Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Interim / Projectmanager

Interim / Projectmanager

Werkervaring interimmanager

Juni 2008 – Heden Projectmanager Univé Verzekeringen

Univé is druk om de fusie te verwerken met VIT (VGZ, IZA, Trias), om alle infrastructurele projecten in goede banen te leiden als projectmanager verschillende projecten geleid, o.a.

- Outsourcing Verhuizing/Migratie
- Nieuwe inrichting AD
- Server vervanging Onderlinge locaties
- Migratie werkplek
- Migratie Exchange 2003 – 2007
- Inrichting Citrixomgevingen t.b.v. flexwerken (Het Nieuwe Werken)
- Inrichting VPN oplossing t.b.v. flexwerken (Het Nieuwe Werken)
- Opleveren upgraded verbindingen tussen locaties t.b.v. flexwerken (Het Nieuwe Werken)
- Uitleveren HW (laptop, token plus gsm/mda) t.b.v. flexwerken (Het Nieuwe Werken)

Oktober 2007- April 2007 Projectmanager Casema, Multikabel, @Home

De kabelmaatschappijen Casema, Multikabel en @Home gaan fuseren. In deze fusie is de integratie van de IT omgeving een belangrijk streven. Als projectmanager verantwoordelijk voor een drietal projecten. Ten eerste het opleveren van connectiviteit voor alle OTA omgevingen. Ten tweede inrichting van de support services in Emmen en Groningen en de overdracht van deze services aan de nieuwe beheerorganisatie. Ten derde de inrichting van een server omgeving t.b.v. de te draaien applicaties binnen de support omgeving. Als vierde speerpunt zal dit project als intermediair optreden voor de verschillende programma’s om zo de keten tot stand te brengen.

Juli 2007 – Oktober 2007 Interim-management Spronk & Partners

Twee jaar na oprichting van ICT dienstverlener Spronk & Partners de doelstellingen, missie en visie tegen het licht gehouden. Doelstellingen waar nodig aangepast en beschreven.


Maart 2006 – Juli 2007 Projectmanager Equens, voormalig Interpay
Diverse projecten o.a.
• Managed PKI; Outsourcing van de CA omgeving en vervanging van de gebruikte smartcard naar een nieuw model waarbij zowel logische als fysieke toegang verleend wordt;
• KA omgeving overdragen; overdracht van de KA omgeving aan de insourcende partij
• Migratie XP; Equens Nederland brede migratie van Win2K naar WinXP
• Het centrale etageprinter systeem vervangen, hierbij medeverantwoordelijk voor:
keuze leverancier, onderhandelingen en uiteindelijke implementatie van nieuwe MFP’s over drie locaties.
Verder nog diverse advies rapporten geschreven t.b.v. afscheiding IT van dochterbedrijven.

Oktober 2005 – Maart 2006 Interim-management oprichting ICT Dienstverlener
Spronk & Partners

Oprichting nieuw ICT dienstverleningbedrijf. Taken:
opstellen ondernemingsplan, liquiditeitsprognose, SWOT analyse. Als general manager zorg dragen voor de totale inrichting van deze onderneming denk dan aan, ICT, Huisstijl, kantoorinrichting, Accountancy maar ook de zakelijke kant van de oprichting bv’s.(Holding en werkmaatschappij)

Mrt. 2005 – Oktober 2005 Projectmanager ISC Noordoost (eigen bedrijf)
Project Concentratie & Consolidatie (C&C)

Als Projectmanager verantwoordelijk voor het project C&C. Budgetverantwoordelijk voor zowel hardware als bemensing voor een bedrag groot € 18M . Centralisatie bestond eruit van acht politiekorpsen met eigen IT infrastructuur één centraal beheerde infrastructuur te maken. Binnen Consolidatie was het doel de hoeveelheid aan applicaties en koppelingen terug te dringen. Binnen het project waren mijn teams verantwoordelijk voor uitrol NUTS voorzieningen, inrichting rekencentrum, inrichting en overdracht beheer, ontwerp werkplek (op Citrix gebaseerd) en migratie/uitrol van deze werkplek en ondersteunende applicaties. (Windows tot VMS). Totaal ongeveer 12.000 werkplekken verdeeld over 40 locaties gelegen in de 5 oostelijke provincies.

Aug. 2004 – Mrt 2005 Interimmanager Getronics Nederland (eigen bedrijf)
Manager Processen, Interimmanager Tooling

Als Manager Processen / Tooling verantwoordelijk voor een team van 27 personen waaronder, procesmanagers, consultants maar ook (functioneel) beheerders voor o.a. service management tool. Verder als a.i. Service Delivery Manager verantwoordelijk voor het binnenhouden van een outsourcingsklant. Zakelijk en relationeel gezien is deze verhouding scheef gaan groeien. Mijn taak is het op normaal peil brengen van de verstandhouding en er voor zorg dragen dat er middels een nieuwe SLA een meer werkbare situatie ontstaat.

Maart 2004 – Heden Projectmanager Siemens Nederland (eigen bedrijf)
Hoek Loos ICT outsourcings project

Binnen de Siemens organisatie liep nog een outsourcings project namelijk dat van de Hoek Loos organisatie. Dit project had de behoefte aan vers bloed en nieuwe input voor wat betreft de voortgang. Eindverantwoordelijk voor de begeleiding van het gehele outsourcingstraject.


Aug. 2003 – Feb. 2004 Projectmanager Siemens Nederland (eigen bedrijf)
Royal Haskoning Europees outsourcings project

Royal Haskoning heeft Siemens gekozen als partner voor de outsourcing van de IT
activiteiten, 22 lokaties verspreid over Europa. Mijn taak is het om de migratie vlot te
trekken en zorg te dragen voor een snelle en goede rollout. Heb tevens de rol van
manager voor de software scripting op mij genomen. Budget voor Migration and
Rollout € 750.000. Verantwoordelijk tijdens de rollout voor +/- 75 medewerkers
varierend van “handjes” tot aan projectleiders.

April 2003 – Heden Local coördinator relocations Shell GI (eigen bedrijf)
Coördineren van verhuizing groot datacenter

Shell is een project gestart om het datacenter in Rijswijk te verhuizen naar Amsterdam. Dit project behelst de verhuizing van 1600 servers, 10 Storage Area Networks en een groot aantal andere netwerkcomponenten. Als local coördinator draag je de verantwoordelijkheid voor de coördinatie tussen, leveranciers, project medewerkers en support medewerkers in Kuala Lumpur tijdens de verhuizing. Verder verantwoordelijk voor de overdracht tussen de verschillende partijen en het contact leggen en bijhouden met klanten. Tijdens de relocatie, meestal ’s nachts in het weekeinde, de rol van 1e escalatiemanager vervullen.


September 2002-Januari 2003 Interim-manager accountants kantoor te Amsterdam
Begeleiden/coachen van het management bij de implementatie en vormgeving van een nieuwe organisatiestructuur


Bij een middelgroot accountantskantoor opdracht verworven (eigen acquisitie). Dit kantoor (vestiging Amsterdam), ontstaan na een fusie met vestigingen in Alkmaar, Heerhugowaard en Hoorn, is in een jaar tijd flink gegroeid. Meer omzet en meer personeel. De organisatie is in die tijd stil blijven staan en zorgt nu voor een stremming/achterstand in het werk. Mijn taak is het management te coachen om structuur te kunnen geven aan deze organisatie. Verder wordt er van mij verwacht initiatieven en ideeën aan te dragen ten behoeve van een nieuwe organisatiestructuur gericht op de toekomstige groei van het kantoor. (Op dit moment zijn er alleen nog maandelijkse coachings gesprekken met het management gaande)


Maart 2001-Augustus 2002 Projectmanager Shell GI-Project (via eigen bedrijf)
Internationaal projectmanagement, uitrol standaard
infrastructuur en werkplek (voertaal Engels/Frans)

Als Site Migration Lead verantwoordelijk voor de uitrol van GI (Global Infrastructure) voor onderdelen van Shell in Frankrijk en Italië. GI bestaat uit een standaard netwerkinfrastructuur en een standaard werkplek (W2k). Om bestaande netwerken (Lan/Wan) en netwerkcomponenten (routers/switches) aan de GI eisen te laten voldoen, moesten deze vaak ge-upgrade worden. Applicaties moesten worden geïnventariseerd, gestandaardiseerd en gemigreerd naar het nieuwe operating system. Tenslotte werd de werkplek vervangen door een nieuwe pc met daarop de standaard GI image. Al deze werkzaamheden behoorden tot de verantwoordelijkheden van het project. O.a. een Franse olieraffinaderij gemigreerd met alle daarbij voorkomende veiligheids en taal problemen.

Werkzaamheden o.a.;
-planning opstellen voor site migratie
-begeleiden en ondersteunen van site migratie
-commitment verkrijgen binnen klantorganisatie
-begeleiden IT Site Focal Point
-presenteren, voorzitten en plannen van GI meetings
-aansturen telecoms medewerker verantwoordelijk voor netwerk architectuur
-aanspreekpunt Global projectmanagement van klantzijde
-intermediair IT organisatie en klant
-rapportage aan Global projectmanagement

Juni 2000-Februari 2001 Projectmanager (TAS)
Projectmanagement voor projecten met
resultaatverplichting

Als Projectmanager projectenbureau verantwoordelijk voor o.a.;
-goede uitvoering van de aan mij toegewezen projecten
-stuurgroepoverleg
-bewaking van planning en budgetten
-coaching en begeleiding van projectleiders
-onderhouden van de klant contacten met betrekking tot de uitvoering
van de projecten en met betrekking tot de professionals in het projectteam
-beheren van servicecontracten voor eerstelijns en tweedelijns ondersteuning
en stand-by diensten
-onderhouden van de klant contacten met betrekking tot de uitvoering van de
servicecontracten
-het met een bidteam opstellen van offertes ten behoeve van
resultaatverplichtende opdrachten
-het zorgdragen dat deze offerte-trajecten volgens de procedures
(Roadmap for Results) verlopen
-de commerciële contacten en de afhandeling van meerwerk tijdens uitvoering van
projecten
-het deel nemen aan beurzen en seminars.


Als projectmanager projectenbureau verantwoordelijk geweest voor de volgende projecten.


ICT ondersteuning KPN, regio West en Noord-West

Aantal medewerkers 80.
Inspanningsverplichting ter ondersteuning lopende werkzaamheden in het kader van Phoenix (KPN verhuisproject) en Migratie. Werkzaamheden vonden plaats in
Den Haag, Amsterdam en Haarlem. Verspreid over twee regio’s waren nog twee projectgroepen achtergebleven om de laatste restjes verhuizingen en migraties af te ronden. Naast de verantwoording voor deze projectgroepen, was het goed onderhouden van het klantcontact een belangrijke taak.
Omzet +/- 3 miljoen gulden


Gemeente Apeldoorn
Offertetraject Migratie GroupWise 4.1 naar Microsoft Exchange 5.1

Aantal medewerkers; 6
Fixed price, fixed date, fixed quality project
Budget; 350 duizend gulden
Ten behoeve van dit project is er een uitgebreide “Brainstormsessie” geweest om samen met de Gemeente eisen en wensen vast te kunnen stellen omtrent een nieuwe E-mail applicatie. Focus was gericht op migratie naar een Microsoft Netwerk OS platform met Exchange 5.1 versus upgrade van de bestaande Netware 4.11, GroupWise omgeving. Het besluit is genomen om de overstap te maken naar een gehele Microsoft omgeving.

Partner Cable-Com KPN Telecom in Wireless Lan project

Ten behoeve van de oplevering van Wlans (draadloze communicatie);
het plaatsen, installeren, configureren en opleveren van de componenten van een Wlan. Fixed price, fixed date, fixed quality projecten.
Aantal medewerkers; 4, bij drukte werd dit uitgebreid. Vanwege de flexibiliteit en groeiende populariteit werden door KPN accountmanagers veel Wlans verkocht. De expertise en mankracht om deze in grote aantallen te plaatsen werd ondergebracht in deze samenwerking.


Partner KPN Telecom afdeling OVN UTN ten behoeve van de openstelling ADSL centrales voor collega telco’s.

Detachering + project waarbij er 10 projectleiders en later 20 extra medewerkers geleverd werden. De grote vraag naar ADSL gepaard gaande met de openstelling van de markt bracht KPN in problemen. De telefooncentrales (sites) moesten voorbereid worden op gebruik door andere telecom bedrijven. Deze sites konden niet volgens afspraak opgeleverd worden waardoor KPN veel boeteclaims ontving. De projectleiders bezochten de sites en rapporteerden de voortgang of opgelopen achterstand. Door deze dagelijkse rapportage kon er gestuurd worden op resultaten en kon aan de tijdige overdracht voldaan worden. Aangezien er door deze andere manier van werken meer tegelijkertijd opgeleverd werd, waren er 20 extra medewerkers nodig die ondersteuning boden op het gebied van het inrichten van deze sites. Dat deze medewerkers, veelal goed betaalde it’ers, gemotiveerd moesten worden voor deze werkzaamheden mag duidelijk zijn.
Behaalde omzet meer dan 2 miljoen gulden.

Augustus 1999-Juni 2000 Regio-Projectmanager KPN Telecom
Project T-Werplek 3.0 migratie
Via Tas [detachering]

Regio-Projectmanager van de regio Noord-West (1e waddeneiland tot Amstelveen)
t.b.v. de migratie van de oude T-Werkplek 2.7, Novell met Windows 3.11 naar
T-Werkplek 3.0, Windows NT workstation en server. Totaal een migratie van
4000 werkplekken. Verantwoordelijk voor een budget van drie miljoen gulden. Leiding gegeven aan groep medewerkers in aantal variërend van 20 tot 45, waaronder projectleiders, technisch specialisten en migratiemedewerkers. Aantallen zijn exclusief inhuur “handjes” bij externe leverancier.

Werkzaamheden o.a.;
-lid van MT regio Noord-west
-bijwonen landelijk Migratie overleg
-bijwonen eerste landelijk klant overleg
-voorzitter projectleidersoverleg
-voorzitter teamoverleg
-rapportage aan landelijk projectmanager
-rapportage aan stuurgroep
-rapportage aan regio manager werkplekdiensten
-verantwoordelijk voor de inhuur van nieuwe medewerkers
-budget verantwoordelijk


Februari 2000 –Juni 2000 Regio-Projectmanager KPN Telecom
Project Phoenix via Tas [detachering]

Naast bovenstaand migratie project kwam de vraag om het Project Phoenix (Nieuw KPN verhuistraject) weer op gang en tot een goed einde te brengen. Leiding gegeven aan groep medewerkers in aantal variërend van 10 tot 50, waaronder projectleiders, senior-systeemspecialisten, senior-netwerkbeheerders en netwerkbeheerders. Verantwoordelijk voor een budget van 2 miljoen gulden.

Werkzaamheden o.a.:
-overnemen verantwoordelijkheden zittende projectmanager
-het weer op gang brengen van groep medewerkers op dat moment +/ 30
-wederom verkrijgen van commitment reguliere organisatie
-wederom vastleggen van procedures en werkafspraken
-opnieuw vastleggen afspraken met klanten, partners etc

Februari 1999-Augustus 1999 Projectleider via Tas bij de KPN t.b.v. het
Phoenix project
[Partnership Tas/KPN met inspanningsverplichting]

Phoenix is de reorganisatie van KPN waarbij de verschillende organisatie onderdelen gecentraliseerd werden. De hierbij gepaard gaande grote aantallen verhuizingen van werkplekken (telecom en data) is in een project ondergebracht. Ook het herinrichten en verhuizen van call-centers viel onder de verantwoordelijkheid van dit project. In dit project gaf ik leiding aan een groep medewerkers in aantal variërend van 15 tot 30 man, waaronder projectleiders, senior-systeemspecialisten, senior-netwerkbeheerders, netwerkbeheerders en voice specialisten.

Werkzaamheden o.a.;
-gesprekspartner/adviseur Projectmanager
-gesprekspartner/adviseur management KPN
-relatiebeheerder
-planning maken van de beschikbare resources
-functioneringsgesprekken / beoordelingsgesprekken
-coachen begeleiden medewerkers
-“peoplesmanager”


Maart 1997-Februari 1999 Consultant bij AVCB Holding (Achmea)
[detachering via TAS Netwerkbeheer]

Gedetacheerd bij AVCB Holding (Achmea) te Leeuwarden op de afdeling SI [systeem integratie]
Werkzaamheden o.a.;
-advisering derdelijns ondersteuning
-via beheerde softwareverspreiding zorgdragen voor versie beheer
-onderzoek naar de werking van nieuwe applicaties voor het vrijgeven in de produktie
omgeving
-schrijven van adviezen t.b.v. de automatisering (o.a. pakket selecties) van de
verschillende business units
-implementeren van verschillenden ITIL methodes
-bijwonen cab overleg
-beoordelen/advisering nieuwe hardware en software t.b.v. de “bestaande”
infrastructuur
-projectmatig laten uitvoeren van grote changes
-budgetbewaking projecten

Juni 1996-Maart 1997 Office Manager bij de Manie Groep accountantskantoor

Als Office Manager verantwoordelijk voor de frontoffice, secretariaat, interne financiële administratie en Novell netwerk.
Werkzaamheden o.a.;
-advisering Maten t.b.v. de ICT infrastructuur
-advisering aanschaf soft/hardware
-inrichting, implementatie en up-to-date houden van kantoorautomatisering
-leiding geven aan front office


1994-Juni 1996 Finance-Facility Manager bij
St. Het Nederlands Vormgevingsinstituut

Eindverantwoordelijk voor de gehele ICT infrastructuur.
Werkzaamheden o.a.;
-advisering directie t.b.v. de ICT infrastructuur
-implementeren nieuwe technieken zoals videoconferencing (multi point verbindingen) web site, ontsluiting van netwerk d.m.v. huurlijnverbinding met internet, inbel faciliteit t.b.v. thuis werkplek
-projectleiding t.b.v. ICT ter ondersteuning van internationale conferenties
Doors of Perception 1995 en 1996
-en natuurlijk verantwoordelijk voor de financiële administratie


1991-1993 medevennoot Administratiekantoor “Coulance”
Naast financiën ook eindverantwoordelijk voor de automatisering
1989-1991 milieumedewerker voor de tuinbouw bij Barel B.V.
1986-1989 eigenaar Café/Bar/Discotheek Le Petit Chat te Veldhoven
1982-1986 bar medewerker barbodega Sam-Sam Leidseplein Amsterdam
1981-1982 eigenaar snackbar Beekman te Amsterdam
1980-1981 assistent bedrijfsleider Mignon supermarkt te Amsterdam




Opleiding interimmanager

Mavo-4 met diploma
Havo-5 met diploma
Basiskennis boekhouden
Praktijkdiploma boekhouden
HEAO Bedrijfseconomie
Novell Netware 4.11 Administration, Building Intranets with Intranetware
ITIL Foundation Certificate in IT-Service Management
ITIL Practitioner Certificate in IT-Service Management/ Change Management
ITIL Practitioner Certificate in IT-Service Management/ Problem Management
ITIL Practitioner Certificate in IT-Service Management/ Helpdesk Management
Prince 2 Foundation en Practitioner
Coach & Commitments Training afgerond voor Consultant/Projectleiding o.a. IT-Service Management/ Helpdesk“harde” “zachte” factoren van projectleiding, schriftelijke rapportage, rollen binnen team, risico analyses, stakeholdermanagement en communicatie




Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

VAARDIGHEDEN

-Sterk in veranderingsmanagement, dit is bij al mijn projecten belangrijk geweest.
-Een goede coach en teamplayer, bewezen aan een grote groep medewerkers leiding
te kunnen geven.
-In de praktijk aangetoond leiding te kunnen geven aan meerdere projecten tegelijk.
-Weet snel de organisatiestructuur eigen te maken zonder de “externe” blik te
verliezen. Ook pas ik mij makkelijk aan in politiek beladen organisaties zonder dat
daarbij het projectdoel uit het vizier raakt.
-Niet alleen ervaren in Infrastructure management maar ook in consultancy onder
andere pakket selecties en advisering omtrent organisatiestructuren.
-Gecertificeerd en ervaren in het gebruik en implementeren van moderne methodieken
als ITIL en Prince2.
-Communiceer en functioneer op zowel niveau raad van bestuur als ook werkvloer
-Ervaring in verschillende bedrijfstakken o.a.
Accountancy
Petrochemische Industrie
Semi Overheid
ICT
Telecom
Verzekeringswezen
Non Profit sector



Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels

Overig

PERSOONLIJK

Resultaatgerichte, daadkrachtige sterke persoonlijkheid, zonder daarbij de menselijke factor uit het oog te verliezen. Als zelfstandige werkend vanuit het Uniforce Concept, waardoor per kwartaal accountantsverklaringen worden overlegd van de daadwerkelijk afgedragen premies en belastingen, zodat de ketenaansprakelijkheid van mijn opdrachtgevers volledig is afgedekt.



 beschikbaar?

Geselecteerde interimmanagers:

Deze manager verwijderen  198762 - Manager Informatievoorziening
Deze manager verwijderen  86007 - factory/production/operations manager
Deze manager verwijderen  199077 - interim manager-projectmanager
Deze manager verwijderen  194263 - Senior Projektmanagement -Consultant
Deze manager verwijderen  70550 - Manager/CFO/Concerncontroller/Controller
Deze manager verwijderen  44841 - Functie Interim manager / P&O/ Trainer/Coach
Deze manager verwijderen  195264 - Geschäftsführer
Deze manager verwijderen  12634 - Interim Operational Manager Logistiek&Facilitair
Deze manager verwijderen  17048 - (interim) directeur
Deze manager verwijderen  49700 - Business Consultant Supply Chain/ Logistiek
Deze manager verwijderen  191253 - Controller, Manager
Deze manager verwijderen  14977 - ICT specialist implementatie Stelsel Basisregistraties
Deze manager verwijderen  76201 - Directeur
Deze manager verwijderen  200742 - CEO - plantmanager - COO
Deze manager verwijderen  82824 - Interim en projectmanager
Deze manager verwijderen  85860 - Controller
Deze manager verwijderen  62694 - Algemeen Management en Project Management
Deze manager verwijderen  73312 - organisatieadviseur/veranderingsmanagement
Deze manager verwijderen  29065 - Bedrijfskundig adviseur/Interim-manager
Deze manager verwijderen  39839 - Principal Consultant
Deze manager verwijderen  38453 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  91973 - Organisatieadviseur, project- en interimmanager
Deze manager verwijderen  177776 - Interim Manager für Top Finanzpositionen
Deze manager verwijderen  83391 - Project Manager Operations
Deze manager verwijderen  85029 - directeur-eigenaar van eigen adviesbureau
Deze manager verwijderen  45546 - Senior consultant/interim manager
Deze manager verwijderen  62696 - interim (medisch) directeur / raad van bestuur
Deze manager verwijderen  12173 - HR STAR
Deze manager verwijderen  36685 - Directie (alg. fin.) of MT-lid
Deze manager verwijderen  35935 - WMS Specialist 10+ years
Deze manager verwijderen  53605 - Algemeen Interim manager, flexmanager
Deze manager verwijderen  32777 - directeur / manager
Deze manager verwijderen  200126 - Vestigingsdirecteur
Deze manager verwijderen  90843 - secretaris e/o programmamanager
Deze manager verwijderen  198599 - Interim Directeur
Deze manager verwijderen  42723 - Logistics Manager or General Manager LSP
Deze manager verwijderen  84277 - Interim management
Deze manager verwijderen  146452 - Logismatiker
Deze manager verwijderen  64964 - Manager operations, plantmanager. Bakkerij-industrie
Deze manager verwijderen  92288 - Operations manager
Deze manager verwijderen  25509 - Gen Mgr/CFO/Project mgrChange management
Deze manager verwijderen  85968 - Performance Improvement & Executive Coaching
Deze manager verwijderen  195159 - Management Consultant/Interim
Deze manager verwijderen  198926 - Vacature Project manager ERP (logistiek) 11156
Deze manager verwijderen  57851 - interim bestuurder/manager
Deze manager verwijderen  191061 - HR Generalist, Projektleiter, Entgeltspezialist
Deze manager verwijderen  195855 - Interim Manager/Beraterin Einkauf Merchandising Handel
Deze manager verwijderen  190769 - Unternehmensberatung - Key Account Mangagement - Prozessman
Deze manager verwijderen  62253 - interim- en projectmanager inkoop, logistiek, productie
Deze manager verwijderen  34877 - sr. manager / directeur HRM
Deze manager verwijderen  199259 - Mede eigenaar PEAK-IT Managed Services
Deze manager verwijderen  42414 - Locatie manager
Deze manager verwijderen  34484 - Manager
Deze manager verwijderen  64025 - Project Manager/ Operationeel Manager/ Change Manager
Deze manager verwijderen  89804 - Project/ Programma/ Cluster Manager
Deze manager verwijderen  192170 - CEO, VR, VRP
Deze manager verwijderen  197819 - Unternehmens- und Produktsanierung
Deze manager verwijderen  195448 - Managing Director
Deze manager verwijderen  59949 - Warehouse manager
Deze manager verwijderen  92428 - CPO, Director Procurement NPR, indirect, Head of Purchasing
Deze manager verwijderen  90367 - General Manager (sr), Directeur (COO)
Deze manager verwijderen  45187 - Logisticus met affiniteit voor ICT
Deze manager verwijderen  199775 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  76552 - Interim Management
Deze manager verwijderen  73164 - interim manager
Deze manager verwijderen  90697 - Supply chain, Logistiek, Project of Programma manager
Deze manager verwijderen  84906 - Project manager
Deze manager verwijderen  72427 - Interim HR manager
Deze manager verwijderen  23746 - Staffing Manager
Deze manager verwijderen  10814 - Senior manager/directeur/aquisiteur ervaren netwerker
Deze manager verwijderen  10032 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  91032 - Process, People Manager & Coach
Deze manager verwijderen  92218 - Manager Facilitaire Zaken
Deze manager verwijderen  90794 - Projectmanager - Manager (ICT&Operations)
Deze manager verwijderen  31329 - interim & project manager, organisatie adviseur
Deze manager verwijderen  77831 - bedrijfskundige
Deze manager verwijderen  197379 - Interimmanager Sozial- und Gesundheitsunternehmen
Deze manager verwijderen  46884 - interim manager gemeentelijke sociale diensten
Deze manager verwijderen  75898 - interim manager
Deze manager verwijderen  92844 - directeur
Deze manager verwijderen  11724 - Manager
Deze manager verwijderen  91390 - Facilitair Manager/ Projectleider (her) huisvesting
Deze manager verwijderen  51805 - interimmanager directie/P&O/backoffice / staf en ondersteun
Deze manager verwijderen  16817 - interim- en procesmanager non-profit sector
Deze manager verwijderen  61986 - HR Officer
Deze manager verwijderen  90002 - International Credit Manager
Deze manager verwijderen  200792 - manager
Deze manager verwijderen  86549 - Verander-, proces en projectmanagement
Deze manager verwijderen  195987 - CFO / Head of corporate controlling
Deze manager verwijderen  22459 - Controller
Deze manager verwijderen  88084 - HRM- en Verandermanager
Deze manager verwijderen  198968 - interim manager bedrijfsvoering of change
Deze manager verwijderen  200615 - Operationeel Manager
Deze manager verwijderen  198006 - Fachmann Logistik Distribution und Warehouse
Deze manager verwijderen  58431 - Controller/Financieel directeur
Deze manager verwijderen  199315 - interim Procesconsultant/Implementatiemanager/Projectmanager
Deze manager verwijderen  75577 - Voorman grafische industrie
Deze manager verwijderen  87101 - Interim manager ICT/Facilitair
Deze manager verwijderen  27103 - Business consultant
Deze manager verwijderen  61923 - Interim manager
Deze manager verwijderen  85498 - Head of Supply Chain
Deze manager verwijderen  131211 - Ganzheitliche Organisationsentwicklung
Deze manager verwijderen  196217 - IT Projektleiter / interim IT Manager
Deze manager verwijderen  194838 - Berater für Führungs- und Personalentwicklung
Deze manager verwijderen  21214 - Consulting, projectmanagement en interim management
Deze manager verwijderen  15343 - Outplacement Consultant
Deze manager verwijderen  28498 - Customer Contact Centre Director Head Manager Operational St
Deze manager verwijderen  199611 - Interim manager, IT Professional
Deze manager verwijderen  192847 - Kaufmännischer Leiter / Finance Manager
Deze manager verwijderen  38934 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  91072 - Director IT Risk Management
Deze manager verwijderen  52238 - Interim manager
Deze manager verwijderen  40669 - VP Logistics&Operations
Deze manager verwijderen  13675 - Project Manager / Implementatie Manager /Resource Management
Deze manager verwijderen  43042 - Interm Management - Directie en Managementniveau
Deze manager verwijderen  56928 - Directeur ICT


Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :