Flex Manager
De top 21219 Flexmanagers van Nederland
21219 professionals

 beschikbaar?

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Controller,Accountant, Hoofd financiele administratie

Controller,Accountant, Hoofd financiele administratie

Werkervaring interimmanager

• Vanaf januari 2004 tot heden ben ik werkzaam in de controle- en samenstelpraktijk. De werkzaamheden bestaan uit:
o Het samenstellen en controleren van jaarrekeningen;
o Het verlenen van alle voorkomende administratieve diensten;
o Het verzorgen van goede dossiervorming;
o Het opstellen van diverse tussentijdse financiële rapportages en prognoses;
o Het verzorgen van diverse aangiften vennootschapsbelasting, omzetbelasting en inkomstenbelasting;
o Het leiding geven aan een wisselende groep van seniors, assistenten en stagiairs.
o Het onderhouden van eigen relatienetwerk. Mijn klantenportefeuille telt ca 60 cliënten, bestaat uit MKB, veel financiële dienstverleners, market makers, advocatenkantoren, uitzendbureaus, kinderdagverblijven, uitgevers en reclamebedrijven.
o Het verrichten van verscheidene inbrengverklaringen;
o Het verrichten van due diligence onderzoeken, het begeleiden van verkooptrajecten en het schrijven van informatiememoranda;
o Het verrichten van overige bijzondere onderzoeken;
o Het verrichten van interim controller opdrachten;
o Het verrichten van analyses op de gegevens bestanden van klanten.



januari 2001 – december 2003 Diverse opdrachten verricht als financial consultant

ECCP, European Centre for Conflict Prevention; interim administrateur
april 2003 tot augustus 2003
o Het bijhouden van de administratie;
o Het implementeren van “Accountview”;
o Het herinrichten van de administratie met kostenplaatsen en het opzetten van een urenregistratiesysteem;
o Het opstellen van diverse rapportages voor subsidieverstrekkers;
o Het verzorgen van de maandrapportages voor het management.

Bloemenveiling; interim controller
Bij deze klant heb ik over een periode van drie jaar diverse interim werkzaamheden verricht.

februari 2001 tot september 2001
o Het verzorgen van een weekrapportage;
o Het opzetten van een overzichtelijk managementinformatiesysteem vanuit de diverse afzonderlijke rapportages;
o Het opzetten van een budgetsysteem in Excel;
o Het opzetten van een schaduwboekhouding.

september 2001 tot maart 2002
o Ad interim controller;
o Het verzorgen van de dagelijkse administratieve werkzaamheden;
o Het verzorgen en bespreken van de diverse management rapportages;
o Het leiding geven aan de afdeling van vier mensen;
o Het voorbereiden van de jaarrekening controle;
o Het implementeren van een nieuw Exact-pakket.

april 2002 tot december 2003
o Vanaf april 2002 tot december 2003 controller ad interim.
o Het opzetten van een beter controlesysteem;
o Het opleiden van de medewerkers;
o Het opstellen van de begroting en het voorbereiden van de jaarrekeningen;
o Het schrijven van een handboek Administratieve Organisatie.

Extra Clearing (ING Bank); analist
maart 2001 tot oktober 2001
o Het koppelen van diverse transactiegegevens bestanden;
o Het analyseren van de verschillen tussen de diverse bestanden;
o Het reconciliëren van beurstransacties;
o Het bedenken en implementeren van een nieuw reconciliatiesysteem ten einde verschillen tussen bestanden te voorkomen;

Genie.nl
van april 2001 tot oktober 2001
o Het opzetten en bijhouden van de financiële administratie;
o Debiteuren- en crediteurenadministratie.
o Deze klant was actief in de telecomwereld met wap-diensten (nu Telfort).



juni 1999 - december 2000 RadissonSaS Amsterdam
o Verantwoordelijk voor de gehele administratie;
o Het leiding en opleiden van zeven administratieve medewerkers;
o Het verzorgen van de diverse belastingaangiften;
o Het verzorgen van de grootboekadministratie;
o Het verzorgen van de salarisadministratie;
o Het verzorgen van de diverse managementrapportages;
o Het verzorgen van de jaarafsluiting;
o Onderdeel uitmaken van het Management Team.


oktober 1997 - mei 1999 Omni Hotel @ CNNcenter (Atlanta)
o Managementtrainingprogramma, waarbij verschillende afdelingen werden doorlopen (front office, housekeeping, food & beverage, administratie) gedurende 18 maanden.
o Rouleren op de financiële afdeling, alle functies enkele maanden vervult, zoals “general cashier”, debiteuren-, crediteuren, salarisadministratie en “general ledger”.


mei 1997- september 1997 Die Port van Cleve
o Opzetten afdeling F&B Control en Inkoop, incl. alle administratieve afhandelingen.


juli 1996 - april 1997 Gran Dorado Zandvoort
o Als cost-controller, verantwoordelijk voor de afdelingen inkoop, magazijn en de “food en beverage”-administratie;
o Het uitvoeren van de F&B control op alle horeca outlets (5) in het park;
o Het periodiek inventariseren van de restaurants, supermarkt en de winkels;
o Voor- en nacalculatie van de menukaarten.


Opleiding interimmanager

RA, WO Economie, HBO Bedrijfskunde/Hotelschool

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Softwarekennis:
• Boekhoudkundig: Exact (DOS, Windows, Globe), Scala, JD Edwards, Accountview (4.3 -9), AFAS, Fortuna, Unit 4 Account Analyser
• Caseware, Fiscaalmanager
• MS-Office: Word, Excel, Powerpoint, Outlook, Access
• Hyperion, Spss
• Fidelio, Fidelio Cost Control, Micros


Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels

 beschikbaar?

Interim managers zoeken:

Opdrachtomschrijving :