Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Facility Manager

Facility Manager

Werkervaring interimmanager

Wie ben ik?
Ik ben ruim 15 jaar met enorm veel plezier werkzaam binnen het vakgebied Facility Management. Een uitdagend, breed en mooi vakgebied wat nooit verveelt en waarbij ik hobby en werk kan combineren In de verschillende functies heb ik als peoplemanager en facilitair generalist veel ervaring opgedaan met verbeter en verandertrajecten tijdens het managen van facilitaire afdelingen en projecten. Veel voorkomende onderwerpen waren daarbij efficiency, facilitaire kosten, klantbeleving en het afstemmen van de integrale dienstverlening op de wens van de organisatie. Maar ook belangrijke en actuele onderwerpen zoals duurzaamheid, maatschappelijk verantwoord ondernemen, hospitality, leveranciersmanagement, accountmanagement, facilitaire servicepunten, service level agreements, aanbestedingen, gebouwbeheer, werkplekconcepten en verbouwingen. Met deze kennis en ervaring ben ik december 2006 als zelfstandige gestart met Management) waarbij mijn interim-opdrachten zich vooral kenmerken door efficiency en integrale hospitality.
Daarnaast zet ik me ook graag in voor reflectie en het delen van kennis. Dit doe ik bij het examineren, assessments en andere opleidingsactiviteiten van HBO-FM studenten, Daarnaast schrijf ik regelmatig artikelen in facilitaire vakbladen, en vind ik het leuk om informeel met vakgenoten te spiegelen over een vraagstelling die in hun organisatie actueel is.
Ook bij interim-opdrachten geef ik leiding door te coachen/spiegelen met medewerkers, leidinggevenden en directieleden (zowel binnen Facility Management als bij het primaire proces). Door op een betrokken en pragmatische wijze mee te denken merk ik dat men dat niet als bedreigend ervaart en er zo, op alle niveaus, een klimaat ontstaat voor enthousiasme en nieuwe mogelijkheden. Dit heeft vooral bij verbeter en verandertrajecten een toegevoegde waarde en wordt zeer gewaardeerd.

Wat is specifiek voor mij?
De behoefte van de organisatie (klantbeleving) staat bij mij centraal, waarbij het mijn uitdaging is om bestaande facilitaire processen, medewerkers en leveranciers daar beter op aan te laten sluiten. De wil en kunde om te kunnen verbeteren is vaak wel aanwezig binnen een (facilitaire) organisatie, maar moet soms op de juiste wijze getriggerd worden. Met als resultaat een tevreden organisatie die krijgt wat hij verwacht en een Facilitair Bedrijf die op een enthousiaste wijze hier invulling aan kan geven. Daarnaast wil ik de opdrachtgever extra toegevoegde waarde bieden door de spiegelen en mee te denken over facilitaire vraagstukken.


Opleiding interimmanager

Hoogste opleiding: Master of Science in Facility Management (MSc). Deeltijd Masteropleiding van Saxionhogeschool/ University of Greenwich (Londen) afgerond in 1999.

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Competenties als hospitality, vernieuwend, doortastend, daadkrachtig, visie, pragmatisch, transparant, energiek, enthousiasmerend, initiatiefrijk, coachend, organisatiesensitief, servicegericht, klantgericht, betrokken, overtuigingskracht, peoplemanager en communiceren op alle niveaus zijn mij op het lijf geschreven en vindt u ook terug in mijn cv,Linked-In, en de artikelen op mijn website.

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :