Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Office Manager

Office Manager

Werkervaring interimmanager

Office Management- en (Kantoor)automatiseringsprojecten

01-2002 - heden
Global Office Manager / COO trainee
Wijnimporteur

Gecombineerde opdracht. Enerzijds persoonlijk assistente van twee directieleden, anderzijds de overname van het systeembeheer en het onderhoudscontract ten aanzien van de automatisering kantoor Nederland

Personal Assistant President Directeur & General Manager Benelux (allround)
Begeleiding/realisatie Joint-Venture
Projectleider Innovations
Juridische zaken
Human Resource Management
Global Office Management
Leiding over het secretariaat/salesondersteuning

Herziening kantoorautomatisering en vervanging van systemen kantoor Nederland
Advies budgettering en investeringen op korte termijn ten aanzien van de kantoorautomatisering kantoor Nederland
Optimalisering en trainingen in gebruik van de Microsoft Office pakketten kantoor Nederland
Adviesopdracht ten aanzien van de huidige automatisering en die voor de toekomst kantoor Nederland
Databaseontwerp voor een product- en CRM database kantoor Nederland
Databaseontwerp voor een Management Informatie Systeem
Office trainingen kantoor Nederland & België
Begeleiding traject implementatie website en intranet kantoor Nederland
Ondersteuning Marketing Department kantoor Nederland
Realisatie en ondersteuning ADSL kantoor België en Nederland
Implementatie en ondersteuning Windows en Office XP kantoor Nederland
Realisatie verbindingen kantoor België en Nederland ten aanzien van Exact
Toekomstige realisatie verbindingen kantoor Zuid-Afrika en Nederland ten aanzien van Exact
Creëren van managementrapportages van grof- naar fijnmazig niveau vanuit Exact en Chrystal Reports voor Nederland en België
Adviesopdracht ten aanzien van de huidige automatisering en die voor de toekomst van kantoor België
Vernieuwing automatisering, systeembeheer en onderhoudscontracten kantoor België
Office en Exact trainingen kantoor België
Implementatie en ondersteuning Exact kantoor België
Implementatie en ondersteuning Windows en Office XP kantoor België
Diverse grote (internationale) evenementen

06-2001 - 02-2002
Advisering / Herinrichting / Herstructurering Directiesecretariaten
Televisieproducent

Adviesopdracht ten aanzien van de Directiesecretariaten
Interviewen van Management & Secretaresses
Rapportage met Conclusies & Aanbevelingen
Herinrichting en herstructurering van Directiesecretariaten op basis van rapportage
Office 2000 trainingen
Opstellen Persoonlijke Effectiviteit Plannen
Begeleiding bij uitvoering van de plannen en coachen van de Office Manager en haar secretaresses


04-2001 - 09-2001
Office Management / Kantoorautomatisering / Databasebeheerder / Recruitment
Executive Search Bureau

Opzetten kantoor
Office Management.
Recruitment.
Advisering en implementatie van netwerk. Small Business Server 2000. Windows 2000 met Office 2000.
Windows 2000, Office 2000 trainingen geven.
Advisering en implementatie van website.
Implementatie en beheer van kandidaten- /klanten- /projectendatabase.
On-line en on-site systeembeheer.

08-2000 - heden
Office Management / Kantoorautomatisering / Databasebeheerder
Executive Search Bureau

Opzetten kantoor.
Office Management.
Advisering en implementatie van netwerk. Small Business Server 2000. Overgang van Windows 95 met Office 97 naar Windows 2000 met Office 2000.
Windows 2000, Office 2000 trainingen geven.
Advisering en implementatie van website.
Implementatie en beheer van kandidaten- /klanten- /projectendatabase.
On-line en on-site systeembeheer.

03-2000 - 09-2000
Office Management / Kantoorautomatisering
Smith Northon International B.V.

Voorzetting Office Management na dienstverband.
2e-lijns Systeembeheer Kantoorautomatisering.
Implementatie en beheer van kandidaten- (6.000)/klanten- (100)/projectendatabase (250)


(Kantoor)automatisering- en Trainingsprojecten

04-2001 - 11-2001
Kantoorautomatisering / Samenwerkingsverband Research
Researchbureau

Samenwerkingverband ten aanzien van research. Recruitment.
Advisering en implementatie van netwerk. Small Business Server 2000. Windows 2000 met Office 2000.
Windows 2000, Office 2000 trainingen geven.
Advisering en implementatie van website.
Implementatie en beheer van kandidaten- /klanten- /projectendatabase.
On-line en on-site systeembeheer.

03-2001 - 09-2001
Kantoorautomatisering
Accountancy / Ondernemersadviezen

Stand-alone werkplekken vervangen door netwerk. Small Business Server 2000. Overgang van Windows 95 met Office 97 naar Windows 2000 met Office 2000.
Windows 2000, Office 2000 trainingen geven.
On-line en on-site systeembeheer.

08-2000 - 03-2003
Kantoorautomatisering / Trainingen
Gezondheidszorg

Stand-alone werkplekken vervangen door netwerk.
Overgang van DOS met naar Windows 2000 met Office 2000.
Windows 2000, Office 2000 en Databasetrainingen geven.
On-line en on-site systeembeheer.


05-2000 - 08-2000
Kantoorautomatisering
Secretariaatsservice

Stand-alone werkplekken vervangen door netwerk. Overgang van Windows 95 met Office 97 naar Windows 2000 met Office 2000.
Windows 2000, Office 2000 trainingen geven.
Advisering en implementatie van website.

04-2000 - 03-2003
Kantoorautomatisering / Trainingen
Gezondheidszorg

Stand-alone werkplekken vervangen door netwerk. Microsoft Small Business Server. Overgang van Windows 95 met Office 97 naar Windows 2000 met Office 2000.
Windows 2000, Office 2000 en Databasetrainingen geven.
On-line en on-site systeembeheer.



Dienstverbanden

1997 - 2000
Office Manager
Smith Northon International B.V.

Dagelijkse leiding over het secretariaat (3 secretaresses)
Lid Management Team
Algemene werkzaamheden
Postbehandeling en ¡Vregistratie
In- en externe communicatie (telefoon, correspondentie)
Agenda- en afsprakenbeheer
Voorbereiden en notuleren van vergaderingen en verzorgen van de follow-up
Archivering
Verzorgen van presentaties en documenten voor acquisitietrajecten
Telefonisch te woord staan van (buitenlandse) klanten
Regelen van reizen, hotelboekingen en vreemde valuta
Tijdelijke waarneming van secretaresses bij ziekte of verlof
Vastleggen en beheer van schriftelijke in- en externe informatie
Maken van presentaties
Huisstijlbewaking
Stroomlijnen informatie en communicatie
Onderhouden van contacten met externe dienstverleners
Inhoudelijke bijdrage aan interne projecten
Vraagbaak voor in- en externe vragen
Coördinatie secretaresseoverleg
Verhuizingen
Verzekeringen
Wagenparkbeheer
Verzorgen van managementrapportages
Onderhoud van contacten/afspraken met media en pers
HRM
Werving & Selectie
Testen van en/of interviews met potentiële kandidaten
Verlof- en ziekteregistratie
Pensioenen
Verzekeringen
Back-up voor voorbereiding financiële administratie voor Accountant
Facturatie
Maken van contracten en (raam)overeenkomsten
Voorbereiden en follow-up van managementrapportages
Verantwoordelijk voor en beheer van de kandidatendatabase
2e lijns beheer kantoorautomatisering

1989 - 1997
Personal Assistant General Manager
Office Manager
Directie Secretaresse
Management Assistente

Cap Gemini Nederland B.V.

Dagelijkse leiding over de secretariaten (5 secretariaten, 15 secretaresses)
Lid Management Team
Algemene werkzaamheden
Postbehandeling en ¡Vregistratie
In- en externe communicatie (telefoon, correspondentie)
Agenda- en afsprakenbeheer
Voorbereiden en notuleren van vergaderingen en verzorgen van de follow-up
Archivering
Verzorgen van presentaties en documenten voor acquisitietrajecten
Telefonisch te woord staan van (buitenlandse) klanten
Regelen van reizen, hotelboekingen en vreemde valuta
Tijdelijke waarneming van secretaresses bij ziekte of verlof
Vastleggen en beheer van schriftelijke in- en externe informatie (in verschillende talen)
Maken van presentaties
Huisstijlbewaking
Organisatie en coördinatie van managementbijeenkomsten (100 personen/evenementen (500 personen)/ personeelsfeesten (1000 personen)
Aanspreekpunt voor Deputy GM en Business Unit Managers
Voorbereiden (buitenlandse) reizen
Stroomlijnen informatie en communicatie
Onderhouden van contacten met externe dienstverleners
Inhoudelijke bijdrage aan interne projecten
Vraagbaak voor in- en externe vragen
Coördinatie secretaresseoverleg
Verzorgen van managementrapportages
Onderhoud van contacten/afspraken met media en pers
HRM
Werving & Selectie, intake en testen nieuwe medewerkers, beoordelingsgesprekken
Interviews met potentiële kandidaten
Verlof- en ziekteregistratie

1988 - 1989
Secretaresse Trainingen
Apple Computer B.V.

Algemene werkzaamheden
Postbehandeling en ¡Vregistratie
In- en externe communicatie (telefoon, correspondentie)
Agenda- en afsprakenbeheer
Voorbereiden en notuleren van vergaderingen en verzorgen van de follow-up
Telefonisch te woord staan van klanten
Regelen van reizen, hotelboekingen en vreemde valuta
Vastleggen en beheer van schriftelijke in- en externe informatie
Maken van presentaties
Planning in- en externe Trainingen
Stroomlijnen informatie en communicatie
Onderhouden van contacten met externe dienstverleners
Vraagbaak voor in- en externe vragen


1987 - 1988
Secretaresse Sales
L+T Informatica B.V.

Algemene werkzaamheden
Postbehandeling en ¡Vregistratie
In- en externe communicatie (telefoon, correspondentie)
Agenda- en afsprakenbeheer
Voorbereiden en notuleren van vergaderingen en verzorgen van de follow-up
Archivering
Telefonisch te woord staan van klanten
Regelen van reizen, hotelboekingen en vreemde valuta
Vastleggen en beheer van schriftelijke in- en externe informatie
Maken van presentaties
Maken van offertes
Verzorgen van brochuremateriaal
Verzorgen van de forecast
Stroomlijnen informatie en communicatie
Onderhouden van contacten met externe dienstverleners
Vraagbaak voor in- en externe vragen

1986 - 1987
Secretaresse Sales & Directie
Gould Modicon B.V.

Algemene werkzaamheden
Postbehandeling en ¡Vregistratie
In- en externe communicatie (telefoon, correspondentie)
Agenda- en afsprakenbeheer
Voorbereiden en notuleren van vergaderingen en verzorgen van de follow-up
Archivering
Telefonisch te woord staan van klanten
Regelen van reizen, hotelboekingen en vreemde valuta
Vastleggen en beheer van schriftelijke in- en externe informatie
Maken van presentaties
Maken van offertes
Verzorgen van brochuremateriaal
Onderhouden van contacten met externe dienstverleners
Vraagbaak voor in- en externe vragen

Opleiding interimmanager

Opleidingen & cursussen


M.A.V.O.
H.A.V.O.
Europees Secretaresse - Schoevers
NIMA-A ISW/IBW
NIMA-B ISW/IBW


Management Assistente I
Management Assistente II
Telefoontraining
AMBI HE.0
Communicatietraining
Persoonlijke Effectiviteit
HTML
Salestraining
Consultancy Skills


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Organisatorisch
Klantgericht
Sensitief
Assertief
Zelfstandig
Stressbestendig
Loyaal
Initiatiefrijk
Flexibel
People Manager
Representatief
Open
Eerlijk
Enigszins ongeduldig
Accuraat
Perfectionistisch
Stelt hoge eisen aan zichzelf
Motivator
Besluitvaardig
Overtuigend
Harde werker
Hoog werktempo
Gevoelsmens
Inlevingsvermogen
Communicatief
Gaat voor kwaliteit


Talenkennis interimmanager

Nederlands
Engels
Duits
Frans

Overig

Sinds januari 2000 als zelfstandige werkzaam. In bezit van VAR.

 beschikbaar?

Geselecteerde interimmanagers:

Deze manager verwijderen  57438 - Teamleider
Deze manager verwijderen  198647 - Manager Change- en Procesmanagement
Deze manager verwijderen  74710 - Manager
Deze manager verwijderen  52107 - Business consultant, logistics consultat
Deze manager verwijderen  91504 - manager / coach
Deze manager verwijderen  39219 - Directeur,CFO; Financieel management
Deze manager verwijderen  190721 - Human Resources Management und Lohnverrechnung
Deze manager verwijderen  91267 - projectleider
Deze manager verwijderen  26603 - Interim- en projectmanager Zorg en Welzijn
Deze manager verwijderen  91589 - Finance Manager
Deze manager verwijderen  92144 - Manager ICT
Deze manager verwijderen  50437 - Business director
Deze manager verwijderen  73143 - Procesmanager / business consultant
Deze manager verwijderen  25473 - Programma/Project manager/Organisatie adviseur
Deze manager verwijderen  29793 - Verandermanager a.i.
Deze manager verwijderen  46395 - Organisatie-adviseur, coach, trainer en manager
Deze manager verwijderen  35007 - Project and businessmanager
Deze manager verwijderen  34953 - directeur
Deze manager verwijderen  81884 - Interim manager
Deze manager verwijderen  50861 - Mr
Deze manager verwijderen  59209 - Alg./Techn. Directeur, Adviseur
Deze manager verwijderen  51905 - Interim manager / project manager
Deze manager verwijderen  86390 - Operations Manager
Deze manager verwijderen  83906 - Woonconsulent
Deze manager verwijderen  64284 - General management
Deze manager verwijderen  86761 - interim management, administratieve organisatie
Deze manager verwijderen  55256 - Interim (lijn)manager, projectleider, consultant of coach.
Deze manager verwijderen  66753 - Manager/CFO / Financieel Directeur/Controller
Deze manager verwijderen  29386 - office manager, management assistente
Deze manager verwijderen  198061 - Betriebswirt Logistik Verkehr Spedition
Deze manager verwijderen  48316 - Interim- en Projectmanager Supply Chain
Deze manager verwijderen  25232 - interim manager/projectleider
Deze manager verwijderen  11376 - Lijnmanagement en projectmanagement
Deze manager verwijderen  92236 - Manager productie
Deze manager verwijderen  137143 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  198243 - Business Development & Sales Management
Deze manager verwijderen  195586 - Geschäftsführer
Deze manager verwijderen  192951 - IT Projektmanager, Dozent und Heilpädagoge
Deze manager verwijderen  35683 - Project management/ Interim manager
Deze manager verwijderen  20626 - operations manager;logistics manager
Deze manager verwijderen  16474 - Payroll Consultant/ Hoofd Salaris administratie
Deze manager verwijderen  71736 - Operations Professional
Deze manager verwijderen  36566 - Manager
Deze manager verwijderen  48310 - Projectcontroller
Deze manager verwijderen  72860 - directeur, manager, teamleider, coach, consultant
Deze manager verwijderen  195977 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  36795 - senior project manager / interim manager
Deze manager verwijderen  92896 - manager
Deze manager verwijderen  40135 - CFO / Controller
Deze manager verwijderen  38984 - Manager gezondheidszorg
Deze manager verwijderen  192047 - Interim Finance & Accounting
Deze manager verwijderen  51830 - Directie Assistent / project manager Hotellerie
Deze manager verwijderen  90870 - Operationeel Manager
Deze manager verwijderen  91301 - Business controller, interim manager, projectleider
Deze manager verwijderen  82456 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  74598 - Interim Management / Organisatie advies
Deze manager verwijderen  62606 - Recruiter, trainer/coach, verandermanager
Deze manager verwijderen  57277 - senior manager, specialisatie: gezondheidszorg
Deze manager verwijderen  78733 - Afdelingsmanager
Deze manager verwijderen  61537 - Interim Manager Veranderingsmanagement & Innovatie
Deze manager verwijderen  40775 - HR consultant
Deze manager verwijderen  200971 - Lean / Agile Consultant
Deze manager verwijderen  20538 - Distribution & Development Manager
Deze manager verwijderen  34620 - KAM Manager (QA Manager) & Consultant
Deze manager verwijderen  196028 - kaufmännischer Leiter / Geschäftsführer/Controlling
Deze manager verwijderen  18913 - Interim manager
Deze manager verwijderen  87350 - adviseur/trainer/coach
Deze manager verwijderen  28307 - Controller
Deze manager verwijderen  24589 - manager/direkteur
Deze manager verwijderen  76050 - Interim manager / projectleider
Deze manager verwijderen  76770 - manager en bedrijfskundig adviseur
Deze manager verwijderen  55005 - management
Deze manager verwijderen  17818 - midden/ hoger kader
Deze manager verwijderen  190868 - Projektleitung
Deze manager verwijderen  91214 - projectleider
Deze manager verwijderen  18297 - Senior projectmanager
Deze manager verwijderen  58690 - Interim manager
Deze manager verwijderen  118608 - Sales Manager / Key Account Manager / Projektmanager
Deze manager verwijderen  25474 - Adviseur en projectleider logistiek
Deze manager verwijderen  72018 - Algemeen / project manager
Deze manager verwijderen  90616 - Manager projectmanager
Deze manager verwijderen  55459 - project manager
Deze manager verwijderen  23572 - interim en crisis manager
Deze manager verwijderen  38439 - Directeur, Manager, Veranderingsmanager
Deze manager verwijderen  43538 - HRD / recruitment manager
Deze manager verwijderen  152744 - Interim Manager als Vorstand/Geschäftsführer/Direktor für Ve
Deze manager verwijderen  90886 - Program and Project Director
Deze manager verwijderen  66060 - Operations director - Project Manager
Deze manager verwijderen  200437 - Interim Manager China + Hong Kong
Deze manager verwijderen  91594 - Managing Director
Deze manager verwijderen  199863 - Algemeen Directeur
Deze manager verwijderen  194743 - Beraterin und Business Coach
Deze manager verwijderen  193738 - Geschäftsführer sozialer Bereich
Deze manager verwijderen  61887 - verandermanager
Deze manager verwijderen  43949 - Interim manager / business consultant Telecom
Deze manager verwijderen  135363 - CIO - Business Processe - Mgmt Consulting
Deze manager verwijderen  199365 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  73199 - Interim manager met ervaring in profit en non profit
Deze manager verwijderen  34312 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  195362 - Vertriebsleitung, Projektierung


Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :