Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

creditmanager

creditmanager

Werkervaring interimmanager

zie cv02/2003 -2005 Consultancy.
• Interim management op het gebied van credit management en aanverwante administratieve afdelingen.
• Personal coaching en training.

Project Scim BV , Kerkdriel
Inhoud opdracht

• In kaart brengen cash flow en het verbeteren daarvan.
• Reorganiseren van de BackOffice.

Project Olympia uitzendgroep ,Den Haag
Inhoud opdracht
• Opzetten van een credit management afdeling.
• Beleid bepalen en implementeren

Project Danka Office Products ,Woerden
Voeren van een debiteurenadministratie











2001 - 01/2003 Smit en Honig Credit Management Services BV
Functie: Teammanager
• verantwoordelijk voor het functioneren van consultants op de opdracht
• lid van het management team

Naast taken van teammanager fulltime werkzaam als Senior Interim Credit Manager o.a. op de volgende projecten:



Project: Xantic BV te Den Haag
Inhoud opdracht
• verantwoordelijk met een team consultants voor het reduceren van het openstaand saldo naar begrotingsniveau
• opschonen van de administratie o.a. tussenrekeningen en voorzieningen
• wegwerken administratieve achterstanden
• opzetten credit management afdeling
• rapporteren aan CFO en CEO


Danka Nederland te Woerden
Inhoud opdracht:
• vervanging manager afdeling debiteurenadministratie
• verantwoordelijk voor een zeer snelle reductie van het openstaand saldo
• opzetten credit management beleid
• beoordelen en verbeteren prestaties van de afdeling en het opzetten van een nieuw team
• verbeteren interne communicatie vanuit de afdeling naar de rest van de organisatie
• opschonen van het subboek debiteuren
• overleg op holdingniveau over de voortgang
• rapporteren aan directie

Deeltijd Project
ANWB te Den Haag
Inhoud opdracht:
• Coachen van 5 medewerkers naar managementniveau

ANWB te Den Haag
Inhoud opdracht:
• vervanging manager afdeling Dossieradministratie Hulpverlening (60 vaste medewerkers)
• optimaliseren administratie afdeling Dossieradministraitie HV
• beleid bepalen operationeel administratieve afdeling
• vaststellen en bewaken kwaliteit
• verantwoordelijk voor het wegwerken van administratieve achterstanden
• bewaken voortgang werkzaamheden
• rapporteren aan financieel directeur
• invulling geven aan het reorganisatieplan








1998 - 2001 Manpower Nederland BV
Functie: Manager Receivables Department
• verantwoordelijk voor de afdelingen collecting, accounting en customer service
• ontwikkelen van visie en strategie van de afdeling
• bewaken van kwaliteit, kwantiteit en continuïteit van de medewerkers
• adviseren en uitvoeren van strategisch debiteurenbeleid voor global accounts
• verantwoordelijk voor administratief proces inzake facturen en betalingen
• contact onderhouden met externe derden
• onderhouden van commerciële relaties met bestaande en potentiële klanten
• verkrijgen, interpreteren en verstrekken van managementinformatie

Nevenfunctie: Interim manager accounts payable en finance


1996 - 1998 Manpower Nederland BV
Functie: Supervisor Receivables Department
• verantwoordelijk voor uitvoering van debiteurenbeleid voor alle werkmaatschappijen van Manpower Nederland




1994 - 1996 Omron Netherlands BV
Functie: Medewerkster debiteurenadministratie
• verwerken dagafschriften
• blokkeren en deblokkeren van orders
• telefonisch en schriftelijk incasseren
• aanvragen kredietlimieten

1993 - 1994 Apaco Papier BV
Functie: Medewerkster debiteurenadministratie
• verantwoordelijk voor de debiteurenadministratie met nadruk op incasso.

1991 - 1992 Woonstichting De Doelen
Functie: Financieel Administratief medewerkster
• opstellen begrotingen
• opstellen afrekening servicekosten
• contact onderhouden met studentenorganisaties voor SSHA
• begeleiden van verenigingen van eigenaren van Woonstichting het Westen







1989 - 1991 Louis Reyners BV
Functie: Administratief medewerkster debiteurenadministratie
• coderen en boeken van dagafschriften
• schriftelijk en telefonisch incasseren
• contact onderhouden met derden

1989 - 1989 Woonstichting Ons Belang
Functie: Medewerker Individuele Huursubsidie
• voorlichting en administratieve afhandeling van huursubsidie
aanvragen.


Overig



Nevenfuncties : Werkzaam als trainer/coach op het gebied van
credit management en persoonlijke ontwikkeling.

Regiocoördinator voor de VVCM in de regio Zuid-Holland.

Overige bijzonderheden : Goede spreek- en schrijfvaardigheden
Goede contactuele eigenschappen
Stressbestendig, flexibel en accuraat

Referenties : op aanvraag



Opleiding interimmanager

zie cv02/2003 -2005 Awaken Consultancy.
• Interim management op het gebied van credit management en aanverwante administratieve afdelingen.
• Personal coaching en training.

Project Scim BV , Kerkdriel
Inhoud opdracht

• In kaart brengen cash flow en het verbeteren daarvan.
• Reorganiseren van de BackOffice.

Project Olympia uitzendgroep ,Den Haag
Inhoud opdracht
• Opzetten van een credit management afdeling.
• Beleid bepalen en implementeren

Project Danka Office Products ,Woerden
Voeren van een debiteurenadministratie











2001 - 01/2003 Smit en Honig Credit Management Services BV
Functie: Teammanager
• verantwoordelijk voor het functioneren van consultants op de opdracht
• lid van het management team

Naast taken van teammanager fulltime werkzaam als Senior Interim Credit Manager o.a. op de volgende projecten:



Project: Xantic BV te Den Haag
Inhoud opdracht
• verantwoordelijk met een team consultants voor het reduceren van het openstaand saldo naar begrotingsniveau
• opschonen van de administratie o.a. tussenrekeningen en voorzieningen
• wegwerken administratieve achterstanden
• opzetten credit management afdeling
• rapporteren aan CFO en CEO


Danka Nederland te Woerden
Inhoud opdracht:
• vervanging manager afdeling debiteurenadministratie
• verantwoordelijk voor een zeer snelle reductie van het openstaand saldo
• opzetten credit management beleid
• beoordelen en verbeteren prestaties van de afdeling en het opzetten van een nieuw team
• verbeteren interne communicatie vanuit de afdeling naar de rest van de organisatie
• opschonen van het subboek debiteuren
• overleg op holdingniveau over de voortgang
• rapporteren aan directie

Deeltijd Project
ANWB te Den Haag
Inhoud opdracht:
• Coachen van 5 medewerkers naar managementniveau

ANWB te Den Haag
Inhoud opdracht:
• vervanging manager afdeling Dossieradministratie Hulpverlening (60 vaste medewerkers)
• optimaliseren administratie afdeling Dossieradministraitie HV
• beleid bepalen operationeel administratieve afdeling
• vaststellen en bewaken kwaliteit
• verantwoordelijk voor het wegwerken van administratieve achterstanden
• bewaken voortgang werkzaamheden
• rapporteren aan financieel directeur
• invulling geven aan het reorganisatieplan








1998 - 2001 Manpower Nederland BV
Functie: Manager Receivables Department
• verantwoordelijk voor de afdelingen collecting, accounting en customer service
• ontwikkelen van visie en strategie van de afdeling
• bewaken van kwaliteit, kwantiteit en continuïteit van de medewerkers
• adviseren en uitvoeren van strategisch debiteurenbeleid voor global accounts
• verantwoordelijk voor administratief proces inzake facturen en betalingen
• contact onderhouden met externe derden
• onderhouden van commerciële relaties met bestaande en potentiële klanten
• verkrijgen, interpreteren en verstrekken van managementinformatie

Nevenfunctie: Interim manager accounts payable en finance


1996 - 1998 Manpower Nederland BV
Functie: Supervisor Receivables Department
• verantwoordelijk voor uitvoering van debiteurenbeleid voor alle werkmaatschappijen van Manpower Nederland




1994 - 1996 Omron Netherlands BV
Functie: Medewerkster debiteurenadministratie
• verwerken dagafschriften
• blokkeren en deblokkeren van orders
• telefonisch en schriftelijk incasseren
• aanvragen kredietlimieten

1993 - 1994 Apaco Papier BV
Functie: Medewerkster debiteurenadministratie
• verantwoordelijk voor de debiteurenadministratie met nadruk op incasso.

1991 - 1992 Woonstichting De Doelen
Functie: Financieel Administratief medewerkster
• opstellen begrotingen
• opstellen afrekening servicekosten
• contact onderhouden met studentenorganisaties voor SSHA
• begeleiden van verenigingen van eigenaren van Woonstichting het Westen







1989 - 1991 Louis Reyners BV
Functie: Administratief medewerkster debiteurenadministratie
• coderen en boeken van dagafschriften
• schriftelijk en telefonisch incasseren
• contact onderhouden met derden

1989 - 1989 Woonstichting Ons Belang
Functie: Medewerker Individuele Huursubsidie
• voorlichting en administratieve afhandeling van huursubsidie
aanvragen.


Overig



Nevenfuncties : Werkzaam als trainer/coach op het gebied van
credit management en persoonlijke ontwikkeling.

Regiocoördinator voor de VVCM in de regio Zuid-Holland.

Overige bijzonderheden : Goede spreek- en schrijfvaardigheden
Goede contactuele eigenschappen
Stressbestendig, flexibel en accuraat

Referenties : op aanvraag



Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

02/2003 -2005 Awaken Consultancy.
• Interim management op het gebied van credit management en aanverwante administratieve afdelingen.
• Personal coaching en training.

Project Scim BV , Kerkdriel
Inhoud opdracht

• In kaart brengen cash flow en het verbeteren daarvan.
• Reorganiseren van de BackOffice.

Project Olympia uitzendgroep ,Den Haag
Inhoud opdracht
• Opzetten van een credit management afdeling.
• Beleid bepalen en implementeren

Project Danka Office Products ,Woerden
Voeren van een debiteurenadministratie











2001 - 01/2003 Smit en Honig Credit Management Services BV
Functie: Teammanager
• verantwoordelijk voor het functioneren van consultants op de opdracht
• lid van het management team

Naast taken van teammanager fulltime werkzaam als Senior Interim Credit Manager o.a. op de volgende projecten:



Project: Xantic BV te Den Haag
Inhoud opdracht
• verantwoordelijk met een team consultants voor het reduceren van het openstaand saldo naar begrotingsniveau
• opschonen van de administratie o.a. tussenrekeningen en voorzieningen
• wegwerken administratieve achterstanden
• opzetten credit management afdeling
• rapporteren aan CFO en CEO


Danka Nederland te Woerden
Inhoud opdracht:
• vervanging manager afdeling debiteurenadministratie
• verantwoordelijk voor een zeer snelle reductie van het openstaand saldo
• opzetten credit management beleid
• beoordelen en verbeteren prestaties van de afdeling en het opzetten van een nieuw team
• verbeteren interne communicatie vanuit de afdeling naar de rest van de organisatie
• opschonen van het subboek debiteuren
• overleg op holdingniveau over de voortgang
• rapporteren aan directie

Deeltijd Project
ANWB te Den Haag
Inhoud opdracht:
• Coachen van 5 medewerkers naar managementniveau

ANWB te Den Haag
Inhoud opdracht:
• vervanging manager afdeling Dossieradministratie Hulpverlening (60 vaste medewerkers)
• optimaliseren administratie afdeling Dossieradministraitie HV
• beleid bepalen operationeel administratieve afdeling
• vaststellen en bewaken kwaliteit
• verantwoordelijk voor het wegwerken van administratieve achterstanden
• bewaken voortgang werkzaamheden
• rapporteren aan financieel directeur
• invulling geven aan het reorganisatieplan








1998 - 2001 Manpower Nederland BV
Functie: Manager Receivables Department
• verantwoordelijk voor de afdelingen collecting, accounting en customer service
• ontwikkelen van visie en strategie van de afdeling
• bewaken van kwaliteit, kwantiteit en continuïteit van de medewerkers
• adviseren en uitvoeren van strategisch debiteurenbeleid voor global accounts
• verantwoordelijk voor administratief proces inzake facturen en betalingen
• contact onderhouden met externe derden
• onderhouden van commerciële relaties met bestaande en potentiële klanten
• verkrijgen, interpreteren en verstrekken van managementinformatie

Nevenfunctie: Interim manager accounts payable en finance


1996 - 1998 Manpower Nederland BV
Functie: Supervisor Receivables Department
• verantwoordelijk voor uitvoering van debiteurenbeleid voor alle werkmaatschappijen van Manpower Nederland




1994 - 1996 Omron Netherlands BV
Functie: Medewerkster debiteurenadministratie
• verwerken dagafschriften
• blokkeren en deblokkeren van orders
• telefonisch en schriftelijk incasseren
• aanvragen kredietlimieten

1993 - 1994 Apaco Papier BV
Functie: Medewerkster debiteurenadministratie
• verantwoordelijk voor de debiteurenadministratie met nadruk op incasso.

1991 - 1992 Woonstichting De Doelen
Functie: Financieel Administratief medewerkster
• opstellen begrotingen
• opstellen afrekening servicekosten
• contact onderhouden met studentenorganisaties voor SSHA
• begeleiden van verenigingen van eigenaren van Woonstichting het Westen







1989 - 1991 Louis Reyners BV
Functie: Administratief medewerkster debiteurenadministratie
• coderen en boeken van dagafschriften
• schriftelijk en telefonisch incasseren
• contact onderhouden met derden

1989 - 1989 Woonstichting Ons Belang
Functie: Medewerker Individuele Huursubsidie
• voorlichting en administratieve afhandeling van huursubsidie
aanvragen.


Overig



Nevenfuncties : Werkzaam als trainer/coach op het gebied van
credit management en persoonlijke ontwikkeling.

Regiocoördinator voor de VVCM in de regio Zuid-Holland.

Overige bijzonderheden : Goede spreek- en schrijfvaardigheden
Goede contactuele eigenschappen
Stressbestendig, flexibel en accuraat

Referenties : op aanvraag



Talenkennis interimmanager

ne, eng

 beschikbaar?

Geselecteerde interimmanagers:

Deze manager verwijderen  198596 - Business Information manager: HR\Finance\Other
Deze manager verwijderen  14303 - interim manager project manager
Deze manager verwijderen  190578 - GF / KMU Berater / Sanierer / Krisenmanager / Projektmanager
Deze manager verwijderen  192976 - Projektleitung, Management Bau/Architektur
Deze manager verwijderen  15562 - Consultant
Deze manager verwijderen  85523 - director finance/operations
Deze manager verwijderen  53514 - Teammanager
Deze manager verwijderen  54595 - Interim manager kinderdagverblijf
Deze manager verwijderen  196492 - Unternehmensberater
Deze manager verwijderen  41103 - Controller/Ass.controller/Hoofd Administratie/Project Contro
Deze manager verwijderen  37336 - Administrateur/ Controller/ P&O manager
Deze manager verwijderen  91720 - Documentation consultant
Deze manager verwijderen  23570 - Interim manager met hoge dosis mensgericht leiderschap
Deze manager verwijderen  191697 - Consultant, Freelancer
Deze manager verwijderen  53247 - Interim manager
Deze manager verwijderen  199326 - Interim, change & continuous improvement
Deze manager verwijderen  200131 - Directie lid Project Directeur
Deze manager verwijderen  198552 - Projektleiter/Oberbauleiter im Kraftwerksbereich
Deze manager verwijderen  11209 - Manager, Leidinggevende, Administrateur, Afdelings
Deze manager verwijderen  82729 - Controller/Finance Manager/Hoofd P&O/hfd administratie
Deze manager verwijderen  200820 - Auditor / Controller
Deze manager verwijderen  24414 - Interim (project) Manager, Business Controller, Consultant
Deze manager verwijderen  90764 - Interim Bouwmanager
Deze manager verwijderen  29823 - Petroleum engineer
Deze manager verwijderen  181255 - Geschäftsführer
Deze manager verwijderen  198255 - CFO / CIO
Deze manager verwijderen  87974 - Accounting Officer
Deze manager verwijderen  200275 - Consultant
Deze manager verwijderen  27906 - Interim-manager
Deze manager verwijderen  50805 - Project Manager
Deze manager verwijderen  15948 - Interim manager opertioneel, projecten
Deze manager verwijderen  21613 - Verandermanagement als leidinggevende of projectmatig
Deze manager verwijderen  68733 - Lean Consultant
Deze manager verwijderen  62517 - Management Consultant
Deze manager verwijderen  91450 - Partner, senoir consultant
Deze manager verwijderen  62891 - Office manager
Deze manager verwijderen  58439 - Experienced Interim Manager
Deze manager verwijderen  198352 - Facility Management Consultant
Deze manager verwijderen  151231 - Dipl.-Ing., Geschäftsführer, Bereichsleiter
Deze manager verwijderen  31071 - Project Manager / Interim Manager
Deze manager verwijderen  198608 - Technisch bedrijfskundig manager
Deze manager verwijderen  200405 - Project Manager
Deze manager verwijderen  200926 - Interim Directeur HR


Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :