Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Controller/Hoofd financiele adm/administrateur/ bedrijfsecon

Controller/Hoofd financiele adm/administrateur/ bedrijfsecon

Werkervaring interimmanager

Chronologisch overzicht arbeidsverleden




Bedrijf:Sint Antonius Ziekenhuis, Nieuwegein
Periode:0910-0111
Functie:Controller zorgeenheid
Werkzaamheden:
Het opstellen van managementinfo ten behoeve van de afdeling OK en Heelkunde en het overleggen met de budgethouders. Nieuwe managementrapportage ontwikkelen (producten zorgsector) t.b.v. overgang naar Cognos en eventueel medewerkers van de afdeling vervangen. Het samenstellen van de nieuwe kostprijzen 2011 van DBC’s.


Bedrijf:Provincie Noord-Holland
Periode 0610-0910
Functie :Project Controller
Werkzaamheden: Opstellen subsidieafrekening Zuid-Tangent fase 2. Met de Bon-Route overleg gevoerd op welke wijze de afrekening opgesteld moet worden van ongeveer 20 miljoen. Op basis van de afspraken met Bon Route afrekening opgesteld en verzonden. De afrekening is in z’n geheel goedgekeurd door Bon Route.

Bedrijf: Provincie Noord-Holland
Periode: 1007-0110
Functie: Controller sector Expertisecentrum en Controller sector Netwerkbeheer en projectcontroller Netwerkbeheer
Werkzaamheden:
Sectorcontroller
Als sectorcontroller maakte ik deel uit van het managementteam van de als sectoren. ( Netwerkbeheer en Expertisecentrum) Ik was verantwoordelijk voor:
• Aanvragen van budgetten/kredieten
• Financiële rapportages
• Begroting
• Jaarrekening
• Project Ideaal Areaal (business case gemaakt)
• Projecten nieuwbouw Steunpunten (opslagplaatsen zout incl. Flexiblebele kantoorruimte)
• Kredieten grondverwerving voor projecten (Verkoop en Inkoop voor projecten)
• Projecten onderhoud provinciale gebouwen (volgens 10-jarig Plan onderhoudssysteem)

Voor de sector heb ik in samenwerking met medewerkers van de sector
ik nog een aantal administratie processen in kaart gebracht.
• AO inkoop/aanbesteden ( op intranet en in boekvorm t.b.v. projectleiders)
• Afhandeling opdrachten van de sector Expertisecentrum
• Productencatalogus van de sector Expertisecentrum.
Projectcontroller
Voor een groot openbaar vervoer infra-traject Zuidtangent met meerdere deel projecten (aanleg van busbanen en bushaltes ) ben ik projectcontroller geweest. Het totaal projectbedrag bedroeg ongeveer 80 miljoen. Mijn werkzaamheden bestonden uit:
• Krediet aanvragen indienen in samenwerking met de
Projectleider
• De financiële risico’s in kaart gebracht en aan de.
sectormanager gerapporteerd
• Kwartaalrapportages en het verstrekken van gegevens voor de thermometer
• Deel uit maken van het projectteam

Nadat een deel van het project gereed was gemeld heb ik de kosten gedeclareerd bij de stadsregio Amsterdam en Bon Route en ook kosten gedeclareerd bij een gemeente waarvan het fietspad onder regie van de provincie gemaakt is.
Projectmatig werken is een onderdeel van de projecten. Bij de rovincie wordt het IPM model (Integraal projectmanagement)gebruikt.
In de klankbordgroep hoofdprocessen van de directie B & u opgesteld.

Bedrijf: Universiteit van Amsterdam, Amsterdam
Periode 1006-0807
Functie Medewerker afdeling Verslaglegging (interim)
Werkzaamheden
Voornamelijk ben ik bezig met het verzamelen van de gegevens ten behoeve van het opstellen van de jaarrekening 2007 van de UVA en de gelieerde instellingen.. Bij de faculteit FMG heb ik de planningen van projecten gemaakt i.v.m. 2e en 3e geldstromen. Het verbeteren van de administratieve processen binnen de UVA. Het oplossen van de passieve en actieve uren binnen HR systeem van Sap. Vanaf 1 mei 2007 accountmanager tussen het Administratief Centrum en de Faculteit FNWI.

Bedrijf:Stichting BoumanGGZ , Capelle aan den IJssel.(GGZ-instelling)
Periode 0105-0906
Functie Hoofd Economische Administratieve Dienst (interim)
Werkzaamheden:
Leiding geven aan de afdelingen Inkoop, afdeling financiën, afdeling salarisadministratie. Het begeleiden van de afdelingen in het defusieproces. Het opbouwen van de afdelingen na het defusieproces. (bemensing en organisatie). Een Inkoopplan gemaakt voor de jaren 2005 en 2006. Op voorhand als projectleider benoemd om een gezamenlijke keuze te maken voor een nieuw financieel/logistiek pakket voor het jaar 2006. In september 2005 keuze gemaakt voor Decade. Vanaf 1.10.2005 projectleider implementatietraject nieuw pakket. In de projectgroep veranderende sociale zekerheid deelgenomen i.v.m. wet Walvis etc.

Bedrijf: Provincie-Noord Holland, Haarlem.
Periode 0404-1204.
Functie Financieel adviseur (interim)
Werkzaamheden
Het maandelijks samenstellen van management-info ten behoeve twee afdelingen t.w. W.N.L.O. en Facilitair bedrijf. De twee afdelingen adviseren aangaande financiële aangelegenheden. Het beoordelen van de budgetaanvragen van de betrokken afdelingen met betrekking tot het najaarsbericht en voorjaarsbericht. Medewerking verlenen aan de provinciale begroting. Deelname in de projectgroep Investering Landelijk Budget. De projectgroep adviseren op gebied van invoering van de wet ILG in de provinciale begroting
Bedrijf:Stichting DeltaBouman , Capelle aan den IJssel.(GGZ-instelling)
Periode 0902-0604 ( 4 dagen)
Functie Hoofd financiële administratie(interim)
Werkzaamheden
Leiding geven aan 4 personen, het beheren en controleren van de boekhouding. Het verbeteren van de administratieve organisatie en interne controle. Het mede opstellen van het jaarverslag. Vanaf 1 juli 2003 tot projectleider benoemd om de integratie te begeleiden van het financieel/logistiek pakket CURA van UNIT-FOUR Agresso i.v.m. fusie met Delta Ziekenhuis in Poortugaal. Een plan van aanpak gemaakt en vervolgens werkgroepen ingesteld. Vanaf 1 januari is het systeem operationeel. De werkgroepen zijn maart 2004 opgeheven. Vanaf 1 november 2003 ook de salarisadministratie onder mijn beheer gekregen.

Bedrijf: Provincie-Noord Holland, Haarlem.
Periode 0601-0503.
Functie Senior consultant/coordinator financiële administratie(interim)
Werkzaamheden
Senior consultant Het maken van een plan van aanpak ten behoeve interne controle maatregelen voor de afdeling financieel Beheer om de overgang naar een nieuw financieel systeem te vergemakkelijken(SAP Civision). Deelname in de projectgroep implementatie Sap Civision.Daarnaast het hoofd van de afdeling financieel Beheer waarnemen. Uit hoofde van mijn functie maken van procedures op het gebied interne controle.
Vanaf 1 november 2002 tot en oktober 2002 coordinator financiële administratie. Het leiding geven aan ongeveer 10 personen. Periodiek werkoverleg i.v.m. afstemming stand van werkzaamheden. Het inrichten van een projectadministratie(Sap Civision) ten behoeve van het onderhoud van wegen en waterwegen en grondexploitatie. Dit in samenwerking met de afdeling besteding en uitvoering van Provincie Noord-Holland.
Het begeleiden en plannen van het jaarrekeningproces en een aandeel in het centraliseren van de administraties bij de Provincie Noord-Holland. Vanaf 1 december 2002 tot en met 31 maart 2002 ondersteuning opstellen jaarrekening.

Bedrijf: Amsterdam Thuiszorg
Periode: 0101-0501
Functie: Beleidsmedewerker informatievoorziening / coördinator jaarrekening(Interim)
Werkzaamheden:
Het opstellen van de jaarrekening in samenwerking met medewerkers van de financiële administratie. Het inrichten van de nieuwe financiële administratie. Het ontwikkelen van nieuwe managementinfo. Het deelnemen in projecten. Het begeleiden van nieuwe medewerkers afdeling BIV.
Bedrijf: Academisch Ziekenhuis,(LUMC) Leiden
Periode: 0800-1200
Functie: Bedrijfseconomisch adviseur (Interim)
Werkzaamheden:
Het opstellen van managementinfo ten behoeve van de Raad van Bestuur. Het mede opstellen van de begroting in samenwerking met andere bedrijfseconomische adviseurs. Accountmanager zijn van een divisie. Ten behoeve van de Raad van Bestuur in samenwerking met de divisie opstellen van het financieel jaarcontract.
Adviezen verstrekken aan de Raad van Bestuur en divisies. Het onderzoeken van de consequenties van de nieuwe belastingwetgeving voor het LUMC. Een project onderhanden ten aanzien van bloedstollingproducten. Het coachen van nieuwe medewerk(st)ers

Bedrijf: Amsterdam Thuiszorg
Periode: 1299-0700
Functie: Hoofd financiële administratie(Interim)
Werkzaamheden:
Leiding geven aan ongeveer 12 personen: Het beheren en voeren van de gehele financiële administratie, salarisadministratie, debiteurenadministratie.
Verantwoordelijkheid voor het opstellen van de begroting en jaarrekening en het verstrekken van managementinfo periodiek. Het aansluitend begeleiden van mensen in een reorganisatieproces.Het opzetten van een nieuwe afdeling cliëntenregistratie afdeling met de daarbij behorende procedures en het coachen van het nieuwe hoofd cliëntenregistratie afdeling. Het actief deelnemen in werkgroepen inzake nieuwe systemen voor de afdeling cliëntenregistratie.

Bedrijf: Medisch Centrum Molendael
Periode: 1098-1199
Functie: Hoofd financiële administratie(Interim)
Werkzaamheden:
Leidinggeven aan ongeveer 8 personen: Het beheren en voeren van de gehele administratie, salarisadministratie, productie. Verantwoordelijkheid voor het opstellen van de begroting en jaarrekening en het verstrekken van managementinfo periodiek. Het opzetten van A.O. procedures.Het maken van een plan om de visienota van de afdeling in te voeren. Het deelnemen in de werkgroep automatisering.

Bedrijf: Stichting Charlois Welzijn
Periode: 0797-0998
Functie: Hoofd Bedrijfsbureau/adjunct directeur (Interim)
Werkzaamheden:
Het leidinggeven (13 personen) aan de financiële administratie, secretariaat, zakelijk beheer, systeembeheer. Het verbeteren van de administratieve organisatie.Het begeleiden van de medewerkers in een reorganisatieproces . Het maken van functieprofielen. Lid van het managementteam en het bijwonen van bestuursvergaderingen om de financiële cijfers uit te leggen. Het wegwerken van achterstanden op gebied van de administratieve processen. Verantwoordelijkheid voor het opstellen van de begroting en jaarrekening Het overleggen met het dagelijks bestuur van de deelgemeente Charlois met betrekking tot de welzijnsbudgetten en welzijnsprojecten en het facilitair beheer van gebouwen. Het onderzoeken van nieuwe parameters voor het vaststellen van de gemeentelijke begroting inzake het Welzijnsbudget.

Bedrijf: In de gezondheidszorg sector verpleeghuizen en verzorgingshuizen
periode: 12-1990/06-1997
Functie: Administrateur/ Hoofd Economische Administratie Dienst
Werkzaamheden:
In eerste instantie bij KVV te Den Haag leiding gegeven aan 7 medewerk(st)ers.
Het opstellen van jaarrekeningen en begrotingen van 1 verpleeghuis en 2 verzorgingshuizen het centraal bureau.Het verstrekken van managementinfo.
Daarna bij Stichting Verpleeghuizen de Rustenburg te Rotterdam leiding gegeven aan 7 medewerk(st)ers op de financiële administratie. Het opstellen van de jaarrekeningen en begrotingen. Het opzetten van een automatiseringsplan en het implementeren van nieuwe systemen. Lid van de financiële commissie en adviseur van het managementteam. Het opstellen van administratieve procedures. Het uitvoeren van interne controle maatregelen.

Bedrijf: Covema Verzekeringen te Rotterdam
Periode: 1-1-1988/11-1990
Functie: hoofd financiële administratie
Werkzaamheden:
het invoeren van een nieuw automatiserings-
systeem, het opzetten van nieuwe
procedures aangaande de administratieve organisatie, het leiding geven aan de boekhouding, algemene zaken, systeembeheer en ondersteuning.
Het opstellen van de jaarverslagen en het verstrekken van
managementinformatie. Het bijwonen van bestuurs- en
commissarissenvergaderingen om zo nodig uitleg te geven m.b.t.de verstrekte cijfers.
Mijn functie ressorteerde direct onder de Algemeen Directeur.




Bedrijf: Nationale Verzekerings Sociëteit te Amsterdam
Periode: 1-1987/12-1987
Functie: adjunct hoofd administratieve dienst
Werkzaamheden:
controle van het grootboek en de loonadministratie,
het vervaardigen van managementinformatie en
het opstellen van de jaarverslagen, het ontwikkelen van een budgetsysteem

Bedrijf: Zilveren Kruis Ziektekostenverzekeringen te Noordwijk
Periode:2-1980/1-1987
Functie: hoofd boekhouding
Werkzaamheden:
het leiding geven aan 7 personen, het opstellen van de
financiële jaarrekening,het verstrekken van management-
informatie, het mede ontwikkelen van
programmatuur voor de financiële administratie, deelname in diverse werkgroepen en in een stuurgroep aangaande
het ontwikkelen van nieuwe programmatuur voor de schadeafdeling. In 1986 benoemt tot Hoofd Financiële Administratie ivm ziekte . Leiding gegeven aan 40 personen.

Bedrijf:Ministerie van Verkeer en Waterstaat en Defensie
Periode: 1-12-1977/-1-1980
Functie: bedrijfsadministrateur en medewerker begrotingszaken
Werkzaamheden:
het bewaken van budgetten en het voeren van de boekhouding

Bedrijf: Atlas Copco Nederland, Zwijndrecht
Periode: 1-2-1975/30-11-1977
Functie: assistent credit manager
Werkzaamheden:
het verdelen van werkzaamheden over de debiteurengroep

Een bestuursfunctie, bekleed bij het Gezondheidscentrum Zwammerdam, als penningmeester in de periode 1982-1985

============

Opleiding interimmanager

• Diploma Financial Controller titel FC
• HEAO BE
• Volledig SPD
• Praktijkdiploma Boekhouden
• Diploma Moderne Bedrijfsadministratie (MBA)
• Post-HBO opleiding automatiseringskennis voor de administratieve functie (Exin)
• Studie voor bedrijfseconomie en
behaald certificaat premaster mangementwetenschappen
cursussen:
• diverse managementcursussen
• kredietadviseur
• bedrijfscursus elektronische informatieverwerking
.
Automatiseringkennis:
• Goed bekend met spreadsheets Excel, Quatro-pro, Lotus
• Tekstverwerkingspakketten Word
• Financiële pakketten FIS 2000, AFAS, EXACT ,FIS, SAP Civision, Cura,Decade
• Salarispakketten prigem / gemal etc.

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels, matig Duits,

 beschikbaar?

Geselecteerde interimmanagers:

Deze manager verwijderen  20177 - Financieel manager en adviseur a.i.
Deze manager verwijderen  47426 - manager/directeur/HR-Manager/Hfd P&O
Deze manager verwijderen  90256 - Organisatieadviseur / implementatiemanager
Deze manager verwijderen  72488 - Bedrijfsvoerend manager, Business Operation Manager
Deze manager verwijderen  37585 - Consultant HR, MD, W&S en Recruitment
Deze manager verwijderen  55436 - Hoofd Salarisadministratie
Deze manager verwijderen  90498 - Beleidsadviseur Sociale Zaken
Deze manager verwijderen  55688 - projectleider / interim manager
Deze manager verwijderen  39906 - Resultaatgerichte Interimmanager
Deze manager verwijderen  75185 - Operations/Production/Logistics Manager
Deze manager verwijderen  51011 - Fiscaal Adviseur/Administrateur/Salarisadministrateur
Deze manager verwijderen  28003 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  66446 - CFO / controller
Deze manager verwijderen  57019 - Financial professional
Deze manager verwijderen  70071 - Interim manager
Deze manager verwijderen  62022 - Compliance, toezicht accountants
Deze manager verwijderen  68178 - Controller
Deze manager verwijderen  91910 - interim manager,crisis en verandermanagement
Deze manager verwijderen  198741 - Interim manager, managing consultant
Deze manager verwijderen  32043 - project-/changemanager/consultant
Deze manager verwijderen  32303 - CFO
Deze manager verwijderen  91441 - IT manager, Teamleider, Project coordinator
Deze manager verwijderen  92410 - Directeur
Deze manager verwijderen  74977 - interim management/ ondersteunend management/ onderzoek
Deze manager verwijderen  29399 - Interim manager
Deze manager verwijderen  92952 - Financieel manager
Deze manager verwijderen  145280 - General Management, CEO, COO, CTO, Werks-/Betriebsleitung, S
Deze manager verwijderen  19459 - corporate real estate & facilities management
Deze manager verwijderen  51900 - Interim manager (finance)
Deze manager verwijderen  21865 - Manager
Deze manager verwijderen  57681 - Mastercoach, Interim manager, Arbeidsdeskundige en Casemanag
Deze manager verwijderen  92415 - Controller / financieel manager (Noord Nederland)
Deze manager verwijderen  19758 - Controller
Deze manager verwijderen  70083 - Interim manager, projectmanager, verandermanager, business a
Deze manager verwijderen  16409 - Global Credit & Risk Manager
Deze manager verwijderen  92939 - Commercieel Manager
Deze manager verwijderen  50273 - Algemeen Directeur
Deze manager verwijderen  56011 - Manager Finance/ Manager HR (people en proces manager)
Deze manager verwijderen  50452 - Inkoop manager
Deze manager verwijderen  11874 - risk manager, auditor,controller credit manager
Deze manager verwijderen  45112 - Interim manager
Deze manager verwijderen  26130 - Interim management, adviseur bedrijsvoering, bedrijfskundige
Deze manager verwijderen  67533 - Projectmanager & Interim Manager
Deze manager verwijderen  47084 - Experienced Financial and Business Manager
Deze manager verwijderen  192065 - Geschäftsführung/Vorstand od. Teilbereichsverantwortung
Deze manager verwijderen  200590 - Interim manager
Deze manager verwijderen  48518 - Interim- en Project manager
Deze manager verwijderen  77800 - Interim manager
Deze manager verwijderen  86076 - Recruitment Management Specialist
Deze manager verwijderen  20670 - controller
Deze manager verwijderen  199543 - IT Manager, Service Manager. Change Manager, Business Analis
Deze manager verwijderen  37212 - Financieel manager / controller
Deze manager verwijderen  50374 - Management Consultant
Deze manager verwijderen  65596 - human resources manager
Deze manager verwijderen  70961 - Projectmanager
Deze manager verwijderen  196706 - IT-Unternehmensberater / Interim Management
Deze manager verwijderen  74028 - AO IC er
Deze manager verwijderen  69781 - Supply Chain Manager
Deze manager verwijderen  72546 - algemeen of technisch management
Deze manager verwijderen  11650 - Managing Consultant
Deze manager verwijderen  48378 - manager
Deze manager verwijderen  43074 - organisatie adviseur/verandermanager
Deze manager verwijderen  68037 - Office Manager - Secretaresse
Deze manager verwijderen  81129 - Interim manager
Deze manager verwijderen  14909 - Interim- Projectmanager contactcenters, COPC Coordinator
Deze manager verwijderen  18939 - HR Manager, Change Manager, Coach & Trainer
Deze manager verwijderen  46958 - Interim, Project- or Turn Around Management
Deze manager verwijderen  52070 - Bedrijfseconoom/Servicemanager
Deze manager verwijderen  190815 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  132420 - Interim-Geschäftsführer
Deze manager verwijderen  201069 - Interims Manager
Deze manager verwijderen  91967 - Operationeel Manager, Financial Manager
Deze manager verwijderen  59880 - Interim Logistics/ Supply Chain/ Operations manager
Deze manager verwijderen  89138 - Operationeel Manager
Deze manager verwijderen  48776 - Logistiek Manager
Deze manager verwijderen  90473 - Financieel/Algemeen Manager
Deze manager verwijderen  58759 - Financial Analyst
Deze manager verwijderen  17049 - projectleider, management van veranderingen
Deze manager verwijderen  200789 - Credit Manager
Deze manager verwijderen  60762 - projectmanager, interim manager
Deze manager verwijderen  18812 - interim-manager, projectmanager, algemeen manager
Deze manager verwijderen  43118 - interim manager
Deze manager verwijderen  198618 - Managing Director
Deze manager verwijderen  92621 - financieel directeur of programmamanager
Deze manager verwijderen  91169 - interim - en projectmanager
Deze manager verwijderen  198035 - Interimmanager, Projektmanager
Deze manager verwijderen  193693 - Interim Manager, Project Manager
Deze manager verwijderen  32645 - Food Consultancy
Deze manager verwijderen  25872 - Projectmanager/Interim Manager ITC
Deze manager verwijderen  200144 - interim manager / director
Deze manager verwijderen  196873 - Werkscontroller, Controller, CFO, CEO
Deze manager verwijderen  191450 - Head of Spare Parts Operations
Deze manager verwijderen  201039 - Managing director
Deze manager verwijderen  63468 - Manager Finance / Controller
Deze manager verwijderen  91538 - Business Manager
Deze manager verwijderen  40250 - Projectmanager, Verandermanager, Interim CFO
Deze manager verwijderen  48757 - Interim- en crisismanager
Deze manager verwijderen  83808 - MAIN PROFILE
Deze manager verwijderen  92000 - Turnaround / Finance professional (drs. RA)
Deze manager verwijderen  74551 - Algemeen/turn around/project manager (a.i.)
Deze manager verwijderen  91021 - management consultant, coach, trainer
Deze manager verwijderen  91887 - Interim manager
Deze manager verwijderen  191753 - Key Account Manager, Projektmanager, Standortleiter, Abteilu
Deze manager verwijderen  69481 - Managing Director
Deze manager verwijderen  30310 - Interim manager financiën, administratie en ICT
Deze manager verwijderen  27512 - Enthousiaste People Manager met daadkracht en beleidsvisie
Deze manager verwijderen  90252 - Management en Bestuur
Deze manager verwijderen  40694 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  36702 - Financieel duizendpoot
Deze manager verwijderen  20103 - Programma-management
Deze manager verwijderen  72756 - consultant / interim Retail Fashion
Deze manager verwijderen  29857 - Consultancy & Interim Management
Deze manager verwijderen  28249 - interim manager
Deze manager verwijderen  11840 - Internal Auditor - IT Auditor - Controller RE RA
Deze manager verwijderen  22123 - Logistiek manager
Deze manager verwijderen  192883 - Business Analyst, Business Engineer, Organisations- und Vetr
Deze manager verwijderen  47328 - verzuim manager/trainer


Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :