Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Projectmanager

Projectmanager

Werkervaring interimmanager

Periode : Oktober 2010 – Heden

Bedrijf : Homebooked (standplaats Eindhoven)

Functie : Projectmanager

Werkzaamheden : Homebooked is een internet start-up voor het verhuren en huren van particuliere vakantiewoningen.

Als projectmanager verantwoordelijk voor het ontwerp en bouw van de webapplicatie. Daarnaast verantwoordelijk voor de marketing van Homebooked.com

Methodieken: Prince2, UML en Use Cases.



Periode : April 2008 – Oktober 2010

Bedrijf : COA (standplaatsen Rijswijk, Meppel en Den Bosch)

Functie : Procesmanager/Projectmanager/Senior adviseur

Werkzaamheden : Als procesmanager verantwoordelijk voor het procesmanagement aangaande de processen binnen de bewonersadministratie:

• Aansturen van de bewonersadministratie met 60 medewerkers (wel verantwoordelijk, maar geen formele macht);
• Kwaliteitsverbeteringen binnen de processen aanbrengen conform de kwaliteitscirkel van Deming;
• Overleg met klanten over de kwaliteit van dienstverlening;
• Rapporteren aan de proceseigenaar over de kwaliteit van dienstverlening;
• Opstellen visierapport bewonersadministratie 2010-2013.

Als projectmanager de volgende projecten uitgevoerd:

• Invoeren front- en backoffice bij de bewonersadministratie

Binnen het Shared Service Center (SCC) moesten alle afdelingen met een front- en backoffice gaan werken Tevens was de opdracht om op een meer procesgeoriënteerde manier te gaan werken in plaats van een taakgerichte manier. Tenslotte moest er ook meer klantgericht gewerkt gaan worden.

De processen en werkinstructies zijn opnieuw beschreven, waarbij ook de medewerkers werden betrokken. Daarnaast zijn er workshops gehouden voor CCM (COA Call Management) en klantgericht werken. Deze workshops heb ik zelf gegeven. Veel aandacht besteed aan het “wegwerken” van weerstanden, aangezien de medewerkers de indruk kregen dat ze meer gecontroleerd gingen worden door het invoeren van CCM.

Het project is succesvol binnen tijd en budget opgeleverd.

Methodieken: Prince2 en beperkt BPM
Tools: CCM COA Call Management, Mavim



• Uitrollen van Corsa binnen de bewonersadministratie

Zes maanden na de invoering van de front- en backoffice is CCM vervangen door Corsa en werden uiteindelijk alle aanvragen digitaal afgehandeld. Door het invoeren van Corsa moesten een aantal processen worden gewijzigd, omdat de werkwijze binnen de bewonersadministratie niet volledig kon worden ondersteund door Corsa.

Bij het invoeren van Corsa is veel overleg gepleegd met de klanten van de bewonersadministratie om te komen tot een efficiënte en effectieve werkwijze. De klanten konden middels het systeem de voortgang van de afhandeling van de aanvragen inzien.

Door het invoeren van Corsa is de kwaliteit van dienstverlening aanzienlijk verbeterd, doordat via het vervaardigen van managementrapportages (ad-hoc en structureel) beter inzicht werd verkregen in de status van afhandeling van de aanvragen, waardoor de leidinggevenden in staat werden gesteld om beter te sturen op het proces.

In eerste instantie zou Corsa al tijdens het invoeren van de front- en backoffice geïntroduceerd worden, maar ik kreeg van de externe leverancier geen 100% garantie dat dit zou lukken. Derhalve gekozen om eerst met CCM te werken om het project niet te laten uitlopen. Daarnaast gaf dit het voordeel dat de medewerkers konden wennen aan het gebruik van een registratietool (CCM).

De opleidingen voor het gebruik van Corsa zijn door de externe leverancier en mijzelf gegeven.

Het project is succesvol binnen tijd en budget opgeleverd en heeft een forse kostenbesparing opgeleverd.

Methodiek: Prince2
Tools: MyCorsa, Corsa Capture, Corsa 7.2 en Mavim

• Automatiseren van formulierenstromen

Binnen het COA wordt veel met formulieren gewerkt, waarbij de gegevens op de formulieren worden ingevuld en later in het systeem worden gezet. Voordat de gegevens in het systeem worden gezet, worden deze gecontroleerd op rechtmatigheid.

Ik heb samen met de ICT afdeling een aantal ontwerpsessies gehouden met de klant om te komen tot een methode waarbij de gegevens eenmalig moeten worden ingevuld in het systeem, dus niet meer met behulp van formulieren. Hierdoor werd ook het scannen van formulieren aanzienlijk verminderd en het leverde minder archiefwerk op.

Het project is helaas niet binnen tijd en budget opgeleverd. De voornaamste reden was dat de afdeling ICT niet in staat bleek om een realistische planning op te leveren.
Ik heb ervoor gezorgd dat de extra kosten voor de bewonersadministratie, die gemaakt moesten worden vanwege het te laat opleveren, gecompenseerd werden.

Methodieken: Prince2, UML en RUP

• Digitaliseren van bewonersdossiers

Alle 20.000 bewonersdossiers moesten gedigitaliseerd worden en vast worden gelegd in Corsa. De dossiers moesten eerst allemaal worden opgeschoond en ook werden er documenten toegevoegd aan het dossier die vanuit de interne klant, met 52 locaties, nog niet naar de bewonersadministratie waren opgestuurd. Bij de interne klant werd er namelijk gewerkt met schaduwdossiers. In die dossiers waren documenten aanwezig die verplicht in het bewonersdossiers moesten worden opgenomen. Ook bij de interne klant moesten alle schaduwdossiers opgeschoond worden. Na het digitaliseren van de bewonersdossiers was het aanleggen van schaduwdossiers niet meer toegestaan.

Vanuit de business was ik de verantwoordelijke om het proces van digitalisering te begeleiden op een zodanige manier dat de bedrijfsvoering van de bewonersadministratie niet in gevaar kwam.

Het digitaliseren van bewonersdossier had een direct effect op de twee vorige projecten.

Het project is binnen budget, maar niet binnen tijd opgeleverd. De voornaamste reden was de externe leverancier die de gemaakte afspraken rondom de digitalisering niet kon waarmaken.

• Aanpassingen doorvoeren in SAP vanwege een wetswijziging in de AWB

Door een wetswijziging moest het proces rondom de REBA (Regeling Eigen Bijdrage Asielzoekers) worden aangepast. Naast het aanpassen van processen, moesten er ook aanpassingen worden doorgevoerd in SAP. Het project is nog lopende en overgedragen aan de nieuwe projectleider.

• Van elk genoemd project heb ik een business case en een Product Initiation Document (PID) oftewel een plan van aanpak opgesteld.

Als senior adviseur de volgende opdrachten uitgevoerd:

• Ondersteunen van de Manager Data Services op financieel gebied en op het gebied van bedrijfsvoering.

• Verantwoordelijk voor het stroomlijnen van de managementrapportages voor de afdeling Data Services (400 fte).

• Het adviseren over het verbeteren van de bedrijfsvoering binnen de afdeling Data Services.

• Het opstellen van een rapport over het structureel inzetten van het mobiele team (ondersteuning op financieel gebied) in de organisatie.

• Onderzoek gedaan voor de afdeling Beheer naar de facilitaire activiteiten die door de klant (Opvang) worden uitgevoerd.

• Opstellen van business cases voor verschillende projecten.

• Opstellen van jaarplannen voor de bewonersadministratie.



 
Periode : December 2008 – Februari 2009

Bedrijf : Fortis Bank Nederland (Standplaats Woerden)

Functie : Interim manager

Werkzaamheden : Opzetten en aansturen van een project office voor het project OLB-3 (OnLine Bankieren).

Overleg met de teammanagers over de op te leveren producten.
Rapporteren aan de projectmanager over de voortgang van het project.

Methodieken: Prince2 en MSP




Periode : Juli 2007 – April 2008

Bedrijf : COA (standplaats Meppel en Den Bosch)

Functie : Interim manager

Werkzaamheden : Lijnverantwoordelijk voor de bewonersadministratie in Meppel en Den Bosch met 90 medewerkers.

De bewonersadministratie behelst het uitbetalen van de wekelijkse gelden aan asielzoekers en de logistieke registratie van bewoners.

Lid van de projectgroep Prince II. De projectgroep heeft als doel het implementeren van Prince II in de organisatie.
Lid van de projectgroep “eigen rekening” Deze projectgroep onderzoekt de mogelijkheid om de asielzoekers een eigen rekening te geven.



Periode : April 2007 – Juli 2007

Bedrijf : COA (standplaats Den Bosch)

Functie : Transitiemanager

Werkzaamheden : Verantwoordelijk voor het overhevelen van de personele processen van de bedrijfsbureaus naar de lijn (Opvang) voor de clusters Zeeland en Noord-Brabant).




Periode : September 2006– April 2007

Bedrijf : COA (standplaats Rijswijk)

Functie : Kwartiermaker

Werkzaamheden : Verantwoordelijk voor een deel van de reorganisatie van bedrijfsvoering fase 2. Deze reorganisatie hield in dat alle drie de administraties (bewoners, personeel en financieel) gecentraliseerd moeten worden en dat er gewerkt gaat worden met SAP om efficiënter te kunnen werken. Daarbij werden 200 medewerkers ontslagen.

Verantwoordelijk voor het voorbereiden van de reorganisatie voor de bewonersadministratie en het opzetten van een mobiel team ter ondersteuning van de klant bij het werken met SAP.

Zowel voor de bewonersadministratie en het mobiele team is een detailimplementatie plan geschreven waarbij alle bedrijfsprocessen opnieuw werden beschreven.

Regelmatig overleg met de OR over de implementatie van de reorganisatie.

De bewonersadministratie was ondergebracht bij 12 clusters en moest worden gecentraliseerd in 2 dependances (Meppel en Den Bosch). Het mobiele team moest ondersteuning geven aan de medewerkers van de klant (Opvang) op gebied van SAP (bestellen van goederen en diensten, invoeren van kasstukken, goedkeuren van goederen en diensten en het invoeren van ziek- en hersteldmeldingen)




Periode : Februari 2006– September 2006

Bedrijf : COA (standplaats Middelburg)

Functie : Hoofd Bedrijfsbureau

Werkzaamheden : COA (Centraal Orgaan opvang asielzoekers) richt zicht op het opvangen van asielzoekers.

Als Hoofd Bedrijfsbureau van het cluster Zeeland verantwoordelijk voor drie administraties:

- Bewoners administratie
- Financiële administratie
- Personele administratie (inclusief secretariaat)

De bewonersadministratie behelst het uitbetalen van gelden aan asielzoekers en de logistieke registratie van bewoners.
De financiële administratie richt zich op het controleren van betalingen aan leveranciers, het registreren van facturen, het opstellen van de begroting van het cluster en het opstellen van het jaardossier voor de accountant
De personele administratie is verantwoordelijk voor alle personele en secretariële zaken van de medewerkers van het cluster Zeeland

In totaal waren er 10 medewerkers op het bedrijfsbureau

In juni 2006 ook verantwoordelijk voor het cluster Zuid-Holland waar 30 medewerkers werkzaam waren. Daarnaast fungeerde ik als achterwacht voor het cluster Noord-Brabant, waar 25 medewerkers werkzaam waren.



Periode : Mei 2005 – November 2005

Bedrijf : Calco IT

Functie : HR Manager (2-3 dagen per week)

Werkzaamheden : Calco IT is een ICT dienstverlener die zicht richt op het inzetten van ICT professionals bij klanten.

Verantwoordelijk voor de werving en selectie van ICT professionals, het ontwikkelen van HR instrumenten (salarisgebouw, functionerings- en beoordelingsformulieren en opleidingsplannen) en het inrichten van het fieldmanagement.


 

Periode : Maart 2003 – Februari 2006

Bedrijf : Baryon

Functie : Manager

Werkzaamheden : Baryon is een organisatie die zich richt op leveren van diensten op gebied van projectmanagement , Java/J2EE en systeembeheer.

Verantwoordelijk voor het uitbouwen van deze organisatie. Hierbij ligt de nadruk op :
• Het mede bepalen van de strategie van de onderneming;
• Het genereren van new business;
• Het onderhouden van klantcontacten.

De overige activiteiten waren:
• Het uitvoeren van audits bij organisaties waarbij projecten dreigen vast te lopen of zijn vastgelopen;
• Het uitvoeren van IT beheer scans bij het MKB;
• Onderhouden van contacten met leveranciers en partners;
• Contractmanagement;
• Opstellen automatiseringsplan;
• Adviseren over inrichten van projecten;
• Adviseren over het inrichten van de infrastructuur bij het MKB;
• Adviseren over de aankoop van hard- en software bij het MKB;
• Werving en selectie van ICT professionals;
• Begeleiden van (externe) ICT professionals (systeembeheerders, testers, software ontwikkelaar en projectmanagers).




Periode : Februari 1997 – december 2002

Bedrijf : IMN informatisering

Functie : Manager/Adjunct directeur

Werkzaamheden : Informatie Management Nederland (IMN) is een organisatie die gerenommeerde opdrachtgevers ondersteunt in veranderingsprocessen met innovatieve en bedrijfseigen oplossingen. Hierbij zijn informatietechnologie en creatieve aanpak het uitgangspunt.

Als manager samen met de algemeen directeur een nieuwe vestiging opgezet. Een beperkt aantal klanten en medewerkers zijn vanuit een andere vestiging meegenomen. Bij de start begonnen met 12 medewerkers en 4 klanten. In december 2000 is de vestiging gegroeid naar 65 medewerkers en 12 klanten. Verantwoordelijk voor het coachen van 30 medewerkers (projectmanagers, software engineers, systeembeheerders, architecten, ontwerpers en consultants), het aantrekken van nieuwe medewerkers en het uitvoeren van het HRM beleid. Dit laatste betekent o.a. het voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken, zorgen voor het opstellen van persoonlijke opleidingsplannen en het houden van 1 op 1 softskill trainingen. Tevens verantwoordelijk voor de uitbouw van bestaande klanten en binnenhalen van nieuwe klanten. Dit laatste in samenwerking met de salesmanager.
Sinds 1 januari 1999 als adjunct directeur verantwoordelijk voor de vestiging informatisering Langbroek. Het managementteam van de vestiging bestond uit 1 adjunct directeur en 2 managers.

In december 2000 heb ik een nieuwe vestiging opgezet in het zuiden van het land. In december 2002 verantwoordelijk voor alle klanten (6) en professionals (15).

Andere werkzaamheden:
• Begeleiden van (infrastructurele) IT projecten (o.a. Oracle, SAP en internet) als opdrachtmanager;
• Maandelijks rapporteren aan het DT over de financiële resultaten van de vestiging;
• Volgen van ontwikkelingen in de markt (CRM, Kennismanagement, E-Commerce, ITIL, E-HRM, Outsourcing, Architecturen e.d.);
• In samenwerking met het directieteam bepalen van het strategisch beleid voor de komende jaren;
• Opstellen van businessplannen voor de vestiging;
• Bijdrage leveren aan de totstandkoming van het IT beleid, informatie- en automatiseringsplannen;
• Contact onderhouden met andere businessunits en inhuurbureau’s;
• Contact onderhouden met werving- en selectiebureaus;
• Lid van de werkgroep werving en selectie;
• Lid van de werkgroep financiële rapportages;
• Voorzitter geweest van de werkgroep sociale verzekeringen;
• Voorzitter geweest van de werkgroep herstructurering business unit.


Periode : December 1995 – februari 1997

Bedrijf : Belastingdienst Automatiseringscentrum (via IMN)

Functie : (Algemeen) Projectmanager

Werkzaamheden : Als projectmanager verantwoordelijk voor de realisatie van een viertal informatiesystemen. Deze centrale, landelijk te gebruiken, applicaties zijn allen op een client/server architectuur gebouwd (PowerBuilder/Sybase) en dienen als vervanging van een groot aantal lokaal vervaardigde applicaties in de informatiegebieden; fraudebestrijding, bezwaar- en beroepschriften, verkeersbegeleidingstarief, douane informatiecentrum en postregistratie. Bij de ontwikkeling is gebruik gemaakt van een interactieve en incrementele projectaanpak en is onder architectuur gebouwd. Veel aandacht is besteed aan betrokkenheid van de gebruikers op de circa 160 locaties In totaal zijn in de portefeuille ca. 3500 mensdagen besteed. Verder verantwoordelijk voor 4 kleinere projecten, waarvan 1 was uitbesteed. In totaal werkte 30 professionals (projectleiders, architecten, ontwerpers, software engineers en testers) aan deze projecten.

Als Algemeen Projectmanager verantwoordelijk voor de realisatie (Ontwerp en programmering) en inbedding (opleiding, organisatieontwikkeling, invoering) in de organisatie van een tweetal douane projecten.
Douane Fraude Bestrijding (DFB) is een registratie- en analysesysteem dat door de 2000 controlerende douaneambtenaren op vrijwel alle locaties van de douane wordt gebruikt. Douane Informatie en Analyse Systeem (DIAS) is een registratie en analysesysteem op een hoger aggregatieniveau dan DFB en wordt gebruikt door de medewerkers van het Douane Informatie Centrum (ongeveer 60 in getal).



Periode : Augustus 1995 - december 1995

Bedrijf : Belastingdienst Automatiseringscentrum (via IMN)

Functie : Projectleider

Werkzaamheden : Verantwoordelijk voor het technisch ontwerp, de realisatie en oplevering van
een elektronisch factureringssysteem.
Doel van het systeem is om leveranciers van de Belastingdienst in staat te
Stellen middels EDI facturen aan te leveren.
Het systeem verzorgt de interne afhandeling van deze facturen.



Periode : April 1994 - juni 1995

Bedrijf : Sociaal Fonds Bouwnijverheid (via IMN)

Functie : Projectleider

Werkzaamheden : Verantwoordelijk voor het ontwerpen, realiseren en implementeren van
uitbreidingen aan het ARBO-systeem.
Het maken van testplannen voor acceptatietesten aan de hand van
het functioneel ontwerp. Uitvoeren van acceptatietesten, beschrijven van AO
procedures en het beoordelen van FO’s.


Periode : Januari 1990 - maart 1994

Bedrijf : Verschillende opdrachtgevers (via IMN en Management Share)

Functie : Teamleider/Consultant/informatieanalist/systeemontwerper en programmeur

Werkzaamheden : Verschillende ICT opdrachten bij klanten uitgevoerd.



Periode : augustus 1988 – december 1989

Bedrijf : Ministerie van Defensie

Functie : Systeemontwerper

Werkzaamheden : In teamverband, voor twee subsystemen van het Bestands Informatie
Onroerend Goed systeem (BIOG).



Periode : September 1982 - juli 1988


Bedrijf : Bedrijfsvereniging De “Samenwerking” (nu nog UWV)

Functie : Verificateur

Werkzaamheden : Controleren van WW uitkeringen.
Buitendienst functionarissen (fraude)onderzoeken laten uitvoeren.

Opleiding interimmanager

Algemeen : MAVO
HAVO
HEAO-BI

Management : Coachend leidinggeven (2 jarige opleiding)
Diverse managementtrainingen


Informatica : Projectmanagement voor project- en teamleiders
Prince 2 Foundation
Functiepunt analyse
BPM (Belastingdienst Projectmanagement Methodiek)
Diverse ICT opleidingen

NEVENACTIVITEITEN

Docent : Leergang RIB (Regisseren van de informatievoorziening binnen het
Bedrijfsproces).
De leergang bestaat uit de volgende onderdelen:
- Informatievoorziening
- Informatiemanagement
- Business/ICT allignment
- Alliantiekunde
- Beïnvloeding
- Procesmanagement (zaak- en procesgericht werken)
- Programmamanagement (MSP)
- Projectmanagement (Prince 2)
- Architecturen (NORA, GEMMA)
- KCC, Antwoord©,

Talenkennis interimmanager

Nederlands
Engels

 beschikbaar?

Geselecteerde interimmanagers:

Deze manager verwijderen  23261 - Interim manager en adviseur
Deze manager verwijderen  198705 - ICT Interim Management / Out of the box thinking
Deze manager verwijderen  194809 - CFO, Treasury, CEO
Deze manager verwijderen  195405 - Manager
Deze manager verwijderen  195906 - Kfm. Leiter
Deze manager verwijderen  91428 - Business Consultant
Deze manager verwijderen  87370 - Manager
Deze manager verwijderen  199810 - Payroll-Experte/Interim-Manager
Deze manager verwijderen  11525 - directeur/manager productie,logistiek,facility
Deze manager verwijderen  92817 - logistiek Interim manager / verandermanager
Deze manager verwijderen  47978 - Zelstandig Senior Management Consultant
Deze manager verwijderen  92064 - Operationeel/Logistiek Manager
Deze manager verwijderen  71240 - Consultant, coach en trainer (organisatie)gedragsverandering
Deze manager verwijderen  78506 - Interim manager, projectmanager, coach, trainer, adviseur,
Deze manager verwijderen  193527 - SCHWEIZER, SPEDITIONSKAUFMANN, 34 JAHRE AUSLANDERFAHRUNG, 5-
Deze manager verwijderen  18858 - Operationeel manager
Deze manager verwijderen  17670 - Interim Manager - Facilities & Procurement
Deze manager verwijderen  166629 - algemeen manager/ productie manager
Deze manager verwijderen  92528 - Interim Projectmanager
Deze manager verwijderen  41369 - Finance professional
Deze manager verwijderen  55120 - interim teamleider/afdelingsmanager
Deze manager verwijderen  39940 - Project Manager
Deze manager verwijderen  92736 - Communicatiemanager
Deze manager verwijderen  200146 - General / Operations Director
Deze manager verwijderen  62593 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  36305 - projectmanager, consultant, interim manager
Deze manager verwijderen  191352 - Konsequent und Einfach Management, Geschäfsführer, Unternehm
Deze manager verwijderen  73512 - interim manager
Deze manager verwijderen  199770 - Interim manager
Deze manager verwijderen  193231 - Interim Manager Logistik
Deze manager verwijderen  29202 - Algemeen Manager
Deze manager verwijderen  10310 - Interim Manager / Adviseur
Deze manager verwijderen  16003 - manager
Deze manager verwijderen  50180 - Adviseur HR (MD) & Strategie algemeen
Deze manager verwijderen  198725 - Teammanager
Deze manager verwijderen  73283 - Interim- en Project Manager
Deze manager verwijderen  24780 - Interim manager/consultant Logistiek/ICT
Deze manager verwijderen  47807 - project- en programmamanager
Deze manager verwijderen  90160 - Informatiemanager,ICT-Auditor
Deze manager verwijderen  56258 - leidinggevende functie/consultant
Deze manager verwijderen  88021 - ICT Recruiter/ Recruitment Manager
Deze manager verwijderen  91708 - Interim Manager & Lean Manufacturing Speciali
Deze manager verwijderen  57479 - interimmanager/strategisch beleidsadviseur
Deze manager verwijderen  91053 - manager
Deze manager verwijderen  47559 - interim manager of projectmanager ad interim
Deze manager verwijderen  114431 - GF C.O.O.
Deze manager verwijderen  46648 - sr projectmanager in beleid, organisatie en communicatie
Deze manager verwijderen  20380 - Logistiek interim proffesional
Deze manager verwijderen  191602 - CFO - Management auf Zeit - Controlling - Kaufmännische Leit
Deze manager verwijderen  74525 - Allround manager for business start-ups
Deze manager verwijderen  16254 - interim manager food
Deze manager verwijderen  49290 - Interim/reorganisatie Manager
Deze manager verwijderen  90603 - Interimmanager Procesmanager
Deze manager verwijderen  73780 - interim (proces-)manager
Deze manager verwijderen  11446 - Interim Project- Manager
Deze manager verwijderen  53159 - CIO, IT-Management, Program Management, P&L management
Deze manager verwijderen  198976 - Interim manager
Deze manager verwijderen  13215 - Vastgoed manager in onroerend goed
Deze manager verwijderen  10010 - Human Resources Manager / Algemeen Interim Manager
Deze manager verwijderen  196460 - interim human resources management
Deze manager verwijderen  45726 - consultant, trainer, interimmanager
Deze manager verwijderen  53389 - Project- en interim management
Deze manager verwijderen  67065 - Personeel & Organisatie Adviseur
Deze manager verwijderen  194096 - Werksleiter, interims / Leiter zentrales Qualitätsmanagement
Deze manager verwijderen  65325 - warehouse manager, transport manager
Deze manager verwijderen  56259 - Interim Manager / Project Manager
Deze manager verwijderen  89068 - Adviseur en coach
Deze manager verwijderen  66183 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  192093 - Vertrieb Sales Manager
Deze manager verwijderen  92862 - Manager bedrijfsprocessen
Deze manager verwijderen  33593 - Cargo Manager
Deze manager verwijderen  47316 - management & beleid/ kwaliteitszorg
Deze manager verwijderen  81343 - consultant/project manager
Deze manager verwijderen  59966 - algemeen manager, proces/projectmanager, adviseur
Deze manager verwijderen  59876 - Manager, Verandermanager, Black Belt, Lean, Six Sigma
Deze manager verwijderen  32191 - Servicemanager
Deze manager verwijderen  10853 - Change en Transitie Manager
Deze manager verwijderen  29682 - projectleider/beleidsmedewerker
Deze manager verwijderen  85453 - Manager (conflictbeheersing communicatie)
Deze manager verwijderen  45968 - interim manager
Deze manager verwijderen  51410 - Project manager (director) huisvesting, facilitair en servic
Deze manager verwijderen  52198 - veranderingsmanager/ondernemer
Deze manager verwijderen  194515 - CEO, CFO, M & A, Projet Management
Deze manager verwijderen  23797 - HR Director
Deze manager verwijderen  42696 - Project Manager
Deze manager verwijderen  14662 - Project Manager, Programma Manager, Interim Manager, Service
Deze manager verwijderen  74478 - Interim-manager complexe samenwerkings- en verandertrajecten
Deze manager verwijderen  71645 - IT manager/ directeur services/program manager
Deze manager verwijderen  87592 - Manager, Coach/Counsellor/Mediator, Trainer/Ausbilder
Deze manager verwijderen  199220 - leidinggevende
Deze manager verwijderen  56251 - Business Consultant en Interim Manager
Deze manager verwijderen  87281 - Manager - Algemeen/Verander/Project/Crisis/Logistiek/Product
Deze manager verwijderen  60022 - Operationeel - en Project Manager
Deze manager verwijderen  65628 - Directeur
Deze manager verwijderen  20008 - Service Manager
Deze manager verwijderen  60132 - Project- / Interim Manager
Deze manager verwijderen  12680 - Logistiek/ IT Manager
Deze manager verwijderen  195930 - CFO / Kaufmännischer Leiter
Deze manager verwijderen  61976 - Interim management en advisering
Deze manager verwijderen  24636 - Leidinggevende P&O / Verandermanager
Deze manager verwijderen  39697 - interim manager, project manager
Deze manager verwijderen  36907 - Project Manager ICT / Manager ICT
Deze manager verwijderen  49284 - Intrim Manager
Deze manager verwijderen  71002 - senior manager
Deze manager verwijderen  199776 - Verandermanager, Organisatieontwikkelaar
Deze manager verwijderen  66356 - projectleider, interimmanager
Deze manager verwijderen  201216 - Directeur (inkoop)
Deze manager verwijderen  62397 - interim manager / directeur
Deze manager verwijderen  149317 - Interim Manager; Project Manager
Deze manager verwijderen  36490 - Manager, projectmanager, consultant, coach
Deze manager verwijderen  191748 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  118685 - Interimsmanager Geschäftsleitungsaufgaben
Deze manager verwijderen  192463 - Managment
Deze manager verwijderen  191578 - Distributionslogistik und Prozessoptimierung
Deze manager verwijderen  90716 - Logistiek Manager/ Project Manager ERP
Deze manager verwijderen  20624 - (Interim)Manager, Coordinator
Deze manager verwijderen  92380 - Interim Manager / Veranderingsmanager
Deze manager verwijderen  201268 - directeur/manager/bedrijfsleider
Deze manager verwijderen  27436 - Project Manager / Business Consultant
Deze manager verwijderen  48452 - Business Analyst
Deze manager verwijderen  199889 - COO/directeur Opérations/BusinessUnitManager
Deze manager verwijderen  196303 - ICT Management, Sales, Coaching
Deze manager verwijderen  56693 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  60837 - Recruitment & process
Deze manager verwijderen  30841 - operations director
Deze manager verwijderen  198634 - Directie
Deze manager verwijderen  73771 - Credit Manager / Interim manager
Deze manager verwijderen  43471 - Project Manager
Deze manager verwijderen  32062 - management assistent
Deze manager verwijderen  193589 - Human Recources Interim Manager
Deze manager verwijderen  50433 - Projectleider
Deze manager verwijderen  14613 - Projectmanager
Deze manager verwijderen  19461 - Change Manager techniek
Deze manager verwijderen  84443 - logistiek, financieel, productie
Deze manager verwijderen  53229 - Interim-manager
Deze manager verwijderen  55406 - HR Adviseur, HR Manager
Deze manager verwijderen  132495 - Kaufmännischer Leiter/Controller/Personalleiter
Deze manager verwijderen  39849 - Organisatie en mentoring warehousing en transport
Deze manager verwijderen  64091 - Recruitment HR Manager
Deze manager verwijderen  46342 - project manager
Deze manager verwijderen  57088 - Finance/General Interim Manager


Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :