Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Manager ICT

Manager ICT

Werkervaring interimmanager

Werkervaring

Laatste functie:

Mei 2010 – November 2011: Service – Innovatie manager / Project Manager: Stichting Zonnehuizen Zeist (werkomgeving HBO – WO).

Interim Operationeel Manager Afdeling ICT :
- Aansturing ICT servicedesk (1ste lijn en werkplekbeheer) 4 medewerkers
- Aansturing ICT 2de lijn en technisch beheer 8 medewerkers
- Aansturing functioneel applicatiebeheerder 13 medewerkers
- Standaardiseren werkplek + kostenplaats / accountancy
- Standaardiseren mobiele telefonie
- Initiëren en aansturing inventarisatie platform, werkplekken, printers
- Voorbereiding migratie gefuseerde locatie
- Plannen van resources, personeel en hardware; capacity en availibilty management Input geven voor het opstellen van ICT Beleid
- Strategisch afspraken maken afgestemd op Technische ICT ontwikkelingen ter ondersteuning van de Zorgvraag
- Strategisch afspraken maken t.b.v. verbeterpunten technisch en functioneel van de afdeling ICT zelf
- Strategisch – tactisch overleg met bestuur a.i., Finance en Control, verschillende afdelingshoofden, locatie managers
- Functioneel overleg voeren met zorgmanagers en functioneel beheerders.
- Werven van ICT Servicedesk medewerkers
- Functie omschrijvingen maken t.b.v. vacature
- Sollicitatie gesprekken voeren met kandidaat servicedesk medewerkers of ICT beheerders
- Functioneringgesprekken voeren met medewerkers van de servicedesk en ICT beheer
- Tussentijdse bilaterale gesprekken voeren met medewerkers van de servicedesk en ICT beheer
- Financial Management voor IT Services (FMITS)
- IT Service Continuity Management (ITSCM)
- SLA’s en DAP formuleren met leveranciers aangepast naar de wensen van de interne organisatie
- Intern inventariseren bij afdelingen en gebruikers groepen wat de vraagstelling is van de gewenste dienst. Ondersteunen met de Service Level Request (SLR)

Servicedesk coördinator – 4 servicedesk medewerkers:
- Analyseren van serviceprocessen:
- Analyseren en verbeteren Intake telefonische communicatie
- Analyseren en verbeteren elektronische communicatie (e-mail)
- Analyseren en verbeteren incident registratie
- Analyseren en verbeteren aansturing oplosgroepen
- Analyseren en verbeteren van terugkoppeling aan de gebruikersgroepen
- Beschrijven en opstellen van werkinstructies
- Reviewen van werkinstructies en procesbeschrijvingen
- Inrichten processen servicedesk: Incident beheer, change management.
- Beschrijving operationeel model Servicedesk
- Planning Resources ICT
- Operationeel en functioneel inrichten processen Topdesk

Technische – Functioneel Beheer Topdesk:
- Procesmatig inrichten van Topdesk(Incidentbeheer, Wijzigingsbeheer, Voorraad beheer, gebouwenbeheer, wagenpark module beschikbaar stellen t.b.v. afdeling facilities)
- aanmaken van Interne en externe topdesk gebruikers
- aanmaken van Interne en externe beheer groepen
- rechten toekennen aan gebruikers en groepen
- Standaard berichten opstellen als terugkoppeling naar gebruikers
- Kostenplaats opnemen in topdesk
- Rapportages vanuit Topdesk maken (exporteren naar Excel)
- Oplosgroepen intern en Extern aanmaken (bijvoorbeeld Oplosgroep KPN)
- Instructies en training in de testomgeving van betreffende module
- Implementatie in productie omgeving

Project management:
- Bewaking proces management
- Beschrijving beheerproces van diverse Bedrijfsapplicaties
- Transitie Mobiele en vaste telefonie van facilitaire dienst naar de ICT Servicedesk
- Businesscase structureren vaste en mobiele telefonie
- Opstellen Kosten besparingsplan telefonie
- Business case nieuwe telefonie platform Migratie naar Business Connect

December 2009 – Januari 2010: Ondersteuning Servicedesk Stadstoezicht Rotterdam (werkomgeving HBO – WO niveau).
Coachen en ondersteunen van het team van de facilitaire servicedienst bestaande uit; teamleider servicedesk, 4 servicedesk medewerkers, 3 service – managers.
- Tooling: Topdesk
- Proces beschrijving net opgezette servicedesk
- coaching aanname incidenten
- coaching en training categoriseren incidenten
- procesbeschrijving categoriseren van incidenten
- procesbeschrijving kwaliteitsverbetering van aanmaken incidenten.
Alle beschrijvingen en coaching vormen uitgevoerd vanuit ITIL processen.

Juli 2009 – Oktober 2009: Freelance opdracht: Voorbereiding Migratie project. Eindklant: Kennemer Gasthuis (Werkomgeving HBO – WO Niveau).
- Beschrijven en bepalen van de standaard werkplek
- Testen van de standaard werkplek(TMAP)
- Inventarisatie Software in het Ziekenhuis
- Beschrijven installatie van software
- Controle op werking van de beschrijving en installatie van software
- Rapportage aan de afdelingsmanager, project manager, project leider
- Bijhouden van de planning m.b.t. de voortgang
- Bewaken van de voortgang van het project
- Overdracht voorbereiding naar finale fase migratie

Januari 2009 Juni 2009Functioneel beheer Infrastructuur Migratie infrastructuur Windows XP naar Windows 2003 (werkomgeving HBO – WO niveau).

- Rapporteren aan de project manager en functioneel beheer manager
- Inventariseren van en rapporteren over hardware, software, gebruikersrechten, server infrastructuur
- Inventariseren van incidenten
- Inventariseren en in kaart brengen van klachten en structurele problemen
- Planningen opstellen en bijwerken
- Overdacht van beheer aannemen en uitvoeren van het beheer
- Voorbereiden van de finale transitie en migratie
- Migratie voorbereiden aan de hand van BISL processen
- Nieuwe apparatuur aannemen en of uitrollen aan de hand van Tmap test en implementatie processen
- Signaleren en Analyseren van klachten en wensen van de eindklant. Deze vertalen naar oplossingsmodellen naar de migratie toe.
- Overleg met collega’s wereldwijd
- Aansturen van oplosgroepen t.b.v. van de lokale ondersteuning binnen het project.

Functionele activiteit:
- inrichten change mangement volgens ITIL processen
- inrichten van de helpdesk volgens ITIL processen
- aannemen van changes / orders en uitrollen
- aannemen van incidenten
- oplosgroepen aansturen vanuit change en incident management.


Januari 2008 – december 2008: Freelance opdracht via Jobstream / BT Technology Eindklant: Gemeente Zaanstad (werkomgeving HBO – WO niveau)

Project ondersteuning training en coaching ICT Servicedesk:
- Registratie in het programma Assyst Enterprise
- aannemen van incidenten
- Incident bewaking
- Remote ondersteuning
- Wachtwoorden resetten en accounts vrijgeven
- Rechten verschaffen aan gebruikers
- Werkplek ondersteuning en beheerders groepen aansturen
- Remote installaties van computers uitvoeren
- Uitleveren van PDA, Laptops, mobiele telefoons
- Terugkoppeling geven aan eindgebruikers en andere oplosgroepen
- Incidenten contact onderhouden met derde partijen.
- Werven van ICT Servicedesk medewerkers
- Functie omschrijvingen maken t.b.v. vacature
- Sollicitatie gesprekken voeren

Werkplek Beheer:
- computers en overige randapparatuur plaatsen
- Uitleveren van verschillende ict apparatuur
- On-site incidenten verhelpen
- Hardware matige projecten uitvoeren bijvoorbeeld 600 pc upgraden naar 1 GB geheugen
- Verhuizing van ict apparatuur.

Proces Engineer:
- beschrijven van proces inwerken nieuwe – medewerker
- beschrijven van proces incident aannemen
- beschrijven van proces incident categoriseren
- beschrijven van proces incident bewaken
- beschrijven van proces wachtwoord wijzigen

Ondersteuning Team Coördinatie plv. teamleider 6 servicedesk medewerkers:
- handleiding communicatie training helpdesk
- Proces beschrijving tot standaardisering van registratie norm
- Workflow planning
- Richtlijnen voor heropenen incidenten
- Afspraak planning
- Aansturen en coachen helpdesk medewerker en werkplek ondersteuning
- Overleg / communicatie met de servicemanager, projectleider
- Rapportage aan de directeur ICT
Tester:
- Software revisie voor HP Handheld Testen volgens Tmap
- Test voorbereiding HP handheld volgens Tmap
- Testen van Handheld apparatuur volgens Tmap
- Kwaliteitsrapportage Functionaliteit test volgens Tmap
- Testen van beschreven processen bedoeld voor het inwerken van nieuw personeel.
Resultaat: Gemeente Zaanstad heeft een testafdeling ingericht.

September 2007: Freelance opdracht via Bariton XL Servicedesk medewerker bij ISC / vtsPN (werkomgeving HBO Niveau)

- Incident registratie in Topdesk
- Aansturen 2de lijn en 3de lijn
- Aansturen externe oplosgroepen
- verslag maken over hoe de servicedesk beter kan gaan functioneren
- coachen processen verbeteren
- werken naar het invoering van SLA’s
- Beter positioneren van Teamleiders, blokhoofden, ervaren - , minder ervaren en nieuwe medewerkers
- Overzicht maken van eigen tooling
- Standaardiseren van eigen werkplekken (pc, software, etc. etc.)
- Deskindeling positioneren naar de te bedienen korps
- Afstemmen tussen servicemanager, project leider migratie, en korpscontact over in te voeren standaard(platform, werkplek, pc’s, beveiliging, outsourecing)
- Advies in verband met mogelijke koppeling van systemen van andere korpsen en of andere opsporingsautoriteiten.

Januari 2007: Gedetacheerd bij Atos Origin (NUON Servicedesk)

Servicedesk Medewerker:
- aannemen van incidenten
- registreren van incidenten in het servicedesk programma USD
- Registratie dient te gebeuren binnen 8 – 9 minuten
- Indien incidenten op te telefonisch op te lossen zijn, dient dit te gebeuren binnen 15 minuten
- Doorzetten van incidenten naar de tweede en derde lijnsondersteuning
- Incidenten afhandelen volgens SLA’s
- Goede beheersing van ITIL procedures is hierbij een vereiste

Augustus 2006- december 2006: Diverse tijdelijke projecten
Belastingdienst Utrecht – Functioneel beheer Toeslagen programma
ESSENT / @HOME – 1ste lijn servicedesk Medewerker
Tolk Politie Flevoland

Servicedesk medewerker bij KPN Juli 2005 – juli 2006

- Analyseren van storingen
- ondersteunen van thuisgebruikers en zakelijke klanten
- telefonisch oplossingen aandragen
- aansturen van technische partijen; aan huis, naar de centrale, ondergronds.

Eigen web-shop begonnen : Juni 2003 – juni 2005

- Via mijn eigen webshop verkoop ik computer en kantoor artikelen
- Ondersteunen van klant die adsl geïnstalleerd willen hebben. Het gaat hierbij om software matige installatie.
- Beheer van Exact voor het familie bedrijf

Fortisbank – Technisch Beheer Infrastructuur (mei 2002 – maart 2003) werkomgeving HBO – WO niveau))

- Het “Otappen (Ontwikkelen, Testen, Accepteren, in Productie zetten)” van applicaties ten behoeve van de metiers en afdelingen welke vanuit de groep Projecten / Intel / Staven aangestuurd werden en vice versa.
- Packagen van kantoor applicaties
- Beheren van standaard kantoor applicaties: Office, Outlook, Lotus Notes.
- Updates uitvoeren van netwerk platform (Novell en Windows)
- Testen van de infrastructuur
- Plannen van updates
- Technisch Testen van Servers
- Functioneel testen van servers
- Documentatie maken van Applicaties en hardware
- Van Januari 2000 tot mei 2002 teamleider technisch Beheerdergroep, infrastructuur en ontwikkeling – 5 medewerkers:
- 1. Aansturen van 5 technische beheerders
- 2. aansturen 2de lijnswerkplekbeheer.
- migraties Infrastructuur en platform uitgevoerd; Novell naar windows NT4 ( 2000 gebruikers),
- Applicatie Migratie uitgevoerd van Office 95 naar Office 97 (1500 gebruikers), Mail Migratie van Pegasus mail naar Outlook 97(500 gebruikers).
- Werkplek migratie 3000 gebruikers.
Teamleider – 2de lijn / Werkplekbeheer Generale Bank (Maart 1999 – Januari 2000) werkomgeving HBO – WO niveau)) – 6 medewerkers:
- Gebruikersondersteuning
- Oplossen 1ste en 2de lijnmeldingen
- Gebruikersklaar maken van werkplekken
- Installatie van pc’s, laptop en thuiswerkplekken
- Aanmaken gebruikersaccount
- Rechten toewijzen
- Technisch testen (trouble shooten) van applicatie
- Functioneel testen van applicaties
- Technisch testen van pc’s, laptops en printers.
- Incident registratie.
- Incident afhandeling volgens SLA ( inclusief aanname, response tijd en change management)

Dunnet Computers – Support Desk Medewerker( april 1996 – 1999):

- Technisch ondersteunen van Klantvragen
- Testen van merken pc’s
- Testen van verschillende merken laptops
- Testen van game devices
- Ondersteunen van telefonische verkoopdienst
- Ondersteunen van de showroom
- Ondersteunen van de technische dienst

IPG - ingenieursbureau – Technisch en functioneel Systeembeheer ( December 1995-Maart 1996):

- Installatie van computers
- Registratie van hardware
- Registratie van software
- Voorbereiden ISO 9002 certificering
Nedlloyd – Mail Administrator (februari 1995 – November 1995):

- Door routeren van Mail en telexen naar boten en andere locaties waaronder hoofdlocaties in het buitenland
- Adresboek update uitvoeren en distribueren
- Ervaring met FAX / VMS systeem

Iwaco – Werkplek en Netwerkbeheerder (april 1994 – November 1994):

- Netwerkbeheerder. Bij dit bedrijf was ik belast met het beheer van drie lokale Novell 3.12 servers en 1 server op een andere locatie. Ook het beheer van de verbinding tussen de vestigingen Groningen en ‘s Hertogenbosch behoorde tot onze verantwoordelijkheid.
- Naast het beheer van deze “File Servers” viel ook het beheer van de Mail server onder onze aandacht.
- Het werk bestond voornamelijk uit het installeren van pc voor gebruikers(werkplek voorbereiden), aanmelden van de gebruiker op de server en een mail adres toewijzen aan de gebruiker. Ook het verloop van de backup moest nauwlettend in de gaten gehouden worden.
- Het verlenen van helpdesk diensten. Gebruikers de problemen hadden moesten geholpen danwel geassisteerd worden. Dit gebeurde meestal op locatie.
- Bij Iwaco ben ik 6 maanden werkzaam geweest via het uitzendbureau, waarna ik een tijdelijk contract kreeg om de toen nieuw aangewezen netwerkbeheerder in te werken. Tijdens de periode dat ik als uitzendkracht werkzaam was, heb ik de helft van de tijd de afdeling alleen draaiende gehouden.
- Installatie van pc’s.
- Onderhoud van contacten met de leveranciers.

Overige
Stage System Plus - Rotterdam(1992 – 1993):
- Opleiding Applicatie Ontwikkelaar
Stage Stichting Ambitie - Rotterdam(1991-1992):
- Opleiding Applicatie Beheerder
Stage Scholen Gemeenschap Henegouwer - Rotterdam (1990 – 1991):
- Opleiding Applicatie gebruiker.

Bestuurlijk activiteiten:
- Secretaris van Stichting Apinti – verantwoordelijk voor de jaarlijkse Suriname – dag in Almere
- Coördinator / Afdelingsvoorzitter van de NEHOB ( Nederlandse Hindoestaanse Ouderenbond) Flevoland.

Opleiding interimmanager

Opleidingen

- Business Intelligence / Bedrijfskundige Informatica (HBO)
- Personal Trainer / Coach Hogeschool INHolland (CT – afgerond 13-03-2007) HBO Opleiding))
- MCP migratie windows NT4 naar Windows 2000 Tripple P
- Novell Netware 4.11 Akam / Azlan (CNA)
- Ecabo / MBO (Nederland)
- Havo (Suriname)
- MULO (Suriname)
- Bureau redacteur (Multicultural Media Masterclasses - Hilversum) – HBO Niveau
- Junioren trainer Knvb*
- Zelfstudie T-Map
- MCDST
- TMAP Next Advanced
- Leiding geven aan projecten ( ICM – Opleidingen 16-09-2011) HBO - Niveau
- KNVB Pupillen Trainers Diploma

Vaardigheden

Kennis van en ervaring met :
- Topdesk Enterprise (SaaS)
- TMap Next Advanced
- Tmap Test management
- ASL – Bisl
- ITIL
- Windows 95, 98, NT4, 2000, XP
- Microsoft Office 2003 (Word, Excel, Powerpoint)
- Microsoft Project 2003
- Exact
- Novell 3.12 / 4.11
- Lotus Notes
- 3Com
- Cisco
- ADSL

Bekend met :
SSC – Shared Service Centre
MOF – Microsoft Operations Framework : SLA’s(Service Level Agreement), OLA’s(Operational Level Agreement) , outsourcing, right souricing, Off-shoring.
Service Delivery management
Overleg met CTM (Client Team Management)
Overleg met overige stakeholders

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels en Spaans(matig)

 beschikbaar?

Geselecteerde interimmanagers:

Deze manager verwijderen  199590 - teammanager, changemanager
Deze manager verwijderen  17996 - Productie manager - Plant manager
Deze manager verwijderen  199966 - Turnaround Manager
Deze manager verwijderen  90911 - HR Manager HRD Manager
Deze manager verwijderen  70580 - Interim- en projectmanager
Deze manager verwijderen  17470 - Interim manager
Deze manager verwijderen  88386 - Financial interim manager / consultant
Deze manager verwijderen  81723 - Directeur
Deze manager verwijderen  192740 - Projektleiter / Programmmanager
Deze manager verwijderen  198410 - CEO, Geschäftsführer, Mediator, Projektleiter
Deze manager verwijderen  87322 - implementatie expert/projectleider
Deze manager verwijderen  49849 - Interim manager & project/programmanager
Deze manager verwijderen  38463 - eindverantwoordelijk of sector/afdelingshoofd
Deze manager verwijderen  92286 - Interim (Project) Manager ICT/ Logistiek
Deze manager verwijderen  168675 - Unternehmer, nicht Unterlasser
Deze manager verwijderen  46380 - Recruiter / Operations Manager
Deze manager verwijderen  200291 - Financiel manager / project controls manager
Deze manager verwijderen  200520 - IT (Program) Manager | Digital Transformation | Improvements
Deze manager verwijderen  197527 - Interim Manager Teamleiter, Trainer, Coach
Deze manager verwijderen  28574 - Proces manager
Deze manager verwijderen  75261 - Controller
Deze manager verwijderen  87917 - Mr
Deze manager verwijderen  92103 - manager
Deze manager verwijderen  59099 - junior financial executive
Deze manager verwijderen  73974 - Ervaren Interim Directeur / Senior Manager
Deze manager verwijderen  79871 - Executive Coach en interimmanager
Deze manager verwijderen  35341 - HR Manager
Deze manager verwijderen  47978 - Senior Management Consultant
Deze manager verwijderen  20611 - a -HRM FINANCE projectmanager
Deze manager verwijderen  58995 - Interimmanager algemeen/project/HRM
Deze manager verwijderen  92728 - Management Consutant, Lean Six Sigma Black Belt, Directeur K
Deze manager verwijderen  92948 - e-HRM expert / Projectleider implementatie
Deze manager verwijderen  192372 - Geschäftsführer
Deze manager verwijderen  33142 - interim manager, change manager, consultant en coach
Deze manager verwijderen  47267 - Directeur
Deze manager verwijderen  74493 - HSE environmental manager
Deze manager verwijderen  198306 - Werkleiter
Deze manager verwijderen  198805 - Project/Change Manager
Deze manager verwijderen  53309 - Verander-/verbetermanager
Deze manager verwijderen  25779 - Logistiek & Supply Chain Professional
Deze manager verwijderen  10310 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  39473 - Operational Excellence & Supply Chain advies
Deze manager verwijderen  194011 - Niederlassungsleiter und Betriebsleitung
Deze manager verwijderen  65214 - Manager Front-/Backoffice
Deze manager verwijderen  17358 - Interimmanager / Organisatieadviseur
Deze manager verwijderen  90424 - interim manager
Deze manager verwijderen  198890 - Manager / Projectmanager
Deze manager verwijderen  71970 - manager/projectmanager/procesmanager
Deze manager verwijderen  81580 - Project- & Interim Manager
Deze manager verwijderen  63418 - Manager/directeur en internationaal projectmanager agri-food
Deze manager verwijderen  13558 - Projectmanager
Deze manager verwijderen  191035 - Interim-Manager, Unternehmensberater
Deze manager verwijderen  91957 - managing director, operational director
Deze manager verwijderen  61235 - logistiek manager
Deze manager verwijderen  90137 - PR Director
Deze manager verwijderen  23311 - Logistics and Supply Chain Manager
Deze manager verwijderen  196233 - Kaufmännischer Leiter, Leiter Fin/Con/Admin
Deze manager verwijderen  59723 - manager, adviseur, coach
Deze manager verwijderen  200715 - Manager operations
Deze manager verwijderen  48291 - Credit Manager / Project Manager
Deze manager verwijderen  30632 - interim management
Deze manager verwijderen  10297 - projectmanager
Deze manager verwijderen  63386 - Senior Consultant/ Project Manager/ Test Manager
Deze manager verwijderen  78688 - Senior Consultant, Trainer
Deze manager verwijderen  16728 - Manager
Deze manager verwijderen  200439 - (Team) Manager
Deze manager verwijderen  90641 - Logistiek manager
Deze manager verwijderen  79145 - Operations
Deze manager verwijderen  35635 - Intermin manager, project manager
Deze manager verwijderen  42719 - Allround manager met een logisch(-tiek) verstand en een prag
Deze manager verwijderen  199381 - Project manager
Deze manager verwijderen  11817 - General / operations manager
Deze manager verwijderen  154382 - Interim CFO / General Manager
Deze manager verwijderen  19915 - CFO, Financieel Directeur, Manager M&A, Algemeen Directeur,
Deze manager verwijderen  50344 - Algemeen manager / verander manager
Deze manager verwijderen  34426 - manager, projectmanager
Deze manager verwijderen  92225 - Talent-/Security & Riskmanagement en Consultancy
Deze manager verwijderen  28444 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  198856 - Manager supply chain, logistiek en inkoop
Deze manager verwijderen  22910 - Interim of Project Manager
Deze manager verwijderen  195618 - Chef de Projet, consultant, business analyst
Deze manager verwijderen  21586 - Directeur
Deze manager verwijderen  42322 - logistiek en operations manager
Deze manager verwijderen  193402 - Qualitätsmanagement und kfm. Leitung
Deze manager verwijderen  71359 - Interim/Change manager gespec. mobiliteit & outplacement
Deze manager verwijderen  198582 - Directie
Deze manager verwijderen  200836 - Interim project-, facilitair en verandermanager
Deze manager verwijderen  89396 - Facilitair inkoop opslag logistiek transport p&o warehousing
Deze manager verwijderen  197794 - Projekt Manager
Deze manager verwijderen  17040 - Turnaround - Re-engineering - Project Management
Deze manager verwijderen  135416 - Versand-, Logistik- und Lagerleiter
Deze manager verwijderen  47413 - Project Manager Internal Logistics
Deze manager verwijderen  31475 - Directie en Management Bedrijfsvoering
Deze manager verwijderen  190780 - Event Coordinator
Deze manager verwijderen  64297 - Controller, Finance Manager
Deze manager verwijderen  21681 - Moedige peoplemanager met oog voor processen
Deze manager verwijderen  199693 - General Manager
Deze manager verwijderen  49887 - manager
Deze manager verwijderen  197312 - Geschäftsführer, CEO, COO, Projektleiter, Interim-Manager
Deze manager verwijderen  196169 - Projektmanager und -coach
Deze manager verwijderen  200032 - Business Development Osteuropa, International Sales
Deze manager verwijderen  190823 - Director of Technical Operations / Quality Management
Deze manager verwijderen  91541 - Interim-, verander- en projectmanager
Deze manager verwijderen  92466 - Change Manager / organisatie ontwikkeling
Deze manager verwijderen  197991 - Business Transformation Consultant / Program leader
Deze manager verwijderen  88647 - Informatiemanager Industrie
Deze manager verwijderen  44136 - ICT en zorglogistiek manager
Deze manager verwijderen  17132 - Commercieel Manager/ Projectmanager
Deze manager verwijderen  200261 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  78273 - Interimmanager/p&o/projecten
Deze manager verwijderen  199704 - Interim IT-Manager / Strategisch adviseur I en A
Deze manager verwijderen  198676 - directeur basisonderwijs
Deze manager verwijderen  49174 - Financial manager / Controller
Deze manager verwijderen  61164 - interim manager
Deze manager verwijderen  58885 - Lijn- / project- / procesmanager
Deze manager verwijderen  194847 - Projektleiter mit Prozessorientierung
Deze manager verwijderen  20188 - management
Deze manager verwijderen  194205 - IT Manager
Deze manager verwijderen  60919 - Business analist / ICT adviseur


Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :