Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Management Assistent

Management Assistent

Werkervaring interimmanager

2005-heden Hoofdkantoor landelijke inkoopco-operatie
Management Assistent
Ondersteuning van Manager Bodyfashion
Taken: Zelfstandig communiceren met aangesloten leden volgens opgestelde richtlijnen, agendabeheer, notuleren meetings.
2004-2005 Zakelijk adviesbureau te Amersfoort
Operationeel Manager
Dagelijkse leiding van opstartend bedrijf.
Doelstelling eerste kwartaal: opzet verkoopafdeling, netwerk uitbouwen en uitvoeren van dagelijkse werkzaamheden (o.a. opzetten bedrijfsbureau, verkoopaktiviteiten genereren, secretariële werkzaamheden). Deze doelstelling gehaald.
Voor het tweede kwartaal van 2004 als doelstelling verdere uitbouw organisatie, procedures op gebied van personeelszaken opzetten en invoeren, begeleiding verkoopteam van inmiddels drie medewerkers. Ook deze doelstelling gerealiseerd. Omzet gerealiseerd over eerste zes maanden van ca. Euro 250.000 met inzet van externe medewerkers (vnl. freelancers of personeel op projectbasis) op zeven projecten bij nieuw verworven relaties, team gevormd van aanwezige medewerkers waardoor een gezamenlijk draagvlak gecreeerd is en naamsbekendheid gegenereeerd door deelname aan branchegerichte meetings en seminars, het organiseren van seminars, etc.
Voor het derde kwartaal de doelstelling gesteld voor het uitbouwen van databank van kandidaten, uitbreiden relatiebestand door middel van koud acquireren en uitbreiden van contacten met andere detacheringsburo’s. Aan het eind van deze periode omvatte de databank ca. 100 kandidaten waarvan met minstens 30% een persoonlijk contact was gelegd en het netwerk van detacheringsburo’s was uitgebreid naar 25 stuks (bij de opstart waren dit 2 bureaus die uit eigen netwerk voort kwamen).
Voor het vierde kwartaal was verdere uitbreiding van de organisatie de doelstelling. Hiervoor heb ik contacten gelegd met een communicatiebureau voor marketingaktiviteiten, verkoopakties opgezet en uitgewerkt ten behoeve van de naamsbekendheid, adressenlijst aangeschaft van organisaties vallend in de doelgroep van de diensten van werkgever. Ook deze doelstelling is gehaald.
Voor het eerste kwartaal van 2005 is de belangrijkste doelstelling het optimaliseren van de verkoopaktiviteiten, gedetailleerde uitwerking van het verkoopplan en voorbereidingen treffen voor terugkomst van eigenaar/directeur op kantoor.



2003 – 2004 Internationale handelsmaatschappij te
Amersfoort
Office manager
Als brug gefungeerd tussen verkoopbinnendienst en -buitendienst ten aanzien van verbetering van de administratieve processen en optimalisering van klantencontact.
Taken: Personeelszaken, contacten onderhouden met leveranciers (leasemaatschappij, leverancier kantoorartikelen, facilitaire organisaties, etc.), zelfstandige afhandeling correspondentie, agendabeheer, debiteurenbeheer, notulist, factuurcontrole, organisatie deelname beurs verzorgen en contacten onderhouden met kantoor in Duitsland.


1996 – 2002 ICT dienstverlener te Amersfoort
Gedurende dienstverband volgende functies vervuld:
Operationeel Manager – lid managementteam
(2000 – 2002)
Resultaat verantwoordelijk voor afdelingen personeelszaken, financiële administratie, receptie, facilitaire afdeling, verkoop binnendienst en intern systeembeheer.
Taken: Op strategisch niveau opzetten en bewaken van interne organisatie (opzet managementteam, bedrijfsbureau, verkooppijlers en verschillende interne processen in kaart brengen en uitwerken naar werkbaar model).
Personeelszaken: Opzetten personeelsbeleid en uitwerking daarvan alsmede bewaking, loopbaanbegeleiding van consultants, functionerings- en beoordelingsgesprekken voeren, opstellen van persoonlijk ontwikkelingsplan alsmede bewaking, opstellen functieomschrijvingen, werving & selectie nieuw personeel voor zowel uitbreiding eigen organisatie als projectmatig voor opdrachtgevers, contacten onderhouden inzake detacheringsopdrachten (fieldmanagement en commercieel contact met relaties).

Office Manager (1996 - 2000)
Taken: Personeelsadministratie, Werving & Selectie nieuw personeel, recruitment, detacheringsaanvragen behandelen (nieuwe en bestaande relaties), verkoopoffertes opstellen, (telefonisch) contacten onderhouden met klanten en leveranciers, wagenparkbeheer, facturering, afhandeling correspondentie.



1987 – 1996 Verfgroothandel / -importeur te Amersfoort /
Almere
Gedurende het dienstverband heb ik de volgende functies bekleed:

Hoofd Verkoop binnendienst (1993 – 1996)
Taken: Contact onderhouden met leveranciers (Duitsland, Zwitserland, Frankrijk, Belgie, Engeland) en afnemers, samenwerking bevorderen verschillende binnendiensten – productie en handel - controle invoer verkooporders, communicatie met magazijnmedewerkers en hoofd produktieafdeling inzake planning, offertes opstellen, verkoopakties opzetten.
Directie Secretaresse (1989 – 1993)
Taken: Directiecorrespondentie afhandelen (Nederlands, Engels en Duits), agenda directie bewaken, vergaderingen organiseren en notuleren, verzorgen van meetings voor relaties (locatie bespreken, uitnodigingen verzorgen, presentatie voorbereiden), technische produktteksten (Duits, Frans en Engels) vertalen voor Nederlandse markt.

Algemeen Secretaresse (1987 – 1989)
Taken: Correspondentie voeren, telefoonafhandeling, ondersteuning afdeling verkoop binnendienst, informatie versturen, mailingen verzorgen (o.a. teksten schrijven).


Opleiding interimmanager

Basisopleidingen:
1997 – 1999 HBO Hoger Management
1996 – 1997 Hoger Personeelsmanagement
1989 – 1991 HBO Management assistente
1985 – 1987 MEAO-secretarieel
1980 – 1985 HAVO
Aanvullende cursussen:
2000 – 2001 Hoger Management - training verzorgd door Delphi
Consultancy, in-company training
1998 – 1999 Microsoft Office trainingen voor beginners en
gevorderden (Word, Excel, PowerPoint en Outlook)
1999 Personeelsmanagement MKB (KvK)
1998 Financieel Management
1997 Time Management – basiscursus en vervolgcursus
1996 Financiële administratie voor ondernemers
1994/1995 Diverse interne producttrainingen voor verfbranche
1993 Verkooptraining - IBW
1990 Basiscursus verftechniek – grondstoffen en
halffabrikaten
1989 Siemens Nixdorf systeembeheer
Overig:
Uitstekende kennis van MS Word, Excel, Outlook en Powerpoint. Redelijke kennis van MS Access.
Goede kennis van diverse softwarepakketten (o.a. Navision, Exact, AccountView, Personel Manager), gebruikerskennis van CMS, SAP, VIS en aanverwante pakketten (o.a. Business Base, Great Plains, maatwerkprodukten).

Talenkennis interimmanager

Nederlands uitstekend in woord en geschrift.
Engels en Duits goed in woord en geschrift.
Frans voldoende in woord en geschrift.


Overig

Nevenaktiviteiten:
Zitting in diverse besturen (o.a. turnvereniging, belangenvereniging, sinterklaascommitee) en hulpouder op basisschool en peuterspeelzaal voor educatieve projecten en IT-gerelateerde zaken.

 beschikbaar?

Geselecteerde interimmanagers:

Deze manager verwijderen  81230 - Interim- en projectmanager
Deze manager verwijderen  46819 - CEO / directeur / director/ VP
Deze manager verwijderen  127346 - strategisches Management und Organisation
Deze manager verwijderen  74480 - Directeur, CEO / Controller, CFO
Deze manager verwijderen  13163 - Senior Operations Director
Deze manager verwijderen  89978 - Interim- en projectmanager
Deze manager verwijderen  92038 - Project- & Interim Manager
Deze manager verwijderen  91596 - Interim (HR) Manager
Deze manager verwijderen  90148 - Projectmanager
Deze manager verwijderen  47232 - conference manager
Deze manager verwijderen  192064 - Profi in Veränderungsmanagement
Deze manager verwijderen  69447 - facilitair manager
Deze manager verwijderen  193556 - Management
Deze manager verwijderen  61505 - Manager
Deze manager verwijderen  47338 - Ervaren financieel manager
Deze manager verwijderen  25319 - Programmamanager / Interim manager
Deze manager verwijderen  67510 - CEO / Directeur Business Development
Deze manager verwijderen  58764 - Financieel/administratief medewerker of manager / Consultant
Deze manager verwijderen  21114 - Management Consultant
Deze manager verwijderen  85265 - Manager in professionals organisatie
Deze manager verwijderen  85152 - interim- en projectmanager, (management-)adviseur.
Deze manager verwijderen  48345 - Service manager - Project manager
Deze manager verwijderen  25897 - Interim manager
Deze manager verwijderen  192283 - HR-Manager
Deze manager verwijderen  17269 - Interim manager en organisatieadviseur
Deze manager verwijderen  38511 - Interim financieel directeur, controller,logistiek manager,
Deze manager verwijderen  59203 - Manager QA
Deze manager verwijderen  17888 - A.I. hrm- en verandermanagement/ P &O advies/reintegratie en
Deze manager verwijderen  92769 - Manager Operations
Deze manager verwijderen  69435 - Assessor
Deze manager verwijderen  83472 - (Interim-) ITIL-manager, teamleider, afdelingshoofd
Deze manager verwijderen  37094 - People Manager
Deze manager verwijderen  195114 - CFO / Director Finance/Gen.Management
Deze manager verwijderen  91831 - Allround financieel professional
Deze manager verwijderen  190685 - Interim Finance Manager
Deze manager verwijderen  12761 - HR and Administration
Deze manager verwijderen  83587 - Algemeen manager met aandacht voor kwaliteit en resultaat
Deze manager verwijderen  69502 - Trainer, adviseur, ad-interim HR projecten
Deze manager verwijderen  91524 - Manager, Teamleider, Hoofd
Deze manager verwijderen  88242 - Business controller met groei en veranderingsmanagement
Deze manager verwijderen  91419 - project manager
Deze manager verwijderen  72916 - Interim- & Project Management
Deze manager verwijderen  50909 - Organisatieadviseur / directeur
Deze manager verwijderen  67054 - Projectleider - Sr Manager
Deze manager verwijderen  81235 - directie/management
Deze manager verwijderen  52375 - Financial Interim Professional
Deze manager verwijderen  44008 - Projectmanager, Consultant en Coach
Deze manager verwijderen  10151 - Bedrijfskundige.
Deze manager verwijderen  27088 - manager
Deze manager verwijderen  29042 - directeur, innovatiemanager, interim manager
Deze manager verwijderen  190560 - CFO
Deze manager verwijderen  91037 - Projectleider, organisatie advieseur
Deze manager verwijderen  45700 - Interim CIO; Program Manager
Deze manager verwijderen  200933 - Interimmanager, projectmanager
Deze manager verwijderen  90746 - Consultant
Deze manager verwijderen  91760 - Business Controller
Deze manager verwijderen  19333 - Algemeen management met specialisatie logistiek
Deze manager verwijderen  200284 - Interim-Manager
Deze manager verwijderen  36133 - Organizatie & ontwikkeling consulent
Deze manager verwijderen  20700 - operationeel manager
Deze manager verwijderen  45390 - Interim manager
Deze manager verwijderen  82215 - Inkoopmanagement
Deze manager verwijderen  91901 - Validation specialist and sustainability entrepreneur
Deze manager verwijderen  10944 - Bedrijfseconoom
Deze manager verwijderen  199564 - Algemeen directeur, fusies en overnames, strategie en verand
Deze manager verwijderen  88048 - Change en interimmanager zorg
Deze manager verwijderen  193122 - Direktor Finanzen
Deze manager verwijderen  197226 - Manager für Businessprozesse
Deze manager verwijderen  45010 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  57442 - Hoofd financiën en beheer
Deze manager verwijderen  36397 - CFO/ Financial Manager
Deze manager verwijderen  89322 - CFO / Controller
Deze manager verwijderen  146109 - Real-Estate Consultancy / Interimsmanagement
Deze manager verwijderen  201043 - Afdelingshoofd Maatschappelijk Vastgoed
Deze manager verwijderen  73227 - Financieel Manager
Deze manager verwijderen  41428 - Controller - Finance manager - Problem solving
Deze manager verwijderen  66239 - verander- en projectmanager
Deze manager verwijderen  12606 - Logistieke Hands on Manager
Deze manager verwijderen  197828 - Junior Interim Partner


Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :