Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Senior manager/directeur/aquisiteur ervaren netwerker

Senior manager/directeur/aquisiteur ervaren netwerker

Werkervaring interimmanager

Werkervaring

Bij projectontwikkelaara als acquisiteur verantwoordelijk voor het verwerven van grondposities tot de eerste planvorming. Acquireren vanuit mijn bestaande netwerk in Noord-Brabant. Acquireren en het opzetten van een nieuw netwerk in Zuid-Holland; Utrecht; Flevopolder en Noord-Holland.
Woningcorporatie; 1810 woningen, 23 garages, 1 parkeergarage met 35 plaatsen, 1 kinderdagverblijf en een gezondheidscentrum voor 14 medische disciplines.

Naast de functie van directeur zelfstandig verantwoordelijk voor projectontwikkeling en het onderhouden en uitbreiden van het omvangrijke netwerk. Het aankopen en ontwikkelen van nieuwbouwlocaties. Overleg met diverse instanties en bedrijven(gemeente-provincie-architect-stedebouwkundige etc.) voor het ontwikkelen van de locaties tot en met opdrachtverstrekking aan de aannemer.

In het overzicht “geleverde prestaties bij de woningstichting treft u verdere informatie aan over mijn werkzaamheden.



Woningstichting Bergh te ’s-Heerenberg; 1500 woningen, 84 garages en een steunpunt voor ouderen.

In de functie van directeur verantwoordelijk voor de gehele organisatie. Leiding gegeven aan 9 medewerkers.
In de functie van adjunct-directeur, hoofd financieel economische zaken en coördinator woondiensten bij Woningstichting Bergh, verantwoordelijk als hoofd financieel economische zaken voor de ontwikkeling en bewaking van het financieel-economisch beleid en de administratieve organisatie, automatisering, zorg dragen voor de management- en bestuursinformatie en het vermogens- en liquiditeitenbeheer.
Verantwoordelijk als coördinator woondiensten voor de realisatie van een marktgeoriënteerd verhuurbeleid en een optimale dienstverlening en klantgerichtheid, uitvoering van verhuur, mutaties, bewonerszaken en andere woondiensten.


Groepsleider administratie bij de Stichting Woningcorporaties Millingen Ubbergen te Leuth.
Verantwoordelijk voor het totale financiële beheer van 1800 woningen. Direct leiding gegeven aan 4 medewerkers.


Hoofd financieel economische zaken bij de Centrale Woningstichting De Batouwe te Elst.
Gedurende deze periode heb ik de verantwoording gedragen voor het totale financiële beheer van 1100 woningen.


Verificateur bij het V.B. accountantskantoor van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten.
De werkzaamheden bestonden voornamelijk uit controle werkzaamheden bij gemeenten, woningcorporaties, bejaardenoorden en polderdistricten in de Betuwe.


Assistent-accountant bij het accountantskantoor De Tombe Melse & Co te Nijmegen.



Opleiding interimmanager

Opleidingen

SPD II
SPD I
MBA
Vakopleiding administrateur in de volkshuisvesting (NWR)
Marktgericht investeren en voorraadbeheer
Cash- en Treasury management
Risicobeheer en verzekeren woningcorporaties
Diverse management- en automatiseringscursussen.


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Mijn sterke punten zijn: ervaren netwerker, resultaat gericht, commercieel, analytisch en een people manager.



Talenkennis interimmanager

Nederlands

Overig

Geleverde prestaties bij de woningstichting:

Functies bij de woningstichting
Hoofd Financieel Economische Zaken
Adjunct-directeur/ hoofd Financieel Economische Zaken
Directeur
Directeur/bestuurder

Organisatie uitgegroeid van 8 personeelsleden in 1998 tot 17 personeelsleden in 2006

Bestuurlijke zaken gerealiseerd als directeur en directeur/bestuurder:
o Deelnemer commissie instelling 2-lagen structuur
-statuten
-directiereglement
-mandatering en tekenbevoegdheid
-reglement Raad van Toezicht
-functieprofielen RVT
o Ondernemingsplan maart 2005, vastgesteld RVT 15 november 2005
o Strategisch voorraadbeleid, vastgesteld juni 2006
o In samenwerking met de gemeente:
Prestatieafspraken 2005
Woonvisie 2004+
Volkshuisvestingsplan 2004/2005
o Integriteitscode
o Personeelsbeleidsplan
o Plan van aanpak RIE
o Invoering Catssysteem(functieomschrijvingen-functieindeling)
o Reglement geschillencommissie
o Verhuiskostenregeling
o Kinderopvangregeling
o Cultuuronderzoek maart 2004
o Arbeidsovereenkomst directeur/bestuurder
o Januari 2006 nieuw automatiseringssysteem


Gerealiseerde projecten 1999-2006:
o 44 seniorenappartementen
o 26 seniorenappartementen
o 33 koopappartementen
o Verbouwing/renovatie zorgcentrum
o Medisch centrum:commerciële verhuur aan 14 medisch disciplines inclusief parkeerkelder 35 plaatsen
o 3 huur seniorenwoningen
o 3 koopwoningen starters
o 6 appartementen plus overige voorzieningen voor 6 gehandicapten met persoonlijke begeleiding
o 2 koop en 3 huur woningen
o 11 appartementen plus overige voorzieningen voor gehandicapten



Projecten in aanbouw 2006:
o Nieuw kantoor 2000m2 raming € 5-7 miljoen
o 6 appartementen starters
o 5 koopwoningen starters
o kerk verbouwing tot 11 appartementen

Projecten in portefeuille 2006:
o 56 appartementen senioren koop/huur
o 26 appartementen 2 woningen koop/huur
o 24 appartementen koop/huur inclusief parkeerkelder en commerciële ruimte
o 150 woningen koop/huur
o 24-26 appartementen inclusief cultureel centrum voor de gemeente en een steunpunt
o 8 appartementen 2 koop en 6 huur
o Herontwikkeling dorpskern: bassisschool-bibliotheek-steunpunt en 17 startersappartementen- 35 seniorenappartementen(koop/huur)- 12 koopappartementen en 12 2 onder een kap koopwoningen
o 24 zorgappartementen inclusief algemene ruimten
o 8 appartementen koop/verhuur
o 20 starterswoningen koop en huur en 22 zorgappartementen voor gehandicapten
o 35 woningen voornamelijk koop
Is totaal ongeveer 500 wooneenheden-school-bibliotheek ect.


Geleverde prestaties bij Woningstichting Volksbelang:

Functies bij Woningstichting Volksbelang
Hoofd Financieel Economische Zaken
Adjunct-directeur/ hoofd Financieel Economische Zaken
Directeur
Directeur/bestuurder

Organisatie uitgegroeid van 8 personeelsleden in 1998 tot 17 personeelsleden in 2006

Bestuurlijke zaken gerealiseerd als directeur en directeur/bestuurder:
o Deelnemer commissie instelling 2-lagen structuur
-statuten
-directiereglement
-mandatering en tekenbevoegdheid
-reglement Raad van Toezicht
-functieprofielen RVT
o Ondernemingsplan maart 2005, vastgesteld RVT 15 november 2005
o Strategisch voorraadbeleid, vastgesteld juni 2006
o In samenwerking met de gemeente:
Prestatieafspraken 2005
Woonvisie 2004+
Volkshuisvestingsplan 2004/2005
o Integriteitscode
o Personeelsbeleidsplan
o Plan van aanpak RIE
o Invoering Catssysteem(functieomschrijvingen-functieindeling)
o Reglement geschillencommissie
o Verhuiskostenregeling
o Kinderopvangregeling
o Cultuuronderzoek maart 2004
o Arbeidsovereenkomst directeur/bestuurder
o Januari 2006 nieuw automatiseringssysteem


Gerealiseerde projecten 1999-2006:
o 44 seniorenappartementen Jasmijnflat
o 26 seniorenappartementen fresiaflat
o 33 koopappartementen De Wijngaerd
o Verbouwing/renovatie Zorgcentrum De Wijngaerd
o Medisch centrum “Het Vierendeel” commerciële verhuur aan 14 medisch disciplines inclusief parkeerkelder 35 plaatsen
o 3 huur seniorenwoningen Wagenberg
o 3 koopwoningen starters Wagenberg
o Fazantennest 6 appartementen plus overige voorzieningen voor 6 gehandicapten met persoonlijke begeleiding
o 2 koop en 3 huur woningen Drimmelen
o 11 appartementen plus overige voorzieningen voor gehandicapten



Projecten in aanbouw 2006:
o Nieuw kantoor 2000m2 raming € 5-7 miljoen
o 6 appartementen starters Nieuwelaan Made
o 5 koopwoningen starters Nieuwelaan Made
o Blasiuskerk verbouwing tot 11 appartementen

Projecten in portefeuille 2006:
o Burgemeester Smitsplein Made 56 appartementen senioren koop/huur
o Adelstraat/Meidoornlaan Made 26 appartementen 2 woningen koop/huur
o Kantoor notaris Cox 24 appartementen koop/huur inclusief parkeerkelder en commerciële ruimte
o Made West 150 woningen koop/huur
o Kerkstraat/Dorpstraat wagenberg 24-26 appartementen inclusief cultureel centrum voor de gemeente en een steunpunt
o Kloosterstraat Made 8 appartementen 2 koop en 6 huur
o Herontwikkeling Oranjeplein Terheijden: bassisschool-bibliotheek-steunpunt en 17 startersappartementen- 35 seniorenappartementen(koop/huur)- 12 koopappartementen en 12 2 onder een kap koopwoningen
o Postweg Wagenberg 24 zorgappartementen inclusief algemene ruimten
o Rabobank Wagenberg 8 appartementen koop/verhuur
o Terrein “Romme”: 20 starterswoningen koop en huur en 22 zorgappartementen voor gehandicapten
o Made Oost: 35 woningen voornamelijk koop
Is totaal ongeveer 500 wooneenheden-school-bibliotheek ect.


Geleverde prestaties bij Woningstichting Volksbelang:

 Functies bij Woningstichting Volksbelang
Hoofd Financieel Economische Zaken
Adjunct-directeur/ hoofd Financieel Economische Zaken
Directeur
Directeur/bestuurder

 Organisatie uitgegroeid van 8 personeelsleden in 1998 tot 17 personeelsleden in 2006

 Bestuurlijke zaken gerealiseerd als directeur en directeur/bestuurder:
o Deelnemer commissie instelling 2-lagen structuur
-statuten
-directiereglement
-mandatering en tekenbevoegdheid
-reglement Raad van Toezicht
-functieprofielen RVT
o Ondernemingsplan maart 2005, vastgesteld RVT 15 november 2005
o Strategisch voorraadbeleid, vastgesteld juni 2006
o In samenwerking met de gemeente:
Prestatieafspraken 2005
Woonvisie 2004+
Volkshuisvestingsplan 2004/2005
o Integriteitscode
o Personeelsbeleidsplan
o Plan van aanpak RIE
o Invoering Catssysteem(functieomschrijvingen-functieindeling)
o Reglement geschillencommissie
o Verhuiskostenregeling
o Kinderopvangregeling
o Cultuuronderzoek maart 2004
o Arbeidsovereenkomst directeur/bestuurder
o Januari 2006 nieuw automatiseringssysteem


 Gerealiseerde projecten 1999-2006:
o 44 seniorenappartementen Jasmijnflat
o 26 seniorenappartementen fresiaflat
o 33 koopappartementen De Wijngaerd
o Verbouwing/renovatie Zorgcentrum De Wijngaerd
o Medisch centrum “Het Vierendeel” commerciële verhuur aan 14 medisch disciplines inclusief parkeerkelder 35 plaatsen
o 3 huur seniorenwoningen Wagenberg
o 3 koopwoningen starters Wagenberg
o Fazantennest 6 appartementen plus overige voorzieningen voor 6 gehandicapten met persoonlijke begeleiding
o 2 koop en 3 huur woningen Drimmelen
o 11 appartementen plus overige voorzieningen voor gehandicapten



 Projecten in aanbouw 2006:
o Nieuw kantoor 2000m2 raming € 5-7 miljoen
o 6 appartementen starters Nieuwelaan Made
o 5 koopwoningen starters Nieuwelaan Made
o Blasiuskerk verbouwing tot 11 appartementen

 Projecten in portefeuille 2006:
o Burgemeester Smitsplein Made 56 appartementen senioren koop/huur
o Adelstraat/Meidoornlaan Made 26 appartementen 2 woningen koop/huur
o Kantoor notaris Cox 24 appartementen koop/huur inclusief parkeerkelder en commerciële ruimte
o Made West 150 woningen koop/huur
o Kerkstraat/Dorpstraat wagenberg 24-26 appartementen inclusief cultureel centrum voor de gemeente en een steunpunt
o Kloosterstraat Made 8 appartementen 2 koop en 6 huur
o Herontwikkeling Oranjeplein Terheijden: bassisschool-bibliotheek-steunpunt en 17 startersappartementen- 35 seniorenappartementen(koop/huur)- 12 koopappartementen en 12 2 onder een kap koopwoningen
o Postweg Wagenberg 24 zorgappartementen inclusief algemene ruimten
o Rabobank Wagenberg 8 appartementen koop/verhuur
o Terrein “Romme”: 20 starterswoningen koop en huur en 22 zorgappartementen voor gehandicapten
o Made Oost: 35 woningen voornamelijk koop
Is totaal ongeveer 500 wooneenheden-school-bibliotheek ect.










 beschikbaar?

Geselecteerde interimmanagers:

Deze manager verwijderen  199590 - teammanager, changemanager
Deze manager verwijderen  17996 - Productie manager - Plant manager
Deze manager verwijderen  199966 - Turnaround Manager
Deze manager verwijderen  90911 - HR Manager HRD Manager
Deze manager verwijderen  70580 - Interim- en projectmanager
Deze manager verwijderen  17470 - Interim manager
Deze manager verwijderen  88386 - Financial interim manager / consultant
Deze manager verwijderen  81723 - Directeur
Deze manager verwijderen  192740 - Projektleiter / Programmmanager
Deze manager verwijderen  198410 - CEO, Geschäftsführer, Mediator, Projektleiter
Deze manager verwijderen  87322 - implementatie expert/projectleider
Deze manager verwijderen  49849 - Interim manager & project/programmanager
Deze manager verwijderen  38463 - eindverantwoordelijk of sector/afdelingshoofd
Deze manager verwijderen  92286 - Interim (Project) Manager ICT/ Logistiek
Deze manager verwijderen  168675 - Unternehmer, nicht Unterlasser
Deze manager verwijderen  46380 - Recruiter / Operations Manager
Deze manager verwijderen  200291 - Financiel manager / project controls manager
Deze manager verwijderen  200520 - IT (Program) Manager | Digital Transformation | Improvements
Deze manager verwijderen  197527 - Interim Manager Teamleiter, Trainer, Coach
Deze manager verwijderen  28574 - Proces manager
Deze manager verwijderen  75261 - Controller
Deze manager verwijderen  87917 - Mr
Deze manager verwijderen  92103 - manager
Deze manager verwijderen  59099 - junior financial executive
Deze manager verwijderen  73974 - Ervaren Interim Directeur / Senior Manager
Deze manager verwijderen  79871 - Executive Coach en interimmanager
Deze manager verwijderen  35341 - HR Manager
Deze manager verwijderen  47978 - Senior Management Consultant
Deze manager verwijderen  20611 - a -HRM FINANCE projectmanager
Deze manager verwijderen  58995 - Interimmanager algemeen/project/HRM
Deze manager verwijderen  92728 - Management Consutant, Lean Six Sigma Black Belt, Directeur K
Deze manager verwijderen  92948 - e-HRM expert / Projectleider implementatie
Deze manager verwijderen  192372 - Geschäftsführer
Deze manager verwijderen  33142 - interim manager, change manager, consultant en coach
Deze manager verwijderen  47267 - Directeur


Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :