Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Manager, Teamleider, Hoofd

Manager, Teamleider, Hoofd

Werkervaring interimmanager


26 Januari 2011- 4 dagen per week.
Projectleider Digitalisatie Bouwarchieven bij de gemeente De Bilt
• Schrijven Plan van Aanpak
• Onderhandelen met externe aanbieders
• Verantwoordelijk voor het wegwerken van de achterstanden Bouwarchief
• Houdt toezicht op de kwaliteit van het digitalisatieproces
• Functieprofielen medewerkers DIV herschrijven
• Verantwoordelijk voor het overleg met de afdeling en Management.
• Uitbesteden post en afdeling DIV onderzoeken











Mei ’09 t/m heden
Vanaf 01-11-2009 1 dag per week
Vanaf 01-04-2010 4 dagen per week
Vanaf 01-01-2011 1 dagen per week.

Projectmanager DIV bij de deelgemeente Hoek van Holland
• Leiding geven afdeling DIV
• Opzetten nieuwe structuur Archief en Post
• Plan van Aanpak schrijven digitalisatie
• Implementatie volledig digitaal werken
• Outsourcen ICT


Nov ’09 t/m 01-04-2010
Unit Hoofd Post, Archief en Documentatie bij de Hoge Raad
• Dagelijks leiding geven aan de unit PDA ( 13 FTE)
• Beleidsontwikkeling op het gebied van registratie, beheer en
archivering van de digitale papieren/documenten en zaakdossiers
• Coördinatie van de werkprocessen
• Houdt toezicht op: kwaliteit, document/dossierbeheer, de archivering en
de logistieke processen
• Uitvoering aan overlegstructuur van de Unit
• Zorgt voor managementinformatievoorziening over de Unit
• Contacten met: Leden Raad en Parket, wetenschappelijk bureau,
advocatuur, gerechtshoven, erfgoedinspectie, Hoge Colleges van Staat
Min. van Justitie over trends en ontwikkelingen op het gebied van
Administratie, archivering, informatiebeveiliging en bescherming persoonsgegevens.

April ’09 t/m Mei ‘09
Inventarisatie archief Raad van Werk en Inkomen

Jul. ’08-April ‘09
Coördinator Semi-statisch archief, Min V&W
• Voortgangscontrole en verantwoording tav het semi-statisch archiefbeheer
• Ontwikkelen/onderhouden van procedures en richtlijnen op het gebied van archiefbeheer.
• Adviseren op het gebied van semi-statisch archiefbeheer.
• Deelnemen in projecten of aan adviezen met betrekking tot de component van de semi-statische fase
• Begeleiden van projecten uitgevoerd door het CAS en PWAA








Mrt. ’08-jun. ’08 Projectleider implementatie Decos Web edition, TU Delft
• Uitvoeren, bewaken en opleveren van het project “invoer van het DMS (Decos)” aan zelfstandig werkende faculteiten c.a.
• Het eventueel aansturen van interne medewerkers en / of derde partijen, die (tijdelijk) zijn toegevoegd aan het project
• Het enthousiasmeren van de nieuwe gebruikers van het document management systeem
• Het mede zorgen dat het project (de projecten) binnen de randvoorwaarden van kosten, kwaliteit, organisatie en communicatie worden gerealiseerd
• Als basis van iedere invoer bij een faculteit zorgt de project medewerker, in gezamenlijkheid met belanghebbenden, voor een projectplan Het projectplan wordt ter goedkeuring voorgelegd aan de stuurgroep. De stuurgroep beslist of het projectplan wel/niet moet worden aangepast .

Mei ’07-feb ’08 Teamleider Post en Archief, Stadstoezicht Rotterdam

Het opzetten en uitwerken van een goede klachtenprocedure, het aannemen van personeel, het voorbereiden en in de toekomst dsp/dms implementeren en de dagelijkse leiding over de afdeling Post en Archief (9 FTE).
Project saneren archief opzetten en aansturen.

Okt.‘06- Apr. ’07 Coördinator Archief en Ondersteuning, Gemeente Haarlemmermeer (via Sargas).
Leidinggeven aan 9 FTE en bijdragen aan de implementatie van diverse systemen.

• Aansturing / Verantwoording van digitalisatie van de bouwvergunningen (15 mensen van de Sociale werkplaats)
• Meewerken aan implementatie digitalisatiesysteem Cosa dmv deelname aan werkgroepen en de denktank
• Meedenken hoe organisatie bij het project te betrekken
• Aansturing van groep archieven en verzamelingen (12 man)
• Regelen van archiefverhuizingen (archief en mensen)
• Sparringpartner zijn voor Teammanager inzake de werkzaamheden Archief en Verzamelingen / Digitalisatie
• Afdelingen bezoeken (accountmanager) om uit te leggen hoe belangrijk digitalisatie is en hiervan de voordelen en de mogelijke (tijdelijke) nadelen uit te leggen.
Feb. - Jul. ‘06 Teamleider Archief en Registratie, Provincie Noord-Holland (via Sargas)
• Dagelijkse leiding over 11 mensen
• Werk verdelen en achterstanden in beeld brengen
• Deelname projectgroep ivm schrijven A&O’S van Archief en Registratie
• Afspraken maken hoe op een eenduidige manier te registeren
• Afspraken maken hoe op een eenduidige manier te archiveren
• Uitleg Docman geven aan ambtenaren, waardoor het beroep op Archief en Registratie vermindert en de rol van Archief en Registratie verandert van een passieve naar een proactieve.

Okt. ’05 - Jan.’06 Teamleider Team Nieuwe aanmeldingen, IZA/VGZ
• Dagelijkse leiding aan 28 mensen
• Opzetten van een compleet nieuwe afdeling ivm invoering nieuw zorgstelsel
• Ruimte en werkplekken en mensen regelen
• Inwerken op eigen software van IZA/VGZ
• Vaststellen productienormen en acties ondernemen indien nodig
• Plannen en voeren van voortgangsgesprekken
• Afspraken maken met postkamer
• Scannen en koppelen van documenten in Coza
• Zorg voor goede en juiste archivering.

Okt. ‘05 Senior medewerker, AFM

• Storingen Live-Link/scanners actie ondernemen en oplossen
• Zorg dragen voor tijdige verwerking van de Post (scannen en koppelen)
• idem
• Zorg dragen voor het papieren archief
• Meewerken op de afdeling (post sorteren)


Jan. ’03 - Jun ’05 Teamleider, Achmea Rotterdam
• Leiding geven aan 9 FTE
• Verwerken van contracten Huisartsen en Paramedici.
• Plannen en uitvoeren van voortgang en beoordelingsgesprekken
• Overleg met collega’s Teamleiders
• Overleg met accountmanagers Huisartsen en Paramedici ivm afstemming van de te verwachten acties Achmea breed.
Tijdig inzetten van uitzendkrachten
Overleg met scankamers ivm de te verwachtte poststroom
Overleg met Postkamers Achmea breed
Overloop regelen indien de werkvoorraad te groot werd
Overleg met drukkerij ivm verzending mail

2001-2003 Verschillende projecten gedaan in het Historisch Archief
Verhuizing archieven geregeld naar extern opslagbedrijf Achmea
Rotterdam

1996- 2001 Teamleider Archief en Scankamer, Achmea Rotterdam

• Scanners laten plaatsen en opleiding regelen
• Opzetten van de scankamer
• Mensen vanuit de postkamer op de DIV afdeling zetten en opleidingen regelen
• Systeem extendis eigen maken en uitleg geven hierover
• Afspraak maken met de postkamer en de afdelingen die in het workflow proces zaten. (Cosa als zoekmachine)
• Blauwdruk gemaakt over hoe en wanneer je papier mag en kan vernietigen
• digitalisatie
• Plannen en uitvoeren van voortgang en beoordelingsgesprekken

1998 Achmea Rotterdam, Teamleider Post en Archief
1999 Reorganisatie Postkamer Rotterdam
In verband met slecht draaien van de postkamer de volgende acties
ondernomen
• Mensen ontslagen / geplaatst binnen Achmea
• Vaste afspraken gemaakt met afdelingen tav postrondes
• Nieuwe inrichting postkamer
• Nieuwe mensen aangenomen en productienormen afgesproken






1996 Teamleider Post en Archief Achmea Noordwijk-Rotterdam
Geven van leiding aan het Facilitair Bedrijf ivm ziekte manager (half jaar)




1993-1996 Archief- Magazijnmedewerker / Coördinator papieren archief,
1993-1997 Zilveren Kruis Noordwijk
• Doorlooptijd aanvragen terugbrengen van 9 naar 4 minuten (3500 per maand)
• Archief op laten halen van de afdelingen en verschillende vestigingen
• Archief (12 kilometer) centraal op laten slaan bij Abbink in Delft
• Coördinatie van de aanvragen



1990-1993 Teamleider Computercentrum, Fokker BV Schiphol-Oost
• Verantwoordelijk voor rooster en 35 mensen in ploegendienst
• Verantwoordelijk voor productie en storing computers

1985-1990 Leerling B-verpleegkundige , P.Z. St.Bavo in Noordwijkerhout
• Medeverantwoordelijk voor intake, opvang en begeleiding van cliënten op de gesloten afdeling

1975-1985 Shiftleader Computercentrum, Pakhoed Holding, Rotterdam
• Verantwoordelijk voor productie en storing computers
• Verantwoordelijk voor rooster en 6 FTE


Overige informatie
Kennis van ICT:
Trim, Decos Web edition, Decos/Hummingbird, Docman, Live Link, Ei-Stream, Extendis, Verseon.

Hobby’s:
Bridge, sportief wandelen, koken, cryptogrammen, aiki-do, skike.

Lid van bestuur Atletiekvereniging N.S.L.
Lid Stichting Hint (vereniging van ouders van Hoogbegaafde kinderen)
















erkervaringen staan vermeldt in mijn C.V.

Opleiding interimmanager

Opleiding

Bedrijfsarchivaris, GOB1 en GOB2 bij de GO opleiding 1996-1998 diploma gehaald
Mulo, Havo voor volwassenen 1981 Diploma
drie jaar geschiedenis (incl. Latijn en Pedagogie) geen diploma

Cursussen:
Kwaliteitstrainingen voor Teamleiders en Managers 1998 Interne opleiding van Achmea
Professioneel Projecten leiden binnen Achmea 1999 Interne opleiding van Achmea
Accountmanagement voor Bedrijfsarchivarissen 1999 GO opleiding




Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

daadkrachtig, doel in zicht houden, helicopterview, menselijk

Talenkennis interimmanager

Frans, Duits, Engels en Nederlands

Overig

Sport: Aikidi, fietsen en zwemmen

 beschikbaar?

Geselecteerde interimmanagers:

Deze manager verwijderen  67977 - financieel directeur,financieel manager, controller
Deze manager verwijderen  198829 - Veranderings-/projectmanager
Deze manager verwijderen  34260 - Operationeel Change Management, Front en Backoffice
Deze manager verwijderen  30285 - Controller
Deze manager verwijderen  43056 - interim manager
Deze manager verwijderen  49585 - Interim manager
Deze manager verwijderen  143346 - Senior Executive Interim- Group MD, CFO, HR-Management
Deze manager verwijderen  20144 - Facility Manager
Deze manager verwijderen  58910 - interim Manager/adviseur
Deze manager verwijderen  86941 - Financial Manager
Deze manager verwijderen  196060 - Consultant
Deze manager verwijderen  90642 - Manager
Deze manager verwijderen  47658 - Business Controller
Deze manager verwijderen  73201 - Interim manager/projectleider/coach
Deze manager verwijderen  29028 - Officemanager
Deze manager verwijderen  42248 - manager interne communicatie
Deze manager verwijderen  45428 - manager van organisatie-ontwikkel en innovatieprojecten
Deze manager verwijderen  194765 - Finance Transformation Project Manager
Deze manager verwijderen  199396 - Finance Manager / Controller
Deze manager verwijderen  70691 - Management Consultant
Deze manager verwijderen  52911 - Freelance Consultant / Interim Manager
Deze manager verwijderen  91758 - Financial Manager - Corporate Controller
Deze manager verwijderen  85244 - Consultant
Deze manager verwijderen  91080 - manager zorg
Deze manager verwijderen  190507 - CIO, Leiter IT, Berater IT
Deze manager verwijderen  43659 - Sales Director
Deze manager verwijderen  196571 - Freiberuflicher Berater und angestellte als Manager
Deze manager verwijderen  40129 - interim ICT manager / Programma- Project mgr
Deze manager verwijderen  50948 - Financial Manager
Deze manager verwijderen  196454 - LogisticProcessManager / InterimLogisticLeader
Deze manager verwijderen  24737 - Interim manager, Projectmanager
Deze manager verwijderen  36621 - Registeraccountant, EDP Auditor
Deze manager verwijderen  151131 - Interim manager
Deze manager verwijderen  32810 - freelance consultant
Deze manager verwijderen  33579 - Project manager / Lotus Domino Specialist
Deze manager verwijderen  86844 - Controller
Deze manager verwijderen  40985 - Managing Director / Operations Director / Company Doctor
Deze manager verwijderen  195643 - Personal- und Projektmanager
Deze manager verwijderen  91657 - Interim finance profesional
Deze manager verwijderen  84216 - Manager Planning, Forecasting en Reporting
Deze manager verwijderen  45657 - Organisatieontwikkelaar/ coach/ interimmanager
Deze manager verwijderen  92316 - Facilitair Manager
Deze manager verwijderen  43706 - Interim (Facility) Management
Deze manager verwijderen  73901 - Logistiek / General Manager
Deze manager verwijderen  72502 - Interim-management, consultant
Deze manager verwijderen  47342 - IT consultant / Projectleider / Interim manager
Deze manager verwijderen  74413 - Interimmanager en adviseur kwaliteitsmanagementsystemen
Deze manager verwijderen  91787 - Executive interim & projectmanager
Deze manager verwijderen  193434 - Auditor or Haupt Finanzbuchhaltung or Controller
Deze manager verwijderen  71111 - Projectmanager / Verandermanager
Deze manager verwijderen  68444 - Logistiek manager, productie manager
Deze manager verwijderen  91869 - Operational manager
Deze manager verwijderen  50439 - Interim- en projectmanagement
Deze manager verwijderen  191138 - Chief Financial Officer - Kaufmännische Unternehmensleitung
Deze manager verwijderen  91500 - interim IT manager, program/project manager, change manageme
Deze manager verwijderen  75349 - zelfstandig interim manager
Deze manager verwijderen  38304 - Informationspecialist
Deze manager verwijderen  195972 - Sales Manager und Sales Director Eastern Europe
Deze manager verwijderen  83182 - Interim Manager HR/IT/Inkoop
Deze manager verwijderen  11575 - Bos- en Natuurbeheer
Deze manager verwijderen  196728 - CEO
Deze manager verwijderen  65668 - Manager bedrijfsvoering
Deze manager verwijderen  50845 - human resources / operations manager
Deze manager verwijderen  89835 - management
Deze manager verwijderen  35528 - Interim manager


Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :