiegebieden zijn o.a. gemeenten, provincies, corporaties, wijkgebonden initiatieven, zorginstellingen en onderwijs.

Mijn kernwerkzaamheden:
het vergroten van de commerciële slagkracht
in samenwerking met sales en marketing uitbreiden portfolio
opstellen van sales forecasts
distribueren van inkoopinitiatieven
initiëren van samenwerkingsverbanden/ consortia
ontwikkelen van innovatie duurzame concepten
begeleiden en optimaliseren van bedrijfsvoeringprocessen
advisering productinformatie
sluiten van deals

Periode: oktober 2011- december 2012
Functie: projectmanager/ adviseur
Branche: huisvesting en projectinrichting
Bedrijf: Maasdam Groep te Waddinxveen

Maasdam Groep is een dienstverlener op het gebied van huisvestingsvraagstukken, interieurbouw en vloerafwerking. Als manager heb ik daar, samen met mijn team, gewerkt aan een aantal complexe integrale huisvestings- en afbouwprojecten. Daarbij gaf ik leiding en sturing aan het projectteam. Vervolgens heb ik een grote bijdrage kunnen leveren aan het optimaliseren van bedrijfsvoeringprocessen en beleidsontwikkeling.

Mijn kernmerkende werkzaamheden bestonden uit:
• Acquisitie
• Dagelijks operationele leiding aan gemiddeld 6 fte
• Budget- en projectverantwoordelijk / contractbeheer
• Projectleiding en projectcoördinatie
• Planvorming huisvestingsprojecten/ Inrichtingsmanagement
• Financiële risicoanalyse / investeringskosten
• Kwaliteitsanalyse ontwerp- en realisatiefase

Expertises: operationeel (lijn)management, contractbeheer en bedrijfsvoeringprocessen
Werkvelden: utiliteitwerken, retail en bedrijfsgebouwen


Periode: januari 2010- oktober 2011
Functie: interim projectmanager/ adviseur
Branche: vastgoed en beleggingmaatschappij
Bedrijf: RND Vastgoed te Antwerpen

RND Vastgoed is een vastgoed en beleggingsmaatschappij gericht op de Duits markt. Als interim-manager heb ik daar o.a. gewerkt aan een aantal complexe integrale nieuwbouwprojecten zoals kantoren en woningbouw in de ontwikkelings- en realisatiefase (investeringskosten < € 75.000.000). Daarbij gaf ik leiding en sturing aan het projectteam. Ook gaf ik uitvoering aan beheer & exploitatie van vastgoed en werving aankoop locaties.

Mijn kernmerkende werkzaamheden bestonden uit:
• Acquisitie
• Definiëren initiatie- en definitiefase
• Financieel management / contractbeheer
• Locatie- en marktonderzoek / businessplanning
• Budget- en projectverantwoordelijk
• Projectleiding en projectcoördinatie
• Beheer- en exploitatie
• Wet- en regelgeving

Expertises: operationeel (lijn)management, acquisitiemanagement en proces- en projectmanagement
Werkvelden: utiliteitwerken, retail en bedrijfsgebouwen


Periode: april 2008- januari 2010
Functie: interim proces- en projectmanager
Branche: bouw- en vastgoedadvies
Bedrijf: Q-Estate BV te Amersfoort/Heerenveen

Q-Estate is een dynamisch adviesbureau op het gebied van bouw en vastgoed. Als proces- en projectmanager heb ik daar, samen met mijn team, gewerkt aan een aantal complexe huisvestingsvraagstukken en vastgoedontwikkelingen en bouwprojecten (investeringskosten < € 25.000.000). Daarbij gaf ik leiding en sturing aan het projectteam en was nauw betrokken voor de groei van de opdrachtenportefeuille en het kantoor voor de regio Noord-Nederland. Vervolgens heb ik een grote bijdrage geleverd aan het optimaliseren van bedrijfsvoeringprocessen en beleidsontwikkeling.

Mijn kernmerkende werkzaamheden bestonden uit:
• Acquisitie
• Dagelijks operationele leiding aan gemiddeld 6 fte
• Budget- en projectverantwoordelijk / contractbeheer
• Projectleiding en aansturing interne en externe partijen
• Planvorming huisvestingsprojecten / Inrichtingsmanagement
• Financiële risicoanalyse / investeringskosten
• Kwaliteitsanalyse ontwerp- en realisatiefase
• Wet- en regelgeving

Expertises: operationeel (lijn)management, proces- en projectmanagement en bedrijfsvoeringprocessen
Werkvelden: utiliteitswerken, woningbouw, retail en bedrijfsgebouwen


Periode: april 2007 - april 2008
Functie: projectmanager
Branche: woningcorporatie afdeling ontwikkeling
Bedrijf: Staedion te ‘s Gravenhage

Staedion is een ondernemende Haagse woningcorporatie met een maatschappelijk taak door betaalbare en duurzame sociale woningbouw aan te bieden in een veilige en plezierige woonomgeving. Als projectleiding heb ik daar, samen met mijn (project)team, in aanzienlijke mate succesvol bijdrage geleverd aan de ontwikkeling en
realisatie van huurwoningen en gebouwen binnen de investeringskosten van < € 15.000.000. Onder mijn leiding het audits certificaat kwaliteitssysteem ISO-9001 behaalt.


Mijn kernmerkende werkzaamheden bestonden uit:
• Locatie- en marktontwikkeling
• Definiëren initiatie- en definitiefase
• Kwaliteitsanalyse ontwerp- en realisatiefase
• Budget- en projectverantwoordelijk
• Directievoering en projectcoördinatie
• Afstemmen verkoopbegeleiding
• Prijs- en contractvorming / contractbeheer

Expertises: operationeel (lijn)management, contractbeheer en bedrijfsvoeringprocessen
Werkvelden: woningbouw, leisure en bedrijfsgebouwen
Periode: januari 2006 - april 2007
Functie: projectmanager / adviseur
Branche: Proces- en projectmanagers
Bedrijf: Smitshoek Melles & Partners te Nieuwegein
Smitshoek Melles & Partners is een ambitieus ondernemingsgericht projectmanagement-, procesmanagement- en adviesbureau. Gespecialiseerd op het gebied van utilitaire bouwwerken, gebiedsontwikkeling, risicomanagement en strategisch vastgoedmanagement. Als projectmanager en gedelegeerd opdrachtgever heb ik daar nauw, samen met mijn team, gewerkt aan een aantal complexe integrale nieuwbouw- en renovatieprojecten (investeringskosten < € 60.000.000). Daarbij gaf ik leiding en sturing aan het projectteam. Vervolgens heb ik als adviseur een grote bijdrage geleverd aan het optimaliseren van bedrijfsvoeringprocessen en beleidsontwikkeling.

Mijn kernmerkende werkzaamheden bestonden uit:
• Acquisitie
• Locatie- en marktontwikkeling
• Financiële risicoanalyse /contractbeheer
• Kwaliteitsanalyse ontwerp- en realisatiefase
• Budget- en projectverantwoordelijk / contractbeheer
• Directievoering en projectcoördinatie
• Beheer- en exploitatie

Expertises: operationeel (lijn)management, contractbeheer en bedrijfsvoeringprocessen
Werkvelden: utiliteitswerken, woningbouw, hotels, onderwijs en bedrijfsgebouwen


Periode: augustus 2002 – januari 2006
Functie: projectmanager, adviseur en floormanager
Branche: Bouwmanagement en huisvestingsadvies
Bedrijf: Ingenieursbureau Stevens en Van Dijck te Zoetermeer

Stevens en Van Dijck is een zelfstandig, onafhankelijk en landelijk werkend adviesbureau op het terrein van bouwmanagement, huisvestingsadvies en vastgoedadvies. Als manager en MT-lid en gedelegeerd opdrachtgever heb ik gewerkt aan een aantal complexe integrale nieuwbouw- en renovatieprojecten (investeringskosten < € 60.000.000). en leiding aan mijn projectteam. Daarnaast gaf ik uitvoering aan de bureauplanning 35 fte en heb een bijdrage geleverd aan het opzetten van de afdeling beheer en onderhoud en uitwerking van een document Persoonlijk Ontwikkelingsplan.

Mijn kernmerkende werkzaamheden bestonden uit:
• Acquisitiemanagement
• Dagelijks operationele leiding aan gemiddeld 35 fte
• Budget- en projectverantwoordelijk / contractbeheer
• Projectleiding en projectcoördinatie
• Planvorming huisvestingsprojecten/ Inrichtingsmanagement
• Financiële risicoanalyse / investeringskosten
• Beheer- en exploitatie
• Wet- en regelgeving

Expertises: operationeel (lijn)management, contactbeheer en bedrijfsvoeringprocessen
Werkvelden: utiliteitswerken, winkelpassages, woningbouw, hotels, leisure en bedrijfsgebouwen









Periode: januari 1999 – augustus 2002
Functie: projectleider
Branche: Vastgoed en beleggingsmaatschappij
Bedrijf: Metterwoon vastgoed te ‘s Gravenhage

Metterwoon is één van de grotere particuliere vastgoedondernemingen in Nederland. De portefeuille bestaat uit woningen, winkelcentra, kantoren etc. Als projectleiding heb ik complexe integrale bouwprojecten succesvol afgerond in tijd, geld en planning (investeringskosten < € 60.000.000). Daarbij gaf ik leiding en sturing aan het projectteam.

Mijn kernmerkende werkzaamheden bestonden uit:
• Kwaliteitsanalyse ontwerp- en realisatiefase
• Lid masterplan conceptontwikkeling Kijkduin
• Budget- en projectverantwoordelijk / contractbeheer
• Projectleiding en projectcoördinatie
• Due-diligence onroerend goed
• Directievoering
• Wet- en regelgeving

Expertises: operationeel (lijn)management, techniek en beheer vastgoed en contactbeheer
Werkvelden: woningbouw, winkelpassages, hotels en bedrijfsgebouwen

Opleiding interimmanager

Vooropleidingen
Periode – Opleiding – diploma
1977 – 1980 – HAVO te Rotterdam – ja
1980 – 1981 – Middelbaar Technisch School te Rotterdam – ja
1981 – 1985 – Hoge Technische School te Rotterdam – ja

Vakopleidingen en trainingen
Periode – Opleiding – diploma/certificaat
2010 Sociale Hygiene Ja
2009 Algemene ondernemingsvaardigheden Ja
2009 Corporatie vastgoedmanagement Ja
2008 Vastgoedmanagement Ja
2005 Peoplemanagement Ja
2004 Logistiekmanagement Ja
2004 Communicatieve vaardigheden Ja
2003 Commerciële vaardigheden Ja
2003 Coachingsvaardigheden Ja
2000 VCA – VOL basisvaardigheid Ja
1999 Incompany-Training ‘interne audits 9001’ Ja

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

hoge ontwikkelbaarheid van competenties op basis van persoonlijkheid, analytisch, inventief, gedreven, accuraat en communicatief vaardig in woord en geschift.

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Duits en Engels

Overig

Computerkennis

PowerPoint, Word, Excel, Access, Sketch-Up, Adobe Creative Suite, AutoCAD, CRM, Assistance en Profit.


 beschikbaar?

Geselecteerde interimmanagers:

Deze manager verwijderen  80899 - Interims-Manager Frankreich
Deze manager verwijderen  196944 - CEO, COO, Managing Director, Project Director, Project Manag
Deze manager verwijderen  60288 - interim salarisadministrateur
Deze manager verwijderen  79442 - Assistent controller
Deze manager verwijderen  92043 - Alle kaderfuncties uitvoerend bouwbedrijf
Deze manager verwijderen  84960 - projectmanager
Deze manager verwijderen  198346 - Interim Vertriebs Management
Deze manager verwijderen  42329 - interim manager / directeur
Deze manager verwijderen  54101 - Directie / Management
Deze manager verwijderen  48570 - plantmanager, operationsmanager, hoofd productie, productie
Deze manager verwijderen  19110 - manager kinderopvang
Deze manager verwijderen  38386 - Controller (Financial / Business) Hoofd Administratie
Deze manager verwijderen  201162 - Service Manager, Hoofd Technische Dienst
Deze manager verwijderen  11426 - Technical Consultant
Deze manager verwijderen  11442 - Projectleider, Interim manager
Deze manager verwijderen  47318 - Director Finance
Deze manager verwijderen  50563 - Hoofd financ. administratie, Controller, projectleider autom
Deze manager verwijderen  196999 - Buchhalter / Allrounder
Deze manager verwijderen  88420 - Finance, Planning & Control, Adviseur, Administratie, Boekh,
Deze manager verwijderen  200986 - Programma-, verander-, interim manager
Deze manager verwijderen  36188 - CEO
Deze manager verwijderen  54511 - Manager
Deze manager verwijderen  194211 - Techniker HF
Deze manager verwijderen  197365 - Leitung Finanz-und Rechnungswesen
Deze manager verwijderen  19970 - Consultant
Deze manager verwijderen  90412 - Credit manager
Deze manager verwijderen  90819 - Interim finance professional
Deze manager verwijderen  73418 - project manager/proces manager/project leader
Deze manager verwijderen  91937 - Projectleider, projectmanager, projectondersteuner
Deze manager verwijderen  200583 - Projectleider/Consultant
Deze manager verwijderen  92450 - Controller/Administrateur
Deze manager verwijderen  194293 - International Project Manager and Support Manager
Deze manager verwijderen  11536 - Beratung, Projekt- und Interim Management im Produktion, Te
Deze manager verwijderen  75579 - Projectleider
Deze manager verwijderen  170342 - interim manager / project leader
Deze manager verwijderen  49280 - Maintenance / Reliability Manager
Deze manager verwijderen  89086 - Accounting Manager
Deze manager verwijderen  58235 - adviseur interim-manager facility management
Deze manager verwijderen  34472 - Interim Senior Executive and Project Manager
Deze manager verwijderen  200668 - Operationeel management
Deze manager verwijderen  43648 - bedrijfskundig ir.
Deze manager verwijderen  148634 - Consulting, Controlling, Interimsmanagement
Deze manager verwijderen  62880 - Manager
Deze manager verwijderen  29653 - Financieel Manager
Deze manager verwijderen  195245 - Geschäftsführer und Werksleiter
Deze manager verwijderen  199531 - Project directeur, project manager
Deze manager verwijderen  32435 - operations manager
Deze manager verwijderen  71839 - Hoofd financiële afdeling (Manager finance o.i.d.)
Deze manager verwijderen  92868 - Interim
Deze manager verwijderen  44851 - Interim recruitment, interim management retail.
Deze manager verwijderen  49405 - manager
Deze manager verwijderen  18182 - Projectmanager ogv bouw logistiek en inkoop
Deze manager verwijderen  24519 - Manager
Deze manager verwijderen  197544 - Interim Management - Projektmanagement - Prozessmanagement -
Deze manager verwijderen  28437 - Administratief medewerker
Deze manager verwijderen  51102 - Interim manager
Deze manager verwijderen  85206 - interim manager
Deze manager verwijderen  171755 - Geschäftsführer / Betriebsleiter / Problemlöser
Deze manager verwijderen  192780 - kaufmännischer Leiter / CFO / Leiter Controlling
Deze manager verwijderen  86912 - Interim Manager, Director, Consultant
Deze manager verwijderen  77475 - productie en of onderhoud management
Deze manager verwijderen  195376 - Projektleiter
Deze manager verwijderen  31353 - Financial interim manager
Deze manager verwijderen  193063 - Interims-/ Projektmanager der Druckindustrie
Deze manager verwijderen  35554 - financial expert
Deze manager verwijderen  19207 - General Manager, Operations Manager, Productieleider,
Deze manager verwijderen  196574 - Interim Manager Finance
Deze manager verwijderen  200420 - Project Manager
Deze manager verwijderen  18392 - Interim manager
Deze manager verwijderen  68272 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  201035 - Sr Payroll Specialist/Manager Payroll
Deze manager verwijderen  32796 - P&O / Officemanagement / Facilitymanagement
Deze manager verwijderen  79204 - Professional Services Director
Deze manager verwijderen  72339 - Projectontwikkelaar, proces- en projectmanager
Deze manager verwijderen  200978 - Interim manager / interim directeur
Deze manager verwijderen  198977 - Ervaren interim verandermanager, teamleider en coach
Deze manager verwijderen  200897 - Technisch of facilitair manager vastgoed
Deze manager verwijderen  193726 - Internationaler Manager für Interim Management
Deze manager verwijderen  42361 - Productie Manager
Deze manager verwijderen  190930 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  198067 - General Manager / Project Management
Deze manager verwijderen  197634 - Managing Director / Business Manager
Deze manager verwijderen  72102 - Business controller / Finance controller (EN)
Deze manager verwijderen  35380 - CFO,Fin.Manager,Fin.Directeur,Fin.Controller.


Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :