Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Interim Manager

Interim Manager

Werkervaring interimmanager

WERKERVARING
Periode Maart 2011- heden
Bedrijf Stedin Meetbedrijf
Functie Interim Projectcoördinator Commercieel

Werkzaamheden Herinrichten commerciële activiteiten naar aanleiding van aanpassing Elektriciteitswet
Reorganiseren processen kleinverbruik en grootverbruik (processen en organisatie)
Opstellen werkafspraken met verschillende aannemers
Facturatie proces opstellen naar aanleiding van veranderingen
Wekelijks onderhoud met de RNB’s
Cultuuromslag in Commercieel Denken en Werken

WERKERVARING
Periode Februari 2010- Maart 2011
Bedrijf Stedin Meetbedrijf
Functie Interim Teamleider Bedrijfsbureau
Werkzaamheden Leiding aan 13 technisch administratief medewerkers.
Het team is verantwoordelijk voor een kwalitatief goed en volledig meterregister kleinverbruik
Het monitoren van de werkzaamheden van het team op tijd, kwaliteit, kwantiteit en klanttevredenheid met een sturing op output.
Het actief ontwikkelen van de medewerkers binnen het team in kennis, vaardigheden en houding.
Het doen van verbetervoorstellen betreffende effectiviteit en efficiency. Het doorvoeren van overeengekomen verbeteringen binnen het team
Herinrichten van de klantprocessen (Fontoffice en Backoffice)
Het opstellen van managementrapportages. Het sturen op rapportages en tijdig signaleren en analyseren van risico's en afwijkingen
Deelname aan het ontvlechtingtraject n.a.v. splitsing
Linking pin tussen ICT en de afdeling
Toewijzen taken aan medewerkers d.w.z. selecteren van specifieke taken uit een takenpakket, plan e.d. en toewijzen aan deskundige medewerkers
Het vertegenwoordigen van de gebruikersorganisatie in de projectgroep
Organiseren van het testen, validatie en acceptatie

WERKERVARING
Periode Augustus 2009- Februari 2010
Bedrijf Equity Trust (trustkantoor)
Functie Interim Projectleider DMS
Werkzaamheden  Opzetten en uitvoeren van een papieren werk omgeving naar een digitale werkomgeving (hierbij ging het om o.a. facturen, contracten en correspondentie)
Vereisten vanuit de business vaststellen en manuals opstellen
Aansturen, coördineren, geven van aanwijzingen, richtlijnen e.d. opdat een activiteit, eventueel als onderdeel van een aantal activiteiten, projectfase of project, onderling goed afgestemd, optimaal en conform afspraken, eisen en normen wordt
uitgevoerd.
Verantwoordelijk voor de aansturing van 9 projectleden
Bepalen strategie, d.w.z. formuleren van uitgangspunten en criteria voor de implementatie en invoering van nieuwe informatievoorziening voor het efficiënt beheer en onderhoud van keten. Evenals het opstellen van een plan om in gecontroleerde stappen en met de gekozen strategie en aanpak de beschikbaarheid en kwaliteit van de gegevens te verbeteren.
Trainen van de eindgebruikers

WERKERVARING
Periode Juni 2008- Augustus 2009
Bedrijf TMF Nederland (trustkantoor)
Functie Interim Business Analist
Werkzaamheden  Testen van Microsoft Dynamics (functioneel en gebruikersniveau) (MD)
Afstemmen van de behoeften met de gebruikersorganisatie
Analyseren van de bedrijfsprocessen en deze vertalen naar functionele ontwerpen (linking pin tussen IT en Finance)
Internationaal implementeren van MD op basis van IFRS en lokale wetgeving
Analyse maken van de processen van verschillende entiteiten
Trainen en begeleiden van de eindgebruikers
Internationaal uitrollen van Finance-, HR module en CRM.
Opzetten en uitwerken van de gehele infrastructuur voor inlezen van bankafschriften (Fortis, Van Lanschot, ABNAMRO
Internationale implementatie en inrichting software voor SEPA (DDS)
Verantwoordelijk voor het internationaal uitrollen van Credit Management beleid
Vastleggen van Manuals en processen

WERKERVARING
Periode November 2007- Juni 2008
Bedrijf Saltro (artsenlaboratorium)
Functie Interim Hoofd Financiële Administratie
Werkzaamheden  Aansturen en coachen van 6 Fte met als doelstelling de werknemers zelfstandig laten functioneren
Opstellen en implementeren van debiteurenbeleid en inkoopbeleid (SAP MM) en uitvoer hiervan
SLA’s opstellen met de afdeling Logistiek
Zorg dragen voor de DBC-facturatie richting verzekeraars en afhandeling van afgewezen declaraties mbv VECOZO
Debiteurenbeheer
Wegwerken van achterstanden op debiteuren
Contacten met de zorgverzekeraars en afspraken maken over declaraties en betaling
Rapportages opstellen t.b.v. het management
Eindverantwoordelijk voor de maand en kwartaalafsluitingen

WERKERVARING
Periode September 2006- November 2007
Bedrijf Waternet (overheidsinstantie)
Functie Interim Hoofd facturatie/ Project manager
Werkzaamheden  Verantwoordelijk voor de aansturing van de afdeling Contractadministratie (26 personen). Op deze afdeling worden de volgende werkzaamheden uitgevoerd: het factureren en contractbeheer van klanten.
Analyseren en herstructureren van de afdeling Facturatie en Customer Service
Het implementeren van een integrale klantgerichte werkwijze
Inrichten van debiteurenbeleid i.s.m Teamleider Incasso
Downsizen van de afdeling naar 12 FTE
Opzetten infrastructuur voor uitwisselen van informatie met incassobureaus
Verantwoordelijk voor de verschillende werkzaamheden ten behoeve van de implementatie van het nieuwe financiële software pakket Microsoft Dynamics met als doel één nota waarop alle waterlasten voor de klant staan vermeld, namelijk waterschapsheffingen, drinkwaterverbruik als mogelijk ook de Rioolheffing:
Het in kaart brengen van alle processen op de afdeling Facturatie
De reguliere processen checken in het Functioneel ontwerp (FDS)
De nog niet opgenomen processen beschrijven en inrichten
Testscripts ontwikkelen voor de testfase
Begeleiden van het FAT-, en GAT-testen en regressietesten (Tmap)
Het begeleiden van de key-users tijdens de testperiode
De gebruikersorganisatie vertegenwoordigen binnen de Projectgroep
Deelname aan het wekelijkse managementoverleg
Voortgangsrapportage opstellen voor het management
Verschillende beleidswijzigingen en procesverbeteringen ontwikkelen en implementeren
Overleg voeren met de grote klantengroep waaronder woningbouwverenigingen en thuiszorg instellingen

WERKERVARING
Periode Januari 2005- April 2006
Bedrijf NRE Energie (energiebedrijf)
Functie Interim Projectleider Facturatie & Debiteurenbeheer
Werkzaamheden  Herstructureren van de afdeling Facturatie & Debiteuren.
Inzichtelijk maken van het facturatie- en debiteurenproces.
Wegwerken van achterstanden op debiteuren en facturatie
Aansturen en coachen van 17 FTE.
Deadlines conform DTE-richtlijnen behalen.
Zorg dragen voor het vaststellen van procesbeschrijvingen en werkinstructies.
Analyseren van berichtenverkeer voor aansluiting

WERKERVARING
Periode November 2004- December 2005
Bedrijf Delta NV (energiebedrijf)
Functie Interim Manager Facturatie/Bedrijfsbureau
Werkzaamheden  Verantwoordelijk voor de gehele facturatie.
Het wegwerken van achterstanden in eind- en jaarnota’s.
Het herstructureren van het verhuizingproces.
Eindverantwoordelijk voor aanpassingen in het facturatie-systeem.
Medeverantwoordelijk voor de reorganisatie.
Inrichten van het Customer Service Center.
Verantwoordelijk voor het behalen van verschillende KPI’s.
Aansturen en downsizing van 112 FTE op verschillende projecten waaronder blinde percelen, repareer de kranen, in- en uithuisprocessen (Bedrijfsbureau)
Data-inconsistentie tussen verschillende systemen, opstarten van na-en incasso, verantwoordelijk voor het oplossen van functionele en technische uitval tijdens de facturatie.
Maandelijkse productieplanning opleveren.
Rapporteren over de resultaten richting directie.
Deelname aan het MT-team.
Implementeren van Balance scorecard en het realiseren en vastleggen van SLA’s met verschillende afdelingen en het behalen van verschillende deadlines.

WERKERVARING
Periode Maart 2002- Oktober 2004
Bedrijf ACN Telecom (telecombedrijf)
Functie Senior Credit Controller
Werkzaamheden  Verantwoordelijk voor het terugdringen van openstaande saldo in Europa.
Aansturen en begeleiden van 23 FTE
Verantwoordelijk voor het uitvoeren, aansturen en bewaken van het Credit Managementbeleid en de ingezette processen op de projecten.
Analyseren van de bedrijfsprocessen en hier vanuit oplossingen aandragen
Klachtenregistratie, -opvolging en –rapportage i.s.m Sales
Het in teamverband overeenstemmen van diverse acties, initiëren en onderhouden van zowel interne als externe contacten.
Het verzorgen van mondelinge en schriftelijke communicatie met zowel de debiteur als met de interne organisatie en incassobureaus
Het opstellen van rapporten en analyses.

WERKERVARING
Periode Mei 1999- Januari 2002
Bedrijf Alec Burlington (detacheringsbureau)
Functie Interim Credit Manager
Werkzaamheden

Branches Verantwoordelijk voor het uitvoeren, aansturen en bewaken van het Credit Managementbeleid en de ingezette processen op de projecten,
Cash Collection, Kredietacceptatie,krediet bewaking, •order-release klachtenregistratie, -opvolging en –rapportage, •het in teamverband overeenstemmen van diverse acties,het creëren van draagvlak voor Credit Management binnen de organisatie van de opdrachtgever, initiëren en onderhouden van zowel interne als externe contacten, het opstellen van rapporten en analyses, het verwerken van betalingen in de geautomatiseerde administratie.
Luchtvaart, Energie, Fin. instellingen, Media, Overheid, Verzekeringen, Woningbouw en Gemeentes

Opleiding interimmanager

OPLEIDINGEN/CURSUSSEN
Opleiding Diploma Jaar
HEAO Bedrijfseconomie Ja 1996
HAVO Ja 1991
CURSUS Certificaat
CCM (Credit Management) Ja 2001
Tmap Ja 2006
Communicatie training Ja 2007

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Projectmanagement, Verandermanagement

Talenkennis interimmanager

Engels, Duits, Arabisch

 beschikbaar?

Geselecteerde interimmanagers:

Deze manager verwijderen  200957 - Supply Chain / Verander manager
Deze manager verwijderen  30534 - Controller / manager bedrijfsvoering
Deze manager verwijderen  75367 - Management Consultant
Deze manager verwijderen  199732 - Senior HR Professional
Deze manager verwijderen  30499 - interim- en projectmanagement, consulting
Deze manager verwijderen  192954 - Geschäftsleitung, Bereichsleitung, Pionierin
Deze manager verwijderen  52014 - Process, Quality, Project, ICT and Interim Management
Deze manager verwijderen  48034 - Resultaat gericht, down-to-earth (project) managment
Deze manager verwijderen  198658 - Interim manager, project/programma-manager,coach
Deze manager verwijderen  42779 - consultant/interim manager
Deze manager verwijderen  200946 - Interim Manager - industriële project ervaring
Deze manager verwijderen  199563 - interim manager & adviseur
Deze manager verwijderen  86866 - Inforganisator
Deze manager verwijderen  43307 - Operationeel-, Commercieel, Algemeen-, HR Manager
Deze manager verwijderen  29701 - Interim Manager Voedingsdienst
Deze manager verwijderen  68330 - Finance Manager
Deze manager verwijderen  196518 - Interims-, Project-, Change-, General Mngr
Deze manager verwijderen  32420 - Facilitair & Inkoop
Deze manager verwijderen  48608 - algemeen directeur, lid raad van bestuur, gemeentesecretaris
Deze manager verwijderen  116319 - IT-Executive
Deze manager verwijderen  27497 - manager
Deze manager verwijderen  92702 - Operationeel Manager
Deze manager verwijderen  22926 - Technisch adviseur
Deze manager verwijderen  88982 - Management Assistent
Deze manager verwijderen  201014 - Manager Communicatie
Deze manager verwijderen  191469 - Geschäftsführer
Deze manager verwijderen  192797 - Aufbau und Einführung Qualitätssicherung
Deze manager verwijderen  56235 - Manager
Deze manager verwijderen  28683 - Mr
Deze manager verwijderen  75776 - general manager
Deze manager verwijderen  43152 - Financial Controller Benelux
Deze manager verwijderen  67254 - interim of project manager
Deze manager verwijderen  195626 - CFO / Financial Director / Project Manager / Financial IM
Deze manager verwijderen  192485 - Interim Manager (Werkleiter, CFO, CEO,CRO) / Controller
Deze manager verwijderen  90719 - Consultant
Deze manager verwijderen  66791 - Interimmanager
Deze manager verwijderen  47825 - Operational change manager
Deze manager verwijderen  56623 - Controller
Deze manager verwijderen  26773 - ( Project ) Manager
Deze manager verwijderen  49863 - HR manager
Deze manager verwijderen  92560 - Algemeen Management
Deze manager verwijderen  88940 - adviseur, consultant, interimmanager
Deze manager verwijderen  80972 - Director
Deze manager verwijderen  91723 - Transitiemanager / Programmamanager
Deze manager verwijderen  200653 - HR professional
Deze manager verwijderen  64518 - Project manager
Deze manager verwijderen  82121 - CFO Financieel manager Controller
Deze manager verwijderen  129483 - Qualified accountant
Deze manager verwijderen  15613 - Project & programmamanager/A.I. management
Deze manager verwijderen  91551 - interim manager supervisie
Deze manager verwijderen  54055 - Project & Change Manager (PMP) - General Management - CFO
Deze manager verwijderen  11302 - Projectmanager, interimmanager.
Deze manager verwijderen  198345 - Berater, Interims- Manager, Geschäftsführer
Deze manager verwijderen  79193 - financieel verander manager
Deze manager verwijderen  78566 - Senior interim manager, coach en consultant
Deze manager verwijderen  90495 - Allround HR Manager / Loopbaancoach VAR WUO
Deze manager verwijderen  77620 - Manager
Deze manager verwijderen  30364 - Controller (Business & Financial)
Deze manager verwijderen  77125 - Management Consultant / Project Manager
Deze manager verwijderen  81758 - V arierend van project- tot eind verantwoordelijk
Deze manager verwijderen  31698 - manager
Deze manager verwijderen  20817 - Interim Payroll Consultant
Deze manager verwijderen  143814 - Experienced IT/Ops Director in Financial Industry
Deze manager verwijderen  34103 - Manager Credit & Collections
Deze manager verwijderen  140390 - Interim-Management Kaufmännische Leitung auf Zeit
Deze manager verwijderen  82083 - Consultant/ trainer/ manager / projectleider
Deze manager verwijderen  196923 - Geschäftsführer / Leiter Finanzen
Deze manager verwijderen  57562 - Project manager
Deze manager verwijderen  34523 - CFO / financieel manager / controller
Deze manager verwijderen  92859 - Office Manager/Secretaresse/PA/Administrative Professional
Deze manager verwijderen  25420 - CFO
Deze manager verwijderen  91331 - Interimmanager
Deze manager verwijderen  194106 - Logistik-Manager, Spedition
Deze manager verwijderen  198844 - algemeen directeur
Deze manager verwijderen  26422 - A. I. management functie
Deze manager verwijderen  53892 - Financial manager-counsler-coach-trainer-consultant
Deze manager verwijderen  65651 - procesbegeleider
Deze manager verwijderen  92426 - Controller
Deze manager verwijderen  193022 - Turnaround / Finance Professional (CFO/COO/CEO)
Deze manager verwijderen  199195 - Clustermanager zorg & welzijn
Deze manager verwijderen  54225 - Project Manager / Proces Manager Outsourcing
Deze manager verwijderen  27013 - verandermanager zorg
Deze manager verwijderen  62332 - interim en projectmanager
Deze manager verwijderen  15534 - Interim HR Procesmanager/ HR Applicatiemanager
Deze manager verwijderen  200419 - Management/Directie
Deze manager verwijderen  194115 - Personalleiter, Human Resources Manager
Deze manager verwijderen  90979 - ICT Projectmanager / Programmamanager
Deze manager verwijderen  195647 - Interimsmanager
Deze manager verwijderen  41171 - Finance Director/C.F.O
Deze manager verwijderen  91992 - Verandermanager
Deze manager verwijderen  87140 - Manager ICT & projectmanager
Deze manager verwijderen  81128 - Projectmanager
Deze manager verwijderen  196277 - CEO
Deze manager verwijderen  200426 - Interim HR Manager
Deze manager verwijderen  85763 - Interim manager/adviseur/coach
Deze manager verwijderen  39574 - Manager HRM
Deze manager verwijderen  13753 - Interim manager/project,manager
Deze manager verwijderen  92357 - hfd HRM, hfd. facilitair, hfd. front-office
Deze manager verwijderen  91789 - leidinggevende basis en VO onderwijs
Deze manager verwijderen  75313 - financieel manager / audit manager
Deze manager verwijderen  66249 - Communicatieadviseur
Deze manager verwijderen  35754 - Freelance controller
Deze manager verwijderen  81903 - Interim manager
Deze manager verwijderen  38817 - Programma-/project-/interim manager
Deze manager verwijderen  22569 - Interim-, verander- en programmamanager
Deze manager verwijderen  49718 - financial controller


Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :