Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

HR Manager / Operational Manager / Directiesecretaris

HR Manager / Operational Manager / Directiesecretaris

Werkervaring interimmanager

Opdrachten:
EXIN – Utrecht; Directie-secretaris
December 2005 – heden
Herinrichten (directie-)secretariaat bestaande uit 4 personen en voeren van directiesecretariaat
Projectondersteuning groot Europees aanbestedingsproject
Resultaat: Door MT goedgekeurd plan voor herinrichting secretariaat.

Diakonessenhuis – Utrecht; Projectassistente Projectbureau ICT; Nov 2005 – heden
Opzet (structuur) Projectbureau ICT voor begeleiding en samenhang alle ICT-gerelateerde projecten, algehele coördinatie, opzetten en notuleren van vergaderingen
Resultaat: Een goed functionerend Projectbureau ICT opgestart met vastgelegde processen.

Diakonessenhuis – Utrecht; Projectassistente Projectbureau XXL; Mei 2005 – okt 2005
Project ter vervanging van het Ziekenhuisinformatiesysteem (met 12 deelsystemen); verzorgen van in- en externe communicatie, algehele coördinatie, opzet projectbureau XXL, follow up uitstaande activiteiten, opzetten en notuleren van vergaderingen, project structurering en ‘managen’ projectleider
Resultaat: Alle medewerkers en belanghebbenden waren zich bewust van de veelomvattende implementatie en alle deelprojecten zijn vrijwel vlekkeloos op één dag overgegaan naar het nieuwe systeem.

PO2 B.V. – Haarlem; HR Consultant / Operational Manager;
Jan 2004 – mei 2005
Opzetten/inrichten backoffice
Zelfstandig HR administratie opzetten en uitvoeren voor klanten, bestaande uit verzuimbegeleiding, ontslagprocedures, opzetten/structureren personeels- administratie, contracteren derden (Arbo, verzekeringspartijen etc.), aansturen salarisadministratie
Resultaat: Een efficient functionerende backoffice opgezet. Contractpartijen aangetrokken en geïmplementeerd (ziektekosten- en pensioenverzekeraar, arbodienst, jurist, relocation onderneming en administratiekantoor).
Bij 3 bedrijven HR administratie opgezet dan wel gestructureerd. Personeelsinformatiesysteem gekozen, geïmplementeerd en gevuld.
Personeelshandboek geschreven en arbeidsvoorwaarden geïmplementeerd.

Eutilia N.V. (IT–marktplatform) – Leiden; PR Manager;
Juli – dec 2003
Telemarketing en sales acties opzetten, content website, tekst brochures schrijven, perscontacten, organisaren beurs, aansturen van externe bureaus, in- en externe communicatie, (communicatie voor) lancering nieuwe produkten
Resultaat: Telemarketingplan opgesteld en uitgevoerd. Doelmatige produktcommunicatie opgezet.

Eutilia N.V. – Leiden; Directie-secretaris / Support Manager; Aug 2001 – Juli 2003
Leidinggeven aan Support Staff (secretariaat, HR, facilitaire afdeling)
Secretariaat Board; Engelstalige verslaglegging maandelijkse vergaderingen, opzetten van aandeelhoudersvergaderingen
Verslaglegging en deelname MT vergaderingen, aansturen, uitzetten en opvolgen activiteiten richting staf en MT
Filter, signaleringsfunctie en sparringpartner voor CEO, ‘managen CEO’, 1e aanspreekpunt en regie bij afwezigheid MT-leden/CEO, budgetverantwoordelijkheid, follow up lopende projecten
Personeel werven en selecteren, opzetten HR beleid, functioneringsgesprekken, beoordelingsgesprekken en bonusplan
Resultaat: Efficient secretariaat en facility management opgezet en bezet. Effectieve vergaderingen van Board en MT gefaciliteerd. HR beleid opgezet en geïmplementeerd (ook voor buitenlandse werknemers).

Novaxess B.V. (telecom) – Amsterdam; International HR Manager; Okt 2000 – juli 2001
Begeleiding buitenlandse werknemers en regelingen rondom hun indiensttreding opzetten en implementeren (aanvragen werkvergunningen en 30 % regelingen) en contracteren derden
Resultaat: Voor 35 buitenlandse werkn. volledige relocatie geregeld.

Novaxess B.V. – Amsterdam; Personal Assistant CEO;
Maart 2000 – sept 2000
Opzetten secretariaat
Opzetten HR afdeling; personeelsadministratie, aansturen salaris-administratie, opzetten en implementeren arbeidsvoorwaardenbeleid
Resultaat: Centraal secretariaat opgezet en bezet (4 pers.). HR afdeling ingericht. 1e 100 personeelsleden geworven en geselecteerd, arbeids-voorwaardenbeleid geformuleerd en geïmplementeerd, ook voor inpats.

Werkverleden:
Wereldreis; Okt 1998 – nov 1999
Azië, Australië, Nieuw Zeeland, Pacific
Tijdens de reis Executive Assistant van Directeur van de National Art School in Sydney – Australië van mrt – mei 1999

Euronext (destijds Amsterdamse Effectenbeurs) – Amsterdam Marketing Communicatie medewerkster; Juli 1997 – sept 1998
Coördinatie en ontvangst pers, opzetten sales pitch selectie reclamebureau, Marketingcommunicatie beleid opstellen, implementatie eerste marketingcommunicatie campagne met radio commercials en advertenties in landelijke dagbladen
Organisatie feest voor personeel en leden van Euronext (totaal plm. 3000 mensen)
Resultaat: Door directie goedgekeurd marketingcommunicatieplan. Reclamebureau geselecteerd en marketingcommunicatie campagne uitgerold. Succesvol feest gerealiseerd in Showbiz city.

Euronext (destijds Amsterdamse Effectenbeurs) – Amsterdam Projectassistente; Feb 1997 – juni 1997
Projectassistente van Projectbureau Fusie (Optiebeurs en Amsterdamse Effectenbeurs)
Integratie afdelingen, werksessies om neuzen zelfde kant op te krijgen, interne communicatie (fusie nieuwsbrief)

Euronext (destijds Amsterdamse Effectenbeurs) - Amsterdam Executive Secretary / Travel Manager; Jan 1993 – jan 1997
Executive Secretary van directielid (met verantwoordelijkheid internationale zaken) Amsterdamse Effectenbeurs
Opzet en uitvoering reisbeleid, boeken zakenreizen voor alle beursmedewerkers

Deloitte & Touche Management Consultants afd. Financieel Management – Amsterdam; Directiesecretaresse / Office manager; Okt 1991 – dec 1992
Opzet secretariaat van nieuwe MC afdeling, mede verantwoordelijkheid voor HR
Organisatie seminar ‘Naar een versterking van de Amsterdamse Effectenbeurs’ in de Beurs van Berlage
Resultaat: Efficient secretariaat opgezet en succesvol seminar voor 500 deelnemers gerealiseerd.

Secretaresse / administratief medewerkster
Juni 1986 – Sept 1991 – werkzaam bij diverse bedrijven; uitgeverij, advocatenkantoor en handelsonderneming in relatiegeschenken


Opleiding interimmanager

Opleiding:
Jan ’98 – mei ‘98 ISBW - Nieuwegein
Communicatie Management diploma

’95 – ‘96 Instituut Van der Hilst - Amersfoort
Beroepsopl. Medew. PR/Communicatie NIMA PR-A (v/h NGPR-A Plus) diploma

’85 – ‘86 Schoevers - Arnhem
Directiesecretaresse diploma

’80 – ‘85 C.S.G. Dingstede - Meppel
HAVO diploma

Trainingen:
Spreek- en schrijfvaardigheid Frans (Europees niveau B1) - Regina Coeli ('06)
Gesprekstraining – voeren moeilijke gesprekken, Yarden – intern (‘06)
Effectief Leidinggeven, Instituut MKB (2002)
Expatriates & Inpatriates, Kluwer Opleidingen (2001)
Grensoverschrijdend inzenden & uitzenden, Kluwer Opleid. (2001)
Gevolgen belastingherzieningen 2001 voor arbeidsvoorwaarden, Kluwer Opleidingen (2001)
Engels ter uitbreiding van m.n. financieel-economische kennis (1995)
NIBE-cursus Effectenbedrijf (diploma, 1994)


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Accuratesse, creativiteit in het vinden van oplossingen, tactisch-strategisch mee- en vooruitdenken met de opdrachtgever en analytisch vermogen zijn sleutelwoorden. Nieuwe activiteiten worden beschouwd als een uitdaging en de procesmatige werkwijze zit een pragmatische benadering niet in de weg. Iets neerzetten/opbouwen, structuur aanbrengen, operationeel en functioneel- inhoudelijk advies, flexibiliteit en allround inzetbaarheid, gebruikmakend van bijna 20 jaar ervaring in zowel Directiesecretariaat, Communicatie, Projectondersteuning en HR, zijn kernwaarden. Werkervaring op diverse stafafdelingen garandeert een organisatie-brede aanpak en inzicht van activiteiten en probleemstellingen.

Talenkennis interimmanager

Nederlands – moedertaal
Engels – Goed in woord en geschrift
Frans – Redelijk in woord en goed in geschrift
Duits – Redelijk in woord, matig in geschrift


Overig

Computerkennis:
Microsoft Office 2003 (Word, Excel, Powerpoint, Outlook), MS Project
Perman (ADP) en HRM Corner


 beschikbaar?

Geselecteerde interimmanagers:

Deze manager verwijderen  57438 - Teamleider
Deze manager verwijderen  198647 - Manager Change- en Procesmanagement
Deze manager verwijderen  74710 - Manager
Deze manager verwijderen  52107 - Business consultant, logistics consultat
Deze manager verwijderen  91504 - manager / coach
Deze manager verwijderen  39219 - Directeur,CFO; Financieel management
Deze manager verwijderen  190721 - Human Resources Management und Lohnverrechnung
Deze manager verwijderen  91267 - projectleider
Deze manager verwijderen  26603 - Interim- en projectmanager Zorg en Welzijn
Deze manager verwijderen  91589 - Finance Manager
Deze manager verwijderen  92144 - Manager ICT
Deze manager verwijderen  50437 - Business director
Deze manager verwijderen  73143 - Procesmanager / business consultant
Deze manager verwijderen  25473 - Programma/Project manager/Organisatie adviseur
Deze manager verwijderen  29793 - Verandermanager a.i.
Deze manager verwijderen  46395 - Organisatie-adviseur, coach, trainer en manager
Deze manager verwijderen  35007 - Project and businessmanager
Deze manager verwijderen  34953 - directeur
Deze manager verwijderen  81884 - Interim manager
Deze manager verwijderen  50861 - Mr
Deze manager verwijderen  59209 - Alg./Techn. Directeur, Adviseur
Deze manager verwijderen  51905 - Interim manager / project manager
Deze manager verwijderen  86390 - Operations Manager
Deze manager verwijderen  83906 - Woonconsulent
Deze manager verwijderen  64284 - General management
Deze manager verwijderen  86761 - interim management, administratieve organisatie
Deze manager verwijderen  55256 - Interim (lijn)manager, projectleider, consultant of coach.
Deze manager verwijderen  66753 - Manager/CFO / Financieel Directeur/Controller
Deze manager verwijderen  29386 - office manager, management assistente
Deze manager verwijderen  198061 - Betriebswirt Logistik Verkehr Spedition
Deze manager verwijderen  48316 - Interim- en Projectmanager Supply Chain
Deze manager verwijderen  25232 - interim manager/projectleider
Deze manager verwijderen  11376 - Lijnmanagement en projectmanagement
Deze manager verwijderen  92236 - Manager productie
Deze manager verwijderen  137143 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  198243 - Business Development & Sales Management
Deze manager verwijderen  195586 - Geschäftsführer
Deze manager verwijderen  192951 - IT Projektmanager, Dozent und Heilpädagoge
Deze manager verwijderen  35683 - Project management/ Interim manager
Deze manager verwijderen  20626 - operations manager;logistics manager
Deze manager verwijderen  16474 - Payroll Consultant/ Hoofd Salaris administratie
Deze manager verwijderen  71736 - Operations Professional
Deze manager verwijderen  36566 - Manager
Deze manager verwijderen  48310 - Projectcontroller
Deze manager verwijderen  72860 - directeur, manager, teamleider, coach, consultant
Deze manager verwijderen  195977 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  36795 - senior project manager / interim manager
Deze manager verwijderen  92896 - manager
Deze manager verwijderen  40135 - CFO / Controller
Deze manager verwijderen  38984 - Manager gezondheidszorg
Deze manager verwijderen  192047 - Interim Finance & Accounting
Deze manager verwijderen  51830 - Directie Assistent / project manager Hotellerie
Deze manager verwijderen  90870 - Operationeel Manager
Deze manager verwijderen  91301 - Business controller, interim manager, projectleider
Deze manager verwijderen  82456 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  74598 - Interim Management / Organisatie advies
Deze manager verwijderen  62606 - Recruiter, trainer/coach, verandermanager
Deze manager verwijderen  57277 - senior manager, specialisatie: gezondheidszorg
Deze manager verwijderen  78733 - Afdelingsmanager
Deze manager verwijderen  61537 - Interim Manager Veranderingsmanagement & Innovatie
Deze manager verwijderen  40775 - HR consultant
Deze manager verwijderen  200971 - Lean / Agile Consultant
Deze manager verwijderen  20538 - Distribution & Development Manager
Deze manager verwijderen  34620 - KAM Manager (QA Manager) & Consultant
Deze manager verwijderen  196028 - kaufmännischer Leiter / Geschäftsführer/Controlling
Deze manager verwijderen  18913 - Interim manager
Deze manager verwijderen  87350 - adviseur/trainer/coach
Deze manager verwijderen  28307 - Controller
Deze manager verwijderen  24589 - manager/direkteur
Deze manager verwijderen  76050 - Interim manager / projectleider
Deze manager verwijderen  76770 - manager en bedrijfskundig adviseur
Deze manager verwijderen  55005 - management
Deze manager verwijderen  17818 - midden/ hoger kader
Deze manager verwijderen  190868 - Projektleitung
Deze manager verwijderen  91214 - projectleider
Deze manager verwijderen  18297 - Senior projectmanager
Deze manager verwijderen  58690 - Interim manager
Deze manager verwijderen  118608 - Sales Manager / Key Account Manager / Projektmanager
Deze manager verwijderen  25474 - Adviseur en projectleider logistiek
Deze manager verwijderen  72018 - Algemeen / project manager
Deze manager verwijderen  90616 - Manager projectmanager
Deze manager verwijderen  55459 - project manager


Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :