Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Management Consultant/Sr. Projectmanager

Management Consultant/Sr. Projectmanager

Werkervaring interimmanager

Kennis-/expertisegebieden:
- Projectmanagement
- Business (Enterprise) Architecture
- Strategisch/Business Performance Management
- Business Process Management
- Planning & Control
- Verandermanagement
- Implementatie van geïntegreerde applicaties (ERP)
- IT Service Management

Vanaf 2006:
Zelfstandig Ondernemend Professional - Advies & Consultancy, Project- en Interimmanagement

2011 - heden
Organisatie: CRH Bouwmaterialenhandel Benelux
Opdrachtgever: General Manager Benelux
Mijn rol: Sr. Management Consultant/Strategisch Adviseur

Opdracht:
- Begeleiden MT in het strategievormingsproces:
- Faciliteren van de strategiesessies
- Uitwerken van de organisatorische implicaties van de strategische keuzes in het \'Masterplan 2020\'
- Begeleiden MT bij de implementatie van de strategie
- Ontwikkelen van het Uniforme Business Proces Model (\'Soll\' situatie)

2011
Organisatie: Hilti NL
Opdrachtgever: HR Directeur
Mijn rol: Management Consultant

Opdracht:
Uitvoeren van een ‘quick scan’ op de HR bedrijfsvoering en de wijze waarop HR in de organisatie is gepositioneerd. De ‘quick scan’ heeft geresulteerd in een adviesrapport omtrent een stappenplan voor de verdere professionalisering van HR binnen Hilti NL.

2010
Organisatie: CRH Bouwmaterialenhandel Benelux
Opdrachtgever: CEO
Mijn rol: Sr. Management Consultant

Opdracht:
Uitvoeren Projectevaluatie van een project met als doel \'invoer ERP toepassing\'. Project heeft gelopen in periode 2009-2010 en is medio oktober 2010 voortijdig gestopt. Mijn inzet betrof:
- Faciliteren evaluatiesessie
- Opstellen projectevaluatie- en leerpuntenverslag
- Adviseren van het MT bij het implementeren van de aanbevelingen

2010 - heden
Organisatie: CRH Europe Distribution
Opdrachtgever: Director IT Europe
Mijn rol: Sr. Management Consultant

Opdracht:
Kwaliteitstoetsing en – borging in de voorbereiding en uitvoering van de ‘Proof of concept’ (POC) fase van de selectie van een ERP-pakket en implementatiepartner. Het geselecteerde pakket en de organisatie worden in de volgende fase (‘Master realization’) voorbereid op de Europese uitrol. Tijdens de POC fase zijn de plannen voor deze volgende fase (‘Master realization’) opgesteld. In deze plannen is door mij invulling gegeven aan de wijze waarop kwaliteitsborging gedurende de fase ingericht en gerealiseerd moet worden.

2010
Organisatie: TEMCO Euroclean Services (TES)
Opdrachtgever: General Manager/Algemeen Directeur
Mijn rol: Sr. Management Consultant

Opdracht:
Opstellen/uitwerken Plan van Aanpak voor de professionalisering van de bedrijfsvoering en de integratie van TES NL in TES Global. Aandacht ligt primair op de besturing en beheersing van de bedrijfsvoering. Realisatie vindt plaats vanuit een nog te ontwikkelen High level Business Process Model.

2008 - heden
Diversen: Trainer ‘Projectmanagement’ en ‘Projectmatig werken’

Toelichting: Sinds begin 2008 verzorg ik voor diverse opdrachtgevers trainingen op het gebied van projectmatig werken en projectmanagement. De projectmanagementtrainingen vul ik in op basis van PRINCE2. De doelstelling bij de PRINCE2 trainingen betreft het certificeren (foundation) van de deelnemers

Referenties: Venturn B.V., Pieter van Foreest Zorginstellingen, CQ Procesmanagement

2009 - 2010
Organisatie: Ministerie van Defensie/Bestuurstaf
Opdrachtgever: Secretaris Generaal (SG)/Directeur Defensie Materieel Organisatie
Mijn rol: Sr. Business Consultant

Opdracht:
In navolging op het opstellen van het eindrapport ‘Geef materieelbeheer de aandacht die het verdient’ en het programmaplan voor het meerjaren verbeter-programma ‘Professionaliseren Materieelbeheer Defensie’, was ik verantwoordelijk voor de inrichting en opstart van de eerste uitvoeringsfase van het verbeterprogramma. Het verbeterprogramma kent een gefaseerde aanpak (4 fasen) die gericht is op het verhogen van de taakvolwassenheid rondom het materieelbeheer in de defensieorganisatie. De eerste uitvoeringsfase moet met de uitvoering van een viertal deelprogramma’s de doelstellingen realiseren die voor het eerste volwassenheidsniveau zijn vastgesteld.

Naast de algemene aspecten van het inrichten en opstarten van het programma PMD, trad ik op als Programmamanager voor het themaprogramma \'Beleid, regelgeving en normering voor materieelbeheer\'. In die hoedanigheid was ik verantwoordelijk voor de doorontwikkeling en implementatie van het nieuwe defensiebrede beleid voor materieelbeheer. Ik leidde hiertoe de defensiebrede stuurgroep \'Materieelbeheer Defensie\'. Onder regie van de stuurgroep werden project gerealiseerd die gericht zijn op de reductie en ontbureaucratisering van beleid/regelgeving rondom materieelbeheer. Een ander belangrijk thema betrof het ontwikkelen van een blauwdruk voor governance, riskmanagement and compliance.

Naast de inbreng van mijn inhoudelijke deskundigheid op deze onderwerpen, liett mijn inzet zich met name kenmerken door een hoog veranderkundige component. De begrippen \'verbinden\', ‘coachen’ en \'faciliteren\' stonden centraal.

2008-2009
Organisatie: Ministerie van Defensie/Bestuurstaf
Opdrachtgever: Secretaris Generaal (SG)/Directeur Defensie Materieel Organisatie
Mijn rol: Sr. Business Consultant

Opdracht:
In navolging op de negatieve bevindingen van de Algemene Rekenkamer, gerapporteerd in het jaarverslag 2007, heeft de Minister van Defensie opdracht gegeven om een grondige bedrijfskundige analyse uit te voeren naar de wijze van uitvoering en besturing van het materieelbeheer binnen de defensieorganisatie. Op grond van de bevindingen en aanbevelingen uit deze analyse, opgetekend in het eindrapport \'Geef materieelbeheer de aandacht die het verdient\', heeft de Algemene Rekenkamer in april 2009 besloten om het dreigende bezwarenonderzoek (‘rode kaart’) voor het gevoerde materieelbeheer bij Defensie niet door te zetten.

De belangrijkste aanbevelingen in het rapport betrof het ontwikkelen van de taakvolwassenheid rondom materieelbeheer. Hiertoe is in het rapport een meerjaren verbeterprogramma voorgesteld, waarlangs Defensie op een structurele manier het materieelbeheer onder controle brengt en houdt (borging). Daarnaast zijn een aantal korte termijn doelstellingen gedefinieerd. Op grond van deze doelstellingen heroverwoog de Algemene Rekenkamer in maart 2010 haar besluit. Het bezwaar werd ingetrokken.

Ik heb binnen het analyseteam de analyse op de besturende aspecten rondom het materieelbeheer uitgevoerd en verwoord in het eindrapport. Verder was ik mede verantwoordelijk voor het opstellen van het programmavoorstel en de opzet en inrichting van het meerjaren verbeterprogramma ‘Professionaliseren Materieelbeheer Defensie’.

2008-2009
Organisatie: A.P.Moller Maersk Group – APM Terminals International Container Business
Opdrachtgever: Sr. Management – General Manager Technical Services
Mijn rol: Business Consultant/Facilitator

Opdracht:
Begeleiden/coachen verbeterteams (4) binnen de Technical Services, teneinde te komen tot een gedragen plan voor de verbetering van de uitvoering en de besturing van het onderhoudsproces

2008-2009
Organisatie: Stichting Pieter van Foreest Zorginstellingen (V&V sector)
Opdrachtgever: Voorzitter Raad van Bestuur
Mijn rol: Sr. Management Consultant Procesmanagement

Opdracht:
Begeleiden van de organisatie bij het opzetten en implementeren van procesmanagement voor de concernbrede \'end-to-end\' zorgprocessen (intra- en extramurale zorg, dagopvang en ontmoetingscentra) en het opzetten en implementeren van prestatiemanagement.

Daarnaast een coachende rol richting de procesmanagers en –medewerkers ten aanzien van de uitvoering van hun procesrol. Verder het trainen en begeleiden van de medewerkers in het opzetten en uitvoeren van het procesbeheer.

2008
Organisatie: Sinaï Centrum (GGZ instelling)
Opdrachtgever: Lid Raad van Bestuur verantwoordelijk voor Kwaliteit en Innovatie
Mijn rol: Business Consultant

Opdracht:
Opzetten en inrichten van documentatiemanagement in het kader van HKZ certificering (ISO afgeleide kwaliteitscertificering voor de zorgsector)

2007-2008
Organisatie: Stichting Pieter van Foreest Zorginstellingen (V&V sector)
Opdrachtgever: Voorzitter Raad van Bestuur
Mijn rol: Sr. Management Consultant Procesmanagement

Opdracht:
Optimaliseren/stroomlijnen van de bedrijfsvoeringsprocessen van de afdelingen CliëntenService en CliëntenAdministratie. Naast de inhoudelijke kant van de bedrijfsvoering, werd de opdracht gekenmerkt door een veranderkundige component. Deze kwam tot uiting in de coachende/begeleidende rol richting de manager en de medewerkers van de afdelingen. Het coachen was met name gericht op de uitvoering van de verbeterde bedrijfsprocessen en het sturen van de afdelingen/bedrijfsprocessen op basis van prestatie-indicatoren.

2007
Organisatie: SaraLee/Douwe Egberts Coffee Systems
Opdrachtgever: Programmamanager Implementatie SAP
Mijn rol: Sr. Business Consultant Procesmanagement

Opdracht:
Ontwikkelen, organiseren en begeleiden van Business Process Management Game ter ontwikkeling van procesgericht werken en de invoer van SAP CRM.

2007
Organisatie: Regio Politie Twente
Opdrachtgever: Managementteam RPT - Hoofd Dienst Middelen
Mijn rol: Sr. Management Consultant

Opdracht:
Begeleiden bij de vormgeving van de besturing van de facilitaire dienstverlening (besturingsconcept, uitgaande van Serviceovereenkomsten)


2006-2007
Organisatie: A.P.Moller Maersk Group – APM Terminals International Container Business
Opdrachtgever: Sr. Management – General Manager HR
Mijn rol: Business Consultant/Project Manager

Opdracht:
Ontwerpen blauwdruk, afstemmen van de bedrijfsprocessen, ontwikkelen implementatieplan en implementeren IFS HR (module van ERP Solution).

2006
Organisatie: Defensie Telematica Organisatie: Serviceline Platformservices (Datacenter diensten)
Opdrachtgever: Serviceline Manager
Mijn rol: Hoofd van de afdeling Advisory Support Centre (ASC)/lid van het Management- team.

Opdracht:
Opzetten en inrichten van de afdeling ASC Binnen de Defensie Telematica Organisatie (SL Platform Services).

Na oprichting heb ik leiding gegeven aan de afdeling ASC. In de afdeling werkten professionals (12 VTE’n) op het gebied van Business Planning, Productmanagement en Architectuur op een pragmatische en constructieve wijze nauw samen. Het ASC stond te boek als een smeltkroes van kennis en werd door de collegae in de lijn en projecten ervaren als een professionele vraagbaak.

2005-2006 (Dienstverband)
Organisatie: Defensie Telematica Organisatie: Serviceline Platformservices (Datacenter diensten)
Opdrachtgever: Serviceline Manager
Mijn rol: Sr. Adviseur Strategie en Organisatie

Verantwoordelijkheden:
- Regisseren van de PL&C cyclus;
- Professionaliseren PL&C cyclus; opzetten en invoeren van performance management (ontwikkelen van management scorecards, definiëren van KPI’s en normen, meetbaar maken van KPI’s en inrichten van het PL&C proces). Tevens coachen van managers in het gebruik, het appreciëren en de opvolging (PDCA-cycle)
- Opstellen van het business- en bedrijfsplan van de Serviceline. Tevens verantwoordelijk voor de afstemming met en presentatie aan de Directie van DTO;
- Ontwikkelen en invoeren van het bedrijfsvoering-concept ‘Projectmatig realiseren, procesmatig beheren’. Dit heeft o.a. geleid tot het oprichten van een afdeling projecten, het instellen van een centraal bestuurd projectenportfolio en de professionalisering van delivery management binnen de Serviceline.

2004-2005 (Dienstverband)
Organisatie: Koninklijke Landmacht; Directie Materieel Organisatie
Project: Voorbereiding Integratie materieellogistieke eenheden Defensie
Opdrachtgever: Commandant CTM
Mijn rol: Organisatie Adviseur

Verantwoordelijkheden:
Uitvoeren impactanalyse voor Centrum voor Technologie en Missieondersteuning.

2003-2004 (Dienstverband)
Organisatie: Koninklijke Landmacht; Directie Personeel & Organisatie
Project: ‘Invoer HR-bedrijfsvoering Defensie’ (P&O2000+)
Opdrachtgever: Programma Manager Implementatie
Mijn rol: Implementatieleider regio Zuid tevens Coach/ Verandermanager

Verantwoordelijkheden:
Organiseren en aansturen van de implementatie van het nieuwe concept ‘HR-bedrijfsvoering Defensie’, ondersteund door PeopleSoft, bij een 40-tal HR-afdelingen in de regio Zuid-Nederland, België en Duitsland.

2002-2003 (Dienstverband)
Organisatie: Centrale Organisatie Defensie
Project: ‘Professionaliseren HR-bedrijfsvoering Defensie’
Opdrachtgever: Programmadirecteur P&O2000+
Mijn rol: Teamleider ‘Team Communicatie en verander-management’

Verantwoordelijkheden:
Ontwikkelen van het ‘Communicatie en Veranderplan Defensie’ ten behoeve van de invoer van het concept ‘Professionaliseren HR-bedrijfsvoering Defensie’.

2001-2002 (Dienstverband)
Organisatie: Koninklijke Luchtmacht; Vliegbasis Gilze-Rijen
Functiegebied: Materieelvoorziening
Opdrachtgever: Managementteam Vliegbasis – Hoofd Staf Controller
Mijn rol: Business Consultant

Verantwoordelijkheden:
(Her-)ontwerpen en implementeren van lokale bedrijfsprocessen voor het verwerven van goederen en diensten en de financiële afhandeling.

1996-2001 (Dienstverband)
Organisatie: Koninklijke Landmacht; 13 Herstelcompagnie te Oirschot
Functiegebied: Officier der Technische Dienst (Kapitein)
Mijn rol: Operationeel Leidinggevende (Commandant)

Verantwoordelijkheden:
De inzetbaarheid van het materieel van de klant en de dagelijkse aansturing van de 8 afdelingen in het onderhoudsbedrijf. Het totale onderhoudsbedrijf omvatte 74 VTE’n.

1985-1995 (Dienstverband)
Organisatie: Koninklijke Marine; onderdeel Marine Luchtvaart Dienst (MLD)
Functiegebied: Onderofficier, specialist Vliegtuigelektronica
Mijn Rollen:
- Praktijkbegeleider elektronische vliegtuigsystemen;
- Instructeur elektronische vliegtuigsystemen;
- (1e) Onderhoudstechnicus.

Opleiding interimmanager

Afgeronde studies (diploma):
2003-2006 Masterclass Business Administration
1999-2002 HEAO Bedrijfskundige Informatica
1996 Koninklijke Militaire Academie (KMA)
1994 VWO

Cursussen:
2007 Prince2 Project Management – Practitioner Certified
2007 IT Service Management (ITIL) – Foundation Certified
2007 SAP Solutions – Foundations (ERP and additional solutions)
2006 Master Class Performance management – Certified iPM Master
2002 PeopleSoft Solution – Foundations (Human Resource solution)
1998 Medewerkertevredenheid
1998 Kwaliteitsmanager - Innovam
1997 Integrale Kwaliteitszorg - Innovam
1997 Projectmatig werken aan verbeteringen
1996 Coachend leidinggeven
1996 Instructiebekwaamheid

Trainingen (vaardigheden):
2002 Persoonlijke effectiviteit
1999 Presentatietechniek
1996 Beoordelen van medewerkers; het doeltreffend voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken
1996 Gesprekstechnieken voor leidinggevenden

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

- Inspirerend/coachend leidinggeven
- Initiatief
- Analytisch
- Oordeelsvorming
- Sensitief/Inlevingsvermogen
- Volharding/Operationeel betrouwbaar
- Creativiteit in toepassen van methodieken en referentiekaders

Talenkennis interimmanager

- Nederlands in woord en schrift
- Engels in woord en schrift

Overig

Kennis van Tooling:
- Windows/MsOffice
- NIMBUS Control2007 – tool voor procesmanagement
- Visio

Relevante Nevenactiviteiten:
- Intercollegiaal Consult (ICC) bij de Orde van Organisatiekundigen en Adviseurs (OOA)
- Coachen van trainees bij Venturn B.V.
- Oudervertegenwoordiger in de Gemeenschappelijke Medezeggenschapsraad (GMR) van de Stichting Initia (Primair Katholiek Onderwijs Dongen)

Relevante lidmaatschappen:
- Orde van Organisatiedeskundigen en –adviseurs (OOA)

 beschikbaar?

Geselecteerde interimmanagers:

Deze manager verwijderen  32331 - Projectmanager of consultant
Deze manager verwijderen  68778 - Interim / Programmamanager ICT
Deze manager verwijderen  21839 - Interim Controller / hoofd administratie
Deze manager verwijderen  24923 - FMCG Supply Chain Manager
Deze manager verwijderen  58710 - Logistiek manager
Deze manager verwijderen  27063 - Interim Management
Deze manager verwijderen  34653 - Proces- & kwaliteitsmanagement consultant
Deze manager verwijderen  91400 - Projectmanagement
Deze manager verwijderen  78477 - Kwaliteitsmanager/auditor/AO-IC deskundige
Deze manager verwijderen  73231 - manager
Deze manager verwijderen  54350 - interim manager/trouble shooter
Deze manager verwijderen  199285 - Project Manager
Deze manager verwijderen  35876 - Finance professional
Deze manager verwijderen  153256 - Projekt-/InterimManagement Logistik
Deze manager verwijderen  72046 - Financieel Directeur/CFO/Controller
Deze manager verwijderen  73409 - Interim (Project) Manager Large IT Projects
Deze manager verwijderen  73769 - FCCA
Deze manager verwijderen  50249 - Directeur a.i. - Bedrijfsleider a.i. - adviseur a.i.
Deze manager verwijderen  47752 - Financieel Direkteur
Deze manager verwijderen  58263 - hoofd Bedrijfsvoering/bedrijfsbureau/controller
Deze manager verwijderen  15653 - Lean manufacturing Manager
Deze manager verwijderen  37052 - hoofd financien en ICT, directeur
Deze manager verwijderen  41602 - Experienced interim director/consultant.Spain pref.
Deze manager verwijderen  53360 - Interim change / credit manager
Deze manager verwijderen  89089 - Interimmanager-trainer-coach
Deze manager verwijderen  54440 - Project Manager
Deze manager verwijderen  120001 - Projektmanagement Logistikprozesse
Deze manager verwijderen  25853 - Business Revival and Project Management
Deze manager verwijderen  69304 - Inetrim manager gezondheidszorg
Deze manager verwijderen  53130 - Suply chain management, procurement, operations
Deze manager verwijderen  91173 - interim-manager/arts/directeur
Deze manager verwijderen  14792 - afdelings of project manager
Deze manager verwijderen  16410 - financieel directeur
Deze manager verwijderen  14466 - divers
Deze manager verwijderen  140390 - Corporate Interim Manager
Deze manager verwijderen  63615 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  63578 - Kwaliteits coördinator
Deze manager verwijderen  75405 - Manager, financieel en project
Deze manager verwijderen  77065 - Allround ICT Programma-, Project en Lijnmanager
Deze manager verwijderen  200613 - Interim Learning & Development Consultant | Project manager
Deze manager verwijderen  80258 - informatiemanager organisatieadviseur verandermanager
Deze manager verwijderen  90401 - directie/controller
Deze manager verwijderen  29236 - Senior Corporate Communications Director
Deze manager verwijderen  72080 - Controller, financieel manager, IFRS deskundige
Deze manager verwijderen  194743 - Consultant / Business Coach
Deze manager verwijderen  52394 - Interim werkzaamheden
Deze manager verwijderen  48533 - operations, maintenance, plant management
Deze manager verwijderen  80241 - Directeur / Senior Manager
Deze manager verwijderen  16601 - Interim HR&O, Training &Coaching, Mediation,etc
Deze manager verwijderen  30528 - ao/ic specialist; jr. accountant;
Deze manager verwijderen  92194 - Logistieke functies (diverse)
Deze manager verwijderen  61777 - manager verzekeringen /projectmanager
Deze manager verwijderen  28904 - Senior International Banker
Deze manager verwijderen  91788 - Organisatieadviseur, Directeur, Verandermanager, CEO, CFO, P
Deze manager verwijderen  16928 - operations management
Deze manager verwijderen  84474 - Safety, Healt & Environement Management
Deze manager verwijderen  18786 - Logistiek/SCM interim consultant
Deze manager verwijderen  87058 - Interim- & Projectmanager
Deze manager verwijderen  198170 - Experienced Finance Profesional
Deze manager verwijderen  199218 - Financieel Manager
Deze manager verwijderen  16148 - Projectmanager, Coach, Trainer
Deze manager verwijderen  75945 - commissaris, senior consultant
Deze manager verwijderen  169145 - Interim manager
Deze manager verwijderen  90287 - Interim-manager en programmamanager
Deze manager verwijderen  10798 - supply chain consultant
Deze manager verwijderen  80551 - Consultant
Deze manager verwijderen  35961 - senior manager
Deze manager verwijderen  17806 - Consultant / Interim Manager
Deze manager verwijderen  12194 - Bedrijfsadviseur / Interimmanager
Deze manager verwijderen  64846 - Directeur
Deze manager verwijderen  199189 - Lijn of projectmanager
Deze manager verwijderen  18684 - safety manager / manager loss controll
Deze manager verwijderen  91804 - controller, business controller, financieel adviseur, financ
Deze manager verwijderen  91355 - Directeur/manager HR Verandermanager
Deze manager verwijderen  70994 - Financieel interim manager
Deze manager verwijderen  39842 - Administrateur / Sr. medewerker
Deze manager verwijderen  90037 - Financieel ( & Forensisch) Specialist
Deze manager verwijderen  40668 - Service Manager, Quality Manager, Programma/Project/Team Man
Deze manager verwijderen  32523 - interim manager; projectmanager; trainer; coach
Deze manager verwijderen  16738 - administrateur boekhoudkundig medewerker
Deze manager verwijderen  56701 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  25510 - Lijnmanagement; Programmamanagement, Projectmanagement, Serv
Deze manager verwijderen  19678 - Interim manager
Deze manager verwijderen  90232 - Interim manager
Deze manager verwijderen  200698 - Product Manager / Business Developper
Deze manager verwijderen  30973 - Recruiter/werving & selectie
Deze manager verwijderen  20840 - Projectmanager
Deze manager verwijderen  33490 - (senior) management
Deze manager verwijderen  44286 - verandermanager, projectmanager
Deze manager verwijderen  17427 - Arbeid en organisatie adviseur (arbodienst)
Deze manager verwijderen  13778 - Directeur, Contactcenter Manager, Personal Coach
Deze manager verwijderen  69994 - Senior Transitie / Change manager
Deze manager verwijderen  63501 - Financial manager / senior controller
Deze manager verwijderen  51235 - Quality Manager
Deze manager verwijderen  197265 - Managing consultant
Deze manager verwijderen  91288 - Financial Administrator
Deze manager verwijderen  42023 - Hoofd administratie/Controller
Deze manager verwijderen  33923 - manager/adviseur
Deze manager verwijderen  30870 - inkoopmanager
Deze manager verwijderen  57829 - Interim Manager, Projectmanager
Deze manager verwijderen  44329 - change manager / crisis manager
Deze manager verwijderen  83686 - manager
Deze manager verwijderen  92050 - Interim trainer coach verandermanager inspirator
Deze manager verwijderen  197304 - Handelsdirektor, Regionalleiter, Manager
Deze manager verwijderen  200042 - Interim Recruiter / Interim Manager
Deze manager verwijderen  193056 - Strategie Consultant
Deze manager verwijderen  199028 - Operations Manager
Deze manager verwijderen  116393 - Plant Manager, Director Production, Supply Chain Manager
Deze manager verwijderen  35484 - directie / senior management
Deze manager verwijderen  30070 - Interim-manager / projectmanager
Deze manager verwijderen  67816 - Controller / CFO (International experienced executive)
Deze manager verwijderen  158988 - Interim-Management/Beratung/Unterstützung
Deze manager verwijderen  23977 - Interim manager / interim verandermanager


Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :