Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Senior business controller/Financieel Interim Manager

Senior business controller/Financieel Interim Manager

Werkervaring interimmanager

december 2008-heden:
Eigenaar: Executive Financial Management Services
De kern van de dienstverlening wordt gevormd door:
-Interim- en projectmanagement (fulltime en part time)
-Formuleren en implementeren van ondernemingsplannen
-Opstellen van financieringsplannen en kredietrevisies
-Begeleiden bij fusies, aan- en verkoop van bedrijven en bedrijfsopvolging
-Begeleiden van startende ondernemers
-Herstructurering, doorstart, turn around en veranderingsopdrachten
-Onafhankelijk bedrijfsonderzoek, haalbaarheidstudies en quick scans (zoals administratieve organisatie, logistiek en sales & marketing)
-Optimaliseren planning & control (part time controlling)
-Risicoanalyse, risicomanagement en contractbeoordeling

gerealiseerde opdrachten:

oktober 2008-februari 2009:
Interim-opdracht bij Coöperatie UVIT (Univé-VGZ-IZA- Trias) U.A. in Nijmegen: Interim Business Controller (via Resources Global Professionals)
•Advies- en voorbeeldfunctie vervullen en bijdrage leveren aan het inhoudelijk vormgeven van de afdeling Business Planning & Control voor domein Gezondheidszorg/Bedrijfsvoering;
•Verantwoordelijk voor uitvoeren en onderhouden van Beleids- en uitvoeringscyclus (BUC) voor 4 afdelingen alsmede de verstrekkingen vallend onder Manager Centrale Zorgsoorten -> 1 loketfunctie;
•Vaststellen van en voorzien in de stuur- en informatiebehoefte;
•Doorontwikkelen en stroomlijnen van managementrapportages;
•Doorontwikkelen en monitoren van performance indicatoren;
•Valideren en monitoren van schadelastbeheersing programma’s, en bijdragen aan business cases en bedrijfseconomische analyses -> projectcontrol en advisering;
•Doorvoeren procesoptimalisatie (ontdubbelen van processen, taken, verantwoordelijkheden en activiteiten door o.a. opstellen SLA’s);
•Zorg dragen voor adequate informatie-uitwisseling en verspreiden kwaliteitsdenken (INK) binnen het domein.

juni 2004 – december 2008:
Partner en zelfstandig ondernemer bij Bedrijfskundig en Bancair Adviesbureau Claassen,Moolenbeek&Partners
De kern van de dienstverlening wordt gevormd door:
-Interim- en projectmanagement
-Formuleren en implementeren van ondernemingsplannen
-Opstellen van financieringsplannen en kredietrevisies
-Begeleiden bij fusies, aan- en verkoop van bedrijven en bedrijfsopvolging

gerealiseerde opdrachten:

oktober 2007-juli 2008
Interim-opdracht bij Monuta Holding NV in Apeldoorn: Interim Business Controller Monuta Uitvaartzorg (via Michael Page)
•Verantwoordelijk als MT lid voor financieel management en financieel-economisch beleid van de divisie Monuta Uitvaartzorg;
•Vorm geven business control (functie) binnen Monuta Uitvaartzorg;
•Regelen van de totstandkoming, bewaking en bijsturing van de jaarlijkse budgetten en prognoses;
•Analyseren van de bedrijfseconomische informatie en adviseren aan de directie over rentabiliteit (rendementherstel en –verbeterprogramma), uitbreidingen, overnames, investeringen, etc.;
•Verzorgen van periodieke financiële rapportages, bewaking van de balanced scorecard en het genereren van stuurinformatie t.b.v. directie;
•Ontwikkelen en optimaliseren van het managementinformatiesysteem;
•Functioneel leidinggeven aan 2 financieel controllers en de BackOffice administratie;
•Leveren van bijdrage aan investering- en automatiseringsprojecten.

januari-september 2007
Interim-opdracht bij Agens International BV in Amersfoort: Interim CFO (via Finim & Partners)
•Verantwoordelijk voor financieel management en financieel beleid van hoofdkantoor van Agens International BV;
•Supervisie als directie lid over financieel management en beleid van de deelnemingen van Agens International in Israel, België, Denemarken, Tsjechië, Slowakije, Hongarije en Marokko;
•Definiëren van management informatie behoeften;
•Ontwikkelen en optimaliseren van Planning & Control en management rapportages;
•Verantwoordelijk voor implementatie van budgetten, rolling forecast, MTP, kostprijs calculaties, investerings- en project plannen en consolidatie;
•Actieve rol in cash management en coaching van F&A staf;
•Definiëren van key performance indicators;
•Verantwoordelijk adequate informatie uitwisseling.

mei 2006 – oktober 2006:
Interim-opdracht bij Achmea Zorgverzekeringen NV, Zorgbeleid en Inkoop in Meppel: Interim Business Controller (via Resources Global Professionals)
•Advies- en voorbeeldfunctie vervullen om inhoudelijk vorm te geven aan afdeling Business Control voor cluster Zorgbeleid en Inkoop;
•Verantwoordelijk en aanspreekpunt voor de 1ste lijnszorgsegmenten en deelnemer in de Inkoop Segment Plan (ISP) kernteams;
•Vaststellen van de stuur- en informatiebehoefte;
•Ontwikkelen en stroomlijnen van managementrapportages;
•Vaststellen van performance indicatoren;
•Doorvoeren, valideren en monitoren van ISP schadelastbeheersing programma’s, business cases en bedrijfseconomische analyses;
•Doorvoeren procesoptimalisatie (ontdubbelen van processen, taken, verantwoordelijkheden en activiteiten);
•Zorgdragen voor adequate informatie-uitwisseling.

september 2005 – mei 2006:
Interim-opdracht bij Casema NV in Den Haag:
Interim Senior Controller (via Conquaestor)
•Verantwoordelijk voor de betrouwbaarheid en consistentie van de financiële plannen en rapportages Casema breed;
•Verantwoordelijk voor de deelgebieden Strategy & Marketing en Supporting Activities (Stafafdelingen);
•Zorgdragen voor het (laten) opstellen van budgetten, jaarplannen en meerjarenramingen en mede verantwoordelijk voor de consolidatie;
•Coördineren van de rolling forecast;
•Actief coachen van 5 business controllers en FA department S&M;
•Bewaken naleving richtlijnen en procedures;
•(Door-)ontwikkeling business cases en bedrijfseconomische analyses;
•((On-)gevraagd) adviseren en informeren van afdeling / management omtrent financiële aangelegenheden en verbeterplannen;
•Beoordelen investerings- en projectplannen, offertes en contracten.

oktober 2004 – september 2005:
Interim-opdracht bij TNT/Koninklijke TPG Post BV in
Groningen: Interim Assistent-to-Projectleider BTW
(via DPA Financial People)
•Coördineren werkzaamheden van 3 projecteden betreffende de dossiers samenstelling van organisatieonderdeel FKO;
•Coördineren beantwoording vragen van interne review team, Corporate Accounting Services en Group Tax Department m.b.t. dossiers FKO;
•Dossierreview in relatie tot de BTW aangifte;
•Cijferanalyse en –beoordeling van dossiers;
•Controle juistheid BTW verantwoording.

-Recovery-opdracht bij een bouwonderneming (via Resources Global Professionals)
-Part-time controller (internationale handelsonderneming)
-Starter-/financieringsplan en managementondersteuning (franchisenemer “The Readshop” (incl. Postagentschap))

april 1997 – mei 2004:
Financieel Interimmanager in vaste dienst:
Resources Global Professionals BV (Maarssen/Groningen)
(voorheen: Ernst & Young Executive Temporary Management / Interimmanagement BV)

Uitgevoerde opdrachten:

september 2003 – februari 2004:
Essent Energie BV, Den Bosch
Functie: Interim Management Accountant
Taken en verantwoordelijkheden:
-verzorgen van operationeel plan;
-verzorgen van divisie consolidatiecijfers bedrijfsonderdelen;
-samenstellen en analyseren van managementinformatie;
-verzorgen van de maandelijkse divisierapportage;
-functioneel contact intensiveren & instrueren BU controllers.

maart 2003 – juli 2003:
Essent Retail Services BV / Essent Domestiq Services BV, Deventer
Functie: Interim Projectmanager Finance
Taken en verantwoordelijkheden:
-aansturen van FA afdeling (2) in het oplossen van de bij de accountantscontrole 2002 gesignaleerde knelpunten en tekortkomingen;
-borgen van een juiste, volledige en tijdige administratie;
-opstellen afsluitingsprocedure voor maandrapportage, kwartaalrapportage en jaarrekening (incl.balansdossier);
-administratieve processen beoordelen en verbeteren.

juni 2002 – februari 2003:
Imtech Telecom BV, Den Bosch
Functie: Interim Divisie Controller
Taken en verantwoordelijkheden (algemeen):
-verantwoordelijk voor de dagelijkse financieel operationele aansturing, lid management team;
-ontwikkelen, plannen en bewaken van de planning- en controlcyclus (functioneren als ‘financieel geweten’);
-ontwerpen van een effectief functionerende MIS;
-aansturen, opstellen, verzorgen, analyseren en optimaliseren van interne (divisie) en externe (holding) managementrapportages en consolidaties en daarbij behorende rapporten, analyses, forecasts, liquiditeits-prognoses en financiële overzichten;
-coördineren van begrotingscyclus / meerjarenplanning;
-doen van aanbevelingen voor het permanent verbeteren van processen en procedures;
-ontwikkelen kengetallen en performance indicatoren;
-bedrijfseconomische onderzoeken, risicoanalyses en contractbeoordelingen ter ondersteuning van de directie;
-opstellen bedrijfsplannen en modellen voor scenario’s;
-coördineren jaarafsluiting en opstellen jaarverslag;
-onderhouden van interne en externe contacten;
-beoordelings- en functioneringsgesprekken voeren.

Taken en verantwoordelijkheden (specifiek):
-leiding geven aan de stafafdelingen Centrale Financiële Administratie (6), Centrale Salarisadministratie (3), BU Controllers (3) en Controller International (1 a.i.);
-aansturen interimmanagers (3) en Baan consultants (2);
-in gang zetten van verbeteringsprocessen die op korte termijn moeten leiden tot het volledig ‘in control’ zijn van de organisatie Finance & Control;
-analyse ‘ist’ en ‘soll’-situatie financiële organisatie met namen, taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden;
-opheffen problemen in Baan: knelpuntenanalyse en het coördineren van de verbeteracties en prioriteiten;
-coördineren van de integratie van de 4 buitenlandse vestigingen binnen de rapportage structuur;
-inventariseren en optimaliseren van cashmanagement;
-verzorgen financiële dossiervorming van reorganisatie;
-het coördineren van de administratieve herstructurering;
-waarnemend controller International.

augustus 2000 – mei 2002:
Imtech Telecom Conversie BV (voorheen: Datelnet Conversie/ Geodata BV), Assen
Functie: Interim BU Controller
Voor een beschrijving van de meest voorkomende algemene taken en verantwoordelijkheden (zie boven Imtech Telecom).

Taken en verantwoordelijkheden (specifiek):
-eindverantwoordelijk voor het financieel administratief beleid voor de vestigingen in Nederland en Turkije;
-leiding geven aan de stafafdeling Finance & Control (3);
-coördineren financieel administratieve opzet en integratie managementrapportage vestiging Turkije;
-opzetten transfer price overeenkomst;
-vormen financieel dossier forensisch onderzoek;
-financiële onderbouwing en dossiervorming sluiting vestiging Enschede en sanering vestiging Assen t.b.v. C.W.I.

maart 1999 – juni 2000:
NUON ESS BV/ENW Power BV, Amsterdam
Functie: Interim BU Controller
Na de fusie tussen NUON, ENW, Gamog en EWR is ENW
Power opgegaan in NUON Energie Systemen en Services
binnen de divisie Groot Zakelijke Markt van NUON.

Voor een beschrijving van de meest voorkomende algemene taken en verantwoordelijkheden (zie boven Imtech Telecom).

Taken en verantwoordelijkheden (specifiek NUON ESS):
-middels coachen van controller NUON/ESS sturen van;
-structureel oplossen van administratieve knelpunten en achterstanden;
-implementatie van integratie van administratieve
organisatie en - processen;
-het optimaliseren van de planning & control cyclus
met nadruk op verzorgen managementrapportages,
consolidaties, informatieverzorging en budgetten;
-effectief leiding geven aan 1 assistent controller, 5
administrateurs en 1 administrateur a.i.;
-kennisoverdracht en zorgdragen voor een adequate positionering van de controllerfunctie;
-globaal ontwerp SAP R3 inrichting;
-lid managementteam.

Taken en verantwoordelijkheden (specifiek ENW Power):
-uitvoering van een quick scan van de financiële processen, met als focus:
-adequate inrichting van planning & control cyclus;
-effectieve en efficiënte uitvoering en beheersing
van de administratieve processen (optimalisatie);
-de kwantitatieve en kwalitatieve inrichting van de
financiële afdeling;
-coördineren en uitvoeren implementatieconclusies en verbeteringsvoorstellen uit de quick scan;
-beoordelen financiële impact afgesloten contracten;
-leiding geven aan 2 administrateurs en medewerker;
-lid management team.

februari 1999:
KIWA NV, Rijswijk
Functie: Interim Controller
Taken en verantwoordelijkheden:
-assisteren groepscontroller bij samenstellen jaarrekening.

maart 1998 - januari 1999:
Talkline Benelux BV, Baarn
Functie: Interim Groepscontroller
Voor een beschrijving van de meest voorkomende algemene taken en verantwoordelijkheden verwijs ik naar de interimopdracht bij Imtech Telecom (zie boven).

april 1997 - februari 1998:
The Greenery International BV, Poeldijk, Zoetermeer
Functie: Interim Controller
Taken en verantwoordelijkheden:
-verzorgen en optimaliseren management rapportages en daarbij behorende analyses en financiële overzichten;
-opstellen van richtlijnen met betrekking tot “accrual accounting” en procedures voor periodeafsluiting;
-opzet procedure consolidatie en interne verslaggeving;
-inrichten adequaat systeem van ‘planning & control’;
-begeleiden administratieve veranderingsprocessen met bijbehorende procedures, richtlijnen en werkafspraken;
-integreren/afstemmen van 11 decentrale administraties;
-opstellen intern jaarverslag;
-ondersteunen groeps- en logistiek controller.

Functies in vast dienstverband:

november 1996 -april 1997:
VB Groep (nu: Deloitte), Nieuwegein
Functie: Gevorderd Assistent Accountant
Taken en verantwoordelijkheden:
-voornamelijk belast met opstellen management-rapportages, budgetten en jaarrekeningen en een positie als interim administrateur bij een grote zorginstelling.

februari 1995 - oktober 1996:
VB Groep Nederlandse Antillen, Willemstad Curaçao
(detachering naar Land Aruba, Directie Financiën)
Functie: Gevorderd Assistent Accountant
Taken en verantwoordelijkheden:
-opstellen jaarrekening 1994 en 1995 van Land Aruba;
-uitvoeren balanssaneringsproject Land Aruba;
-geven van administratieve aanbevelingen;
-optimaliseren administratieve processen en procedures;
-ad-hoc administratieve problemen oplossen.

januari 1993 - januari 1995:
VB Groep, Zaandam
Functie: Assistent Accountant
Taken en verantwoordelijkheden:
-voornamelijk verrichten van interim administratieve werkzaamheden bij klanten waaronder Stork-Comprimo Engineering (Comprimo Technical Publication Services (nu: Stork Mufac);
-beheren van relaties en opstellen van jaarrekeningen en begrotingen.

Overige:

december 1991-december 1992:
Diverse kortdurende werkzaamheden.

juli 1990 - november 1991:
Universiteit Twente, Faculteit Bestuurskunde en Vakgroep Ontwikkelingskunde, Enschede
Afstudeeronderzoek.

januari - juni 1989:
Ministerie van Buitenlandse Zaken;Directoraat Generaal Internationale Samenwerking: Directie Internationale Organisaties, Den Haag
Stageopdracht.


Opleiding interimmanager

Opleidingen:

1999:
HOFAM; post-HBO opleiding Qualified Controller, NIVE
1993:
Opleiding tot Assistent Accountant bij Markus Verbeek Opleidingen in Amsterdam MBA en SPD (deelcertificaten)
1991:
WO Bestuurskunde, Universiteit Twente
1984:
VWO

Trainingen:
- Leergang programma management (ConQuaestor)
- HOFAM update (NIVE)
- Personal development en conflicthantering (Ambition
Academy)
- Basel II Essentials (BPMi Group + ISA Group)
- Sarbanes-Oxley (BPMi Group)
- Telecom voor niet-Technici (Casema / Telindus)
- Persoonlijke effectiviteit voor Interimmanagers in
Veranderingsprocessen (Ernst & Young Academy)
- Coachend leiderschap (Ernst & Young Academy)
- Project management (Ernst & Young Academy)
- Time management (Ernst & young academy)
- Groeps- en tweegesprekken (Vergouwen Overduin)
- Overtuigend presenteren en communiceren (Avantage)
- Intervisie (Burger en Van Eibergen)
- “Meet the expert: interim-management” (AOG)
- Workshop: Treasury statuut (NIVE)
- Training nieuwe OR leden (SBI)
- Verkooptraining (Gustav Käser International)


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Ervaringsgebieden:
-12 jaar ervaring als veranderings-, proces-, project- en interimmanager en adviseur bij Resources Global Professionals (Ernst & Young Interimmanagement) en als partner bij CM&P
-5 jaar in accountancy bij VB Groep (nu Deloitte)
-Werkervaring door opdrachten in veel branches en sectoren: zorgverzekering, logistiek, zakelijke dienstverlening, telecom-, energie-, engineering- voedingsmiddelen- en bouwbranche, het MKB, re-integratie markt, not-for-profit en overheid
-Werkervaring bij grote marktspelers: UVIT, Monuta, Agens, Achmea, Casema, TNT Post, Essent, Imtech Telecom, Datelnet, NUON, Kiwa, Debitel/Talkline, Greenery en Stork/Comprimo
-Internationale werkervaring als expatriate op Aruba en in diverse functies als interimmanager
-Werkervaring door opdrachten in organisaties met sterk uiteenlopende bedrijfsculturen veelal opererend in sterk veranderende markten
-Dominante competenties: visie, klant en resultaat gerichtheid, samenwerken en teamleiderschap, overtuigingskracht, uitstekende communicatieve vaardigheden, sterk analytisch vermogen, pro-actief, initiatiefrijk, ondernemersgeest, boven materie staan / overzien van bedrijfsprocessen en fungeren als volwaardig gesprekspartner voor directie en management


Talenkennis interimmanager

- Nederlands: moedertaal
- Engels: goed in woord en geschrift
- Duits: goed in woord en geschrift


Overig

Nevenfuncties:

januari 2004 - december 2004:
Voorzitter zwembadcommissie Gemeente Bathmen
juli 2003 – april 2004:
Voorzitter OR, Resources Global Professionals
maart 2001 – juni 2003:
Voorzitter Onderdeelcommissie (OR), Ernst & Young Executive Temporary Management/Interimmanagement

Automatisering:
- MS Office: Excel, Word, PowerPoint
- div. ERP Pakketten (o.a. SAP, Baan, Exact)



 beschikbaar?

Geselecteerde interimmanagers:

Deze manager verwijderen  51473 - Risk consultant/financieringsspecialist
Deze manager verwijderen  41443 - project- en interimmanager facility management & huisvestin
Deze manager verwijderen  29276 - Project & Programme Manager
Deze manager verwijderen  29526 - Manager Operations - Manager Logistics
Deze manager verwijderen  19605 - teamleider beheerder bedrijfsleider vestegingsmanager coordi
Deze manager verwijderen  38071 - interim manager en organisatie-adviseur
Deze manager verwijderen  44493 - HRM adviseur
Deze manager verwijderen  191942 - Kaufmännische Geschäftsführung
Deze manager verwijderen  200734 - Interim Manager : Strategie & Product Management
Deze manager verwijderen  36737 - Projectleider/interim-manager/beleidsmedewerker a.i.
Deze manager verwijderen  91700 - Teamleider
Deze manager verwijderen  74945 - interim manager / consultant
Deze manager verwijderen  14868 - Manager administratief proces ziekenhuis
Deze manager verwijderen  65033 - Controller/Investment Accountant
Deze manager verwijderen  195034 - CFO, kaufmännische Leitung
Deze manager verwijderen  200402 - interim manager
Deze manager verwijderen  91007 - managementfuncties
Deze manager verwijderen  162348 - Controller
Deze manager verwijderen  24464 - Drs.RA-(Interim) Manager Finance/CFO-Change Manager
Deze manager verwijderen  67728 - HRM | Coach
Deze manager verwijderen  43561 - Busniness Process Ananlyst
Deze manager verwijderen  152986 - CEO, COO, VKL, Marketing & VK
Deze manager verwijderen  86681 - Operations manager, Algemeen manager, Productie manager, Sup
Deze manager verwijderen  196653 - Wealth Management Professional
Deze manager verwijderen  81872 - Office Manager / Personal Assistant / Events Manager
Deze manager verwijderen  57015 - Communicatieadviseur
Deze manager verwijderen  49530 - interim - en projectmanagement
Deze manager verwijderen  58807 - interim/project/verander manager
Deze manager verwijderen  90996 - Manager Sociaal beheer Corporatiebranche
Deze manager verwijderen  11568 - FD/ CFO
Deze manager verwijderen  86798 - Interim manager/directeur
Deze manager verwijderen  91386 - operations director
Deze manager verwijderen  193135 - Sales Director
Deze manager verwijderen  92381 - Experienced Senior General Manager
Deze manager verwijderen  50983 - interim-manager, project- en programmamanager
Deze manager verwijderen  201058 - Interim Management, verandermanagement, coaching, advies, sa
Deze manager verwijderen  81837 - ICT consultant
Deze manager verwijderen  195166 - Leiter Unternehmens-/Organisationsentwicklung
Deze manager verwijderen  201119 - Interim directeur
Deze manager verwijderen  88884 - Project
Deze manager verwijderen  17945 - Algemene directievoering
Deze manager verwijderen  65747 - evenement- & projectrealisatie
Deze manager verwijderen  62942 - Interim Manager / Verander Manager
Deze manager verwijderen  194113 - Direktor
Deze manager verwijderen  68145 - Bedrijfskundig Manager, Afdelingsmanager, Programmamanager,
Deze manager verwijderen  54289 - Directeur of (P&O) manager HR
Deze manager verwijderen  86295 - Organisatie adviseur/ Interim management
Deze manager verwijderen  21445 - Supply Chain Manager / Algemene Directie
Deze manager verwijderen  44413 - Interim-/projectmanager
Deze manager verwijderen  10748 - Verandermanager, Interim manager, Directeur, Manager Human R
Deze manager verwijderen  36834 - interimmanager / adviseur
Deze manager verwijderen  23532 - Manager
Deze manager verwijderen  39177 - verandermanager, HR-manager, algemeen management
Deze manager verwijderen  59348 - Director Level Interim Manager
Deze manager verwijderen  190593 - Leiter Rettungsdienst
Deze manager verwijderen  13857 - manager
Deze manager verwijderen  48271 - Logistiek Manager
Deze manager verwijderen  90006 - Financieel Manager
Deze manager verwijderen  50041 - interim manager
Deze manager verwijderen  41248 - Interim HRM adviseur/ Opleidingsfunctionaris
Deze manager verwijderen  13496 - interim management bibliotheek
Deze manager verwijderen  90439 - Programmamanager & IT-Projectmanager
Deze manager verwijderen  36472 - ops - logistiek manager
Deze manager verwijderen  72850 - interimmanager
Deze manager verwijderen  197851 - Geschäftsführung international
Deze manager verwijderen  65504 - Logistic Lead EMEA
Deze manager verwijderen  190547 - Präsident, Manager, Geschäftsführer
Deze manager verwijderen  58175 - IT Auditor
Deze manager verwijderen  91454 - bedrijfskundige
Deze manager verwijderen  52624 - adjunct directeur operations ai.
Deze manager verwijderen  56071 - Project Manager
Deze manager verwijderen  15269 - facilitair manager
Deze manager verwijderen  200166 - Plant Manager Food, FMCG
Deze manager verwijderen  54336 - HR Business Partner/Advisor/manager
Deze manager verwijderen  54007 - Directeur or Manager or Hoofd
Deze manager verwijderen  13561 - onderwijs/coaching
Deze manager verwijderen  68502 - management a.i.
Deze manager verwijderen  45619 - manager
Deze manager verwijderen  196996 - Geschäftsführer
Deze manager verwijderen  61196 - Interim Algemeen bestuurder, HR Businesspartner
Deze manager verwijderen  198217 - Führungs- und Vertriebscoach
Deze manager verwijderen  90652 - Interim manager Learning & Development
Deze manager verwijderen  36172 - Interim- and projectmanager, organisatie adviseur
Deze manager verwijderen  200009 - interim supply chain manager
Deze manager verwijderen  64451 - interim HR adviseur / recruitment / loopbaanbegeleiding
Deze manager verwijderen  32851 - Managing Director
Deze manager verwijderen  90776 - Project- programmamanager
Deze manager verwijderen  91618 - Turnaround manager Financieel directeur
Deze manager verwijderen  90213 - interim manager
Deze manager verwijderen  44338 - People-(team)manager
Deze manager verwijderen  27749 - interim manager
Deze manager verwijderen  86106 - interim manager
Deze manager verwijderen  22439 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  20718 - (SAP) Projectmanager / Teamleider / Org. Adviseur
Deze manager verwijderen  20400 - Procurement and Organization Specialist
Deze manager verwijderen  163117 - Sanierungserfahrung
Deze manager verwijderen  11262 - Interim management & consultancy HR-admin&payroll
Deze manager verwijderen  66993 - Interim manager
Deze manager verwijderen  92013 - strategisch consultant / manager
Deze manager verwijderen  191536 - Abteilungsleiter / Teamleiter
Deze manager verwijderen  195149 - Leiter Produktion/Logistik
Deze manager verwijderen  62416 - Operations manager
Deze manager verwijderen  46186 - Interimmanager, Programmamanager
Deze manager verwijderen  42196 - interim manager
Deze manager verwijderen  16564 - Head of HR
Deze manager verwijderen  192120 - selbständiger Top-Managementberater
Deze manager verwijderen  58016 - leidinggevend manager
Deze manager verwijderen  193287 - Interimsmanager / Projektmanager Logistik - Supply Chain
Deze manager verwijderen  29702 - styliste
Deze manager verwijderen  192054 - Consulter - Interim Manager
Deze manager verwijderen  18330 - General manager, BU Manager
Deze manager verwijderen  37858 - Manager HRM / senior consultant
Deze manager verwijderen  53806 - Warehouse Manager
Deze manager verwijderen  61718 - Director change management, OD director, change manager
Deze manager verwijderen  197107 - Manager; CEO; Interim
Deze manager verwijderen  39317 - International Interim Manager
Deze manager verwijderen  91219 - Interim manager supply chain / logistiek / bedrijfsprocessen
Deze manager verwijderen  19418 - Process Facilitator & Coach
Deze manager verwijderen  58897 - Project/Programma Manager - Facilitator - Interim Manager
Deze manager verwijderen  65618 - Projectcoördinator
Deze manager verwijderen  62978 - Controller
Deze manager verwijderen  168265 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  92750 - Programma / Project manager, kwartiermaker, beleidsmedewerke
Deze manager verwijderen  84756 - verandermanagement, Change management. algemeen mngt
Deze manager verwijderen  79981 - controller/fin.directeur
Deze manager verwijderen  59671 - senior management
Deze manager verwijderen  87693 - Accountant / Controller
Deze manager verwijderen  16677 - interim manager / projectmanager
Deze manager verwijderen  31400 - communicatieadviseur
Deze manager verwijderen  18268 - financieel manager
Deze manager verwijderen  92397 - Operations Manager a.i.
Deze manager verwijderen  199518 - Managing Director Verder AG Basel (CH)
Deze manager verwijderen  11138 - Loopbaanadviseur, Psycholoog
Deze manager verwijderen  80396 - interim management Polen
Deze manager verwijderen  87061 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  28408 - Algemeen of Functioneel (engineering) of Operationeel manage
Deze manager verwijderen  72369 - Management assistente/personeelsfunctionaris
Deze manager verwijderen  37650 - interim manager
Deze manager verwijderen  42076 - hoofd HR
Deze manager verwijderen  196073 - Projektmanager
Deze manager verwijderen  48143 - Management
Deze manager verwijderen  83693 - Directie
Deze manager verwijderen  195121 - Interimsmanager
Deze manager verwijderen  191844 - Consulting, Uebersetzung
Deze manager verwijderen  194013 - IT -Org. Leiter
Deze manager verwijderen  29487 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  27098 - Algemeen management
Deze manager verwijderen  39439 - Interim-manager / Logistiek consultant met 11 jaar ERP (3 ja
Deze manager verwijderen  55157 - Manager
Deze manager verwijderen  77264 - senior consultant/directeur
Deze manager verwijderen  79118 - Management Consultant
Deze manager verwijderen  191370 - Geschäftsführer
Deze manager verwijderen  79192 - manager/projectleider
Deze manager verwijderen  45744 - Project Management of General Management
Deze manager verwijderen  90447 - Algemeen Manager : verzuim/opleidingen/zorg/assurantiën


Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :