Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Finance Manager

Finance Manager

Werkervaring interimmanager

Finance Manager Central Processing (jan. 2012 – nov. 2012)
Baggermaatschappij Boskalis (Smit Internationale), (Rotterdam)

Doel: Het managen van de afdeling Central Processing en het ‘In Control’ krijgen van de financieel
administratieve processen in het kader van de fusie met Baggermaatschappij Boskalis.

Taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden (TBV’s) & resultaten:
• verantwoordelijk voor de facturatieverwerking, pay roll, credit management en management rapportages voor de diverse binnenlandse en buitenlandse business units en projecten;
• verbeterpunten in kaart gebracht; in overleg met de CFO diverse financiële processen gestructureerd zoals de implementatie van het purchase to pay proces in IFS, masterdata, projectadministratie en btl-91 betalingen;
• als initiatiefnemer van het hernieuwde finance manager overleg, samen met mijn (internationale) collega’s, de ksf-en bepaald en de kpi’s hierop afgestemd, geïmplementeerd en gecommuniceerd;
• door een grondige analyse van het purchase to pay proces, en daarnaast maatregelen te treffen die leiden tot meer efficiëncy en effectiviteit, kunnen reeds in 2012 en 2013 aanzienlijke besparingen worden doorgevoerd;
• door middel van presentaties en goed overleg met stakeholders is de integratie tussen Smit en Boskalis van de financieel administratieve processen ver gevorderd.


Business Controller / Consultant (mei 2011 – nov. 2011)
De Friesland Zorgverzekeraar (DFZ), (Leeuwarden)

Doel: Het in kaart brengen van de financiële stand van zaken van zorgverzekeringen van DFZ en het adviseren
van de RvB en Management in de te nemen stappen om “financieel in control” te komen.

Taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden (TBV’s) & resultaten:
• een rapport van financiële bevindingen en aanbevelingen voor de RvB opgesteld, inclusief een actieplan ter implementatie hoe enkele verzekeringen financieel “In Control” konden komen d.m.v. gerichte projecten;
• hands-on meegewerkt aan het “in control” krijgen (volgens de “Lean-systematiek) van financieel administra-tieve processen op het vlak van verkoop, inkoop, systeemarchitectuur, projectadministratie en rapportages;
• de beheerskostenontwikkeling in beeld gebracht en geadviseerd hoe deze drastisch terug te dringen;
• kostenbesparende maatregelen gesuggereerd van aanzienlijke omvang en reeds ten dele doorgevoerd;
• gevraagd als CFO enkele maanden orde op zaken te stellen, maar door de fusie met Achmea was dit van korte duur.


Manager Financiën / Projectleider (mrt. 2009 – apr. 2011)
Haagsche Tram Maatschappij, (Den Haag)

Doel: Het centraliseren van de decentrale administraties in een SSC en het “In Control” krijgen van de financieel administratieve en logistieke processen van HTM.

Taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden (TBV’s) & resultaten:
• Manager (en 5 maanden waarnemend CFO) van het SSC Administratie en Bureau Schaderegelingen;
• samen met de Directie de visie en strategie van het SSC bepaald; met de afdeling Control de taken, verantwoordelijkheden en bevoegdheden bepaald en verdeeld tussen COntrol en FA;
• de coördinatie en organisatie van de jaarrekening verzorgd in samenwerking met de afdeling Control;
• als lid van de Stuurgroep (Projectleider), samen met mijn collega van Inkoop, het totale inkoopproces ontworpen, ingericht, geïmplementeerd en gecommuniceerd in het financiële systeem CODA v11;
• door de invoering van het nieuwe inkoopproces, herfinanciering van leningen en het creëren van draagvlak, hebben we in 2010 besparingen t.w.v. €12 miljoen doorgevoerd;
• diverse “deliverables” opgeleverd zoals een effectievere en efficiëntere administratieve werkwijze, een goede
planning voor de maandafsluiting i.o.m. P&C en een personeelsreductie van 40% binnen het Sc Administratie.


Cluster Manager SSC OBS Services / Projectleider SOX (jan. 2008 – jan. 2009)
Rabobank Nederland (RN), directoraat Particulieren B&S (Utrecht)

Doel: Als Clustermanager hands-on vorm geven aan de afdeling OBS Services, inclusief een nieuw te vormen SSC Procesmanagement en twee verwerkende teams.

Taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden (TBV’s) & resultaten:
• Clustermanager van alle overkoepelende processen voor de 13 financiële betaalketens binnen RN B&S;
• Projectleider voor de uitrol en implementatie van het met PWC uitgevoerde SOX / Basel II rekeningonderzoek, dat in overleg met Rabo International eind 2008 succesvol is afgerond voor alle OBS Atlas Accounts;
• implementatieplan opgesteld om alle OBS Services doelstellingen in 2008 te halen, waarvan de 2008
“In Control doelstelling” de belangrijkste was. De doelstellingen zijn allen gehaald;
• actieve rol in diverse ICT gerelateerde projecten van de business, zoals SEPA, PSD, Cards en Sharepoint;
• diverse nieuwe processen i.s.m. Rabo International - F&C, Risk management & Compliance gerealiseerd;
• in overleg met het MT OBS en collega Clustermanagers diverse SLA’s opgesteld a.d.h.v. een ontwikkelde dienstencatalogus. Eind 2008 zijn de resterende SLA’s en bijbehorende rapportages afgerond.

Manager Finance (mt-lid) (mrt. 2006 – okt. 2007)
Incasso- en Gerechtsdeurwaarderkantoor M.G. de Jong (Arnhem)

Doel: Structuur aanbrengen, in financiële, operationele en projectmatige zin, binnen de afdeling Inning en M.G. de Jong. Het verbeteren van het inningresultaat van de afdeling Inning en de verzekeringsportefeuille.

Taken, bevoegdheden en verantwoordeijkheden (TBV’s) & resultaten:
• de directie geadviseerd de Missie, Visie en Strategie bedrijfsbreed helder te maken en te vertalen naar SMART en financieel meetbare doelstellingen, afdelingsbegrotingen en kpi’s;
• essentiële overlegvormen ingesteld zoals een kaderoverleg en tussen kader en MT/Directie;
• Programmamanager van projecten op het raakvlak van CRM / financiering van de onderneming;
• 5 Teamleiders aangestuurd; 3 Inningteams, een Ondersteunend Team en een Call Center; teamleiders de ontbrekende financiële stuurinformatie laten genereren;
• het financiële Inningsresultaat verhoogd; operational audits uit laten voeren en i.s.m het Kenniscentrum technieken ontwikkeld om de klanttevredenheid te verhogen.

Programma Manager Business Control - Shared Service Center (mt-lid), (jul. 2005 – jan. 2006)
Belasting Centrum ICT (Apeldoorn)

Doel: Inrichten en vorm geven aan een nieuwe Shared Service Center (SSC) in het kader van een verbeter-programma binnen Planning, Finance & Control (PFC).

TBV’s & resultaten:
• Als Programma Manager diverse Controllers (23) van uiteenlopende projecten gemobiliseerd in een Shared Service Center binnen PFC, onderdeel van het Belastingdienst Centrum voor ICT;
• verantwoordelijk voor het doorvoeren van een professionaliseringstraject met als doel de Controllers op een hoger niveau te laten acteren qua financial & business control van de strategische ICT- programma’s en diverse onderliggende projecten (Prince2 methodiek);
• een manual Projectcontrol geschreven voor de maandelijkse planning & control cyclus. Dit dient nu als basis voor financiële rapportages richting het hoger management en de ICT-programmamanagers;
• opereerde als linking-pin tussen PFC en de Sector Ontwikkeling met als doel de (financiële) effectiviteit en efficiency van ICT-implementaties te verhogen.

Finance Manager Declaraties / Projectleider (mt-lid), (jan. 2005 – jul. 2005)
VGZ zorgverzekeraar (ZGA) (Eindhoven)

Doel: Leiding geven aan het SSC Declaraties; projectleider ‘Digitalisering’ en procesverbeteringen doorvoeren.

TBV’s & resultaten:
• Clustermanager van het SSC Declaraties; Postverwerking, Restitutie-(Schade-), Nazorg en
Functioneel Procesbeheer;
• als Projectleider van het Digitaliseringsproject van declaraties, de implementatie succesvol afgerond in relatie tot het project “Oracle Open Zorg”.
• budgetverantwoordelijk en verantwoordelijk voor de productieplanning van de dagelijkse grote stroom nota’s binnen de Postverwerkingsteams, de Restitutieteams en de Outsourcebureaus;
• regelmatige afstemming met collega Clustermanagers en de stafafdelingen in het kader van een verbeterslag (financieel en qua bezetting) van de productieplanning en lopende & geplande projecten;
Projectleider SAP-implementatie dvo’s (apr. 2004 – dec. 2004)
Eneco Infra (Utrecht)

Doel: Het opstellen van de Activiteitenbegroting van Eneco Infra M-Ned 2005. De omvangrijke implementatie begeleiden van Baan naar Sap.

TBV’s & resultaten:
• lid van het SAP-projectmanagement team;
• Projectleider van het (financiële) verbetertraject van SLA productcodes van de Remu in Baan naar de DVO-code systematiek van Eneco in SAP;
• de organisatie rondom SAP-DVO-opleidingen t.b.v. alle Infra M-Ned medewerkers;
• de activiteitenplanning opgesteld en financieel vertaald naar de begroting-2005 inzake de projectmatige werkzaamheden door Infra M-Ned voor o.a. Netbeheer en externe klanten.

Manager Finance Shared Service Center (jun. 2003 – jan. 2004)
Nuon monitoring (Customer Care Center) (Zutphen)

Doel: Integratie van medewerkers en processen van het meetbedrijf “Monitoring” binnen een Shared Service Center; financiële huishouding op orde krijgen en projecten aansturen zoals het ISO-project.

TBV’s & resultaten:
• dagelijks leiding van Monitoring, inclusief het “Nuon Fraudeteam”;
• weerstanden overwonnen bij de Monitoring medewerkers tegen de (financiële) integratie in een SSC;
• programmamanager van 11 projecten; o.a. het ‘ISO-project’ en ‘GSM-Meters’ ;
• in de rol van Business Controller verantwoordelijk voor o.a. de planning & control cyclus en investeringsselecties;
• procesverbeteringen doorgevoerd in het kader van de supply chain; meetpunten, kpi’s en managementinformatie gegenereerd of verbeterd ter sturing voor management en directie;

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2000 – 2003 Brunel Finance
Senior Financial Consultant


Financial Controller Energiecentrales / Projectleider SAP / D7i (aug.2002 – apr.2003)
Essent Produktie (Geertruidenberg)

Doel: “Basics” op orde krijgen; verankeren van kennis; rapporteren aan de Vestigingsmanager.

TBV’s & resultaten:
• verantwoordelijk voor de financial controlling van vijf energiecentrales;
• SAP-projectleider inzake de overgang naar en implementatie van SAP en Datastream 7i;
• Gezorgd voor de planning & control cyclus, budgettering, forecasting, cost management en verslaglegging;
• kpi’s, managementinformatie en AO/IC opgesteld of verbeterd. Het borgen van werk- en procesbeschrijvingen;
• met de Vestigingsmanager een start gemaakt het administratieve proces van A tot Z te verbeteren om zodoende betrouwbare beleidsinformatie te genereren;
• projectcontroller van diverse projectadministraties binnen Essent Productie.


Projectmanager / Creditmanager (mrt.2002 – jul.2002)
Brandfort (Delft)

Doel: Zorg dragen voor de opschoning van administratieve achterstanden; de inning van aanzienlijke debetstanden in het kader van een overname van Brandstaff.

TBV’s & resultaten:
• als projectmanager verantwoordelijk voor de financiële overname van “Brandstaff” door “Brandfort”;
• € 1,2 miljoen geïnd bij reeds voor 2 jaar oninbaar afgeboekte debiteuren (≥ 2jr.);
• advisering aan de directie m.b.t. de administratie, de doorvoering van procesverbeteringen, managementinformatie en kostenbesparingen.




Teammanager Portfolio Accounting Mandates/Private Clients (MT-lid), (feb.2001 - feb.2002)
AbnAmro Asset Management (London en Amsterdam Z-O)

Doel: Businessplan opstellen; het op de rails zetten van twee rapportageteams; het projectmatig voorkomen en wegwerken van rapportageachterstanden.

TBV’s & Resultaten:
• (hands-on) leiding gegeven aan twee asset management teams, Institutional - en Private Clients;
• Als projectleider oorzaken opgespoord en weggenomen van de vertraging m.b.t. een tijdige, juiste en volledige rapportage / een effectieve dagelijkse prioriteitenmeeting ingesteld van max. 15 min;
• in 3 maanden de behaalde deadlines opgeschroefd van 30% naar 98%;
• intensieve samenwerking met Portfolio Accounting Funds, Reconciliations, Income & Corporate Actions en de afdelingen Risk Management en Compliance;
• samen met de Front Office gezorgd voor een gestroomlijnde afstemming om (inter-)natinale klanten, die we bezochten of op bezoek kregen, beter van dienst te kunnen zijn;
• n.a.v. benchmark-results van “World-Markets” de bedrijfsprocessen geoptimaliseerd (i.c. ketenbewaking) en kennis geborgd; in samenwerking met ICT gezorgd voor een verhoging van de STP-rate.


Projectleider Mobiliteitsbureau (jul.2000 – nov.2000)
Arbeidsvoorziening Nederland (AVN), (Zoetermeer)

Doel: Begroting / budgetten opstellen; schrijven beheersplan “Mobiliteit en Herplaatsing”.

TBV’s & Resultaten:
• het projectvoor de personeelsreorganisatie (-reductie) opgezet en geleid;
• de begroting en budgettering van het voorgaande opgesteld en afgestemd met de directie;
leiding gegeven aan de implementatie van het “Client Managing System”.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



1997 – 2000 Manager Financiën & Administratie / Projectleider ‘Jaarwerk’
Fortis AMEV Vastgoed / Collectieve Verzekeringen

Taken & verantwoordelijkheden:
• als projectleider, in samenwerking met KPMG, het complexe project “Verbetering Afsluiting Jaarwerk Amev Collectief Leven” succesvol uitgevoerd; aanleiding was het eindejaarsverschil met het Grootboek;
• leiding gegeven aan de afdeling Financiën & Administratie (23 fte) van Collectieve Verzekeringen;
• implementatie van het ‘in-house’ ontwikkelde management informatiesysteem B.A.S. (Beheer Analyse en Staten) doorgevoerd, en andere financiële automatiseringsslagen;
• aanbevelingen en openstaande acties uit voornoemd projectplan binnen de deadlines geïmplementeerd;
• verantwoordelijk voor de planning & control cyclus en rapportages richting management en directie m.b.t. de verzekeringsresultaten.



1996 – 1997 Project Controller; Gemeente Utrecht, Grafisch Centrum
1996 – 1996 Financial Controller; Handelsmaatschappij Firgos (pakpapier en licenties)
1992 – 1996 Financieel Economisch Beheerder: Rabobank Nederland, Bodemgoed (vastgoed)
1990 – 1992 Account Manager; Media Bloemendaal / Burggolf Events (Uitgeverij & Evenementen)
1988 – 1990 Salesmanager; Expoconsult (Internationale Vakbeurs- en Conferentieorganisatie)

Opleiding interimmanager

1992-heden: • Diverse (gebruikers-) automatiseringscusussen, o.a. Access, Excel, Beaufort,
Word, CRM, Oracle, Exact, MsProject / Visio, en financiële pakketten zoals
AccountView, HIPO, SAP (Fico/Cd), D7i, On Guard, CODA-v11, IFS, Exact,
Navision (Microsoft Dynamics), Cognos en Business Objects.
• Projectmanagement; Methoden en Technieken, KSG Berenschot,
• Leiding geven aan Projecten; KSG Berenschot,
• Prince2 foundation;
• Slecht nieuws gesprekken; Hay Management Consultants,
• Rendement uit Opleiding; KSG Berenschot.,
• Zelfsturende Teams; de ST-Groep,
• KIM-cursus (Kommunikatie, Interactie en Managementvaardigheden),
Van Harte en Lingsma te Leiden,
• IFRS / SOX; Ernst & Young,
• Corporate Governance; Atos Origin,
• Cursus “Shared Service Centers”; Accounting Plaza in Wormer,
• In house trainingen: Basel II, Solvency
• “In Control”; Rabobank Nederland.
1991: • SRM Amsterdam, 1 jarige opleiding Mediaplanning.

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

PROFIEL

Kernactiviteit
Uitgebreide kennis en ervaring opgebouwd in (eind-) verantwoordelijke financiële posities binnen het MKB en grote (internationale) organisaties. Mijn kernactiviteit, in de lijn en projectmatig, ligt in het (hands-on) professionaliseren en vitaliseren van financieel administratieve - en logistieke bedrijfsonderdelen. De focus ligt op het implementeren en verankeren van structurele verbeteringen van de financiële bedrijfsprocessen, of op het tijdelijk continueren van de ‘going concern’, afhankelijk van de afspraken met de opdrachtgever.


Verbetermanagement en herstructurering
Als (change) manager cq. business controller heb ik veel ervaring opgedaan in complexe (verbeter-) vraagstukken bij het MKB en (inter-) nationale organisaties binnen het financiële en ict domein.
In crisissituaties word ik o.a. ingeschakeld om financiële afdelingen te (her-)structureren en processen te optimaliseren. Meestal was dat in de rol van (hands-on) leidinggevende van grote of kleine afdelingen cq. Programma’s of nieuw op te zetten shared service centers. Mijn specialisaties liggen op het terrein van business control, financieel administratieve (verbeter-)vraagstukken, proces management, PtP en credit management.


Persoonlijkheid
Mijn aanpak is resultaat - en mensgericht, daadkrachtig en ondernemend met oog voor de grote lijnen. Ik word bestempeld als een initiatiefrijk en scherp analyticus die verder kijkt dan de cijfers. Moeilijke beslissingen ga ik niet uit de weg maar streef tegelijk naar draagvlak met als doel een duurzame verbetering van de performance tot stand te brengen.
Ik heb een open - en directe communicatiestijl en werk vanuit wederzijds respect. Mijn stijl van leiding geven
wordt gekenmerkt door een constructief kritische en stimulerende houding. Vanuit een topsportachtergrond
heb ik een sterk ontwikkeld doorzettings- en probleemoplossend vermogen (troubleshooter).


Talenkennis interimmanager

Nederlands : vloeiend
Engels : vloeiend (Engelse moeder)
Duits : goed / zeer goed
Frans : redelijk / goed
Hongaars : studerend sinds 2008


 beschikbaar?

Geselecteerde interimmanagers:

Deze manager verwijderen  51473 - Risk consultant/financieringsspecialist
Deze manager verwijderen  41443 - project- en interimmanager facility management & huisvestin
Deze manager verwijderen  29276 - Project & Programme Manager
Deze manager verwijderen  29526 - Manager Operations - Manager Logistics
Deze manager verwijderen  19605 - teamleider beheerder bedrijfsleider vestegingsmanager coordi
Deze manager verwijderen  38071 - interim manager en organisatie-adviseur
Deze manager verwijderen  44493 - HRM adviseur
Deze manager verwijderen  191942 - Kaufmännische Geschäftsführung
Deze manager verwijderen  200734 - Interim Manager : Strategie & Product Management
Deze manager verwijderen  36737 - Projectleider/interim-manager/beleidsmedewerker a.i.
Deze manager verwijderen  91700 - Teamleider
Deze manager verwijderen  74945 - interim manager / consultant
Deze manager verwijderen  14868 - Manager administratief proces ziekenhuis
Deze manager verwijderen  65033 - Controller/Investment Accountant
Deze manager verwijderen  195034 - CFO, kaufmännische Leitung
Deze manager verwijderen  200402 - interim manager
Deze manager verwijderen  91007 - managementfuncties
Deze manager verwijderen  162348 - Controller
Deze manager verwijderen  24464 - Drs.RA-(Interim) Manager Finance/CFO-Change Manager
Deze manager verwijderen  67728 - HRM | Coach
Deze manager verwijderen  43561 - Busniness Process Ananlyst
Deze manager verwijderen  152986 - CEO, COO, VKL, Marketing & VK
Deze manager verwijderen  86681 - Operations manager, Algemeen manager, Productie manager, Sup
Deze manager verwijderen  196653 - Wealth Management Professional
Deze manager verwijderen  81872 - Office Manager / Personal Assistant / Events Manager
Deze manager verwijderen  57015 - Communicatieadviseur
Deze manager verwijderen  49530 - interim - en projectmanagement
Deze manager verwijderen  58807 - interim/project/verander manager
Deze manager verwijderen  90996 - Manager Sociaal beheer Corporatiebranche
Deze manager verwijderen  11568 - FD/ CFO
Deze manager verwijderen  86798 - Interim manager/directeur
Deze manager verwijderen  91386 - operations director
Deze manager verwijderen  193135 - Sales Director
Deze manager verwijderen  92381 - Experienced Senior General Manager
Deze manager verwijderen  50983 - interim-manager, project- en programmamanager
Deze manager verwijderen  201058 - Interim Management, verandermanagement, coaching, advies, sa
Deze manager verwijderen  81837 - ICT consultant
Deze manager verwijderen  195166 - Leiter Unternehmens-/Organisationsentwicklung
Deze manager verwijderen  201119 - Interim directeur
Deze manager verwijderen  88884 - Project
Deze manager verwijderen  17945 - Algemene directievoering
Deze manager verwijderen  65747 - evenement- & projectrealisatie
Deze manager verwijderen  62942 - Interim Manager / Verander Manager
Deze manager verwijderen  194113 - Direktor
Deze manager verwijderen  68145 - Bedrijfskundig Manager, Afdelingsmanager, Programmamanager,
Deze manager verwijderen  54289 - Directeur of (P&O) manager HR
Deze manager verwijderen  86295 - Organisatie adviseur/ Interim management
Deze manager verwijderen  21445 - Supply Chain Manager / Algemene Directie
Deze manager verwijderen  44413 - Interim-/projectmanager
Deze manager verwijderen  10748 - Verandermanager, Interim manager, Directeur, Manager Human R
Deze manager verwijderen  36834 - interimmanager / adviseur
Deze manager verwijderen  23532 - Manager
Deze manager verwijderen  39177 - verandermanager, HR-manager, algemeen management
Deze manager verwijderen  59348 - Director Level Interim Manager
Deze manager verwijderen  190593 - Leiter Rettungsdienst
Deze manager verwijderen  13857 - manager
Deze manager verwijderen  48271 - Logistiek Manager
Deze manager verwijderen  90006 - Financieel Manager
Deze manager verwijderen  50041 - interim manager
Deze manager verwijderen  41248 - Interim HRM adviseur/ Opleidingsfunctionaris
Deze manager verwijderen  13496 - interim management bibliotheek
Deze manager verwijderen  90439 - Programmamanager & IT-Projectmanager
Deze manager verwijderen  36472 - ops - logistiek manager
Deze manager verwijderen  72850 - interimmanager
Deze manager verwijderen  197851 - Geschäftsführung international
Deze manager verwijderen  65504 - Logistic Lead EMEA
Deze manager verwijderen  190547 - Präsident, Manager, Geschäftsführer
Deze manager verwijderen  58175 - IT Auditor
Deze manager verwijderen  91454 - bedrijfskundige
Deze manager verwijderen  52624 - adjunct directeur operations ai.
Deze manager verwijderen  56071 - Project Manager
Deze manager verwijderen  15269 - facilitair manager
Deze manager verwijderen  200166 - Plant Manager Food, FMCG
Deze manager verwijderen  54336 - HR Business Partner/Advisor/manager
Deze manager verwijderen  54007 - Directeur or Manager or Hoofd
Deze manager verwijderen  13561 - onderwijs/coaching
Deze manager verwijderen  68502 - management a.i.
Deze manager verwijderen  45619 - manager
Deze manager verwijderen  196996 - Geschäftsführer
Deze manager verwijderen  61196 - Interim Algemeen bestuurder, HR Businesspartner
Deze manager verwijderen  198217 - Führungs- und Vertriebscoach
Deze manager verwijderen  90652 - Interim manager Learning & Development
Deze manager verwijderen  36172 - Interim- and projectmanager, organisatie adviseur
Deze manager verwijderen  200009 - interim supply chain manager
Deze manager verwijderen  64451 - interim HR adviseur / recruitment / loopbaanbegeleiding
Deze manager verwijderen  32851 - Managing Director
Deze manager verwijderen  90776 - Project- programmamanager
Deze manager verwijderen  91618 - Turnaround manager Financieel directeur
Deze manager verwijderen  90213 - interim manager
Deze manager verwijderen  44338 - People-(team)manager
Deze manager verwijderen  27749 - interim manager
Deze manager verwijderen  86106 - interim manager
Deze manager verwijderen  22439 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  20718 - (SAP) Projectmanager / Teamleider / Org. Adviseur
Deze manager verwijderen  20400 - Procurement and Organization Specialist
Deze manager verwijderen  163117 - Sanierungserfahrung
Deze manager verwijderen  11262 - Interim management & consultancy HR-admin&payroll
Deze manager verwijderen  66993 - Interim manager
Deze manager verwijderen  92013 - strategisch consultant / manager
Deze manager verwijderen  191536 - Abteilungsleiter / Teamleiter
Deze manager verwijderen  195149 - Leiter Produktion/Logistik
Deze manager verwijderen  62416 - Operations manager
Deze manager verwijderen  46186 - Interimmanager, Programmamanager
Deze manager verwijderen  42196 - interim manager
Deze manager verwijderen  16564 - Head of HR
Deze manager verwijderen  192120 - selbständiger Top-Managementberater
Deze manager verwijderen  58016 - leidinggevend manager
Deze manager verwijderen  193287 - Interimsmanager / Projektmanager Logistik - Supply Chain
Deze manager verwijderen  29702 - styliste
Deze manager verwijderen  192054 - Consulter - Interim Manager
Deze manager verwijderen  18330 - General manager, BU Manager
Deze manager verwijderen  37858 - Manager HRM / senior consultant
Deze manager verwijderen  53806 - Warehouse Manager
Deze manager verwijderen  61718 - Director change management, OD director, change manager
Deze manager verwijderen  197107 - Manager; CEO; Interim
Deze manager verwijderen  39317 - International Interim Manager
Deze manager verwijderen  91219 - Interim manager supply chain / logistiek / bedrijfsprocessen
Deze manager verwijderen  19418 - Process Facilitator & Coach
Deze manager verwijderen  58897 - Project/Programma Manager - Facilitator - Interim Manager
Deze manager verwijderen  65618 - Projectcoördinator
Deze manager verwijderen  62978 - Controller
Deze manager verwijderen  168265 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  92750 - Programma / Project manager, kwartiermaker, beleidsmedewerke
Deze manager verwijderen  84756 - verandermanagement, Change management. algemeen mngt
Deze manager verwijderen  79981 - controller/fin.directeur
Deze manager verwijderen  59671 - senior management
Deze manager verwijderen  87693 - Accountant / Controller
Deze manager verwijderen  16677 - interim manager / projectmanager
Deze manager verwijderen  31400 - communicatieadviseur
Deze manager verwijderen  18268 - financieel manager
Deze manager verwijderen  92397 - Operations Manager a.i.
Deze manager verwijderen  199518 - Managing Director Verder AG Basel (CH)
Deze manager verwijderen  11138 - Loopbaanadviseur, Psycholoog
Deze manager verwijderen  80396 - interim management Polen
Deze manager verwijderen  87061 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  28408 - Algemeen of Functioneel (engineering) of Operationeel manage
Deze manager verwijderen  72369 - Management assistente/personeelsfunctionaris
Deze manager verwijderen  37650 - interim manager
Deze manager verwijderen  42076 - hoofd HR
Deze manager verwijderen  196073 - Projektmanager
Deze manager verwijderen  48143 - Management
Deze manager verwijderen  83693 - Directie
Deze manager verwijderen  195121 - Interimsmanager
Deze manager verwijderen  191844 - Consulting, Uebersetzung
Deze manager verwijderen  194013 - IT -Org. Leiter
Deze manager verwijderen  29487 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  27098 - Algemeen management
Deze manager verwijderen  39439 - Interim-manager / Logistiek consultant met 11 jaar ERP (3 ja
Deze manager verwijderen  55157 - Manager
Deze manager verwijderen  77264 - senior consultant/directeur
Deze manager verwijderen  79118 - Management Consultant
Deze manager verwijderen  191370 - Geschäftsführer
Deze manager verwijderen  79192 - manager/projectleider
Deze manager verwijderen  45744 - Project Management of General Management
Deze manager verwijderen  90447 - Algemeen Manager : verzuim/opleidingen/zorg/assurantiën
Deze manager verwijderen  197740 - Interim-Manager
Deze manager verwijderen  52902 - Kwaliteitsmanager
Deze manager verwijderen  199824 - Transitie-, Verander Manager (ICT)
Deze manager verwijderen  36752 - Sr. Salarisadministrateur/Coordinator salarisadm.
Deze manager verwijderen  36829 - Projectmanager, Consultant
Deze manager verwijderen  68202 - Manager IT
Deze manager verwijderen  200272 - Independent Program Director
Deze manager verwijderen  65452 - Interim manager - Consultant
Deze manager verwijderen  28845 - consultant
Deze manager verwijderen  18571 - Projectmanager/interimmanager
Deze manager verwijderen  20161 - Senior Supply Chain & Operation Manager
Deze manager verwijderen  68007 - Financial Crime Specialist
Deze manager verwijderen  91194 - Financieel/operationeel directeur


Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :