Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Office Manager

Office Manager

Werkervaring interimmanager

Office Management- en (Kantoor)automatiseringsprojecten

01-2002 - heden
Global Office Manager / COO trainee
Wijnimporteur

Gecombineerde opdracht. Enerzijds persoonlijk assistente van twee directieleden, anderzijds de overname van het systeembeheer en het onderhoudscontract ten aanzien van de automatisering kantoor Nederland

Personal Assistant President Directeur & General Manager Benelux (allround)
Begeleiding/realisatie Joint-Venture
Projectleider Innovations
Juridische zaken
Human Resource Management
Global Office Management
Leiding over het secretariaat/salesondersteuning

Herziening kantoorautomatisering en vervanging van systemen kantoor Nederland
Advies budgettering en investeringen op korte termijn ten aanzien van de kantoorautomatisering kantoor Nederland
Optimalisering en trainingen in gebruik van de Microsoft Office pakketten kantoor Nederland
Adviesopdracht ten aanzien van de huidige automatisering en die voor de toekomst kantoor Nederland
Databaseontwerp voor een product- en CRM database kantoor Nederland
Databaseontwerp voor een Management Informatie Systeem
Office trainingen kantoor Nederland & België
Begeleiding traject implementatie website en intranet kantoor Nederland
Ondersteuning Marketing Department kantoor Nederland
Realisatie en ondersteuning ADSL kantoor België en Nederland
Implementatie en ondersteuning Windows en Office XP kantoor Nederland
Realisatie verbindingen kantoor België en Nederland ten aanzien van Exact
Toekomstige realisatie verbindingen kantoor Zuid-Afrika en Nederland ten aanzien van Exact
Creëren van managementrapportages van grof- naar fijnmazig niveau vanuit Exact en Chrystal Reports voor Nederland en België
Adviesopdracht ten aanzien van de huidige automatisering en die voor de toekomst van kantoor België
Vernieuwing automatisering, systeembeheer en onderhoudscontracten kantoor België
Office en Exact trainingen kantoor België
Implementatie en ondersteuning Exact kantoor België
Implementatie en ondersteuning Windows en Office XP kantoor België
Diverse grote (internationale) evenementen

06-2001 - 02-2002
Advisering / Herinrichting / Herstructurering Directiesecretariaten
Televisieproducent

Adviesopdracht ten aanzien van de Directiesecretariaten
Interviewen van Management & Secretaresses
Rapportage met Conclusies & Aanbevelingen
Herinrichting en herstructurering van Directiesecretariaten op basis van rapportage
Office 2000 trainingen
Opstellen Persoonlijke Effectiviteit Plannen
Begeleiding bij uitvoering van de plannen en coachen van de Office Manager en haar secretaresses


04-2001 - 09-2001
Office Management / Kantoorautomatisering / Databasebeheerder / Recruitment
Executive Search Bureau

Opzetten kantoor
Office Management.
Recruitment.
Advisering en implementatie van netwerk. Small Business Server 2000. Windows 2000 met Office 2000.
Windows 2000, Office 2000 trainingen geven.
Advisering en implementatie van website.
Implementatie en beheer van kandidaten- /klanten- /projectendatabase.
On-line en on-site systeembeheer.

08-2000 - heden
Office Management / Kantoorautomatisering / Databasebeheerder
Executive Search Bureau

Opzetten kantoor.
Office Management.
Advisering en implementatie van netwerk. Small Business Server 2000. Overgang van Windows 95 met Office 97 naar Windows 2000 met Office 2000.
Windows 2000, Office 2000 trainingen geven.
Advisering en implementatie van website.
Implementatie en beheer van kandidaten- /klanten- /projectendatabase.
On-line en on-site systeembeheer.

03-2000 - 09-2000
Office Management / Kantoorautomatisering
Smith Northon International B.V.

Voorzetting Office Management na dienstverband.
2e-lijns Systeembeheer Kantoorautomatisering.
Implementatie en beheer van kandidaten- (6.000)/klanten- (100)/projectendatabase (250)


(Kantoor)automatisering- en Trainingsprojecten

04-2001 - 11-2001
Kantoorautomatisering / Samenwerkingsverband Research
Researchbureau

Samenwerkingverband ten aanzien van research. Recruitment.
Advisering en implementatie van netwerk. Small Business Server 2000. Windows 2000 met Office 2000.
Windows 2000, Office 2000 trainingen geven.
Advisering en implementatie van website.
Implementatie en beheer van kandidaten- /klanten- /projectendatabase.
On-line en on-site systeembeheer.

03-2001 - 09-2001
Kantoorautomatisering
Accountancy / Ondernemersadviezen

Stand-alone werkplekken vervangen door netwerk. Small Business Server 2000. Overgang van Windows 95 met Office 97 naar Windows 2000 met Office 2000.
Windows 2000, Office 2000 trainingen geven.
On-line en on-site systeembeheer.

08-2000 - 03-2003
Kantoorautomatisering / Trainingen
Gezondheidszorg

Stand-alone werkplekken vervangen door netwerk.
Overgang van DOS met naar Windows 2000 met Office 2000.
Windows 2000, Office 2000 en Databasetrainingen geven.
On-line en on-site systeembeheer.


05-2000 - 08-2000
Kantoorautomatisering
Secretariaatsservice

Stand-alone werkplekken vervangen door netwerk. Overgang van Windows 95 met Office 97 naar Windows 2000 met Office 2000.
Windows 2000, Office 2000 trainingen geven.
Advisering en implementatie van website.

04-2000 - 03-2003
Kantoorautomatisering / Trainingen
Gezondheidszorg

Stand-alone werkplekken vervangen door netwerk. Microsoft Small Business Server. Overgang van Windows 95 met Office 97 naar Windows 2000 met Office 2000.
Windows 2000, Office 2000 en Databasetrainingen geven.
On-line en on-site systeembeheer.



Dienstverbanden

1997 - 2000
Office Manager
Smith Northon International B.V.

Dagelijkse leiding over het secretariaat (3 secretaresses)
Lid Management Team
Algemene werkzaamheden
Postbehandeling en ¡Vregistratie
In- en externe communicatie (telefoon, correspondentie)
Agenda- en afsprakenbeheer
Voorbereiden en notuleren van vergaderingen en verzorgen van de follow-up
Archivering
Verzorgen van presentaties en documenten voor acquisitietrajecten
Telefonisch te woord staan van (buitenlandse) klanten
Regelen van reizen, hotelboekingen en vreemde valuta
Tijdelijke waarneming van secretaresses bij ziekte of verlof
Vastleggen en beheer van schriftelijke in- en externe informatie
Maken van presentaties
Huisstijlbewaking
Stroomlijnen informatie en communicatie
Onderhouden van contacten met externe dienstverleners
Inhoudelijke bijdrage aan interne projecten
Vraagbaak voor in- en externe vragen
Coördinatie secretaresseoverleg
Verhuizingen
Verzekeringen
Wagenparkbeheer
Verzorgen van managementrapportages
Onderhoud van contacten/afspraken met media en pers
HRM
Werving & Selectie
Testen van en/of interviews met potentiële kandidaten
Verlof- en ziekteregistratie
Pensioenen
Verzekeringen
Back-up voor voorbereiding financiële administratie voor Accountant
Facturatie
Maken van contracten en (raam)overeenkomsten
Voorbereiden en follow-up van managementrapportages
Verantwoordelijk voor en beheer van de kandidatendatabase
2e lijns beheer kantoorautomatisering

1989 - 1997
Personal Assistant General Manager
Office Manager
Directie Secretaresse
Management Assistente

Cap Gemini Nederland B.V.

Dagelijkse leiding over de secretariaten (5 secretariaten, 15 secretaresses)
Lid Management Team
Algemene werkzaamheden
Postbehandeling en ¡Vregistratie
In- en externe communicatie (telefoon, correspondentie)
Agenda- en afsprakenbeheer
Voorbereiden en notuleren van vergaderingen en verzorgen van de follow-up
Archivering
Verzorgen van presentaties en documenten voor acquisitietrajecten
Telefonisch te woord staan van (buitenlandse) klanten
Regelen van reizen, hotelboekingen en vreemde valuta
Tijdelijke waarneming van secretaresses bij ziekte of verlof
Vastleggen en beheer van schriftelijke in- en externe informatie (in verschillende talen)
Maken van presentaties
Huisstijlbewaking
Organisatie en coördinatie van managementbijeenkomsten (100 personen/evenementen (500 personen)/ personeelsfeesten (1000 personen)
Aanspreekpunt voor Deputy GM en Business Unit Managers
Voorbereiden (buitenlandse) reizen
Stroomlijnen informatie en communicatie
Onderhouden van contacten met externe dienstverleners
Inhoudelijke bijdrage aan interne projecten
Vraagbaak voor in- en externe vragen
Coördinatie secretaresseoverleg
Verzorgen van managementrapportages
Onderhoud van contacten/afspraken met media en pers
HRM
Werving & Selectie, intake en testen nieuwe medewerkers, beoordelingsgesprekken
Interviews met potentiële kandidaten
Verlof- en ziekteregistratie

1988 - 1989
Secretaresse Trainingen
Apple Computer B.V.

Algemene werkzaamheden
Postbehandeling en ¡Vregistratie
In- en externe communicatie (telefoon, correspondentie)
Agenda- en afsprakenbeheer
Voorbereiden en notuleren van vergaderingen en verzorgen van de follow-up
Telefonisch te woord staan van klanten
Regelen van reizen, hotelboekingen en vreemde valuta
Vastleggen en beheer van schriftelijke in- en externe informatie
Maken van presentaties
Planning in- en externe Trainingen
Stroomlijnen informatie en communicatie
Onderhouden van contacten met externe dienstverleners
Vraagbaak voor in- en externe vragen


1987 - 1988
Secretaresse Sales
L+T Informatica B.V.

Algemene werkzaamheden
Postbehandeling en ¡Vregistratie
In- en externe communicatie (telefoon, correspondentie)
Agenda- en afsprakenbeheer
Voorbereiden en notuleren van vergaderingen en verzorgen van de follow-up
Archivering
Telefonisch te woord staan van klanten
Regelen van reizen, hotelboekingen en vreemde valuta
Vastleggen en beheer van schriftelijke in- en externe informatie
Maken van presentaties
Maken van offertes
Verzorgen van brochuremateriaal
Verzorgen van de forecast
Stroomlijnen informatie en communicatie
Onderhouden van contacten met externe dienstverleners
Vraagbaak voor in- en externe vragen

1986 - 1987
Secretaresse Sales & Directie
Gould Modicon B.V.

Algemene werkzaamheden
Postbehandeling en ¡Vregistratie
In- en externe communicatie (telefoon, correspondentie)
Agenda- en afsprakenbeheer
Voorbereiden en notuleren van vergaderingen en verzorgen van de follow-up
Archivering
Telefonisch te woord staan van klanten
Regelen van reizen, hotelboekingen en vreemde valuta
Vastleggen en beheer van schriftelijke in- en externe informatie
Maken van presentaties
Maken van offertes
Verzorgen van brochuremateriaal
Onderhouden van contacten met externe dienstverleners
Vraagbaak voor in- en externe vragen

Opleiding interimmanager

Opleidingen & cursussen


M.A.V.O.
H.A.V.O.
Europees Secretaresse - Schoevers
NIMA-A ISW/IBW
NIMA-B ISW/IBW


Management Assistente I
Management Assistente II
Telefoontraining
AMBI HE.0
Communicatietraining
Persoonlijke Effectiviteit
HTML
Salestraining
Consultancy Skills


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Organisatorisch
Klantgericht
Sensitief
Assertief
Zelfstandig
Stressbestendig
Loyaal
Initiatiefrijk
Flexibel
People Manager
Representatief
Open
Eerlijk
Enigszins ongeduldig
Accuraat
Perfectionistisch
Stelt hoge eisen aan zichzelf
Motivator
Besluitvaardig
Overtuigend
Harde werker
Hoog werktempo
Gevoelsmens
Inlevingsvermogen
Communicatief
Gaat voor kwaliteit


Talenkennis interimmanager

Nederlands
Engels
Duits
Frans

Overig

Sinds januari 2000 als zelfstandige werkzaam. In bezit van VAR.

 beschikbaar?

Geselecteerde interimmanagers:

Deze manager verwijderen  199590 - teammanager, changemanager
Deze manager verwijderen  17996 - Productie manager - Plant manager
Deze manager verwijderen  199966 - Turnaround Manager
Deze manager verwijderen  90911 - HR Manager HRD Manager
Deze manager verwijderen  70580 - Interim- en projectmanager
Deze manager verwijderen  17470 - Interim manager
Deze manager verwijderen  88386 - Financial interim manager / consultant
Deze manager verwijderen  81723 - Directeur
Deze manager verwijderen  192740 - Projektleiter / Programmmanager
Deze manager verwijderen  198410 - CEO, Geschäftsführer, Mediator, Projektleiter
Deze manager verwijderen  87322 - implementatie expert/projectleider
Deze manager verwijderen  49849 - Interim manager & project/programmanager
Deze manager verwijderen  38463 - eindverantwoordelijk of sector/afdelingshoofd
Deze manager verwijderen  92286 - Interim (Project) Manager ICT/ Logistiek
Deze manager verwijderen  168675 - Unternehmer, nicht Unterlasser
Deze manager verwijderen  46380 - Recruiter / Operations Manager
Deze manager verwijderen  200291 - Financiel manager / project controls manager
Deze manager verwijderen  200520 - IT (Program) Manager | Digital Transformation | Improvements
Deze manager verwijderen  197527 - Interim Manager Teamleiter, Trainer, Coach
Deze manager verwijderen  28574 - Proces manager
Deze manager verwijderen  75261 - Controller
Deze manager verwijderen  87917 - Mr
Deze manager verwijderen  92103 - manager
Deze manager verwijderen  59099 - junior financial executive
Deze manager verwijderen  73974 - Ervaren Interim Directeur / Senior Manager
Deze manager verwijderen  79871 - Executive Coach en interimmanager
Deze manager verwijderen  35341 - HR Manager
Deze manager verwijderen  47978 - Senior Management Consultant
Deze manager verwijderen  20611 - a -HRM FINANCE projectmanager
Deze manager verwijderen  58995 - Interimmanager algemeen/project/HRM
Deze manager verwijderen  92728 - Management Consutant, Lean Six Sigma Black Belt, Directeur K
Deze manager verwijderen  92948 - e-HRM expert / Projectleider implementatie
Deze manager verwijderen  192372 - Geschäftsführer
Deze manager verwijderen  33142 - interim manager, change manager, consultant en coach
Deze manager verwijderen  47267 - Directeur
Deze manager verwijderen  74493 - HSE environmental manager
Deze manager verwijderen  198306 - Werkleiter
Deze manager verwijderen  198805 - Project/Change Manager
Deze manager verwijderen  53309 - Verander-/verbetermanager
Deze manager verwijderen  25779 - Logistiek & Supply Chain Professional
Deze manager verwijderen  10310 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  39473 - Operational Excellence & Supply Chain advies
Deze manager verwijderen  194011 - Niederlassungsleiter und Betriebsleitung
Deze manager verwijderen  65214 - Manager Front-/Backoffice
Deze manager verwijderen  17358 - Interimmanager / Organisatieadviseur
Deze manager verwijderen  90424 - interim manager
Deze manager verwijderen  198890 - Manager / Projectmanager
Deze manager verwijderen  71970 - manager/projectmanager/procesmanager
Deze manager verwijderen  81580 - Project- & Interim Manager
Deze manager verwijderen  63418 - Manager/directeur en internationaal projectmanager agri-food
Deze manager verwijderen  13558 - Projectmanager
Deze manager verwijderen  191035 - Interim-Manager, Unternehmensberater
Deze manager verwijderen  91957 - managing director, operational director
Deze manager verwijderen  61235 - logistiek manager
Deze manager verwijderen  90137 - PR Director
Deze manager verwijderen  23311 - Logistics and Supply Chain Manager
Deze manager verwijderen  196233 - Kaufmännischer Leiter, Leiter Fin/Con/Admin
Deze manager verwijderen  59723 - manager, adviseur, coach
Deze manager verwijderen  200715 - Manager operations
Deze manager verwijderen  48291 - Credit Manager / Project Manager
Deze manager verwijderen  30632 - interim management
Deze manager verwijderen  10297 - projectmanager
Deze manager verwijderen  63386 - Senior Consultant/ Project Manager/ Test Manager
Deze manager verwijderen  78688 - Senior Consultant, Trainer
Deze manager verwijderen  16728 - Manager
Deze manager verwijderen  200439 - (Team) Manager
Deze manager verwijderen  90641 - Logistiek manager
Deze manager verwijderen  79145 - Operations
Deze manager verwijderen  35635 - Intermin manager, project manager
Deze manager verwijderen  42719 - Allround manager met een logisch(-tiek) verstand en een prag
Deze manager verwijderen  199381 - Project manager
Deze manager verwijderen  11817 - General / operations manager
Deze manager verwijderen  154382 - Interim CFO / General Manager
Deze manager verwijderen  19915 - CFO, Financieel Directeur, Manager M&A, Algemeen Directeur,
Deze manager verwijderen  50344 - Algemeen manager / verander manager
Deze manager verwijderen  34426 - manager, projectmanager
Deze manager verwijderen  92225 - Talent-/Security & Riskmanagement en Consultancy
Deze manager verwijderen  28444 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  198856 - Manager supply chain, logistiek en inkoop
Deze manager verwijderen  22910 - Interim of Project Manager
Deze manager verwijderen  195618 - Chef de Projet, consultant, business analyst
Deze manager verwijderen  21586 - Directeur
Deze manager verwijderen  42322 - logistiek en operations manager
Deze manager verwijderen  193402 - Qualitätsmanagement und kfm. Leitung
Deze manager verwijderen  71359 - Interim/Change manager gespec. mobiliteit & outplacement
Deze manager verwijderen  198582 - Directie
Deze manager verwijderen  200836 - Interim project-, facilitair en verandermanager
Deze manager verwijderen  89396 - Facilitair inkoop opslag logistiek transport p&o warehousing
Deze manager verwijderen  197794 - Projekt Manager
Deze manager verwijderen  17040 - Turnaround - Re-engineering - Project Management
Deze manager verwijderen  135416 - Versand-, Logistik- und Lagerleiter
Deze manager verwijderen  47413 - Project Manager Internal Logistics
Deze manager verwijderen  31475 - Directie en Management Bedrijfsvoering
Deze manager verwijderen  190780 - Event Coordinator
Deze manager verwijderen  64297 - Controller, Finance Manager
Deze manager verwijderen  21681 - Moedige peoplemanager met oog voor processen
Deze manager verwijderen  199693 - General Manager
Deze manager verwijderen  49887 - manager
Deze manager verwijderen  197312 - Geschäftsführer, CEO, COO, Projektleiter, Interim-Manager
Deze manager verwijderen  196169 - Projektmanager und -coach
Deze manager verwijderen  200032 - Business Development Osteuropa, International Sales
Deze manager verwijderen  190823 - Director of Technical Operations / Quality Management
Deze manager verwijderen  91541 - Interim-, verander- en projectmanager
Deze manager verwijderen  92466 - Change Manager / organisatie ontwikkeling
Deze manager verwijderen  197991 - Business Transformation Consultant / Program leader
Deze manager verwijderen  88647 - Informatiemanager Industrie
Deze manager verwijderen  44136 - ICT en zorglogistiek manager


Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :