Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Financieel/Informatie mananger

Financieel/Informatie mananger

Werkervaring interimmanager

1999-heden ICT Coordinator/Informatie manager bij IT dienstverlener.

Verantwoordelijk voor het adviseren en implementeren van het IT beleid binnen de organisaties van haar klanten. Bestaande uit:
- Bepalen en vastleggen van de informatie behoefte en bedrijfsprocessen van de organisatie.
- Advies/consultancy met betrekking tot de oplossingsrichtingen.
- Project aansturing inrichting deelinformatiesystemen (CRM, ERP, financieel/logistiek)

1995-1999 Directeur/Office manager software ontwikkelingsbedrijf DB International SRL te Roemenië.

Eind verantwoordelijk voor het structureren en uitbouwen van de software ontwikkeling voor 2 nederlandse automatiseringsbedrijven als opdrachtgevers
- Financiën: het bepalen en inrichten het office management mbt financiële transacties (salarisbetalingen, sociale lasten) en het opstellen van de tussentijdse management rapportage, begroting, jaarverslaggeving en de periodieke controles van de Roemeense boekhouding, administratieve organisatie, standaard documenten, procedures.
- Personeel & organisatie: het inrichten van het werving en selectie proces, uitbouwen van het personeelsbestand (huidig 40 programmeurs), invulling geven aan he personeelbeleid, cursusbeleid, beoordelingen, beloningstructuur ingevoerd.
- Huisvesting & IT infrastructuur: keuze voor kantoor (koop/huur), inrichten van het netwerk, telecommunicatie, Internet netwerk communicatie, Webserver, werkstations en randapparatuur door het aansturen van de systeembeheerder.
- Productie: software standaarden geïntroduceerd, deadlines, mate van kwaliteit afgesproken.

1990-1995 Assistent controller Facilitair Bedrijf bij de Technische Universiteit Delft.

Deze functie bestond uit 2 hoofdtaken, n.l het assisteren van de controller met het financieel beheer en leiding geven aan de informatievoorziening/automatisering.
- Het financieel beheer was het opzetten en opstellen (programmeren) van de periodieke managementrapportages in de querytaal SQL, het samen met de controller opstellen van de begroting c.q jaarverslaggeving en het vastleggen en inrichten van de administratieve organisatie. Gedurende de 5 jaar bij het Facilitair Bedrijf (350 werknemers) veel ervaring opgedaan met het opzetten, inrichten en leiding geven aan de diverse (financiële) administraties (15 medewerkers) en met diverse logistieke- financiële en projektmanagement applicaties.
- De informatievoorziening/automatiseringstaak bestond uit het ontwikkelen en implementeren van de administratieve- en kantoorautomatisering van de 8 werkmaatschappijen. Na enkele jaren zelf als systeembeheerder gewerkt te hebben gaf ik binnen de automatisering leiding aan het systeembeheer, bestaande uit een systeembeheerder en een helpdesk medewerkster. De infrastructuur bestond uit 6 netwerken onder Unix/Novell met een totaal van 125 werkstations. Het implementeren betrof diverse geautomatiseerde systemen op het gebied van de horeca, huisvesting en media. Dit zijn de 3 sectoren waaruit het Facilitair Bedrijf bestaat. Na de pakketselectie- en implementatie trajecten veel hard- en procedureboeken geschreven voor het gebruik van (geautomatiseerde) informatiesystemen en de bijbehorende documentenstroom (templates en standaard documenten).

1987-1990 Projectleider automatisering Centrale Werkplaats bij de Technische Universiteit Delft

De taken waren:
- Informatievoorziening van het productieproces te automatiseren. Na het informatiebeleid, automatiseringsbeleid, pakketselectie was deze taak met de implementatie afgerond.
- Onderzoek naar een barcoderingssysteem voor de tijd- en orderregistratie.
- Tevens, na bedrijfscursussen, als tijdanalist tijdstudies verricht om de productiviteit van het productie proces te meten en voor het opbouwen van een tijdnormen databank.




Opleiding interimmanager

1980-1984 HEAO (diploma Heao).

1988-1989 (Tijdanalist): Refa-Analyse van produktieprocessen,MTM Tijdanalist-diploma'89

1990-2000 (Automatisering) Systeembeheer: Novell 3X, Unix5, WindowsNT4.0, SQLserver, Exchange. Talen: SQL query language. Datacommunicatie: Netwerken/Datacommunicatie Rekencentrum TUDelft. (Administratieve Organisatie): Case-tools Administratieve organisatie SDW - Cap Gemini, Administratieve organisatie IODAD (TUDelft)
(Personeel & Organisatie) Functioneringsgesprekken & beoordelingen.


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Veel ervaring met het benoemen van bedrijfsprocessen. Deze vervolgens te vertalen naar (deel)oplossingen en (deel) informatievoorzieningen te implementeren. Verder veel ervaring op financieel vlak (ass-controller/directeur), die goed aansluit met het bovenstaande. Grote financiele- en logistieke software applicatie kennis (Exact, Unit4/AccView).

Talenkennis interimmanager

Engels (goed), Duits/Frans (redelijk), enige kennis van de Roemeense taal.

 beschikbaar?

Geselecteerde interimmanagers:

Deze manager verwijderen  46288 - Business Analyst
Deze manager verwijderen  47603 - Banking business consultant
Deze manager verwijderen  10248 - programmeren, maken van data bases
Deze manager verwijderen  89262 - IT manager
Deze manager verwijderen  79023 - Systems Engineer
Deze manager verwijderen  197995 - COO
Deze manager verwijderen  29353 - Interim HR Business Partner met internationale ervaring
Deze manager verwijderen  44922 - HR Director/Manager
Deze manager verwijderen  138736 - Interim Manager
Deze manager verwijderen  28208 - Projectleider/Consultant
Deze manager verwijderen  31804 - ICT project of lijnmanager
Deze manager verwijderen  197520 - Senior Project Manager
Deze manager verwijderen  79942 - Project Manager en Business Consultant
Deze manager verwijderen  72896 - HR Manager
Deze manager verwijderen  64056 - interim manager- consultant
Deze manager verwijderen  76667 - Technical Management or Systems Engineering
Deze manager verwijderen  122058 - Zeitmanager, kreativ, verantwortungsvoll & belastbar
Deze manager verwijderen  74775 - Interim manager
Deze manager verwijderen  64382 - (Project) Manager
Deze manager verwijderen  16349 - Programma-manager / IT manager
Deze manager verwijderen  68467 - Interrim Manager
Deze manager verwijderen  20930 - Adviseur verandermanagement
Deze manager verwijderen  27019 - midden en hogere management functie
Deze manager verwijderen  54163 - Project Manager / BI Software Engineer
Deze manager verwijderen  20561 - beheerspecialist complexe IT omgevingen
Deze manager verwijderen  81330 - Manager HRM
Deze manager verwijderen  25280 - Interim HR Manager/Director
Deze manager verwijderen  48148 - Business controller
Deze manager verwijderen  10400 - Consultant HR Systems/HR Manager/Project Manager
Deze manager verwijderen  54551 - Consultant & Interim Manager
Deze manager verwijderen  191699 - Projektleitung/Teamleitung
Deze manager verwijderen  30691 - Optimaliserings- en gedrags- deskundige
Deze manager verwijderen  12264 - Algemeen Management
Deze manager verwijderen  71672 - International recruiter / consultant HR & IT
Deze manager verwijderen  50509 - Service Manager
Deze manager verwijderen  83229 - mobiliteits manager
Deze manager verwijderen  13688 - HR Manager/ HR Consultant
Deze manager verwijderen  79660 - Projectmanager/Systeemontwikkelaar
Deze manager verwijderen  29986 - Manager/Hoofd HRM/P&O of Senior Adviseur HR/P&O
Deze manager verwijderen  80062 - Interim HR manager
Deze manager verwijderen  48350 - HR management


Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :