Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Projectmanager, programmamanager, consultant

Projectmanager, programmamanager, consultant

Werkervaring interimmanager

15 jaar (project) management posities in Finance
10 jaar project/programmamanagement Public

Changemanagement
Business & IT projecten
Strategy development
Implementation management
Business cases
Chain management

In het kort:

MINISTERIE VWS
NOVEMBER 2014-HEDEN
Opdracht: Programmamanager Hervorming Langdurige Zorg (HLZ), Sociaal Domein
Sleutelwoorden: bestuurlijk, aanbieders, ICT, standaardisatie, transactionele systemen, politieke aandacht, brancheorganisaties, decentralisatie, administratieve lasten, uitvoeringsorganisaties
www.hervorminglangdurigezorg.nl

De gezamenlijke branches van zorgaanbieders, gemeenten en zorgverzekeraars stellen vanaf oktober 2014 het programma iZA in het leven, om de invoering van de HLZ op het terrein van zorgcontinuïteit, bevoorschotting en liquiditeit, rechtmatigheid en ICT te laten coördineren. Aanleiding is het onderzoek naar de status van centrale voorzieningen, systemen en administratieve afspraken tussen gemeenten en aanbieders, accountants en toezichthouder.

Het programma vormt het episch centrum van deze vraagstukken en voert overleg met betrokken veldpartijen, brancheorganisaties, VWS en toezichthouders, om in 3 plateaus toe te werken naar administratieve lastenvermindering in 2017.

In tegenstelling tot de ICT afspraken en voorbereidingen tussen gemeenten en aanbieders, blijken deze na de transitie per 1 januari 2015 niet goed te functioneren, en ontbreekt regie en een afsprakenkader om de knelpunten structureel op te lossen. Hierdoor ontstaan grootschalig administratieve achterstanden, handmatige processen en een administratieve lastenverzwaring voor gemeenten en zorgaanbieders. Onder verantwoordelijkheid van de programmamanager iZA wordt met vertegenwoordigers in het veld, Zorginstituut Nederland, VNG, King en de softwareleveranciers een nieuw standaarden stelsel uitgewerkt. Daarnaast wordt in het programma met de gegevensknooppunten Inlichtingenbureau en Vecozo, een regieoverleg opgestart om stagnerend berichtenverkeer te verhelpen.

iZA stelt met de grote gemeenten, aanbieders, vertegenwoordigende brancheorganisaties, VWS en uitvoeringsorganisaties SVB, CIZ en CAK een werkagenda 2015-2017 vast om tot 2017 gezamenlijk de informatieketen in releases stapsgewijs te verbeteren. De werkagenda is in juli 2015 door de staatssecretaris aan de Tweede Kamer gestuurd.


MINISTERIE VWS
JULI 2014-OKTOBER 2014
Opdracht: Adviseur Hervorming Langdurige Zorg
Sleutelwoorden: bestuurlijk, transitie, WLZ, WMO, Zvw, PGB, Eigen bijdrage, informatie-uitwisseling, invoeringsvraagstukken, risicoanalyse
www.hervorminglangdurigezorg.nl

In opdracht van het ministerie onder de bestuurlijke partners die betrokken zijn bij de hervorming van de langdurige zorg de invoeringsrisico’s verkend die samenhangen met de wetgeving per 1-1-2015.
Het onderzoek zal leiden tot het versneld instellen van een crisisorganisatie waarin uitvoeringsvraagstukken vanuit gemeenten, zorgaanbieders, zorgverzekeraars en anderen kunnen worden belegd. Ook zal een regieorganisatie worden ingesteld, die de ketensamenhang gaat bewaken van gegevensoverdracht en noodzakelijke fallback scenarios, in het geval stagnatie optreed in de werkwijze tussen de betrefende instanties.


ENERGIE DATA SERVICES NEDERLAND
OKTOBER 2013-MEI 2014
Opdracht: Programmamanager ICT projecten
Sleutelwoorden: requirements, sector coördinatie ketentesten en invoering, SCRUM, leverancier
www.edsn.nl

Met alle partijen in de energiesector, leveranciers en netbeheerders, een programma opgezet voor de invoering van diverse (wettelijke) wijzigingen. Complex specificatie en vaststellingstraject van requirements, en systeemontwikkeling van waterval naar SCRUM methodiek omgezet. Hoog iteratief ontwikkelproces met externe en interne ICT leveranciers. Veel aandacht voor risico-afwegingen bij invoering als gevolg van aanzienlijke transactionele consequenties voor energieleveranciers.

De keten van energieleveranciers en netbeheerders werken samen in EDSN voor de clearing/settlement van transacties die betrekking hebben op meterstanden, netverliezen, klantinformatie en voorschotten. Jaarlijks wordt een sectorrelease uitgevoerd.
In 2013 is besloten ook de AMS dienstverlening te herzien; een grootschalige hardware vervanging is uitgevoerd om qua capaciteit en informatiebeveiliging aan nieuwe standaarden te voldoen.

Aan de hand van PRINCE2 is door de projectteams gewerkt aan de (goedkeuring van) projectbrieven, POCs en PIDs, en met HL-reports gerapporteerd over de voortgang van de projecten.


GEMEENTE AMSTERDAM
JUNI 2013-HEDEN
Opdracht: Planontwikkeling Zon-energiepark
Sleutelwoorden: innovatie, energieakkoord, tijdelijk alternatief bestemmen (TAB)
www.amsterdam.nl

De gemeente Amsterdam heeft in juni 2013 ‘zonvisie’ aangenomen waarop een plan wordt ontwikkeld
voor grootschalige opwekking van zonne-energie. De tijdelijke bestemming van industriële zones in
de regio Amsterdam worden daarvoor aangepast. De bestuurlijke ambitie om in geürbaniseerd gebied
de bevolking (mede) te laten investeren in een energiepark van 20 Megawatt, wordt gezien als een
iconisch en baanbrekende verandering in de opwekking van energie.

De planontwikkeling dient in het najaar met besluitvorming te worden afgerond.


MINISTERIE ECONOMISCHE ZAKEN (EZ)
JANUARI 2009-AUGUSTUS 2013
Opdracht: Programmamanagement Regeldrukvermindering & ICT Beleid
Sleutelwoorden: innovatie, ICT, eOverheid, privaat-publiek, toezicht, marktwerking, bestuurlijk, regeerakkoord, Digitale Agenda 2017
www.sggv.nl, www.ondernemingsdossier.nl

In opdracht van het Ministerie van Economische Zaken is het programma uitgevoerd waarin publiek-private coalities gewerkt hebben aan het reduceren van regeldruk. In de bestuurlijke context van het programma is gewerkt met de commissie Wientjes en binnen de politieke aandacht voor het stimuleren van bedrijvigheid en wegnemen van administratieve blokkades.
Iconische resultaten van de publiek-private knelpunten die met het programma en ICT oplossingen zijn weggenomen zijn ‘het afschaffen van de eerste dagsmelding’, Landelijk Asbest Volgsysteem, en het toezicht op de Vleesverwerkende industrie.

Het programma is katalysator geweest voor de invoering van de ‘digitale agenda 2017’ en gebruik van e-bouwstenen onder zowel overheden als bedrijfsleven. Onder meer zijn het handelsregister, e-Herkenning, berichtenbox en Digid in de diverse publiek-private ICT voorzieningen betrokken.
De ICT is ontwikkeld in het stelstel van standaarden (Forum Standaardisatie) en dikwijls met betrokkenheid van ICT leveranciers gebouwd en ingevoerd.

Het programma heeft door haar werkwijze bijgedragen aan een ander bestuurlijk klimaat rondom de vraagstukken die zijn weggenomen. Het vacuüm waarin publieke en private organisaties (onderling) werkzaam zijn, is met het programma doorbroken. In de aanpak is met succes geëxperimenteerd met een bestuurlijke, ambtelijke en uitvoerende aanpak, waarin steeds gelijktijdig gestreefd is naar borging van tussenresultaten (business cases, convenanten, scenario’s, etc) op alle niveaus.

In het bestuurlijk netwerk is samengewerkt met het bedrijfsleven en diverse overheden. Tegen de achtergrond van de bestuurlijke vernieuwing, decentralisaties, bezuinigingen en vernieuwing van toezicht, is intensief samengewerkt met de VNG, G4, pijlers in de G32, IPO en departementale commissies. Met deze organisaties en vertegenwoordigers van het bedrijfsleven (branches, VNO-NCW en MKB Nederland) zijn concrete doelstellingen per sector uiteengezet, om deze met draagkracht te kunnen realiseren.

De ambtelijke voorbereiding van de betrokken ministers van I&M, EZ, BZK, Financiën en Justitie, als ook de voorbereiding en beantwoording van kamervragen en contacten met lobbyisten, heeft door het programma plaatsgevonden. Hierbij is zowel op de politieke agenda van regeldrukvermindering als bredere beleidsterreinen (o.a. asbest, voedselveiligheid, evenementenfestivals) in samenhang gestuurd. Het programma heeft door de publiek-private coalities sturing kunnen geven aan de politieke reacties op maatschappelijk bekende incidenten rond enkele deelprojecten, zoals de kwesties Ödfjell, Hoek van Holland en visfraude.

De invoeringsagenda van de deelprojecten heeft betrekking (gehad) op werkproces- en ICT-veranderingen binnen gemeenten, vernieuwing van toezicht op risico en afstand gebaseerd bij (rijks-) inspecties, en digitalisering/koppeling van internationale gegevensstromen (douane, belastingdienst).
Een marktverkenning en Europese aanbesteding uitgevoerd voor de opdrachtverstrekking van pakket- en maatwerkaanpassingen door bestaande en nieuwe ICT leveranciers.

Het NSOB (Nederlandse School voor Openbaar Bestuur) heeft haar belangstelling voor de aanpak en werkwijze opgetekend in het essay ‘Beweging bestendigen, Over de dynamica van overheidssturing in het rizoom’. In een executive management programma van Nijenrode is het werken volgens het programma opgenomen.

MINISTERIE VWS
JULI 2009-FEBRUARI 2010
Opdracht: Adviseur bestuurlijke ontvlechting ‘Hallo Wereld’ en dCJG
Sleutelwoorden: bestuurlijk, marktverhoudingen, kennisinstellingen, jeugdzorg, aanbesteding,
www.stichtingopvoeden.nl

Het ministerie heeft voor opvoedkundige adviezen voor ouders en professionals kennis over opvoeden gebundeld in een landelijk initiatief Hallo Wereld. Mede onder invloed van de bestuurlijke regie vanuit het Rivm, Actiz, GGD-Nederland, Trimbos instituut, is een landelijke kennisinfrastructuur opgezet waarin gezamenlijk aan de ontwikkeling, validatie en publicatie van content wordt gewerkt.

Als gevolg van formele eigendomsverhoudingen en aanbestedingsverplichtingen is gevraagd de regiegroep (voorzitterschap VWS) te adviseren over de gewenste ontvlechting, waarin met behoud van de landelijke regie, gekomen wordt tot een gedragen ontwikkelings- en bekostigingsmodel voor content. Hierbij dient in aanzienlijke mate rekening te worden gehouden met marktwerking en commerciële initiatieven die zich hiermee verhouden. In dit kader overleg gevoerd met de landsadvocaat en aanbestedingsjuristen bij het eindadvies en te volgen ontvlechtingsstrategie.

Aan de regiegroep is advies uitgebracht, dat met steun van alle betrokken besturen uiteindelijk is ingevoerd. Namens VWS en de regiegroep ook opgetreden als bemiddelaar naar marktpartijen en de betrokken besturen en brancheorganisaties.


MINISTERIE VWS
APRIL 2007-SEPTEMBER 2008
Opdracht: Projectmanager Elektronisch Kinddossier
Sleutelwoorden: innovatie, strategische aanbesteding, ICT, bestuurlijk, transformatie, privacy, EPD
www.ddjgz.nl

Het ministerie van VWS heeft na een bestuurlijke verkenning besloten met GGD-Nederland en Actiz een landelijk Elektronisch Kinddossier (EKD) in te voeren. De opgerichte stichting EKD is belast met de conceptuele uitwerking, en middels innovatief aanbesteden (marktconsultatie én europees) een opdracht aan de markt te verstrekken.
In nauw overleg met specialisten uit het (internationale) werkveld op het terrein van architectuur, gegevensstandaardisatie (NEN, HL7) en interoperabiliteit, Nictiz en het NEN, is het EKD uitgewerkt een aan marktpartijen voorgelegd. In een gelijktijdige voorbereiding is met GGD-en en instellingen in de thuiszorg toegewerkt naar de voorbereiding van de invoering van het beoogde systeem.

In een bestuurlijk complexe context met aanzienlijke belangen van de betrokken bestuurders, instellingen en marktpartijen is leiding gegeven aan een team van professionals. Het programma heeft de bestaande en nieuwe marktpartijen uiteindelijk voorbereid om - in een decentraal model van digitale dossiers – het EKD in te voeren.

Onder maatschappelijke druk van privacybescherming intensieve bestuurlijke lobby gevoerd met belangenorganisaties (ouders-, kinderen en patiënten) en wetenschappelijke vertegenwoordigers vanuit het Rivm, TNO en NJI.


MINISTERIE VWS (Jeugd en Gezin)
FEBRUARI 2006 - OKTOBER 2010
Opdracht: Programmamanagement Verwijsindex (Risicojongeren)
Sleutelwoorden: regeerakkoord, demarcatie, ICT, PRINCE2, Raad voor de Kinderbescherming, gemeenten, privacy en informatiebeveiliging (PKI)
www.verwijsindex.nl

Het Ministerie van VWS heeft op advies van de Regeringscommissaris Van Eijk besloten de Verwijsindex te implementeren in en tussen de sectoren die werkzaam zijn met jongeren.
Maatschappelijke druk en tegenvallende samenwerking van partijen in de Jeugdketen (w.o. GGD, Bureaus Jeugdzorg, Politie, Raad vd Kinderbescherming), zijn aanleiding om dit instrument te introduceren.

Het programma staat onder politieke en maatschappelijk druk, door toedoen van kosten in de Jeugdzorg en incidenten (‘Savannah’, ‘Nulde’). De implementatie van de Verwijsindex heeft veranderkundig omvangrijke consequenties (transparantie, werkopvatting) voor de Jeugdketen.
In de programma-aansturing heeft dit tot gevolg dat beleidskeuzes, wetsvoorbereiding en politieke verantwoording, worden gecombineerd met structuurkeuzes bij de inrichting van de Verwijsindex. Deze hebben betrekking op de landelijke, gemeentelijke en provinciale aansluitingen van (publieke) instanties op de Verwijsindex.
Voornaam in de Verwijsindex is de consequente demarcatie van nieuwe verantwoordelijkheden tussen de centrale overheid (initiatie&verplichtend), de 36 gebruikende publieke en private instanties (“voor en door” gevoel), 450 gemeenten (faciliterend) en inspectie Jeugdzorg (toezicht).

In het programma is gekozen voor een intensieve afstemming met het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP) over de invoeringsconsequenties van de Verwijsindex. De technische realisatie van het ICT platform is reeds in een vroegtijdig stadium afgestemd met het CBP.
Tijdens de totstandkoming van het ICT platform is gebruik gemaakt van formele legitimaties, waar onder externe audits, wetenschappelijke onderbouwing, referentiearchitectuur, en certificering van standaarden (NEN).

De invoeringsstrategie is in nauwe afstemming met enkele gemeenten, de VNG en provincies bepaald. Met de inzet van enkele ‘implementatiedeskundigen’ is de Verwijsindex in korte tijd geïmplementeerd bij gemeenten en provincies. De gekozen aanpak van ambtelijke verbinding tussen provinciale en gemeentelijke niveaus realiseert in 2008 – vooruitlopend op de wettelijke verplichting in 2009 - een complete landelijke dekking. De invoeringsstrategie dient als ‘rode loper’ voor de invoering van de Centra voor Jeugd en Gezin.

Bij de behandeling van de wetswijziging (WJZ) in de Eerste Kamer (2010) is waardering uitgesproken over de zorgvuldigheid van de beleids- en beroepsmatige afwegingen in de Verwijsindex, ondanks de publieke en ethische zorgen over overheidsprojecten en privacybescherming.

FRIESLAND BANK
JULI 2004-JANUARI 2006
Opdracht: Programmamanagement Internet Bankieren
Sleutelwoorden: online, STP, outsourcing, beveiliging, IT architectuur, copafith, marketing
www.frieslandbank.nl

Friesland Bank heeft heeft besloten het kanaal Internet Bankieren te ontwikkelen voor het klantsegment Particulieren, Zakelijk en de productdienstverlening Verzekeren. Programmamanagement in opdracht van de RvB met een sterke focus op:

- Klantintroductie campagne en uitrol betaalmiddelen
- Identiteitsontwikkeling van Friesland Bank i.r.t. internetbankieren
- Ontwerp service architectuur, ontwikkeling, testen en uitrol betaaldiensten
- Transactieverwerking naar Interpay en realtime onlinediensten van de bank
- Outsourcing maintenance, hosting, application services (>40 mio)


FRIESLAND BANK
AUGUSTUS 2003- JULI 2004
Opdracht: Projectmanagement mid/backoffice systeem
Sleutelwoorden: implementatie- verandermanagement, kantoren, scenarioplanning, outsourcing
www.frieslandbank.nl

In opdracht van de RvB het implementatieproject geleid waarbij de mid/backoffice van de bank wordt vervangen. Het systeem brengt grote veranderingen met zich mee voor de bankkantoren.
Het project legt een sterk nadruk op :

- Veranderkundige impact qua processen en autonomie van de kantoren
- Betrokkenheid van panel en usergroup bij bepalen functionele acceptatie
- Inzet van key-user-team bij het bepalen van invoeringsscenarios’s en fallbacks
- Ontwikkeling van (technische) conversie en overgangsstrategie
- Overleg en rappartage met DNB-autoriteiten bij risicomanagement
- Organisatie van de acceptance&advisory board.


RABOBANK
2000-2003
Functie: Programmamanager
Sleutelwoorden: algemeen management, finance, service centers, BPO, effecten, hypotheken
www.ordina.nl

Als directielid van Ordina verantwoordelijk voor de BPO van Friesland Bank Effectenbedrijf naar Rabobank. Als programmamanager onder meer verantwoordelijk voor de commerciële- en projectenportefeuille van deze business proces outsource. De nadruk in deze opdracht ligt bij:

- Strategische aard (rating) van de BPO deal voor Rabobank en Friesland Bank
- Complexiteit geruisloze technische overgang
- Continuiteit van de effectentransacties/settlement
- Ontwikkeling en aansluiting op service-architectuur


LOGICA-CMG
1995 - 2000
Functie: Directeur en Management Consultant
Sleutelwoorden: algemeen management, projectmanagement, STP, betalingsverkeer, CMM, competence zorgverzekeringen
www.logica.nl

Als directielid verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de marktgebieden Pensioenen en Verzekeringen. In de functie de dagelijkse leiding gegeven aan een team senior en junior consultants (-40) die in projecten bij verschillende relaties actief zijn. Managerial verantwoordelijkheid voor Sales- en Relatiemanagement, HR-beleid, carrièreplanning, financiële verantwoordelijkeheid (15+ mln), werving & selectie.

Focus op:
- Opzetten finance vestiging regio Arnhem
- Ontwikkeling financiele accounts regio Oost Nederland
- Speciale focus op branche voor zorgverzekeraars (NL niveau)
- IT systeemontwikkeling, infrastructuur en adviesprojecten


PANNELL KERR FORSTER
1990 - 1995
Functie: Consultant
Sleutelwoorden: advisering, projectleiding, diverse sectoren, integratie Gamma-Karwei, ROC fusies, advisering RvB Exact Software
www.pkf.com

Als adviseur organisatie en informatisering werkzaam bij een multidisciplinaire accountantsgroep. Advisering en begeleiding van middelgrote bedrijven en overheidsinstellingen bij de definiëring en realisatie van de informatievoorziening. Advisering en projectmanagement in middelgrote informatise-ringsprojecten en implementatietrajecten. Het kennisterrein betrof informatieanalyse, systeemont¬werp, administratieve organisatie.

Opleiding interimmanager

Bedrijfskunde (Rijks Universiteit Groningen)
Organisatie wetenschappen (Open Universiteit)
Management & Leidersschap (Core)
Transformational Leadership (Human Factors International)
Miller&Heiman (Coach & Commitment)
Strategic Leadership (CapGemini)
Strategische Marketing (Comenius Leergang )
Client Relationship management (SARV)
Salesmanagement & life-cycles (SARV)
LEAN (House of Performance)
Project- en Programmamanagement (De Baak)
Algemeen Bankbedrijf (NIBE)
Effectenbedrijf I&II (NIBE)
Advanced Information Technology (CIBIT)
Prince2 (LogicaCMG)

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Leiderschap, organisatie sensitief, overtuigend, inspirerend en dienend aan doelstellingen, koersvast op hoofdlijn maar bewegelijk waar nodig, goede teambuilder, communicatief sterk, verbindend op inhoud en proces, goede schrijfvaardigheden

Talenkennis interimmanager

Nederlands, engels, duits, italiaans

 beschikbaar?

Geselecteerde interimmanagers:

Deze manager verwijderen  18454 - Projectleider / beleidsadviseur ohv / huisvesting
Deze manager verwijderen  48343 - Management consultant and trainer
Deze manager verwijderen  79713 - Interim manager
Deze manager verwijderen  89300 - Zelfstandig management consultant (CMC). Meerjarige ervaring
Deze manager verwijderen  17838 - New Business Development Manager
Deze manager verwijderen  90802 - Event Manager / Project Manager
Deze manager verwijderen  11571 - Interimmanager/procesmanager
Deze manager verwijderen  14974 - adviseur en interimmanager bij groei en innovatie
Deze manager verwijderen  24491 - Business Development Manager
Deze manager verwijderen  199559 - Adviseur, Project Manager, Verkeerskundige, Adviseur Project
Deze manager verwijderen  31252 - General Manager / Project Manager
Deze manager verwijderen  84667 - directeur, interimmanager
Deze manager verwijderen  199904 - Director Marketing, Leiter Marketing, Projektleiter, Interim
Deze manager verwijderen  86938 - Interim manager
Deze manager verwijderen  65532 - Personal Coach
Deze manager verwijderen  38350 - CIO
Deze manager verwijderen  32991 - Communication manager, Brand manager, PR manager
Deze manager verwijderen  49016 - Geschäftsleiterin
Deze manager verwijderen  16603 - Sr oracle Financial consultant
Deze manager verwijderen  44536 - Verandermanager
Deze manager verwijderen  196144 - Direktmarketing Spezialist zur Neukundengewinnung B-to-B, B-
Deze manager verwijderen  86696 - ICT / telecommunication manager
Deze manager verwijderen  84154 - Commerciële manager
Deze manager verwijderen  90723 - operationeel manager, interim manager, project manager
Deze manager verwijderen  82322 - Interim & Consultancy
Deze manager verwijderen  34949 - CEO; coaching board; business development; change/transition
Deze manager verwijderen  44907 - CEO
Deze manager verwijderen  73865 - Implementatie manager
Deze manager verwijderen  31004 - IT architect/consultant
Deze manager verwijderen  80485 - Directeur
Deze manager verwijderen  64133 - Salesmanager
Deze manager verwijderen  14115 - Service Management Specialist
Deze manager verwijderen  39620 - International Business Development Manager
Deze manager verwijderen  190831 - Business Manager / Project Manager / Senior Consult
Deze manager verwijderen  33304 - general manager, sales & marketing manager, directeur
Deze manager verwijderen  69058 - interim manager - project-programmamanager
Deze manager verwijderen  74926 - Controller / financieel manager
Deze manager verwijderen  74040 - ICT Director, Programme/Project Manager,
Deze manager verwijderen  62084 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  91085 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  21442 - Interim manager
Deze manager verwijderen  22490 - Internet consultant
Deze manager verwijderen  194771 - Projektleiter, Koordinator
Deze manager verwijderen  71185 - Senior Project manager / Director
Deze manager verwijderen  68753 - interim-manager overheid, procesbegeleider, coach, mediator
Deze manager verwijderen  51732 - sr communicatieadviseur
Deze manager verwijderen  198488 - Managing director/Head of sales ad interim
Deze manager verwijderen  47262 - Business Analist / Informatie manager
Deze manager verwijderen  91568 - Online marketeer
Deze manager verwijderen  78005 - Project manager
Deze manager verwijderen  71033 - lijn/project -manager operations/marketing/ict
Deze manager verwijderen  92976 - Sales manager
Deze manager verwijderen  17202 - Managing Director
Deze manager verwijderen  18503 - automotive manager
Deze manager verwijderen  17154 - Interim-manager ICT en of Marketing
Deze manager verwijderen  32604 - Interim manager
Deze manager verwijderen  199948 - Commercieel Directeur
Deze manager verwijderen  134575 - Junger, ambitionierter Project Manager
Deze manager verwijderen  18710 - Commercieel relatie manager / recruiter / headhunter
Deze manager verwijderen  54937 - Project / programmamanager adviseur
Deze manager verwijderen  69920 - manager, projectleider
Deze manager verwijderen  14155 - directeur / manager
Deze manager verwijderen  25212 - Technology related marketing
Deze manager verwijderen  12388 - Business Manager / Commercieel directeur
Deze manager verwijderen  58145 - logistiek manager
Deze manager verwijderen  62337 - Fiancieel manager/hoofd administratie
Deze manager verwijderen  49493 - manager
Deze manager verwijderen  199709 - Commercial manager and business leader to build up your mark
Deze manager verwijderen  14990 - Product Manager
Deze manager verwijderen  42331 - Interim manager / workflowmanagement
Deze manager verwijderen  201028 - Ondernemende bouwer die verandering en groei teweeg brengt
Deze manager verwijderen  91562 - Manager mobiliteit
Deze manager verwijderen  50942 - interim manager, directeur, overbruggingsmanager, procesmana
Deze manager verwijderen  62731 - (interim) Manager, Project Manager, Teamleader, Adviseur, Co
Deze manager verwijderen  76758 - Manager
Deze manager verwijderen  74488 - Board Director (Marketing & IS)
Deze manager verwijderen  199629 - Internationaal Sales & Marketing
Deze manager verwijderen  28836 - Turn around / change manager
Deze manager verwijderen  196629 - Manager
Deze manager verwijderen  111639 - Interims-CEO/CFO/COO/Strategie- und Sanierungsexperte
Deze manager verwijderen  68620 - Projectleider Internet
Deze manager verwijderen  195524 - Geschäftsführer
Deze manager verwijderen  42034 - projectmanager P&O/HRM
Deze manager verwijderen  24421 - business development director
Deze manager verwijderen  119123 - Interim manager / CEO/ Director / Mentor
Deze manager verwijderen  176819 - Unternehmensberatung & -management
Deze manager verwijderen  77561 - Controller / Manager Finance
Deze manager verwijderen  14073 - Interim/project manager en consultant
Deze manager verwijderen  193339 - Project Manager/Marketing & Sales, W&E EU, South East Asia,
Deze manager verwijderen  87455 - Manager
Deze manager verwijderen  35887 - directeur / manager / adviseur * algemeen-commercie-producti
Deze manager verwijderen  200488 - Directeur
Deze manager verwijderen  81890 - controller, financieel manager, accountant
Deze manager verwijderen  59493 - organisatie adviseur / verander manager
Deze manager verwijderen  19553 - Interim manager TMT branche
Deze manager verwijderen  198929 - Manager Customer Service
Deze manager verwijderen  64032 - directeur / verandermanager consultant
Deze manager verwijderen  57482 - Projectleider / Innovatiemanager / sales
Deze manager verwijderen  60482 - Organisational & Service Delivery Excellence Consultant
Deze manager verwijderen  198733 - Interim International Sales Manager/Director
Deze manager verwijderen  201253 - Senior Category Manager or Business development Manager
Deze manager verwijderen  19998 - Manager/coordinator Studio Traffic Operations Prepress
Deze manager verwijderen  91491 - Projectmanager/teammanager, campagnemanager
Deze manager verwijderen  59134 - commercial director
Deze manager verwijderen  24016 - Senior Consultant / Algemeen directeur
Deze manager verwijderen  51065 - Creatief en Commercieel Directeur
Deze manager verwijderen  91546 - Managing Director
Deze manager verwijderen  67228 - Customer Services / Call centre management
Deze manager verwijderen  29646 - Software Architect & Ontwikkelaar
Deze manager verwijderen  192380 - Vertriebsleitung
Deze manager verwijderen  191217 - Consultant, Projektleiter
Deze manager verwijderen  46362 - interim
Deze manager verwijderen  74010 - Ervaren marketing & communicatie manager met bijzondere kwal
Deze manager verwijderen  91556 - interim HR adiviseur mediator
Deze manager verwijderen  199449 - sales manager/ bedrijfsleider
Deze manager verwijderen  37638 - Interim Manager en Adviseur
Deze manager verwijderen  192096 - General, Sales, Marketing, Training Management
Deze manager verwijderen  72875 - Teamleider
Deze manager verwijderen  28087 - AM, SM, BDM,
Deze manager verwijderen  55407 - veranderingsmanager, innovator, trainer en coach, interim ma
Deze manager verwijderen  12507 - Account manager
Deze manager verwijderen  35125 - Project Manager / Interim Manager
Deze manager verwijderen  65059 - Marketing
Deze manager verwijderen  63492 - directie en management en uitvoerend
Deze manager verwijderen  62748 - Managing Director
Deze manager verwijderen  200434 - Marketing Manager, Export manager, Key Account Mnager
Deze manager verwijderen  89321 - IT Director
Deze manager verwijderen  12182 - Commercieel Interim Manager
Deze manager verwijderen  61705 - Marketingcommunicatiespecialist
Deze manager verwijderen  17043 - Managing Director
Deze manager verwijderen  42064 - Online/e-mail marketing specialist
Deze manager verwijderen  42835 - Financieel interim manager
Deze manager verwijderen  80370 - Marketing Strateeg
Deze manager verwijderen  71156 - Manager Industry International
Deze manager verwijderen  28561 - Interimmanager / Consultant
Deze manager verwijderen  56695 - Senior Consultant
Deze manager verwijderen  92022 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  194791 - Interim Executive/Manager Vertieb/Sanierung
Deze manager verwijderen  84585 - M&S director
Deze manager verwijderen  71095 - marketingmanager
Deze manager verwijderen  52970 - interim, ICT en projectmanager
Deze manager verwijderen  87407 - Programma/project manager
Deze manager verwijderen  26353 - business unit manager
Deze manager verwijderen  28426 - Consultant
Deze manager verwijderen  54198 - Financial Controller
Deze manager verwijderen  91824 - (Project)Manager
Deze manager verwijderen  27990 - Interim manager
Deze manager verwijderen  67479 - CEO or business unit manager
Deze manager verwijderen  83150 - projectmanager / eventmanager
Deze manager verwijderen  194376 - Vorstand, Geschäftsführung
Deze manager verwijderen  84061 - Ervaren Bedrijfskundig ICT manager
Deze manager verwijderen  17072 - Algemeen commercieel (interim) manager
Deze manager verwijderen  90368 - Business Development Manager
Deze manager verwijderen  35732 - Directeur, strategisch adviseur
Deze manager verwijderen  201100 - CRM Manager
Deze manager verwijderen  57995 - Marketing & Sales Manager
Deze manager verwijderen  189355 - Interim Executive & Management Consultant
Deze manager verwijderen  92164 - Consultant, Programmamanager
Deze manager verwijderen  63389 - Marketing- en Communicatieadviseur
Deze manager verwijderen  14563 - interim manager/projectmanager
Deze manager verwijderen  89308 - Management


Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :