Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

consultant; interim manager; project manager

consultant; interim manager; project manager

Werkervaring interimmanager

Interim opdrachten

2009 Klant Hogeschool INHolland
Rol Projectmanager/coach/organisatie-adviseur
Vlottrekken en afronden van een aantal vastgelopen projecten, coaching van interne projectleieders en advisering van het hoofd van de afdeling Onderwijs, Kwaliteit en Research/InBeheer bij de herinrichting van de taken en functies a.g.v. herstructurering van de instelling.


2007-2009 Klant Belastingdienst Apeldoorn
Rol Procesbegeleider/projectmanager

De invoering van een voor de organisatie nieuwe iteratieve, incrementele software ontwikkelmethode, Rational Unified Process. Leiding en begeleiding van een team van coaches die enkele tientallen projecten begeleidden bij het leren werken met de methode en daarnaast een aantal ondersteunende instrumenten ontwikkelen.

2006/2007 Klant PTC+
Rol Consultant inrichting informatievoorziening

Het ontwikkelen van strategisch informatiebeleid en tactisch en operationeel ICT-beleid, het inrichten van informatiemanagement; het coachen van het management bij de business - IT alignment.

2006/2007 Klant FBS Bankiers/VVAA
Rol Organisatie-adviseur/change agent

FBS was groepslid van VVAA (belangenvereniging medische beroepsgroepen). Er was besloten FBS te verhuizen van A’dam naar Utrecht (hoofdkantoor VVAA). Deze verhuizing had een sterk politiek karakter, mede als gevolg van cultuurverschillen; tevens moest de bank migreren naar de infrastructuur van VVAA. Er is een strategische discussie gevoerd over de onderbrenging van de activiteiten van de bank. De uitkomst van deze discussie beïnvloedde het migratieproces.

2005/2006 Opdrachtgever ROC van Twente
Rol Interim manager ICT/programmamanager

Directe leiding van de ICT afdeling (ca. 50 medewerkers); over-all sturing/opdrachtgever van projecten; relatiemanagement. ROC van Twente is ontstaan op 1 augustus 2004. ICT is samen met informatiemanagement één afdeling geworden. De integratie en professionalisering van medewerkers, processen en infrastructuur heb ik als programmamanager begeleid. Dit ging gepaard aan een cultuurveranderingtraject binnen de afdeling.
Net zoals bij elke fusie speelde ook hier het consolideren van de applicaties, het migreren naar één platform en het aanpassen van de diverse infrastructuren naar één infrastructuur voor de hele organisatie een belangrijk aandachtspunt voor mij als interim manager ICT. De inrichting van het leveranciersmanagement, (incl. (Europese) aanbestedingstrajecten) en de mogelijke outsourcing van ICT-diensten was tevens onderdeel van de opdracht.

2005 Klant Ministerie van Verkeer en Waterstaat
tot 01-06-2005 Rol Adviseur/trainer

Het kerndepartement heeft sinds 2004 zijn ICT-beheeractiviteiten ondergebracht in een shared service organisatie. Na de initiële inrichting en implementatie acht men een verbeterslag noodzakelijk om de ITIL processen op een hoger niveau te brengen en de beheeractiviteiten doelgerichter te laten verlopen. Tevens speelde de outsourcing van diensten aan DTO een belangrijke rol in de discussies. Ik heb het (proces)management hierin geadviseerd en begeleid.

2005 Klant Menzis zorgverzekeraar
tot 01-06-2005 Rol Consultant informatievoorziening

Menzis is 1 januari 2005 ontstaan uit een fusie van meerdere zorgverzekeraars. Er is een nieuwe afdeling geformeerd die zich o.a. bezig gaat houden met. In een serie workshops gehouden met medewerkers en management zijn de scope en de aandachtsgebieden bepaald voor corporate informatiemanagement, datawarehousing, sourcingsbeleid en nieuwe ontwikkelingen, zoals E-business .Vervolgens heb ik een inrichtings- en transformatieplan opgesteld. Het ontwikkelen van voorstellen hoe te komen tot een eenduidige infrastructuur en een consistent en overzichtelijk applicatielandschap vormde onderdeel van de opdracht

2005 Opdrachtgever Gemeenten Drechterland en Venhuizen
Rol Consultant herinrichting ICT-beheer

Voor deze gemeenten, die op het punt stonden te fuseren, heb ik het functioneren van de informatievoorziening en het ICT-beheer onderzocht. Op basis van de aanbevelingen heb ik de herinrichting van het ICT-beheer en de outsourcing van ict-diensten begeleid.

2004 Opdrachtgever ROC van Amsterdam
Rol Consultant/teamleider HRM en ICT-stroom

Deze onderwijsinstelling had een financiële taakstelling gedefinieerd voor de ondersteunende processen. In workshops met de klant is vastgesteld in welke (deel)processen deze besparingen konden worden geëffectueerd. Samen met betrokkenen bij die gekozen processen is onderzocht waar en hoeveel kon worden bespaard. Sanering van het inkoopproces en het voorbereiden van nieuwe contracten voor ICT-inkoop maakte deel uit van het traject. In dit proces heb ik de onderzoeken voor HRM en ICT uitgevoerd en de betrokken ROC-medewerkers geadviseerd en gecoacht.

2004 Opdrachtgever Menzis
Rol Projectleider

Bij Menzis heb ik, in het kader van de stroomlijning van de informatievoorziening, de migratie naar één e-mail applicatie (Outlook Exchange) gemanaged. Hiervoor heb ik in overleg met betrokkenen van de verschillende werkmaatschappijen het plan van aanpak geschreven en de migratie begeleid.

2004 Opdrachtgever Defensie Telematica Organisatie
Rol Projectmanager

De opdracht betrof ondersteuning op diverse terreinen van een service delivery afdeling. Die activiteiten betroffen de upgrade en migratie van TridionDialogServer 4.4 naar 5.1 SP1, het maken van offertes voor het aanbieden van diensten aan diverse krijgsmachtonderdelen, het coachen en adviseren bij projecten, outsorcing van het CMS van de marechaussee en het opstellen van interne SLA’s met interne en externe leveranciers.

2004 Opdrachtgever Ministerie van OCW
Rol Projectleider

Het project betrof de migratie van de ict-voorzieningen van verschillende Inspecties vanuit diverse locaties naar de Hoftoren (kerndepartement) in Den Haag en inbedding hiervan in het informatievoorzieningsproces van het kerndepartement. Tevens moesten de ict-voorzieningen onder de dienstverleningsovereenkomst (DVO) worden gebracht van de externe beheerpartij.

2003 Opdrachtgever ROC Twente Plus
Rol Projectmanager/informatiemanager

In 1e instantie is een plan van aanpak opgeleverd waarin de inrichting van de ICT-functie van de organisatie stond beschreven. Vervolgens ben ik met de professionalisering van de ICT-functie en de medewerkers gestart. De organisatie stond voor ingrijpende innovaties als: e-learning, vraaggericht onderwijs en tijd- en plaatsonafhankelijk werken. Het grote aantal applicaties, de aanwezigheid van meerdere platforms, een versnipperde, niet op elkaar afgestemde infrastructuur en hoe deze problematiek in deze fusie organisatie op te lossen speelde een grote rol in dit traject. Ter voorbereiding op de toekomstige ontwikkelingen moesten architectuur, infrastructuur en inrichting van de serviceorganisatie worden aangepast. Naast de projectleiding, waren verwachtingsmanagement, veranderingsmanagement en communicatie belangrijke aandachtspunten.

2002 Opdrachtgever ROC Utrecht
Rol Programmamanager actualisering informatievoorziening

Deze organisatie stond voor onderwijskundige vernieuwingen als: e-learning, vraaggericht onderwijs en tijd- en plaatsonafhankelijk werken. In de 1e fase van het programma zijn onderzoeken op de bedrijfsvoering uitgevoerd. De eindrapporten hadden betrekking op infrastructuur, servicemanagement organisatie, HRM-instrumentarium, Costmanagement, Kwaliteitszorg en informatiebeveiliging. In de tweede fase zijn de voorstellen geïmplementeerd in een tijdpad van tweeëneenhalf jaar. Naast het programmamanagement waren verwachtingsmanagement, veranderingsmanagement en communicatie essentiële aandachtspunten.

2002 Opdrachtgever Capgemini
Rol Informatie-analist

In deze periode heb ik informatie-analysetrajecten uitgevoerd ten behoeve van één van de stafafdelingen van de sector Public van Capgemini ter verbetering van de interne bedrijfsvoering.

2001 Opdrachtgever Belastingdienst
Rol Projectmanager

Het project betrof de realisatie en de implementatie van een nieuwe website voor particulieren en de achterliggende applicaties (Xmetal, DCE en TDS) voor de aangifte 2001. Ook de inrichting van beheer en hosting maakten deel uit van het project. Voor hosting en beheer is uitgebreid gediscussieerd over de wenselijkheid van outsourcing.

2001 Opdrachtgever Belastingdienst Apeldoorn
Rol Projectmanager

Het project behelsde de ontwikkeling, test en implementatie van een archief-registratiesysteem. Het betrof een standaard applicatie die op verzoek van de klant werd aangevuld met processpecifieke functionaliteiten.

2001 Opdrachtgever Centraal Orgaan opvang Asielzoekers
Rol Relatiemanager

In het kader van een reorganisatie heb ik een relatiemodel ontwikkeld en samenwerkingsverbanden gegenereerd tussen de centrale ICT-afdeling en de decentrale ICT-beheerders van de ca. 200 asielzoekerscentra.

2000 Opdrachtgever Ministerie van Economische Zaken
Rol Projectmanager/ITIL-adviseur

Opdrachtgever voor dit project was de interne ICT-afdeling van het ministerie. Het betrof de inrichting van zes beheerprocessen cf. ITIL en de inrichting van het kwaliteitsmanagementproces. Bij de afsluiting van het project is de vereiste kwaliteit aangetoond met de verkrijging van het ISO 9001-2000 certificaat.

2000 Opdrachtgever Centraal Orgaan opvang Asielzoekers
Rol Organisatie-adviseur

De implementatie van een nieuwe organisatiestructuur had gevolgen voor de ondersteuning door de ICT-afdeling op het gebied van infrastructuur, kantoorautomatisering en informatievoorziening. Voor de korte en middellange termijn heb ik deze gevolgen geïnventariseerd. Vervolgens heb ik de implementatie ervan gecoördineerd, gerealiseerd en gemonitord.

2000 Opdrachtgever Centraal Orgaan opvang Asielzoekers
Rol Interim-manager

De Centrale Support Groep was een samenwerking tussen de ICT-afdelingen van COA en de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) voor werkplekbeheer, helpdesk en inrichting van ITIL-beheerprocessen in samenwerking met externe leveranciers. Ik was integraal managementverantwoordelijk, heb de bestaande operationele en bestuurlijke knelpunten opgelost, het scenario ontwikkeld voor toekomstige samenwerking en de aanzet gegeven voor de tactische inrichting van het servicemanagement en het sourcingsbeleid. De aanschaf en vervanging, i.c. uitbesteding van ICT-voorzieningen, inclusief de bijbehorende aanbestedingstrajecten werden in overleg met beide opdrachtgevende organisaties onder mijn verantwoordelijkheid uitgevoerd.

1999 Opdrachtgever Belastingdienst Automatiserings Centrum
Rol Organisatie-adviseur

Op verzoek van de nieuwe hoofddirectie van het B/AC heb ik voor hen een viertal dagen georganiseerd, waarin zij door managers van Capgemini werden geïnformeerd over Sales&Delivery, management van een IT-organisatie, management van innovatie en HRM-management.

1998/1999 Opdrachtgever Rijksgebouwendienst
Rol Controller/programmamanager

In het millenniumproject van de RGD was ik eerst controller, later programmamanager voor alle door de RGD beheerde rijkskantoren. Het projectbudget bedroeg aanvankelijk 130 miljoen euro. Ik heb de financiële functie (planning, uitvoering, control) voor het project opgezet. Ook was ik verantwoordelijk voor het millenniumgereed maken van de gebouwbeheerinstallaties in alle ruim 2000 vastgoedobjecten, zoals klimaat-, beveiligings- en verlichtingsinstallaties, liften en roltrappen. Het geheel stond onder leiding van een, eveneens externe, projectdirecteur.


Werkervaring vast dienstverband


1998 – 2007 Werkgever Capgemini
Rollen Consultant, interim manager, projectmanager, programmamanager, facilitator, trainer
Omgeving Publieke sector, onderwijs

Bij Capgemini heb ik opdrachten uitgevoerd van diverse aard; consultant/adviseur, interim-manager, projectmanager, programmamanager, facilitator en trainer/docent. Opdrachten liggen vaak op het snijvlak van ICT en organisatie, waarbij regelmatig de gehele bedrijfsvoering wordt geraakt en sourcingsvraagstukken een terugkerend agendapunt zijn. Vanuit die kennis en ervaring ben ik vertrouwd met de kenmerken en belangen van de primaire en de ondersteunende processen van de organisatie. Ik heb, naast mijn commerciële inzet, de salesactiviteiten van de unit ondersteund. Dit betreft o.a.: het maken van offertes, het voeren van klantgesprekken en salesonderhandelingen. Tevens heb ik deelgenomen in een strategiegroep die zich bezig hield met competentie ontwikkeling, marktontwikkelingen en strategische advisering van het management.

1975 – 1998 Werkgever Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen, Informatie Beheer Groep
Rollen (staf)medewerker, manager, projectmanager, verandermanager
Omgeving Publieke sector,

Bij de Informatie Beheer Groep in Groningen, onderdeel van het ministerie van OCW, heb ik in de loop der jaren meerdere functies vervuld. Hier ben ik o.a. 1 ½ jaar manager geweest bij het USZO (nu onderdeel UWV) van een afdeling van 135 FTE en bij Studiefinanciering ruim een jaar manager van een afdeling van 180 FTE. Daarnaast heb ik er gewerkt als stafmedewerker Interne Controle en als project- en programmamanager.



Opleiding interimmanager

Opleiding en cursussen

1987-1991 Academie voor Bedrijfskunde Groningen
1979-1981 Rijks Universiteit Groningen
1975-1977 Noordelijk Avondcollege
1963-1971 Willem Lodewijk Gymnasium

Kwaliteitszorg in het (hoger) onderwijs
BISL
Six Sigma (green belt)
Seminars MBA
Planned Change Approach
Sourcing in de non profit sector
Consultancy skills 2
Probleemanalyse/Veranderingsanalyse
Prince2 (Project Management)
E-business leergang
Engagement Manager level 1
Cursus Testware Everywhere
E-Business Overview
Informatie Beveiligings Beleid (IBB)
Interimmanagement
Informatiebeveiliging
Managen van Complexe Projecten
Overtuigings- en beinvloedingstechnieken
Effectiviteit van binnenuit
Projectmanagement-integraal
Professioneel leidinggeven
Functioneringsgesprekken
Projectleiding 1
Werken met SDW
Informatie analyse


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Organisatie advies; informatiemanagement; interim management; sturen op hoofdlijnen; analytisch; resultaatgericht;

Talenkennis interimmanager

Nederlands; Engels; Duits

Overig

Ik ben een professionele en ervaren interim manager en consultant, die staat voor zijn opdracht. Sturen op hoofdlijnen, zonder de details uit het oog te verliezen is één van mijn sterke punten. Ik ben gewend te acteren op de diverse managementniveaus binnen een organisatie, van middle management tot en met het niveau van CEO. Ik werk resultaatgericht, met een coachende stijl. Denken vanuit de positie van de klant is een andere kwaliteit. Ik ben betrouwbaar, integer en stressbestendig. Ik opereer graag in omgevingen waar het verbeteren van de organisatie een rol speelt. In dergelijke omgevingen weet ik uitstekend de beoogde doelstellingen en resultaten te realiseren.
Ik ben vertrouwd met alle aspecten van bedrijfsvoering , heb een ruime ervaring met het inrichten, implementeren en managen van ICT-organisaties en het realiseren van programma’s en projecten. In de loop der jaren heb ik een groot aantal, zeer diverse programma’s en projecten uitgevoerd (technisch en niet-technisch) waarbij procesmatige en cultuurgebonden veranderingen een rol speelden. Ik heb een ruime ervaring met (ICT-)management in fusieorganisaties, waarbij het oplossen van legacyproblemen en het stroomlijnen van infrastructuur, applicatielandschap en platforms een vast onderdeel van het takenpakket vormde.
Als interim-manager heb ik leiding gegeven aan eenheden met een omvang van ca. 180 FTE. Sinds begin ‘90-er jaren houd ik mij bezig met governance- en informatievoorzieningvraagstukken. De laatste jaren heb ik mij verder gespecialiseerd in business–IT alignment, (IT) Governance vraagstukken, en informatiemanagement. Binnen deze aandachtsgebieden zijn sourcingsvraagstukken een veel voorkomend agendapunt.
Samen met een businesspartner, leid ik een adviesbureau onder de naam Make IM Work!, dat zich in het bijzonder richt op consultancy voor informatievoorziening en informatiemanagement en de inrichting daarvan. Tevens geef ik les aan de hogeschool Wageningen.


Na mijn opleiding VWO ben ik eerst gaan werken. Omdat mijn ambities verder reikten dan werken op het uitvoerende niveau ben ik alsnog gaan studeren. Begonnen met Nederlands recht ben ik na mijn propedeuse overgestapt naar de studie bedrijfskunde.
Ik heb mij in de loop der tijd bekwaamd als manager van staf- en lijnafdelingen in de publieke sector, variërend in omvang van 10 tot 150 FTE. Aldus heb ik een brede ervaring opgedaan op diverse bestuurlijke niveaus. Tevens heb ik in de loop der jaren een uitgebreide project- en programmamanagementervaring opgedaan met projecten en programma’s variërend in omvang van 5 tot 50 mensen en van 100.000 Euro tot 30 miljoen Euro. Ten slotte heb ik onderzoeksopdrachten uitgevoerd op het gebied van het functioneren van ICT-beheerorganisaties bij diverse onderwijsinstellingen en non-profit organisaties


 beschikbaar?

Geselecteerde interimmanagers:

Deze manager verwijderen  81230 - Interim- en projectmanager
Deze manager verwijderen  46819 - CEO / directeur / director/ VP
Deze manager verwijderen  127346 - strategisches Management und Organisation
Deze manager verwijderen  74480 - Directeur, CEO / Controller, CFO
Deze manager verwijderen  13163 - Senior Operations Director
Deze manager verwijderen  89978 - Interim- en projectmanager
Deze manager verwijderen  92038 - Project- & Interim Manager
Deze manager verwijderen  91596 - Interim (HR) Manager
Deze manager verwijderen  90148 - Projectmanager
Deze manager verwijderen  47232 - conference manager
Deze manager verwijderen  192064 - Profi in Veränderungsmanagement
Deze manager verwijderen  69447 - facilitair manager
Deze manager verwijderen  193556 - Management
Deze manager verwijderen  61505 - Manager
Deze manager verwijderen  47338 - Ervaren financieel manager
Deze manager verwijderen  25319 - Programmamanager / Interim manager
Deze manager verwijderen  67510 - CEO / Directeur Business Development
Deze manager verwijderen  58764 - Financieel/administratief medewerker of manager / Consultant
Deze manager verwijderen  21114 - Management Consultant
Deze manager verwijderen  85265 - Manager in professionals organisatie
Deze manager verwijderen  85152 - interim- en projectmanager, (management-)adviseur.
Deze manager verwijderen  48345 - Service manager - Project manager
Deze manager verwijderen  25897 - Interim manager
Deze manager verwijderen  192283 - HR-Manager
Deze manager verwijderen  17269 - Interim manager en organisatieadviseur
Deze manager verwijderen  38511 - Interim financieel directeur, controller,logistiek manager,
Deze manager verwijderen  59203 - Manager QA
Deze manager verwijderen  17888 - A.I. hrm- en verandermanagement/ P &O advies/reintegratie en
Deze manager verwijderen  92769 - Manager Operations
Deze manager verwijderen  69435 - Assessor
Deze manager verwijderen  83472 - (Interim-) ITIL-manager, teamleider, afdelingshoofd
Deze manager verwijderen  37094 - People Manager
Deze manager verwijderen  195114 - CFO / Director Finance/Gen.Management
Deze manager verwijderen  91831 - Allround financieel professional
Deze manager verwijderen  190685 - Interim Finance Manager
Deze manager verwijderen  12761 - HR and Administration
Deze manager verwijderen  83587 - Algemeen manager met aandacht voor kwaliteit en resultaat
Deze manager verwijderen  69502 - Trainer, adviseur, ad-interim HR projecten
Deze manager verwijderen  91524 - Manager, Teamleider, Hoofd
Deze manager verwijderen  88242 - Business controller met groei en veranderingsmanagement
Deze manager verwijderen  91419 - project manager
Deze manager verwijderen  72916 - Interim- & Project Management
Deze manager verwijderen  50909 - Organisatieadviseur / directeur
Deze manager verwijderen  67054 - Projectleider - Sr Manager
Deze manager verwijderen  81235 - directie/management
Deze manager verwijderen  52375 - Financial Interim Professional
Deze manager verwijderen  44008 - Projectmanager, Consultant en Coach
Deze manager verwijderen  10151 - Bedrijfskundige.
Deze manager verwijderen  27088 - manager
Deze manager verwijderen  29042 - directeur, innovatiemanager, interim manager
Deze manager verwijderen  190560 - CFO
Deze manager verwijderen  91037 - Projectleider, organisatie advieseur
Deze manager verwijderen  45700 - Interim CIO; Program Manager
Deze manager verwijderen  200933 - Interimmanager, projectmanager
Deze manager verwijderen  90746 - Consultant
Deze manager verwijderen  91760 - Business Controller
Deze manager verwijderen  19333 - Algemeen management met specialisatie logistiek
Deze manager verwijderen  200284 - Interim-Manager
Deze manager verwijderen  36133 - Organizatie & ontwikkeling consulent
Deze manager verwijderen  20700 - operationeel manager
Deze manager verwijderen  45390 - Interim manager
Deze manager verwijderen  82215 - Inkoopmanagement
Deze manager verwijderen  91901 - Validation specialist and sustainability entrepreneur
Deze manager verwijderen  10944 - Bedrijfseconoom
Deze manager verwijderen  199564 - Algemeen directeur, fusies en overnames, strategie en verand
Deze manager verwijderen  88048 - Change en interimmanager zorg
Deze manager verwijderen  193122 - Direktor Finanzen
Deze manager verwijderen  197226 - Manager für Businessprozesse
Deze manager verwijderen  45010 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  57442 - Hoofd financiën en beheer
Deze manager verwijderen  36397 - CFO/ Financial Manager
Deze manager verwijderen  89322 - CFO / Controller
Deze manager verwijderen  146109 - Real-Estate Consultancy / Interimsmanagement
Deze manager verwijderen  201043 - Afdelingshoofd Maatschappelijk Vastgoed
Deze manager verwijderen  73227 - Financieel Manager
Deze manager verwijderen  41428 - Controller - Finance manager - Problem solving
Deze manager verwijderen  66239 - verander- en projectmanager
Deze manager verwijderen  12606 - Logistieke Hands on Manager
Deze manager verwijderen  197828 - Junior Interim Partner
Deze manager verwijderen  65972 - interim manager
Deze manager verwijderen  38854 - Interimmanager
Deze manager verwijderen  22680 - Project Manager
Deze manager verwijderen  60635 - Supply Chain Manager
Deze manager verwijderen  28158 - interim verandermanager
Deze manager verwijderen  41120 - Manager operations, COO, CFO
Deze manager verwijderen  42046 - communicatie- en organisatieadviseur
Deze manager verwijderen  76665 - adviseur trainer
Deze manager verwijderen  195999 - Projekt Manager - Consultant
Deze manager verwijderen  57293 - (Interim) Manager
Deze manager verwijderen  75279 - General Manager
Deze manager verwijderen  70345 - manager
Deze manager verwijderen  76060 - Finance manager/ controller
Deze manager verwijderen  38237 - Procesanalist / kwaliteitsmanager
Deze manager verwijderen  67508 - Logistiek manager
Deze manager verwijderen  116393 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  54756 - Interim financieel
Deze manager verwijderen  46519 - interrim manager, procesmanagement
Deze manager verwijderen  28265 - Registeraccountant
Deze manager verwijderen  87169 - general manager
Deze manager verwijderen  196531 - Interim-Manager Finance
Deze manager verwijderen  17721 - Finance Director
Deze manager verwijderen  92800 - Interim Efficiency- & Verbeter Manager (HRM & Office Managem
Deze manager verwijderen  23229 - Interim manager
Deze manager verwijderen  92093 - Directeur, Manager, Projectmanager
Deze manager verwijderen  82136 - Project Manager
Deze manager verwijderen  55138 - Group Finance Director / Chief Financial Officer
Deze manager verwijderen  54219 - Financial Controller, Trouble Shooter, Financial Analyst
Deze manager verwijderen  26868 - interim controller
Deze manager verwijderen  80357 - Controller / Finance manager / Trouble shooter
Deze manager verwijderen  196601 - Vorstand, Aufsichtsrat, Direktor, Dozent
Deze manager verwijderen  90754 - General manager operations & logistiek
Deze manager verwijderen  21783 - Consultant
Deze manager verwijderen  28768 - Intrim projectleider
Deze manager verwijderen  92367 - HR Director / Manager
Deze manager verwijderen  191851 - Geschäftsleiter
Deze manager verwijderen  72907 - projectmanager
Deze manager verwijderen  30409 - Team manager/Project manager
Deze manager verwijderen  91931 - General manager
Deze manager verwijderen  64715 - operationeel/tactisch verandermanager in zorg en welzijn
Deze manager verwijderen  32214 - Project / Program / PMO / Manager
Deze manager verwijderen  43795 - recruiter/personeelsadviseur
Deze manager verwijderen  201160 - Interim (verander) manager/ directeur
Deze manager verwijderen  198969 - Controller/Finance Manager


Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :