Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Interim en projectmanager

Interim en projectmanager

Werkervaring interimmanager

Enkele opdrachten:
Februari-mei 2009:
Interim manager managementondersteuning bij Hogeschool Leiden. Als interim manager gaf ik leiding aan 55 medewerkers. Na reorganisatie zijn deze medewerkers door mij op de nieuwe passende werkplek geplaatst, is het ingezette verandertraject door mij begeleid en zijn vacatures ingevuld. Vastgesteld is welke taken, verantwoordelijkheden en bevoegdheden uitgevoerd moeten worden. Niveau en kwaliteit van deze groep medewerkers is aangescherpt en verhoogd. Dagelijks management, budgetverantwoordelijk en mandaat tot onderhandelen met de interne opdrachtgevers (40 personen). Ik legde direct verantwoording af aan het College van Bestuur.

Februari-april 2009:
Adviseur bij Rijksdienst voor Archeologie, Cultuurlandschap en Monumenten (RACM). Een plan van aanpak schrijven voor de opzet van een projectbureau dat gericht is op het vaststellen van verantwoordelijkheden van projectmanagers, opdrachtgevers en ondersteuning. Voldoen aan Europese aanbestedingsregels. Ervoor zorgen dat dit projectbureau op ieder gewenst moment de juiste informatie kan geven. De directie heeft besloten om het projectbureau in het najaar van 2009 op te zetten.

Februari 2007-oktober 2008:
Projectleider bij de Regionale Sociale Dienst te Zeist. Projecten geleid die zich richtten op de reïntegratie van uitkeringsgerechtigden naar betaald werk. Verantwoordelijk voor het behalen van vastgestelde resultaten binnen budget en tijdslijnen. Leiding gegeven aan projectteam en verantwoordelijk voor inkoop bij toeleveranciers. Rechtstreeks verantwoording afgelegd aan het managementteam en de directie. Voorbeelden van projecten:
 Herinrichten van complete cliëntenbestand (ongeveer 2.800 cliënten) waardoor zichtbaar werd welke personen in het bestand zitten en hoe zij het beste uit kunnen stromen naar betaald werk en ze vervolgens te laten doorstromen naar relevante projecten die hen daarbij helpen.
 Cliënten door middel van intensieve trainingen (zoals werken aan jezelf, communiceren en solliciteren), sport en metamorfose uit laten stromen naar betaald werk.
 Allochtone vrouwen sociaal reactiveren en zo mogelijk uit laten stromen naar betaald werk. Intensieve gesprekken voeren met deze cliënten en de familieleden en deel laten nemen aan specifieke trainingen en sociale uitjes om deze vrouwen een meer actieve rol te laten hebben in de maatschappij.
 Cliënten die heel ver van de arbeidsmarkt af staan activeren door deelname aan intensieve trainingen, individuele begeleiding en sport. Doel was om deze mensen uit te laten stromen naar betaald werk.
De resultaten van de projecten zijn met succes bereikt binnen de gestelde budgetten, tijdslijnen en vastgestelde wet- en regelgeving.


Oktober 2006-januari 2007:
Interim manager projectbureau voor de Regionale Sociale Dienst te Zeist. Als interim manager verantwoordelijk voor het opzetten en inrichten van een projectbureau dat massamaatwerkprojecten voor reïntegratie cliënten uitvoert. Het betreft hier het aannemen en leiding geven aan een volledig nieuw team medewerkers, hen waar nodig coachen en inwerken. Tevens verantwoordelijk voor dossiervorming en rapportages van de projecten binnen de gestelde wet- en regelgeving. Voor het projectbureau moest huisvesting buiten het bestaande pand van de Sociale Dienst worden gehuurd. Van de selectie van het pand, alle benodigde inkoop en faciliteiten tot en met de verhuizing ernaar toe, zijn door mij georganiseerd. Naar tevredenheid van opdrachtgever en medewerkers heb ik leiding gegeven en de huisvesting gerealiseerd binnen de gestelde kaders. De accountantscontroles zijn probleemloos verlopen.

April 2005-juni 2006:
Interim manager managementondersteuning bij Antoni van Leeuwenhoekziekenhuis-Nederlands Kankerinstituut. Als interim manager gaf ik leiding aan 21 medewerkers en was ik verantwoordelijk voor de professionalisering van de afdeling. Coachen, begeleiden en het trainen van medewerkers, alsmede het verwachtingsmanagement van de artsen waren belangrijke onderdelen van de functie. Resultaat was een nieuw opgezette afdeling met nieuwe taken, verantwoordelijkheden en bevoegdheden. Artsen werd werk uit handen genomen, er werd meer werk in minder tijd gedaan.

November 2004-april 2005:
Adviseur bij Antoni van Leeuwenhoekziekenhuis-Nederlands Kankerinstituut. Als adviseur adviseerde en coachte ik de leidinggevende van 15 medewerkers inzake professionalisering van de afdeling. Resultaat is dat functies opnieuw zijn beschreven en gewogen binnen de CAO-afspraken, nieuwe werkafspraken zijn gemaakt en vastgelegd, nieuwe rollen zijn ingezet.

Mei 2003-februari 2004:
Adviseur en projectsecretaris bij Gemeente Maarssen. Als adviseur de opzet en inrichting van het projectbureau adviseren voor een grootschalig bouwproject (meer dan 300 woningen). Dossiervorming binnen vastgestelde regelgeving, rapportages richting wethouders en projectontwikkelaars en juiste informatievoorziening zijn onder andere de resultaten van het projectbureau. Daarnaast als projectsecretaris werkzaam geweest binnen dit bureau. Verantwoordelijk voor de doelstellingen van het projectbureau zoals de rapportages, alsmede het werken met uiteenlopende spelers, waaronder burgers, in een politiek gevoelige omgeving onder hoge tijdsdruk. Verantwoordelijk voor goede onderlinge contacten, waardoor samenwerking zo soepel mogelijk verliep.

2003:
Adviseur bij Remu (thans Eneco). Als adviseur advies uitgebracht inzake het projectarchief ten behoeve van projectmanagers. Dit in de vorm van inventarisatie, workshops en terugkomsessies. Resultaat: dossiervorming vindt plaats conform wettelijke kaders, werkproces is ingericht, rapportages en contactmomenten zijn vastgelegd.


Verder:
 Het geven van trainingen projectmatig werken aan projectmanagers en projectmedewerkers binnen de archeologische sector (2006-heden)
 Het geven van open trainingen (zoals motiveren, conflicthantering, houden van presentaties) via Secretary Management Institute (2004-2007)
 Het plaatsen van freelance specialisten op ondersteunend gebied binnen de commerciële sector, zorgsector en overheden.


Opleiding interimmanager

Opleidingen
Projectmatig werken van Twynstra Gudde
Rapporteren en interviewtechnieken van Twynstra Gudde
NIMA-A
Commerciële verkooptrainingen van DOOR BV
Managementtrainingen van DOOR BV
Schoevers directiesecretaresse opleiding
HAVO


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Projectmanagement.
Verandermanagement.
Crisismanagement.
Interim management.

Talenkennis interimmanager

Nederlands en Engels zeer goed.


 beschikbaar?

Geselecteerde interimmanagers:

Deze manager verwijderen  57438 - Teamleider
Deze manager verwijderen  198647 - Manager Change- en Procesmanagement
Deze manager verwijderen  74710 - Manager
Deze manager verwijderen  52107 - Business consultant, logistics consultat
Deze manager verwijderen  91504 - manager / coach
Deze manager verwijderen  39219 - Directeur,CFO; Financieel management
Deze manager verwijderen  190721 - Human Resources Management und Lohnverrechnung
Deze manager verwijderen  91267 - projectleider
Deze manager verwijderen  26603 - Interim- en projectmanager Zorg en Welzijn
Deze manager verwijderen  91589 - Finance Manager
Deze manager verwijderen  92144 - Manager ICT
Deze manager verwijderen  50437 - Business director
Deze manager verwijderen  73143 - Procesmanager / business consultant
Deze manager verwijderen  25473 - Programma/Project manager/Organisatie adviseur
Deze manager verwijderen  29793 - Verandermanager a.i.
Deze manager verwijderen  46395 - Organisatie-adviseur, coach, trainer en manager
Deze manager verwijderen  35007 - Project and businessmanager
Deze manager verwijderen  34953 - directeur
Deze manager verwijderen  81884 - Interim manager
Deze manager verwijderen  50861 - Mr
Deze manager verwijderen  59209 - Alg./Techn. Directeur, Adviseur
Deze manager verwijderen  51905 - Interim manager / project manager
Deze manager verwijderen  86390 - Operations Manager
Deze manager verwijderen  83906 - Woonconsulent
Deze manager verwijderen  64284 - General management
Deze manager verwijderen  86761 - interim management, administratieve organisatie
Deze manager verwijderen  55256 - Interim (lijn)manager, projectleider, consultant of coach.
Deze manager verwijderen  66753 - Manager/CFO / Financieel Directeur/Controller
Deze manager verwijderen  29386 - office manager, management assistente
Deze manager verwijderen  198061 - Betriebswirt Logistik Verkehr Spedition
Deze manager verwijderen  48316 - Interim- en Projectmanager Supply Chain
Deze manager verwijderen  25232 - interim manager/projectleider
Deze manager verwijderen  11376 - Lijnmanagement en projectmanagement
Deze manager verwijderen  92236 - Manager productie
Deze manager verwijderen  137143 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  198243 - Business Development & Sales Management
Deze manager verwijderen  195586 - Geschäftsführer
Deze manager verwijderen  192951 - IT Projektmanager, Dozent und Heilpädagoge
Deze manager verwijderen  35683 - Project management/ Interim manager
Deze manager verwijderen  20626 - operations manager;logistics manager
Deze manager verwijderen  16474 - Payroll Consultant/ Hoofd Salaris administratie
Deze manager verwijderen  71736 - Operations Professional
Deze manager verwijderen  36566 - Manager
Deze manager verwijderen  48310 - Projectcontroller
Deze manager verwijderen  72860 - directeur, manager, teamleider, coach, consultant
Deze manager verwijderen  195977 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  36795 - senior project manager / interim manager


Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :