Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

ass.controller, allround adm.med, salarisadm.

ass.controller, allround adm.med, salarisadm.

Werkervaring interimmanager

Januari 2007 – juli 2008 Interim job als: Ass.hoofd boekhouding automobielbedrijf in Den Bosch.
Werkzaamheden: Verantwoordelijk voor de salarisadministratie w.o. Adviseren over wet & regelgeving, als ook CAO regeling, Uren verwerking, verwerken van onkosten vergoedingen, EDM melding, loonaangiften verzorgen, contacten met pensioenverzekeraars, verzorgen van salaris mutaties en bovenbeschreven werkzaamheden, Veelvuldig contact met het UWV over WAO medewerkers, vraagstukken over WIA, ZW en zorgtoeslagen, en alle voorkomen salarismutaties verwerken.
Verantwoordelijk voor de financiële adm., debiteuren en crediteuren adm.Betaalrun, medewerkers 6-tal aansturen en werkverdeling, coachen en beoordelen., rapporteren naar hoofd financiën, en projectmanagers en afdelingshoofden.

2001 – 2006 Internationaal producent in Zaltbommel
*Het efficiënt en accuraat vastleggen, coderen en beheren van debiteuren en crediteuren, facturen omzet / niet omzet gerelateerde kosten, maandelijkse voorlopige boekingen maken en loonjournaal posten van enkele divisies.
* Medewerkers (3-tal) coachen, begeleiden en werkverdeling van uitgaande facturen stroom, completeren van leveringen, controleren van niet gefactureerde processen, vrijgeven van factuurblokkades, verwerken van restitutie bedragen, de bonus en commissie procedure, krediet blokkaden van buitenlandse afnemers.
* Medewerkers (voornamelijk uitzendkrachten) coachen en werkverdeling van inkomende facturen van registreren, coderen en tijdig boeken.
Coderingen controleren op BTW code en zonodig btw-aansluitingen maken met BTW wetgeving. Momenteel zijn we in een onderzoekfase om invoice-scanning te implementeren.
*Tijdig laten boeken van verschillende banken.
*Wanbetalers afstemmen en onderhouden via ons incasso bureau.
*Kredietlimieten buitenlandse afnemers met Atradius
*Liquiditeit overzichten maken, debiteuren beheer en afstemmen / rapporteren met accountmanagers, aftersales afdeling over de oplossingen door wel of niet creditnota’s of prijsafspraken met klanten.

Werkzaamheden vanaf 2003 – 2005:
*Rekeningcourant verhoudingen rapporteren en afstemmen met onze nationale en internationale vestigingen, mutaties opladen en via internet betalen.
* Beheersen, verwerken, controleren van balansrekeningen, tussenrekeningen en kostenrekeningen.
*Maandafsluiting en maandelijks rapportage, aansluitingen maken met de voorraad – (SD module), voorlopige maandelijkse boekingen genereren, en bijdrage leveren aan begrotingen en diverse overzichten genereren, voor jaarlijkse accountantscontrole.
Rapportages afstemmen in Hyperion en euronetting.

*Beheersen, verwerken, afstemmen van diverse subsidie / fiscale projecten zoals ESF.

Werkzaamheden van 2001- 2003:
*Verantwoordelijk voor aangiften loon-en omzetbelasting, CBS aangiften.Goede kennis van omzetbelasting, w.o. intrastat, alsmede overige fiscale Zaken.
* Beheersen, verwerken, controleren van balansrekeningen, tussenrekeningen en kostenrekeningen, Maandafsluiting en maandelijks rapportage.

:1996 - 2001 Administratie kantoor Van Der Bree in Hedel.
Controle op de boekingsgangen van de financiële med. en het samenstellen van jaarrekeningen en begrotingen van diverse klanten.
Van sommige klanten zelf de administratie verzorgen z.a. deb./ cred.adm., projectadm., grootboekadm., btw aangiften per maand of per kwartaal,diverse rapportages / overzichten, Beoordeling, samenstellen overzichten van
projecten met gemeentesubsidies etc., Regelmatig overleg met afdelingsleiders en managers. Contact met consumenten en klanten, gemeenten en externen over bv. toekenningen subsidies en diverse regelingen contacten met accountants over diverse jaarrekeningen van klanten.

:1990 – 1996 Van der Berghe International te Raamdoncksveer.
Eveneens ervaring in de gehele administratie, maar dan engelstalig. Daily duties: controlling trade results, trade documents and incoming invoices (accounts payables), managing the accounts receivables,posting general ledger entries and memorial entries, preparing excel sheets
for the budget and forecast, entries for intercompany results, project administration and several month reports.

1987 – 1990 Boekhoudster Wereld op Wielen Production BV, gevestigd in Den Haag.
Ervaring in de gehele administratie, nl. debiteuren, - crediteuren-adm., Kas/Bank/giro boekingen, afstemmen tussenrekeningen, maandelijkse rapportages, controle jaarrekening en diverse administratieve taken.



Opleiding interimmanager

:*MAVO: van 1980 – 1984
*MEAO: van 1984 – 1987, richting bedrijfseconomie, bedrijfsadministratie.
*MBA: in de avonduren van 1988, avondschool Preahep te Den Haag.
*SPD: van 1992 – 1996 in de avonduren.
Certificaten: Bedrijfscalculatie, Bedrijfsadministratie, Statistiek, BedrijfsEconomie,en ETV,Commerciële economie.
*Belasting consulent: 2005-2007 in de avonduren via de College van Belastingconsulenten. Onderdelen gehaald: Loonbelasting, Omzetbelasting, Formeel belastingrecht, Belastingen van Rechtsverkeer, vennootschapbelasting, Inkomstenbelasting excl. Winst en inkomstenbel.Winst,.
*Ruim voldoende kennis van loon / salaris administratie, PDL diploma Januari 2007.


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Termen als secuur, zelfstandig, assertief, flexibel, echte teamplayer, cijfermatig inzicht behorende bij de functie zijn voor mij vanzelf sprekend. Ik ben vooral een doorzetter om de werkzaamheden voor de maandrapportages correct en binnen de deadlines gereed te hebben.
Ik heb altijd binnen internationale omgeving / firma's gewerkt.

Talenkennis interimmanager

Nederlands en Engels: Vloeiend in woord en schrift.

Overig

Ik heb ruime ervaring met diverse geautomatiseerde systemen, z.a. SAP, EXACT, ADP-pion en perman systeem, Hyperion en diverse Officepakketten.

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :