Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Business Consultant

Business Consultant

Werkervaring interimmanager

Periode:januari 2004 – mei 2004
Opdrachtgever: Rodamco Nederland
Werkzaamheden:
Het opzetten, uitvoeren en rapporteren van operationele audits en proces controles binnen de afdeling exploitatie, debiteuren en crediteuren. Naast de operationele audits zijn kwaliteitscontroles uitgevoerd aan de hand van geregistreerde gegevens in SAP en het digitaal archief.


De hieronder beschreven projecten werden uitgevoerd voor Iquip Informatica BV Diemen, Devisie E-business Randstad Noord, in de periode augustus 2002 – oktober 1999.


Periode:juni 2002 – augustus 2002
Opdrachtgever: AHOLD Zaandam
Werkzaamheden:
Beantwoording van een Request For Information waarbij het bepalen en beschrijven van Iquip’s visie op de projectaanpak m.b.v. Rational Unified Process centraal stond.


Periode: Mei 2002 – juni 2002
Opdrachtgever: Iquip Infromatica, divisie EBRN, afdeling autonome sales
Werkzaamheden:
Informatie analyse, ontwikkeling en implementatie van een forecasting systeem o.b.v MS Excel. Het systeem word gebruikt voor rapportage naar de Cap Gemini holding en operationeel gebruik binnen de divisie.


Periode: januari 2002 – april 2002
Opdrachtgever: Afdeling communicatie en PR
Werkzaamheden:
Coördinatie, uitvoer, analyse en rapportage van een klant tevredenheids onderzoek. De uitvoer van het onderzoek vond plaats m.b.v. telefonische benadering en een web applicatie.


Periode: oktober 2001 – januari 2002
Opdrachtgever: Mirant Europe BV Amsterdam
Werkzaamheden:
Het analyseren en beheersen van de planning bij een verhuizing van de ICT infrastructuur met een uiterst kritisch tijdspad.


Periode: maart 2001 – november 2001
Klant: Rabobank Nederland Eindhoven
Werkzaamheden:
Implementeren van centraal ontwikkelde applicaties bij de leden van de Rabobank coöperatie. Hierbij werd gewerkt vanuit de rol als projectadviseur waarbij 18 decentrale banken begeleid zijn bij de implementatie van een web-enabeld workflow en Hypotheken systeem. Het werkzaamheden bestonden uit:
·Het motiveren van de implementatie bij het management;
·Het in overleg maken van het Plan Van Aanpak en detail planning;
·Het lokaal bepalen van de impact van de implementatie;
·Het organiseren en uitvoeren van gebruikerstrainingen;
·Het terugkoppelen van functionele verbeteringen in de applicatie;
·Bepalen van de lokale operationele performance.



Periode: december 2000 – maart 2001
Opdrachtgever: Rabobank International Utrecht
Werkzaamheden:
Het invullen van de kwaliteitsfunctie binnen een Pilot Project op basis van Rational Unified Project (RUP®)
.De taken bestonden uit:
·Het inventarissen van de nieuwe werkwijze;
·Het coachen en motiveren van de projectleden;
·Het bepalen van de impact op het kwaliteitssysteem, project management, besluitvorming en ICT architectuur.


Periode: april 2000 – oktober 2000
Klant: KPN Telecom Utrecht Corporate Networks
Werkzaamheden:
Structureren van processen als voorbereidende fase op de implementatie van BaaN ERP. Het deelnemen en aansturen van een 3-mans team waarbinnen de volgende taken uitgevoerd werden:
·Inventarissen processen en knelpunten;
·Structureren van de formele organisatie;
·Herontwerp processen;
·Inrichting en beheer workflow managementsysteem van Baan;
·Overdracht van processenbeschrijvingen aan het implementatie team van Baan.


Periode: oktober 1999 – maart 2000
Opdrachtgever: Postbank Amsterdam
Werkzaamheden:
Projectmanagement bij een automatiseringsproject binnen de Postbank Hypotheken backoffice. Het doel van dit project was het ontwikkelen en implementeren van een aantal functionele uitbreidingen. Ontwikkeling vond plaats m.b.v waterval methode waarbij de volgende werkzaamheden uitgevoerd werden:
·Inventariseren quick wins;
·Communicatie met gebruikers en belanghebbende binnen de organisatie;
·Planning en budget.


De hieronder beschreven werkzaamheden werden uitgevoerd als Freelancer en op basis van tijdelijk contract in de periode september 1999 – september 1993.

Periode: januari 1998 - september 1999
Organisatie : Stertil – ATN BV Maarsen
Werkzaamheden:
Proces herontwerp en implementatie na fusie waarbij de verschillende processen en culturen in elkaar overgingen. Daarnaast werd een nieuwe ERP systeem en ISO 900X kwaliteitssysteem geïmplementeerd. De taken waren:Inventarissen huidige processen;
·Inventariseren knelpunten;
·Herontwerp en beschrijving primaire processen;
·Opzetten, implementeren en beheer van het kwaliteitssysteem volgens ISO 9002;
·Arbo- en milieuzorg.


Periode: januari 1997 – januari 1998
Klant: Viaborg BV Nieuwegein
Werkzaamheden:
Het uitvoeren van kwaliteitscontroles voor een onafhankelijke partij in de automotive branche, in opdracht van branche organisaties en importeurs (PON, Citroen, Bovag). De taken binnen deze organisatie waren:
· Het uitvoeren van schouwingen op technische-, commerciële- en organisatorische aspecten;
· De ontwikkeling van audit programma’s;
· Arbo- en milieuzorg.


Periode: september 1995 – september 1996
Opdrachtgever: Van Batenburg BV Sneek - (Detachering en uitzend bureau)
Werkzaamheden:
Ontwikkeling van de administratieve organisatie bij een startend technisch detacheringbureau in de scheepsbouw. Daarnaast werkzaamheden als Intermediair op het gebied van de werving en selectie van technisch personeel.


Periode: april 1995 – augustus 1995
Opdrachtgever: Friso BV Sneek - (bouwbedrijf)
Werkzaamheden:
Ontwikkeling van de visie op kwaliteitszorg en ISO 900X normering.


Periode: september 1994 – maart 1995
Opdrachtgever: Frejo BV Emmen – (metaal en kunststof verwerking)
Werkzaamheden:
· Inventariseren knelpunten;
· Herontwerp en beschrijving primaire processen;
· Opzetten, implementeren en beheer van het kwaliteitssysteem.


Periode : april 1994 - augustus 1994
Opdrachtgever : Fritimco BV Burgum
Werkzaamheden:
· Werkvoorbereiding;
· inkoop van technische diensten en producten;
· onderhandelingen prijs en levering.


Periode : augustus 1993 – maart 1994
Opdrachtgever : RGR Shipping & Forwarding BV Rotterdam/Vlissingen
Werkzaamheden:
· Inventariseren knelpunten;
· Herontwerp en beschrijving primaire processen;
· Opzetten, implementeren en beheer van het kwaliteitssysteem;
· Certificering volgens NEN ISO 9002.



Opleiding interimmanager

Opleidingen:
Mavo, MTS, HTS bedrijfskunde – 1993

Cursussen:
Communicatieve vaardigheden – 1997
Advies vaardigheden – 1999
Communicatieve vaardigheden – 2000
Coachen voor coachen - 2000
Moderator training Metaplan ® - 2001
Inzicht in invloed – 2001


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Teamleider, ProjectleiderProject, Business Analist, Trainer, Coach, Kwaliteitsmanager, Kwaliteitsadviseur, Kwaliteitsauditor.

Talenkennis interimmanager

Engels
Duits
Fries

 beschikbaar?

Geselecteerde interimmanagers:

Deze manager verwijderen  47196 - Programma Manager
Deze manager verwijderen  16686 - BU Manager, Directie, Operations Manager, Change manager
Deze manager verwijderen  91292 - Supply Chain Project Manager
Deze manager verwijderen  41515 - Interim Supply Chain Manager
Deze manager verwijderen  33459 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  47366 - Country Manager
Deze manager verwijderen  57510 - Interim manager - Supply Chain & Logistiek
Deze manager verwijderen  66355 - Project Manager
Deze manager verwijderen  61118 - Interim Management
Deze manager verwijderen  63501 - Interim financieel manager / controller
Deze manager verwijderen  198646 - Management AI, projecten, programmas
Deze manager verwijderen  38874 - Project- en interim manager
Deze manager verwijderen  65418 - Treasurer
Deze manager verwijderen  90680 - Afdelings Manager
Deze manager verwijderen  13307 - Controller/Chief F/A
Deze manager verwijderen  16699 - Business start-up & development / Project management
Deze manager verwijderen  64239 - Facilitair Manager, Project- leider/manager, Verhuiscoördina
Deze manager verwijderen  53733 - Interimmanager, projectmanager, verandermanager, consultant
Deze manager verwijderen  57257 - Manager Facilitaire Zaken
Deze manager verwijderen  194092 - Kaufmännischer Leiter, Head of Finance
Deze manager verwijderen  76395 - Specialist Business/ICT Proces management
Deze manager verwijderen  69466 - Controller/CFO/Project Manager
Deze manager verwijderen  24619 - ICT Manager , IT manager, consultant, project manager ,
Deze manager verwijderen  42950 - Project Manager Finance Systems
Deze manager verwijderen  23853 - interim manager ICT
Deze manager verwijderen  41254 - Supply Chain Manager
Deze manager verwijderen  40691 - projectmanager, beleidsadviseur
Deze manager verwijderen  89915 - Hfd Adm; controller; adviseur
Deze manager verwijderen  46824 - algmeen manager
Deze manager verwijderen  51225 - Interim Facilitair en Hotel manager
Deze manager verwijderen  145142 - Interim Manager / Projekt Manager
Deze manager verwijderen  50807 - manager
Deze manager verwijderen  75313 - Financial manager / audit manager
Deze manager verwijderen  193374 - Interimsmanagement Health Care
Deze manager verwijderen  15606 - Financial manager
Deze manager verwijderen  191967 - Chief Financial Officer - Kaufmaennischer Geschaeftsfuehrer
Deze manager verwijderen  90759 - junior Facility Manager
Deze manager verwijderen  49711 - projectmanager
Deze manager verwijderen  54929 - CFO Controller
Deze manager verwijderen  67812 - Interim finance manager
Deze manager verwijderen  200049 - General Management / Regional Head / COO / CEO
Deze manager verwijderen  92892 - Business Process Improvement Manager
Deze manager verwijderen  84001 - Office Manager/PA
Deze manager verwijderen  33755 - Change manager- program /project manager-Crisis management-
Deze manager verwijderen  59294 - directie adviseur
Deze manager verwijderen  85444 - IT Manager
Deze manager verwijderen  74741 - quality assurance manager in de voedingsindustrie
Deze manager verwijderen  69983 - manager, consultant, adviseur
Deze manager verwijderen  46071 - interim manager
Deze manager verwijderen  84003 - raadgevend ingenieur
Deze manager verwijderen  191175 - IT-Interimsmanager, IT-Projekt Manager / Controller, IT-Arch
Deze manager verwijderen  44886 - Financial Controller / Manager
Deze manager verwijderen  199818 - Leasing specialist
Deze manager verwijderen  194391 - Interim Management / Projektmanagement / CEO / COO
Deze manager verwijderen  33647 - Interim Manager (Control, Risk, Audit, Finance, Services, Pr
Deze manager verwijderen  92589 - Directeur
Deze manager verwijderen  30678 - Operations Manager, Productie manager, KAM manager
Deze manager verwijderen  199215 - Senior programma- en projectmanager. Manager Processen en IC
Deze manager verwijderen  91975 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  24378 - Chief Operations Officer
Deze manager verwijderen  76637 - Project-&Programmamanager, Organisatieadvies en managementsc
Deze manager verwijderen  56996 - manager
Deze manager verwijderen  18106 - Genaral (interim) Manager
Deze manager verwijderen  17978 - Interim Secretaresse
Deze manager verwijderen  11874 - Risk manager, auditor,controller,credit manager.
Deze manager verwijderen  28424 - New Media Production
Deze manager verwijderen  66370 - accountant
Deze manager verwijderen  91154 - Interim manager
Deze manager verwijderen  81027 - Interim directeur/manager/projectleider/adviseur
Deze manager verwijderen  84914 - Projectmanager/Creditmanager/Manager


Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :